iss Skrevet 24. juli 2006 #4641 Skrevet 24. juli 2006 Det at du er slapp nå er fordi kroppen lagrer energi på ett ukjent sted til fødselen Mosekose på skytte!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. juli 2006 #4642 Skrevet 24. juli 2006 Det at du er slapp nå er fordi kroppen lagrer energi på ett ukjent sted til fødselen ← Bra teori! til snuppa mi!
liv Skrevet 24. juli 2006 #4647 Skrevet 24. juli 2006 Energi ja, den har en tendens til å forsvinne sånn mot slutten. Men jeg hører at det er damer som tar rundvasken like før babyen kommer for de får plutselig mye energi!
malle Skrevet 24. juli 2006 #4648 Skrevet 24. juli 2006 Hei. Har stdig vært inne på siden din i det siste, og fulgt med på de sisite deagene dine før babyen din kommer. Dette blir kjempespennende! Ser på det som jeg leser av dine innlegg og på de andre sidene som jeg har vært innom at mye har forandret seg på de årene som har gått siden jeg var gravid. (Har ei jente på 8 år) Føler meg gammel når jeg leser om dere. Men det er gøy å lese det som du skriver, og følge utviklingen.
Skytte Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4649 Skrevet 24. juli 2006 Pondua;Hehe,ja jeg må jo ha noe å gjøre mens vi kjører utover Iss;Jeg håper du har rett!! MrsP;Den var ikke dum nei! Fru Blå;Koselig å se deg! Cr@sh;Du er nå så god med meg!!! Lucky;Du også! Pondusa;Også du snuppa! Bare sånne snillinger jeg kjenner her! Liv;Har hørt om det ja! Spørs om jeg har brukt opp den for en stund siden..! ********************************************************** Men har da fått gjort litt idag da! Slet meg på kjøkkenet og lagde middag som vi spiste på verandaen*hurra*!!! Sambo slumret på sofaen og jeg rigget meg til ute i sola med mp3 på øret og duppet av.*PANG* der slang naboen stigen på verandaen og skulle snekre Han har vært sur i over 1 uke og ikke gjort en jævla dritt,men DA skulle han plutselig hive seg rundt.Jeg skvatt jo så jeg holdt på å pisse på meg og ble drittsur.Jeg bare rasket med meg tingene og så "værsågod du!" og gikk inn.. En vakker dag kommer jeg bare sååå til å fortelle han både en og to ting om oppførselen og hjernekapasiteten hans,eller mangel på sådan.Nå ser verandaen vår ut som en slagmark...Det skal få være sånn til imorgen,for det er greit hvis han fortsetter da og huter seg å blir ferdig.Men hvis ikke...ja da kommer jeg til å klikke på riktig for nå er lunta så utrolig kort... *PUST* *PUST* *PUST* Jeg strøk en duk og sydde den andre kappa til kjøkkenet! Det tok bare 1,5 time idag hehehe! Forbedringer!Så imorgen skal jeg ta de siste delene! Etterpå dro vi på jobben til sambo og malte de siste verandaplankene!! Det fikk jeg fryktelig krampe i leggene av,men det går vel over!Var herlig å orke noe! Etter klesskift og en liten vask spanderte sambo softis Så cruisa vi rundt og rundt,over alt! Skravla og titta på alt mulig! Kjørte opp i en dal langt inni gokk hvor det ble begått et mord for sikkert 150år siden*grøss* Der var det skikkelig uhyggelig!!Men litt kult også! Var utrolig deilig med en pause fra huset og naboen! Da vi kjørte var lillegull temmelig aktiv og det kjentes godt nedi underetasjen.Lurer på om h*n borra seg enda lengre ned?! Men da må den jo komme ut snart!! Er så sprøtt for nå stikker det ut en fot, regner jeg med,under ribbena Sambo er like fasinert og stor i øynene hver kveld! Men nå tror jeg vi må ta kvelden,må prøve å komme meg opp før halv tolv imorgen....Planene er å sy ferdig gardinene,stryke og henge dem opp! Så hadde det vært koselig om noen stakk innom...........Eller om jeg må på sykehuset..... På onsdag har lille E bursdag så den vil jeg ikke frarøve han.Så det må bli inatt,imorgen eller på torsdag! Sikkert.............
Skytte Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4650 Skrevet 24. juli 2006 Malle;Heisann! Så morsomt med et nytt fjes! Men du må ikke føle deg gammel! Det har nok endret seg siden da,men det gjør jo alt hele tiden så det må du ikke tenke på! Koselig at du liker å lese her! Må gjerne stikke innom og legge igjen noen ord flere ganger!
Lucky? Skrevet 25. juli 2006 #4651 Skrevet 25. juli 2006 Dumme naboen din Håper for hans del at han gjør seg ferdig nå asså! Hvis ikke.... Sydd enda en kappe i dag ja, det må jeg si...du er flink Får håpe lillegull har planer om å ta seg en tur ut å hilse på snart nå ja, kanskje i dag eller på torsdag?? Jeg stemmer for i dag Nå er jo Peony ferdig, så da er det jo din tur Ha en fin dag
Pepita Skrevet 25. juli 2006 #4652 Skrevet 25. juli 2006 Innom med en diger og et ønske om en fortreffelig dag for Skyttesnuppa!
Gjest Myztica Skrevet 25. juli 2006 #4653 Skrevet 25. juli 2006 Så flink du er!! Sydd kappe og greier... Send noen husmorvibber nedover hit da Håper du får en fin dag :klem:
Murf Skrevet 25. juli 2006 #4654 Skrevet 25. juli 2006 Mornings! Så hyggelig med kjøretur! Jeg er glad i sånne turer, må alltid kommentere "weee,tur!" når vi er ute og kjører, og da må han le for entusiasmen Har vel noe med at det er såpass sjeldent.
Cr@sh Skrevet 25. juli 2006 #4655 Skrevet 25. juli 2006 Æsj... han naboen din ville jeg ikke hatt om du så sendte han etter meg i en kanon!! !
IdaC Skrevet 25. juli 2006 #4656 Skrevet 25. juli 2006 Han naboen din altså Er det mulig? Syns du får gjort mye mer enn meg du. Jeg skjønner ikke hvor dagene mine blir av. Jeg bare sløver og orker nada Jeg bare håper at energien kommer tilbake når ungen kommer seg ut, ellers så sliter jeg. Koselig å gjøre litt ting med sambo. Det blir jo en stund til neste gang dere er alene. Håper du får en fin ettermiddag snuppa
Skytte Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4657 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Lucky;Hvis han ikke huter å gjør seg ferdig nå så kommer det til å smelle her en vakker dag.... Syns også bebisen min kan komme ut nå ja..Må jo bli lei av hybelen sin?! MissS;Tusen takk det trenges! LinKri;Jeg be litt kry da jeg fiksa den første så måtte prøve om jeg fikk til den andre også...Og det gjorde jeg! Så nå er det bare nedoverbitene igjen! *overfører husmorvibber* Men det er ikke sikkert de virker Murf;Hehe,sambo pleier bare å smile til meg! Jeg ser at han blir glad for at jeg blir så glad for en sånn liten ting liksom! Cr@sh; Jeg vil ikke ha han jeg heller!! Finnes det en leveringsplass for udugelige naboer?! Jeg bare VET han kommer til å snekre når jeg kommer fra sykehuset...men da kommer både jeg og sambo til å klikke... ********************************************************** Ikke mye nytt siden sist...Sovet så som så inatt...Kl seks var jeg akutt sulten og skulle ikke kommet meg opp fort nok så jeg fikk i meg mat Er det mulig? Magen har kuppet kroppen min... Har en del vondt i høyrefoten igjen nå...den er litt tykk av vann og ubehagelig å tråkke på.Satt oppe i nesten en time og gjorde sånne øvelser for å prøve å få den bedre. Tilslutt var jeg så kald og trøtt at jeg måtte bare krype inntil sambo.Det var så godt! Og der sovnet jeg som en stein og skulle alldeles ikke klart å våkne mer...Jeg skjønner ikke dette.Kom meg såvidt opp kvart på tolv,helt gåen i kroppen og hodet! Måtte spise igjen og ta meg en dusj. Hodet er fortsatt litt au men foten virker bedre.Har hatt den opp i hele dag nå. Ellers er jeg litt irritabel og lei div dag... Når sambo kommer fra jobb skal vi en liten tur til byen å kjøpe bursdagskort og handle litt mat.Tenker det blir fiskekaker til middag idag. Skulle sydd resten av gardinene,men jeg virker ikke nå....*lei* Endret 25. juli 2006 av Skytte
Skytte Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4658 Skrevet 25. juli 2006 Åh,der var IdaC! Hvordan går det med deg vennen? Jeg orker ingen ting jeg heller...Ikke før langt utpå dagen værtfall... Syns bare jeg spiser for tiden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå