Fjellrypa Skrevet 14. juli 2006 #4481 Skrevet 14. juli 2006 Maatte bare innom fra ferieturen og se om det skjer noe her.... Ser ut som du har det bra, i alle fall! Lykke til!
Skytte Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #4482 Skrevet 14. juli 2006 Rognebær; Det føles som litt stress også siden hytta er over to timers kjøring motsatt vei fra sykehuset....Dvs vi er over tre timer unna sickhousen men det må vel gå bra! Er jo folk som bor der oppe og lever med den avstanden hver dag Den testen var egentlig ingenting å anbefale nei!! Men har de ikke en bedøvelsessprøyte å sette bare der? Eller en spray?! Xylocainspray f.eks...Syns jeg hadde vært lurt! Åh,koalagjørner er jo bare søtest i verden da! Fjellrypa;Heia!! Så morsomt med usabesøk!! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Mam og pap var innom her før de skulle til byen,og mam hadde bakt brød imorges så jeg fikk et som ikke var kaldt enda,nammmm!!!Det smakte godt etter en time på øyet i formiddag! Da de dro kom min gamle klassevenninne på besøk og det var så koselig! Det var bare så enormt morsomt å sitte å se på gamle bilder og mimre! Vi lo og lo!En skikkelig bra dag med langt besøk var fint for humøret! Da hun dro kom sambo hjem og vi dro til byen.Kjøpte bursdagskort til stesvigerfar og bursdagsgave til sambos bestemor som blir 95 år i august! Så satt vi på kafè en stund og skravlet med kjente som gikk forbi! Kan telle på en hånd de gangene vi gjør sånne ting for sambo er ikke noe glad i kafèer her i byen! Nå har sambos pappa kommet for å hjelpe til med noe forarbeid til verandaen! Naboen på loftet sa han skulle jobbe hardt i helga med snekring for muligens å bli ferdig før jeg føder.Da vi dro til byen ista kjørte de på helgetur.....Jaja..... Jeg stiller ingen garanti for min psykiske helse og hva det måtte medføre i dagene etter fødselen.Håper de skjønner det.... Sambo har stekt kjøttdeig til pizzaen men ville jeg skulle slappe av før jeg lagde bunn,snillingen! Kjenner jeg gleder meg til å jafse hjemmelagd pizza igjen for det er sikkert hundre dager siden sist vi hadde det Ellers så er jeg trøtt...Lurer på hvordan morgendagen blir...Skal være glad når vi kommer hjem på søndag
pondusa Skrevet 14. juli 2006 #4483 Skrevet 14. juli 2006 Helløu!! Oppført deg pent og pyntelig og ikke født mens vi var i øyene. Men nå er det fritt frem, dvs etter onsdag, for vi stikker en tur til tr.heim muligens. *øyner fortsatt mulighet til å stikke innom sykehus etter fødsel, dersom skytte tillater det*
Gjest miiip Skrevet 14. juli 2006 #4484 Skrevet 14. juli 2006 Hjemmelaga pizza hørtes nammis ut. Håper det ikke blir alt for slitsomt i selskap og at sambo blir med på å reise tidlig hjem på søndag. og god helg!
Gjest Myztica Skrevet 14. juli 2006 #4485 Skrevet 14. juli 2006 Hjemmelaget pizza hørtes godt ut ja! Spist taco i dag vi... Tenkte jeg skulle ha på en hel haug med jalapeños, men stod over.... Tenkte kanskje litt sterk mat kunne hjelpe litt... Så kjedelig med krangelen dere hadde her en dag.. Men tro meg, hormoner gjør jo at alt blir forsterket! Jeg ser VIRKELIG fram til at hormonene blir borte... Ønsker deg ei GOD helg vennen min!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. juli 2006 #4486 Skrevet 14. juli 2006 Sambo'n min er heller ikke glad i å gå på kafè,så det blir noe jeg helst gjør sammen med venninner. Men når han blir med så er det jo så uvant og kjekt at jeg nesten glemmer å kose meg,for jeg tenker bare hvor rart at jeg og sambo sitter på kafè sammen. Nå er det sånn ca et halvt år siden det skjedde sist og det blir nok minst like lenge til neste gang. Sambo har lovt meg at når vi får baby så skal vi gå i byen med baby i vogn,gå lange turer,gå på kafè osv osv. Er redd for at han lover en smule mer enn det som er realistisk. Kan liksom ikke se for meg at han plutselig skal begynne å like å gå tur og sånn. Men på en annen side så er det jo mye koselige å gå tur når man er stolt pappa med bebis i vogn,så det kan jo hende han klarer å holde det han har lovt. Nei,nå babler jeg bare om meg selv her! Håper turen på hytta går fint.Skjønner at du har mest lyst til å være hjemme. Er ikke så kjekt med masse folk og bråk når man helst vil være i fred og ro i sitt eget hus. Stooor fredags- til Skyttesuppa!
pondusa Skrevet 15. juli 2006 #4487 Skrevet 15. juli 2006 Håper dere koser dere i helga, til tross for møkkavær!!
pondusa Skrevet 15. juli 2006 #4488 Skrevet 15. juli 2006 GRATULERER MED 38 UKER!!!!!!!! Nå er det ikke lenge igjen før du har lille skyttegull på fanget. Skal vi få se noe magebilde på på tampen kanskje... Jeg tok siste bilde dagen før lillemann kom, heftig at man kan bli så svær uten å sprekke...
Missbumblebee Skrevet 15. juli 2006 #4489 Skrevet 15. juli 2006 Heia snuppa! Er det virkelig 38 uker alt??!? Ojoj, som tida flyr altså! Håper du får en kjempefin helg!!
Gjest Myztica Skrevet 15. juli 2006 #4490 Skrevet 15. juli 2006 Grattis med 38 uker!!! :hoppe: pondusa kommer meg alltid i forkjøpet
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. juli 2006 #4491 Skrevet 15. juli 2006 (endret) 38 uker!! Endret 15. juli 2006 av Mrs. Potter
Fru Blå Skrevet 15. juli 2006 #4492 Skrevet 15. juli 2006 Gratulerer med 38 uker!!! I morgen er jeg 37 uker, så det går fort framover nå! Hjemmelaget pizza har ikke vi heller hatt på flere måneder, så det har jeg tenkt å lage i dag. *gleder meg* Så heldig du er med mamma som kommer med nybakt brød! Det er en ting jeg savner hjemmefra. Ha en kjempefin helg!
Pi@ Skrevet 15. juli 2006 #4493 Skrevet 15. juli 2006 Tenk 38 uker . Nå kan faktisk lillegull komme når som helst . Ikke bekymre seg for over 3timer til sjukehuset. Det er faktisk mange som har det slik.....jeg f.eks. Håper du koser deg i bursdagen.
Cr@sh Skrevet 15. juli 2006 #4495 Skrevet 15. juli 2006 38 uker! Fy som tida blir borte for tiden... ... Ja tenk, nå kan det faktisk skje når som helst! og
Murmelmy Skrevet 16. juli 2006 #4496 Skrevet 16. juli 2006 Hei snuppa! Takk for at du har holdt dagboken min varm mens jeg har vært borte . Kjenner igjen det med kaféturer, ja . Får ikke med mannen på det. Han synes bare det er såååååå teit . Han skjønner liksom ikke helt konseptet med å se på alle de rare menneskene og skravle så øra flagrer Nå er det jaggu ikke lenge igjen . Gleder meg til å følge deg i innspurten
Cr@sh Skrevet 16. juli 2006 #4500 Skrevet 16. juli 2006 Innom med en varm (Kommer rett fra stranda!.... oj... ikke meningen å strø salt i sårene altså - vet at dere ikke akkurat har knallvær der oppe... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå