pondusa Skrevet 26. juni 2006 #4281 Skrevet 26. juni 2006 Hei hei snuppa. Hørtes ut som turen gikk greit trass ryggen. Kafka ja, der gikk jeg hver onsdgas kveld på barn-i-magen-treff gjennom hele sv.skapet med lillemor. Det ble lagt igjen noen kr og noen liter iste når 16-18 gravide kvinner stormet lokalet!! *mimre, mimre* Og så hadde de så sinnsykt god varm sjokolade og brownies der... Har ikke funnet noen varm sjokolade som kan måles med den. *savner*
Lucky? Skrevet 26. juni 2006 #4283 Skrevet 26. juni 2006 Velkommen hjem Koselig å høre at du har hatt det bra i bodø da, selv med litt plager. Men det skulle jo bare mangle da, er jo ikke lenge igjen før du er mamma Så utrolig fin mage du har da, blir helt rørt jeg når jeg ser sånne fine mager Spennende å se om bilen kommer på onsdag da, får krysse fingerne for det
Gjest Myztica Skrevet 26. juni 2006 #4284 Skrevet 26. juni 2006 Hei vennen! Koselig å høre om turen din Ser ut som dere har hatt det bra, tross litt plager... Nå er det ikke lenge igjen før vi får se gullene våre :hoppe: Hu kan godt komme neste uke for min del (Da regnes de ikke som premature mer... ) men de har det vel kanskje godt av å være inni magen en stund til Så nyyyydelig mage du har
Murmelmy Skrevet 27. juni 2006 #4285 Skrevet 27. juni 2006 HÆLLEMÅNE, FOR EN LEKKER MAGE!!!!! Her er hybelen til skyttegull, 35+0 uker: ← For en lekker hybel!!! Håper du får en super dag, vennen!!! Her bøtter det ned, noe jeg ikke er like stor fan av. Får i hvertfall krysset at mormortreff på listen før fødselen
pondusa Skrevet 27. juni 2006 #4286 Skrevet 27. juni 2006 Den Bodøturen din satte virkelig fart i jentene her inne. Nå har jo La Traviata også født, og så i bilen på vei til sykehuset da!!
-TeddyToria- Skrevet 27. juni 2006 #4287 Skrevet 27. juni 2006 HÆLLEMÅNE, FOR EN LEKKER MAGE!!!!! Her er hybelen til skyttegull, 35+0 uker: ← Åååååååhhh, sååååååååå fiiiiiiiiin skyttegull-hubel! Du er smekker, Skytte!!! :grine2:
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #4288 Skrevet 27. juni 2006 For en nydelig mage!! Og nå er det ikke lenge igejn! Synes du har vært gravid en hel evighet, Skyttemor!
IdaC Skrevet 27. juni 2006 #4290 Skrevet 27. juni 2006 Så fin mage da Skyttemor Det høres ut som dere har hatt en fin helg, hvis vi ser bort fra plagene. Skjønner deg veldig godt at du begynte å gråte over tilstanden din, for jeg gjorde det samme da jeg hadde kjempe vondt da vi var på ferie i Italia. Men jeg begynte å stortute midt i byen, midt på lyse dagen. Stakkars mannen skjønte ingenting. de har det nok ikke lett disse mannfolka med oss nei Nå syns jeg at det nærmer seg veldig for deg, litt over 4 uker igjen er jo ingenting Men som flere andre skriver, du har jo vært gravid så lenge (føles det som), at det er på tide at h*n kommer nå Tirsdags
Skytte Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #4292 Skrevet 27. juni 2006 Pondusa;Hehe,hun venninna jeg traff der pleide også være på BIM treff der! Var jo bare så utrolig koselig plass! Jeg elsker steder som der er litt "med"! Pi@;Takk for det snuppa! Lucky;Jo det gikk da bra! Bare viljen er sterk nok så går det meste!(håper jeg husker ette når jeg skal føde ) Takk for det,den ser ikke så verst ut når jeg står sånn,det er værre når jeg sitter LinKri;Nå er det søren ta meg bare bittebittelitt tid igjen....Jeg slites mellom å håpe lillegull kommer 10-14 dager før termin,eller venter til værtfall ei uke etter! Alt ettersom hvor tung jeg føler meg eller hvor mye jeg har lest om fødsel Det skumle er at jeg vet ikke om jeg helt forstår hva det er jeg skal gjennon og at det faktisk resulterer i at jeg blir en mamma! Å være mamma er temmelig seriøse greier...Hmm.... Takk for mageskryt forresten! Ser din noenlunde lik ut?! Murmelmy;Tusen takk! Her er det faktisk opphold enda Wow! Er godt med finvær,men jeg har sagt at så lenge ikke verandaen er på plass så bryr jeg meg litt mindre for da må jeg være inne uansett,eller dra bort så..! Mormor ja..Der sa du noe! Hun må vi innom en dag!Nå begynner TO DO lista mi å bli lang igjen.................! Pondusa;Fikk rumpa med meg ut av senga da jeg så meldinga di j! Tenk dere da! Hohoi...Tårene kom jo seff så snart jeg leste om at pappaen hadde tatt imot lille jenta si Så ble jeg liggende et par minutter å tenke på at "enn hvis jeg også gjør det..." På DEN veien du...Hjelpes den som hjelpes kan da,for det hadde nok blitt en opplevelse for både den ene og den andre *grøss* TT;Ååå tusen takk...Nå blir jeg nesten litt flau her...Føler meg ikke alltid like smekker men...For det meste går det bra! Begynner å glede meg til å bli seende ut som en brøddeig og evt få kroppen min tilbake! Epona;Så koselig å se deg snuppi! Takk for det! Ja jeg har jo vært gravid en stund nå...Av og til føles det lenge,men samtidig syns jeg det har gått så fort! Helt schizofren jeg MissS;Tusen takk vennen! IdaC;Takk skal du ha! Man blir så oppgitt og frustrert ja...Og da kommer tårene...Men så går det heldigvis over og man gjør så godt man kan! Ja nå kommer dagene bare til å fly tror jeg..Har så utrolig mye jeg mååå gjøre før lillegull kommer!! Jeg vil så gjerne bli ferdig med det meste værtfall!
Skytte Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #4293 Skrevet 27. juni 2006 Heia Pi@!! Jeg som har fått beskjed om å sitte minst mulig hørte muligens dårlig etter for igår satt jeg nesten hele dagen........ Det resulterte i sinnsykt vondt i rumpa og hoftene*smartass* Meeen jeg skulle jo bare ditt og datt... Fikk i allefall sortert de 400 bildene som vi har fremkalla Så nå gjenstår bare resten...Sendte inn 250 igår(men mange av dem er heldigvis pappa sine) og skal prøve å få avgårde resten idag...og det er ikke få det heller... Må bare scanne inn en haug på pcn først.........Hvis jeg husker hvordan!! Føler at jeg skipper kg litt om dagen,men jeg bare MÅ få gjort unna disse tingene...Men jeg er da ikke langt unna Oi! Må sjekke om Fru Biscuit har født nå!!Snakkes senere!!
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #4294 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Uffda, passe så du ikke får vondt der ----> Litt over 4 uker igjen bare?! wow!! Endret 27. juni 2006 av Epica
Murf Skrevet 27. juni 2006 #4295 Skrevet 27. juni 2006 Tydelig at Bodøturer gir masse fødsler på andre siden av landet! Hold deg hjemme ihvertfall til lørdag, så folk får den ekstra permisjonsuken
Pi@ Skrevet 27. juni 2006 #4296 Skrevet 27. juni 2006 Tydelig at Bodøturer gir masse fødsler på andre siden av landet! Hold deg hjemme ihvertfall til lørdag, så folk får den ekstra permisjonsuken ←
Skytte Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #4297 Skrevet 27. juni 2006 Epica; Det er desverre litt for sent...Jeg har sittet masse idag også...Jeg MÅ skjerpe meg for jeg har seriøst au,men pine seg å jada! Murf; Skal være hjemme til da ja! Skal bort i nabobyen i bryllup på lørdag og så skal jeg være hjemme igjen til 15.juli som jeg vet om! Pi@;Hehe,bra det er underholdning i boka mi! *********************************************************** Jeg har fått unna halvparten av bildene til mamis og co Dvs ca 700 kanskje......med plenty doble kopier og tullball! Takker for at det har kommet digitale apparat altså! Det tar jo sinnsykelig lang tid å sortere bilder tilbake fra 1987 faktisk Lurer på hvem jeg har fått organiseringsgenet mitt fra for det er tydeligvis ikke foreldrene mine Tar resten imorgen og regner med å bli ferdig da! Så har vi vært på siste svskkurset og snakket om fødsel.Syns ikke det var spes givende...Syns bare det er kunstig og rart å sitte der med folk som ikke sier et pip og omtr ikke ser på dem som snakker...Så tror jeg jeg er litt lei av JM...Hun er litt tørr og lite engasjerende...Og her er vi positive!!!Hoho! Etterpå kjøpte sambo en megasvær softis til meg Det var lenge siden sist så det ble et begjærlig gjensyn!!Svosj!! Lillegull var hyper i hele går og har tatt det mer med ro idag,helt til i sju tiden.Siden da har det vært stor sport i å prøve å grave seg ut alle veier!! Nå skal jeg se om jeg får til å ligge litt på sofaen og heie på Spania! PS;UTE SKINNER SOLEN
Gjest Wasabi Skrevet 27. juni 2006 #4299 Skrevet 27. juni 2006 Hei Superskytte! Jeg sleit også litt med å få av/på ammeputetrekket til vask men det gikk! Godt at du har det bra i en ny uke, tenk at det bare er få uker til du er MAMMA!!
Kakao Skrevet 27. juni 2006 #4300 Skrevet 27. juni 2006 For en nydelig mage, Skytte! Ikke lenge til du får se lille babyen, nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå