Gjest Rognebær Skrevet 17. juli 2006 #4521 Skrevet 17. juli 2006 Tittei! Håper du stikker innom i løpet av dagen. Jeg er plutselig på msn! Heldige du som får brød fra supertante! Vi pleier å få fra svigermor med jevne mellomrom, og før fødselen fylte hun opp fryseren med skikkelig digge brød og tebriks. For en gangs skyld følte jeg at jeg kunne si "Ja, takk!" uten litt dårlig samvittighet for at hun står og baker. Vet jo at hun synes det er veldig stas, men likevel får jeg litt dårlig samvittighet. Samtidig som hun er redd for å overkjøre meg i tilfelle jeg heller vil bake selv. Jaja, godt vi har det på den måten. Nå ble det mye brød her, fikk nesten lyst på en skive til! Ha en fin en, da!
Fru Blå Skrevet 17. juli 2006 #4522 Skrevet 17. juli 2006 Så fin mage du har! Håper du får en fin uke!
Missbumblebee Skrevet 17. juli 2006 #4524 Skrevet 17. juli 2006 Innom med en mandagshilsen til deg og fiiiiine magen! Syns jeg ser deg tasse rundt i pisshøljeregnet (var det ikke det du kalte det tro?). Ha en finfin uke da snuppa!
Murf Skrevet 17. juli 2006 #4525 Skrevet 17. juli 2006 7 brød? Jeg baker brød nå, man kan bare bake 2 i slengen, ett til å fryse og ett til å spise nå. Liten fryser? Neeiiiida! Holdt på å kjøpe en kasse jordbær for åå lage mammas supergode syltetøy, så kom jeg på at jeg ikke kunne fryse det, og da er det ikke sååå fristende med kjøleskapet fullt av slytetøy som må spises fort!
Murf Skrevet 17. juli 2006 #4526 Skrevet 17. juli 2006 Nå hørtes jeg ut som den husmora, men hva gjør man ikke når man skal gå og vente i to-fire uker til?
Cr@sh Skrevet 17. juli 2006 #4527 Skrevet 17. juli 2006 Åh... så deilig å bli bakt brød til... Ble rent sulten her jeg... Blir jo sulten av alt som nevnes som kan puttes i munnen, tygges og svelges.. Pass på deg selv, vennen!
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #4528 Skrevet 17. juli 2006 Godt med bakte brød! Stakkars vennen... Får håpe du slipper å bli dårlig av flere filmer! Flotte magen!!! :-D Iiiis.. Ikke den eneste som får lyst på det for tiden! Ha en super mandag vennen!
iss Skrevet 17. juli 2006 #4529 Skrevet 17. juli 2006 Rolig på jobb, så nå venter jeg på oppdatering her ja!
Skytte Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #4530 Skrevet 17. juli 2006 Linri;Takk det samme du!! Lucky;Takkar! Ja alle burde ha en sånn supertante! Hun er desidert min favoritt tante og alle de andre ligger LANGT etter! Men så er vi mer som venninner da og hjelper hverandre med det meste! Rognebær;Er flere som har tilbudt sin hjelp og siden jeg syns tante sine brød er i verdenseliten så sa jeg at det hadde vært godt...Orker liksom ikke bryte meg på baking nå om dagen... Hender seg svigermor prøver å pakke på oss div bakesaker,men sambo sier nei takk og informerer omhvor mye godt jeg pleier å lage(er jo ikke alltid helt sant det da men..!) Så hun ble helt i hundre da vi spurte om hun orket å bake noen rundstykker om en stund.Jeg frykter bare at nå kommer hun til å bake 100 stk og fryseren vår er allerede på tur å bli full...........!! Har vært litt på msn og her inne idag ja....Du må bare pipe på meg vettu! Jeg har hatt mageshow for Pi@ Fru Blå;Takk for det du! Pi@;Tusen takk!! Koselig å skravle igjen forresten! Håper du fikk gjort litt på oppgaven........ MissBb;Hehe,jeg var nok et syn ja! Og takk det samme du! Murf;Fryser er tingen,det må du få deg! Tante unskyldte seg med at brødene var litt rare,hun hadde nemlig prøvd å steke alle 7 samtidig Men det hadde gått heller dårlig da de øverste hadde satt seg fast i grillen og de nederste hadde satt seg fast i rista over... Har lagd syltetøy jeg også så du trenger ikke være redd,hehe!Vi er vel litt husmoderlig av oss når vi bare vil! Cr@sh;Det er helt herlig å slippe det selv ja! Genialt!Sulten ja...må ikke snakke...føler jeg aldri er mett lengre....!! Epica;Blir nok å holde meg unna film en stund! Men det gikk bra altså,for etterhvert viste det seg at hun jeg hadde den aller største sympati med,hu var en av skurkene!! Så da var det jo ikke så fælt,men det kunne jo ikke jeg vite der og da...! Iss;Så bra at du ikke har fått en sånn pangstart! Er ikke så mye å oppdatere idag... Har bare ligget lenge våken inatt..sikkert pga min lille ettermiddagsdupp..Leste litt om fødsel og tittet på sambo... Han er så fiiin....og god å stryke på og snuse og nusse på...... Imorges sov jeg litt utpå og lå lenge og funderte på om jeg skulle stå opp eller bare bli i senga! Er litt forelsket i både sambo og senga for tiden! Men så tok sulten overhånd da....! Etter frokost,postlesing og en dusj havnet jeg her! Og her ble jeg! Nå er første del av dagen strax over uten at jeg har kjedet meg! Tenker å gå den lille runden min nå mens det faktisk enda er oppholdsvær Og når sambo er ferdig på jobb skal vi på butikken og handle litt mat til denne uka! Må skrive lapp til det... SEE YA!!
Fibonacci Skrevet 17. juli 2006 #4531 Skrevet 17. juli 2006 Heisann! Så nyyydelig mage du har Skytte! Det er rart å tenke på at du snart skal føde! Kan bare si at du har MASSE å glede deg til!
Skytte Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #4532 Skrevet 17. juli 2006 LT;Tusen takk for det du! Fikk gått runden min uten noen større anstrengelser egentlig...Lurer på om jeg begynner å bli bittelitt bedre i hofter/rygg...Tørr nesten ikke tenke det engang,for sist jeg gjorde det ble alt ti ganger værre strax etterpå.. Det er liksom litt annerledes vondt på en måte..Jaja,what ever! Så var jeg litt på msn(takk for minichat Rognis ) og jammen fikk jeg meg ikke en overaskelse;Venninne E i Oslo skal ha baby i februar! Så ballen ruller videre og jeg har ikke vært borti så mange som skal ha barn! Men fortsatt ingen her jeg bor..........! Men det var så morsomt at!!! Da sambo kom var vi innom svogers som drev å gjorde klar bilen for å kjøre på ferie! Jeg vil også Er så morsomt å dra på tur!! En runde på butikken for å gjøre ukas storhandel resulterte i at vi fikk lyst på lapskaus til middag.Sambo insisterte på bokstypen denne gang(jeg pleier å bruke sånn pose fra frysedisken når jeg ikke lager den selv)og jeg ville nå være snill å la han også få bestemme litt...! Det endte med at vi nesten brakk oss begge to der vi satt...Fyttirakkern! Det var det fæleste jeg har spist siden 18brødmangel!! Var råheslig slimkonsistens på den*spyyyyy* Så der lærte vi det... Sambo sov mens jeg bare ikke gjorde noe spes ved pcn og titta litt på tvn.Så begynte jeg å kjede meg....................Og måtte vekke sambo...... Heldigvis ringte brodern så vi skravla litt! Deretter tok jeg ansiktsmaske! DET er lenge siden sist gitt! Men følte meg rimelig søt etterpå Så kom brodern og pappa på kveldbesøk! Koselig å skravle litt med dem! Så hadde de med godis......fy og fy....... Mens dem var her ringte venninne B som fikk barn før jul! Vi skratter og ler så fælt hver gang vi snakkes! Skikkelig koselig! Bare så dumt at hun også br nesten i Oslo...Tror jeg har mange fler venner rundt om overalt,enn her i byen! Dvs jeg tror ikke det,jeg VET jeg har det! Etterpå ringte mormor for 4. gang på en uke......Begynner å bli rimelig spent hun ja! Men jeg kjenner jeg begynner å bli en smuuule lei av at folk skal vente og vente.Jeg prøver febrilsk å ikke bli utålmodig,men hva hjelper det når alle rundt meg er det?! Hun holdt på å få fnatt da jeg sa det kunne bli fire uker til Det var det værste hun hadde hørt!!Nei,jeg skulle jo få en uke før tiden! Håper hun har rett da...! Nå har pap og brodern dratt hjem,sambo er i sin vante positur på sofaen og jeg skal legge meg.Kjenner at lunta er litt kort så da er det best! Er ikke sur eller noe sånt,men kjenner bare at en fyrstikk kunne veltet meg hvis den hadde sagt et skjevt ord liksom...!U see?! Jeg håper sambo har tenkt å legge seg sammen med meg for jeg føler litt for å lese/snakke om fødselen nå..... Lillegull har ikke hatt de store utskeielsene idag,før nå...! Mulig det har noe med at jeg har spist litt m.... Men nå er det i allefall full baluba alle veier! Kjenner ingen tegn til noe som helst.Hatt noen strålinger i lysken på begge sider flere ganger idag,men aner jo ikke om det har noe med forestående fødsel å gjøre.. Planer for imorgen: *tørrmoppe gulvene *gå runden min *innom apoteket å kjøpe urinprøveglass for det glemte jeg seff å få av JM sist.... *legge sammen klær
Lucky? Skrevet 18. juli 2006 #4533 Skrevet 18. juli 2006 Hei hei Ikke all bokselapskaus som er godt nei, men noen er jo gode Men så er jo jeg rimelig altetende også da Høres ut som du og sambo har det så koselig sammen. Stadig ute å farter og koser dere Mormor begynner å blir utålmodig ja...det er ikke bare ho som begynner å bli Ha en super dag, så får jeg håpe du har like fint vær som vi har her i dag
Murf Skrevet 18. juli 2006 #4534 Skrevet 18. juli 2006 Etterpå ringte mormor for 4. gang på en uke......Begynner å bli rimelig spent hun ja! Men jeg kjenner jeg begynner å bli en smuuule lei av at folk skal vente og vente.J ← Er hun livredd for at hun ikke skal være førstemann som får vite det, eller? Tror jeg hadde stusset hvis bestemor ringte så innmari ofte...
Pi@ Skrevet 18. juli 2006 #4535 Skrevet 18. juli 2006 Tusen takk for mageshowet på msn i går . Riktig morsomt å se magen forandre seg fra du testa til nå. Den har vokst litt
Fru Blå Skrevet 18. juli 2006 #4536 Skrevet 18. juli 2006 Heisan! Fint å høre at du er i relativt bra form. Jeg tror jeg skal følge ditt eksempel i dag å ta meg en gåtur. Det har blitt mye stillesitting for min del i det siste. Ha en fin dag!
magolia Skrevet 18. juli 2006 #4537 Skrevet 18. juli 2006 Brakk meg nesten da jeg leste om denne lapskausen... -skal ikke mye til for tiden! Håper du har en fin dag!
Skytte Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #4538 Skrevet 18. juli 2006 Lucky;Joda jeg har smakt helt okei boksmat,men denne typen var bare helt grusom!! Du aner ikke,ingen i verden kan ha apetitt på noe sånt! Jo vi har det koselig sammen vi! Ikke alltid det skla så mye til heller,kan love deg jeg har forandret meg siden vi ble sammen! Før var kravene sky high og alt gikk i dass...Da jeg traff sambo hadde jeg vært alene i noen år og begynte rimelig på skrætsj og det har fungert supert! Har hatt våre bølgedaler,men klart oss fint! Murf;Hehe,ja du kan så si! Jeg må bare la henne ringe,hun trenger så inderlig sårt en god nyhet og hun gleder seg sånn! Hvis jeg ikke orker å snakke så lar jeg bare være å ta tlf! Pi@;Hehe,jo værsågod du! Ja den har hevet en smule...!! FruBlå;Det er veldig deilig å komme seg litt ut ja! Og nå skal jeg prøve å gå ut denne ungen Neida,jeg prøver å gå så fort jeg kan..men saken er bare den at jeg kan ikke gå fort lengre.Det er fysisk umulig Men jeg satser på at racertempoet mitt kommer tilbake etterhvert! Magolia;Det er du ikke alene om! Jeg blir kvalm bare jeg tenker på den nå......... **********************************************************' Veldig bra natt inatt Lite våken og tror jeg bare har vært en gang på do...mulig jeg har vært flere ganger uten å huske det Men imorgs var jeg skikkelig kvalmsulten og måtte bare komme meg opp og få i meg mat for som fy! La meg igjen da sambo dro på arbeid,for jeg orker bare ikke stå opp halv 8 når regnet pisker rundt husveggene...Dagene er lange nok fra før! Da jeg våknet litt over ti hadde jeg 1 sms og 2 ubesvarte! Den ene var supertante som skulle komme innom med flere brød! Den andre var ei anna tante som var i byen og skulle komme innom og si hei! Så etter frokost og dusj kom supertante! Koselig å skravle litt og høre om hennes fødsler og tiden før/etter! Hun er så lettvint og det er ikke noe mas og pes! Hun tippet at jeg kom til å gå max til termin pga magen har sunket så veldig! Hun har nettopp dratt så nå venter jeg bare på neste tante Koselig å få litt besøk! Da går tiden litt fortere! Og når sambo er ferdig på jobb skal han ta meg med til byen en tur sånn at jeg får sett litt annet enn denne kåken vår som jeg begynner å bli en smule lei av..! Har forreten tørket støv i stua,tørrmoppet alle gulvene og lagt sammen klær også idag Det var veldig fint å gjøre litt og ikke var det så ille vondt heller! Må nå tåle litt og ikke syte for alt lengre.Det blir værre å føde! For tredje gang idag erjeg megasulten og jeg må bare ærkjenne at jeg spiser oftere og mer for tiden..Trodde ikke jeg gjorde det,men jeg gjør det.Har spist to brødskiver idag og nå lurer jeg litt på havregrynsgrøt...Det er godt! Får sikkert tatt en runde senere!
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #4539 Skrevet 18. juli 2006 Så koselig med besøk av tanter... Deilig når tida går litt og man ikke blir gående å vente... Flink du har vært med husarbeid da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå