Pi@ Skrevet 21. juli 2006 #4581 Skrevet 21. juli 2006 Det er et triks for å kunne lese det folk skriver med liten skrift her inne: Du bare trykker på siterknappen, og da ser du alt i vanlig skrift.
Murf Skrevet 21. juli 2006 #4582 Skrevet 21. juli 2006 Det er et triks for å kunne lese det folk skriver med liten skrift her inne: Du bare trykker på siterknappen, og da ser du alt i vanlig skrift. ← Aha! Jeg ble så frustrert av å ikke klare å lese det en gang at jeg kopierte teksten over i Word! Snakker om å jobbe for å få med seg alt
Tulipan Skrevet 21. juli 2006 #4583 Skrevet 21. juli 2006 Hei snuppelure!!! Ønsker deg en fortreffelig helg Masse til verdens beste skytte
Skytte Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #4584 Skrevet 21. juli 2006 Jolie;Kan vel bli en stund til neste Trheimstur( )men skal gi deg et vink da ja! Bra jeg har så mange som har gått foran meg i fødekøen sånn at jeg kan spørre om alt det rare jeg lurer på! Ene øyeblikket så tror jeg jeg har en liten oversikt,men i neste så blir jeg helt fortvila over at jeg ikke kan noen ting LinKri;Ikke en eneste en.....Utrolig kjedelig! Det er nymåne den 25.Men jeg satser på den er like magisk som fullmåne! Jeg er veldig overtroisk jeg også altså! Men pappa har litt troen på den 9.aug da er månen full...Har han kalvinger så skjer dem ofte rundt fullmåne...Spooky! Men jeg orker ikke vente til 9.aug Må huske å spørre Rognebær hvordan hun klarte å være så tålmodig............ MissS;*kosepå*Håper du har det bra! Pondusa; Så bra!Jeg holder fotsatt en knapp på at jeg skal ligge der i barsel på torsdag jeg......... Pi@;Jeg håper ikke det er særdeles viktig info du meddeler meg for jeg har ikke sjangs!! Men ender vel opp med at nysgjerrigheten tar over og jeg må gjøre som Murf Men enda holder jeg ut Murf;Si hva som står der da!!! Tulipan;Takk så snill du er!!Gojente du! ********************************************************** Jeg malte verandaplanker igårkved jeg........... Det føltes SÅ BRA å gjøre noe nyttig,en innsats for huset! Joda jeg ble sliten så det holdt,men det gikk over! Det var koselig å være sammen med sambo å gjøre en sånn ting! Småprate litt og bare være stille...og nusse litt... Etterpå lagde vi middagskveldmat i halv elleve tiden! Stekt falukorv,eggerøre,makaroni og foccaciabrød! Yammmi! Da vi la oss ble nå jeg så trist da...Og måtte gråte lit fordi sambo hele tiden ordner og jobber med huset og jeg vil ikke at han skal slite seg ut eller stresse! Stakkars sambo prøvde å forklare at han ikke stresser eller sliter seg ut men bare vil ha verandaen ferdig så fort so mulig! Helst før babyen kommer sånn at vi kan få brukt den i år!Hehehe,og jeg tuta videre om at vi måtte være kjærester og passe på hverandre etter babyen kommer...Tror jeg begynner å bli LITT lei og overfølsom!Det gikk nå over da!Og idag ler jeg! Men natta ble ikke god....Sambo har snorket som en gal mann..Jeg har dyttet og hysjet og prøvd å overhøre det,men nei....Synd å si det,men jeg var glad da han dro på arbeid idag.....Han ringte halv elleve og var lei seg for at han hadde holdt meg våken.Stakkars lille vennen min*smask* Det er jammen meg sol her for andre dag på rad nå Helt utrolig! Jeg har dusjet og til og med fått barbert leggene helt selv Føltes bra! Så var stesvigers innom her med noen slektninger som jeg fikk hilse på! Koselig! Straks kommer venninne L for å hente meg og ta meg med til byen en tur! Håper formen min blir bedre for jeg er litt kvalm idag...Har spist både frukt og brød så kanskje det er en is som mangler......... Etterpå er det grillings hos svogers! Nammmm......De reiser til syden imorgen,lucky bastards Blir koselig å være litt sosial med alle! Så blir det vel en aldri så liten runde her ikveld eller imorgen!
Pi@ Skrevet 21. juli 2006 #4585 Skrevet 21. juli 2006 Jeg skal si hvordan du kan lese liten skrift på en enkel måte , skal ikke holde deg på pinebenken noe mer . Du kan bare trykke på siterknappen i høyre hjørne på hvert innlegg, da kan du lese alt som er skrevet i innlegget med normal skrift. Da blir det slik det var da det ble skrevet. Måtte bare erte deg litt....
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. juli 2006 #4587 Skrevet 21. juli 2006 Hei snuppa! Hormonene raser i kroppen din ser jeg... Så er du sikkert sliten og lei i tillegg,og da kommer tårene så mye lettere. Bra at du har så snill sambo som kan være god med deg. Åh,grilling er herlig da! Vi har hatt finvær noen dager vi også nå,så det er kanskje på tide at vi kjøper oss egen grill. Flere mnd siden vi skulle gjøre det,men det går ikke så fort i svingene her i huset.. Dere må kose dere masse med grilling hos svigers i kveld da! fra MrsP
Lucky? Skrevet 21. juli 2006 #4588 Skrevet 21. juli 2006 Helt imponert over hvor sosial du orker å være jeg da Selvom du har litt vondt her og der, så er du sammen med venner og familie. Det er tøft Men det hadde kanskje blitt kjedelig å bare sitte hjemme også da... Sambo din er jo søt også da Ha en fortsatt fin fredag
Gjest miiip Skrevet 21. juli 2006 #4589 Skrevet 21. juli 2006 Det du skriver om sambo og at du er redd for at han skal slite seg ut og sånn høres ut som meg. Dissa mennene våre klarer nok å si i fra hvis de er slitne, bare slapp av og forsøk å ikke ha dårlig samvittighet fordi han orker mer enn deg. Du er tross alt høygravid! (Og det kommer til å være sånn en stund etter fødsel også, fødsler og amming tar på...) Håper at lillegull finner veien ut snart og imens sender jeg masse klemmer og sove godt-vibber (og så slenger jeg med noen fødevibber i samme slengen). :klem: :klem: VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB!
-TeddyToria- Skrevet 21. juli 2006 #4590 Skrevet 21. juli 2006 Hei søte vennen min... Trass i min inaktivitet fortiden MÅ jeg jo innom deg og se hvordan det står til! Ingen lillegull enda ser jeg, fortsatt gravid...og FULL av hormoner! :grine2: Puh, jeg vet akkurat åssen det er - ekstra slitsomt kan jeg bare forestille meg at det er nå i denna tropevarmen! Men det går over, veldig snart er småtten her! Ønsker deg en strålende god helg!
Pi@ Skrevet 21. juli 2006 #4591 Skrevet 21. juli 2006 Løper superfort innom dagboka di før iss rekker det: Snille søte Skyttemor kan jeg få lov til å være sladrebackup for pondusa? og
Skytte Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #4592 Skrevet 21. juli 2006 Pi@; Din luremus!!! Men nå har jeg jammen meg lært meg noe nytt!! IdaC;Vi var hos svogers,men svigers var der også så det var nært MrsP;Hormoner og trøttlei er en dårlig kombinasjon..! Men bra det gå relativt fort over! Vi har hatt grill i over ett år men ingen steder å ha den,hehehe! Men straks blir det veranda! Lucky;Er ikke så veldig mye sosial syns jeg..I forhold til før i allefall! Men skal love deg jeg kan bli drittlei av husets fire vegger og da er det utrolig hva man orker! Miip;Ja er vi ikke rare?!?! Menn er jo vanligvis veldig flinke til å slappe av når de vil så jeg skjønner ikke hvorfor vi må bekymre oss sånn alltid! Kvinnfolk...!! Det er vel bare sånn det er! Mest fordi jeg er så glad i å stelle og ordne for både sambo og andre,så det blir så merkelig å ikke greie det. Åh,takk for alle vibber!! Håper de har hurtigvirkning TT;Koselig at du er innom meg! Ja det går da unna med hormoner og greier men ingen bebis enda....!Sliter litt med tålmodigheten,spes om kveldene og natta for da føler jeg med dobbelt så svær som jeg egentlig er... Pi@;Hehehe! Du er nå så søt!! Ja det kan du vettu!!Skal sende deg en pm nå før jeg sovner! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Var kjempekoselig å være i byen sammen med L! Vi ruslet litt rundt men satt mest utenfor KIOSKEN(det er den med kulesoftisen!) og spiste nettopp kuleis! Med sånn alldeles deilig smak,den var rød og gul sikkert noe tuttifruttinavn på den! Yammmmmi!!!! Så kom sambo hennes og vi skravlet enda mer! Etterpå kom sambo og hentet meg og vi dro på grillings! Som vanlig smakte det himmelsk....Svigerinna mi er best på mat altså! Helt suveren kokk!Trivelig å sosialisere med dem og svigers! Svigermor var usedvanlig koselig å snakke med idag!Og det var godt å føle det sånn og ikke bli arg! Men føttene mine...au-au-au....De tålte ikke å være ned hele dagen i varmen så de var fulle av vondtvann(en annen versjon av tungtvann ?!) Da jeg kom hjem var det rett i godstolen og opp med bena! Sånn har jeg nå sittet i sikkert to timer og de er ikke så vonde lengre,men ikke helt bra. Har fått tatt runden min og nå skal jeg prøve å komme meg på sofaen før ryggen kolapser eller magen sprekker! Er jo så mett som fy....Livredd for at jeg skal spise så navlen spretter ut Sambo har vært i full vigør og har fått unna masse material og det gigasvære gammelvinduet ikveld Så kom han inn og tok helg for så å fyke ut etter to inutter for han måtte bare skru litt mer på verandadekket...! Det er liksom han vs lillegull tror jeg Han håper så inderlig å få ferdig verandaen,samtidig som han vil at jeg skal få slippe nå! Elsklingen min*smask*
iss Skrevet 21. juli 2006 #4593 Skrevet 21. juli 2006 Pi@ måtte forte seg fordi jeg fikk være ekstra sladrISS for linkri se
Gjest Myztica Skrevet 21. juli 2006 #4594 Skrevet 21. juli 2006 Hei vennen! har du klart å barbere leggene dine selv?? :klø: Imponerende Hormonene raser hos deg også ja... det er du ikke alene om men er vel ganske så naturlig nå tror jeg
Missbumblebee Skrevet 22. juli 2006 #4597 Skrevet 22. juli 2006 Heisann Skyttemor! Håper du får en strålende fin helg! Har ikke fått oppdatert meg helt her, men jeg er innom og titter en liten tur hvertfall!
Tulipan Skrevet 22. juli 2006 #4598 Skrevet 22. juli 2006 Hei skytte snuppa mi!!!! Vondtvann ja:ler: Du får sagt det snuppa!!! . Ikke mening å le av deg altså. For det er ikke behagelig meg hovne ben altså. Jeg gråt mot slutten fordi jeg hadde fått hobbitføtter. POFF sa det så satt jeg der med mine gedigne føtter. Det kom uten forvarsel Men snille mannen da. Jeg tror disse mennene våre får litt panikk mot slutten hvis de har noe oppussing som de ønsker ferdig før knøttene kommer. For her i huset fikk også mannen panikk når det nærmet seg slutten for at gangen ikke skulle bli ferdig. .(den er enda ikke 100%ferdig.... mangler å gjøre om et skap og sette opp en lys-spotter. Ting tar tid altså ) åååå nå er det ikke lenge igjen snuppa. Du får tenke at for hver dag som går nå, så er du en dag nærmere å møte den lille huleboeren din. Ha en super fin lørdag snuppa!!!!
pondusa Skrevet 22. juli 2006 #4600 Skrevet 22. juli 2006 Gratulerer med 39 uker!!!! Håper jeg slipper denne mld neste lørdag da....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå