Lucky? Skrevet 5. juli 2006 #4381 Skrevet 5. juli 2006 Så bra at alt sto bra til på kontrollen da Hode festa seg ja...da er det jo ikke lenge igjen... Ha en fortsatt fin kveld
Murmelmy Skrevet 5. juli 2006 #4382 Skrevet 5. juli 2006 Jeg veide jo også fem kilo og er glad de vil holde et godt øye med barnets vekt. Han ligger jo allerede endel uker foran terminen . Blir i hvertfall spennende å se fremover. Skal til jordmor i morgen og på UL på Riksen 3. august. Deretter får vi ta det som det kommer. Har i hvertfall ingen hast med å trøkken ut ennå Kos deg med sommeren, snuppa!
IdaC Skrevet 5. juli 2006 #4383 Skrevet 5. juli 2006 Så bra at hodet har festet seg! Jeg tipper du får ei jente jeg Hadde rett ang kjønn hos Epica, vi får se om jeg får rett her Håper du har hatt en fin dag
Fru Blå Skrevet 5. juli 2006 #4384 Skrevet 5. juli 2006 Greit å vite at hodet har festet seg! Mannen min var også tung da han var nyfødt, men Marielle veide bare 2830 da hun ble født på terminen, så det behøver ikke nødvendigvis å bety noe. Men de sier jo at guttebabyer er litt tyngre enn jenter, så jeg er spennt hvor stor denne krabaten blir. Jeg tipper motsatt av IdaC og sier at du får gutt som meg.
Gjest miiip Skrevet 6. juli 2006 #4389 Skrevet 6. juli 2006 Halaien! Du går glipp av good news når du ikke er her asså!
Fjellrypa Skrevet 6. juli 2006 #4390 Skrevet 6. juli 2006 Oi! Hodet har festet seg! Nå nærmer det seg virkelig! Da regner jeg med at neste gang jeg er på besøk her rundt 1. august er det en hel masse nytt å oppdatere seg på: fødehistorie, bilder og ørten sider med gratulasjoner! Du må ha masse, masse lykke til! Jeg reiser på ferie nå, og ønsker deg en kjempefin sommer og en flott fødsel i mellomtiden!
Gjest Myztica Skrevet 6. juli 2006 #4391 Skrevet 6. juli 2006 Hei vennen Så bra at hodet har festet seg. Nå er det ikke lenge igjen Håper alt er bra med deg! Msn-prat en dag hadde vært kos!
Skytte Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #4392 Skrevet 6. juli 2006 Iss;Hehe,må røre litt på daukjøttet vettu Tulipan;Ingen ting å takke for! Det går helt fint å fryse dem ja! Bare å varme dem i steikovnen og de er like gode som nye! MissS;Gjorde det ja! Wasabi;Av og til blir jeg så sta at jeg bare MÅ uansett hvor au alt er...Nekter å la smertene vinne!Men gleder meg til å ikke ha så forbaska vondt hele tiden ja! LT;Er så koselig å lese hos deg! Forventer ikke at du skal rekke innom her like ofte nei,men blir veldig glad når du først har tid! Blir vel mindre kg på meg også etterhvert nå...! Epica;Det gjorde jeg ja! Igår var det SOL så da var det å ha minst mulig planer! Pi@;Ja tenk!!! Hjelpes!!! Iss;Jeg prøver å ikke tenke på det for da får jeg egentlig litt klaus Tenk hvis vi ble hodt fast i hodet,oppned og med fullt av vann rundt oss....*gisp* Murf; Ja jeg vil helst unngå det ja...! FruB:Joda jeg gjør nå ikke så mye nå lengre vettu! Bare litt...! Men prøver å være flink for jeg vil gjerne samle litt energi.Tror jeg har en proffturner i magen,kjennes sånn ut i allefall Lucky;Nå kan det bli any time Murmelmy;Ja det var du j,husker du har skrevet om det.Håper vi slipper sånne plugger begge to*au ræva mi..* IdaC;Er veldig mange som tipper jente ja!Så det blir spennende å se hvem som får rett! FruBlå;Det var godt å høre! Jeg håper JM mi tipper for tung jeg...! Hehe,blir morsomt å se hvem som får rett! Wasabi;Takk det var koselig! FruBlå;Bare titt så mye du vil! MissBb;Takk den var god! MrsP;Takk vennen! Miip;Hvorfor tror du det dukker opp good news a LITT bråkjekk her jeg! Men det er jo ikke kødd at det skjer mye bra når jeg er borte et par dager! HELT tilfeldig kan det vel umulig være....?!*knis* Fjellrypa;Oisann,ferie du nå ja! Heldig du er! Jeg håper virkelig jeg kan skilte med riktig så gode nyheter 1.aug ja! Men kan jo bli gående til 14.aug også....! LinKri;Nei nå er vi snart mammaer!!!! Hjelpes............... Ja må få skravla litt snart! Blir vel strax en regnværsdag igjen tenker jeg!
Skytte Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #4393 Skrevet 6. juli 2006 Hei og hopp!!Jeg er ikke så langt unna! Ble bare brått og plutselig sommer her så jeg har ikke hatt tid til pc! Når sommeren er ei uke fordelt over to mnd er det bare å nyte mens man kan Var kjempekos i kalas forleden! Hun ble glad for gaven,det var god mat og koselig med slekt og annet folk! Ble værende der til sikkert tolv tror jeg...Sambo kom også etterhvert som han ble ferdig på dugnad! Trøtt da jeg endelig fikk lagt meg,men ble nå amputert søvn læll... Igår sto jeg tidlig opp,dusjet og spiste frokost,var en tur i byen og gjorde et par ærender så dro jeg til badeplassen her i byen.Dvs det er flere sv dem,men denne er mest popoulær! Var der sammen med supertante og venninner med barn! Deilig! Var litt redd for at det skulle blir for varmt for lillegull,men dekket til magen. Så bada jeg...og svømte tilslutt! Det var så ubeskrivelig digg å ligge den veien igjen Spiste masse frukt og grilla og storkosa oss! Hadde ikke antydningr til ødemer så svømming i kaldt vann funker bra Ble litt engstelig ei vending for at det skulle bli som et sjokk for babyen,men JM har sagt at så lenge ike jeg føler noe ubehag så er det bra med babyen! Da jeg kom hjem hadde sambo fulgt ordre og kjøpt en kasse jordbær! Heiv meg rundt å renska så vi fikk 6kg bær som jeg tryllet om til syltetøy Og det ble nammis! Fullt høyde meg mormors og DA var jeg kry gitt!! Har aldri gjort det før så! Ti poeng i redebyggerboka Etterpå lurte jeg meg til å støvsuge pittelitt mens sambo var ute og snekra enda...Jeg bare MÅTTE ha vekk litt skitt og sand... Endte kvelden på sofaen og skrev ferdig ønskebrevet mitt! Helt peist for å si det rett ut...Men veldig fornøyd med dagen!!! Idag var det like bra vær,men vi måtte dra til Pondusaby på sykehuset.Sambo hadde time hos Ø/N/H pga snorkingen g skal nå begynne med en type nesespray..Javel..*skeptisk* Så hadde vi omvisning på føden for det er der lillegull skal kome til verden! Var en kjempekoselig barnepleier som viste oss rundt!Hun var så god så nå håper jeg virkelig hun er på jobb når jeg kommer dit! Var ikke alt vi fikk se pga det pågikk en fødsel mens vi var der,og ei hadde fått igår! Fikk treffe den nybakte pappaen og babyen på stellerommet Hun skifta på den på under 1 minutt er jeg sikker på! Men lovte å gjøre det saktere for både pappaen og oss senere Innom pappa en tur på vei hjem.Der plages de som bare F og blir aldri ferdig med slottonna stakkars...*sender dem all verdens flax*De fortjener faktisk ikke å plages i hele tatt som dem jobber og står på...Ble glade da vi hadde med is da..! Vel hjemme var jeg megatrøtt og slumret en stund mens jeg lurte på om jeg skulle dra til badeplassen eller ikke....Slumret lenge og vel på sofaen og ei stund i senga.Men så ble jeg for rastløs og varm så jeg sto opp! Var ute og hjalp sambo litt med snekringen! Selv om jeg bare holdt litt i noen lekter og målte litt,så følte jeg meg veldig nyttig! Og svært fornøyd da sambo ryddet som en helt etterpå! Heldigvis har ha skjønt at når jeg sier "vi må....",så er det han som må det pga jeg ikke greier,men ville gjort det tvert hvis jeg hadde hatt muligheten! Jeg har tatt halve runden min og skrevet her mens han sov,men så måtte han på jobb og vaske bilen...for hvilken gang på 1 uke??? Det var kommet så mange insekter på den skjønner dere....Fæle greier det!*kniiiis* Tar andre halvdelen imorgen tenker jeg,har ikke sjangs om å sitte mer nå Skal kanskje pakke litt mer i sykehusbagen hvis jeg orker... Føler selv at jeg kommer til å få før tiden(sikkert en UTROLIG dum ting å føle...)men likevel blir jeg ikke stressa av det.Hmmm...Tenker liksom enda ikke så altfor hardt på det som skal skje,følte at jeg distanserte meg litt på den omvisningen idag....... Men det blir nå som det blir! Takk for at dere titter innom meg!
Lucky? Skrevet 6. juli 2006 #4395 Skrevet 6. juli 2006 Hei hei Høres ut som om du har hatt noen veldig koselige dager ja Spennende å besøke sykehuset også da, om ikke lenge er det du som er der ja... Broren min og svigerinna mi har også vært på omvisning på sykehuset i dag Så ikke lenge igjen til jeg blir tante igjen Ha en fortsatt fin kveld
-TeddyToria- Skrevet 6. juli 2006 #4396 Skrevet 6. juli 2006 Hjelpes, nå fikk jeg aller først følelsen av at du hadde født her...og at jeg hadde gått glipp av det hele! Men heldigvis var ikke det tilfelle! *s* Må uansett passe på å følge godt med her fremover! Håper formen er tipp topp - får vi se bilde av Skyttemagen en siste gang etterhvert??
Murf Skrevet 6. juli 2006 #4397 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har tatt halve runden min og skrevet her mens han sov,men så måtte han på jobb og vaske bilen...for hvilken gang på 1 uke??? Det var kommet så mange insekter på den skjønner dere....Fæle greier det!*kniiiis* ← Fryktelig viktig å bli kvitt de insektene før de gror fast på bilen, ja! Montro hvor lenge han gidder å vaske bilen så ofte? (Jeg er supernøye de to første ukene jeg har nye sko, etter det kan de bare drømme om skopuss )
Murmelmy Skrevet 7. juli 2006 #4399 Skrevet 7. juli 2006 Hei vennen Nå er det jaggu lenge siden det har kommet noe nytt fra Skytte. Enig med TT om at du må melde deg oftere nå som termin nærmer seg (for du har sikkert ikke annet og bedre ting å gjøre ) Kos deg masse i sommervarmen!
magolia Skrevet 7. juli 2006 #4400 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er like spent hver gang jeg er innom dagboken din, nå er det ikke lenge igjen Håper du får en super helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå