Pepita Skrevet 29. juli 2006 #4721 Skrevet 29. juli 2006 for 40 uker! Allerede!!! Håper du får en finfin dag, snuppa!
Pi@ Skrevet 29. juli 2006 #4722 Skrevet 29. juli 2006 (endret) ... og huske på å være kjærester også etter babyen kommer! Det er kanskje viktigst av alt... ← Dere er kjærester etter at dere har blitt foreldre også . Det er slik i min lille naive drømme om familie verden i allefall! Endret 29. juli 2006 av Pi@
Gjest Myztica Skrevet 29. juli 2006 #4723 Skrevet 29. juli 2006 :hoppe: 40 UKER!!! :hoppe: Sender masse vibber din vei!! ((((((((((((((((())))))))))))))))) ((((((((((((((((())))))))))))))))) ((((((((((((((((())))))))))))))))) ((((((((((((((((())))))))))))))))) ((((((((((((((((()))))))))))))))))
Lucky? Skrevet 29. juli 2006 #4724 Skrevet 29. juli 2006 40 uker Nå er det virkelig ikke lenge igjen får jeg håpe... Stor lørdags til deg
pondusa Skrevet 29. juli 2006 #4728 Skrevet 29. juli 2006 Har ikke hørt noe, så da nyter hun sikkert bare godværet som vi har i dag også!
Skytte Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #4729 Skrevet 29. juli 2006 MissS;Hehe,ja det var bare 150! Har satt inn maaange hundre i det siste så jeg har fått teken på det! Men nå begynner jeg å komme på g med det hele og ligger etter skjema,og ikke et år bak..... Kakao;Så koselig å se deg igjen! Oi,morsomt at du har snikfulgtmed Nei det nærmer seg nå gitt...Får håpe Kakaomannen snart er med på leken også! Pondusa; Du må ikke si så mye fint til en sånn hormonball vettu Tusen takk,du er nå så snill!!! Ja nå er boka like brei som meg!! MissS;Takk! Ja tenk det! Satt og funderte litt på de 40 ukene idag sammen med sambo! De har søren meg gått fortere enn jeg hadde trodd var mulig! Pi@; Det er bra! LinKri;Takker så meget! Er her enda du også ja! Lucky;Håper det er like før nå ja! Jeg er klar som et egg! Kakao;Takk! Lucky; Missed me?! Iss;Hehehe! Pondusa;Bingo!! Tuuuuusen takk for alle hilsninger og vibber jenter!!
Skytte Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #4730 Skrevet 29. juli 2006 Det er sol-det er sol-det er sol!!!!!!!!! Etter ei forferdelig natt med bare au overalt,untatt der jeg vil ha au selvsagt,sov jeg bort halve dagen.........Klarte ikke stå opp rett og slett...Ikke før kl tolv.... Men etter det har jeg sittet ute og kosa meg plenty hele dagen! Hørt på muikk og drukket iste og sett på at sambo har malt........... Har til og med fått barbert leggene og dusja meg riktig så nice Det føles litt bedre å være diger som et troll når man i allefall har glatte legger Har kjent sånn stikking tre ganger og faktisk hatt et par kynnere idag Måtte liksom ta meg på magen og kjenne riktig etter,da fikk jeg det blikket av sambo;"Skjer det noe nåå??Vi skal jo akkurat til å spise!!" Da måtte jeg le godt! Akkurat som om han bare måtte slippe alt og fly av gårde! Søtingen min! Har spist meg til en nærdøden opplevelse...Marinert biff med fløtepoteter,salat og sopp/løk i fløte....YAMMI! Vi var nesten andaktige da vi spiste,tror vi tenker en del begge to for tiden! Ellers har det ikke skjedd noe mer idag..Har snakket med mamma et par ganger og invitert dem på stekt fjellørret imorgen! Fikk nemlig masse fisk av en kompis som hadde vært på fjellet! Snill ja! Så nå kan faktisk min kjære baby bare vente med å komme til etter middag imorgen!
Lucky? Skrevet 29. juli 2006 #4731 Skrevet 29. juli 2006 Der var du jo Begynte å lure nå vet du, kan ikke være borte fra kg så lenge på denne tiden vet du Men skjønner jo at du må nyte solen da Søte mannen din da, starter vel bilen når riene begynner han tenker jeg Fjellørret høres utrloig godt ut, så får håpe baby holder seg inne så du får med deg den Ha en fortsatt fin lørdagskveld
Gjest Myztica Skrevet 29. juli 2006 #4733 Skrevet 29. juli 2006 ÅÅÅ... det hørtes ut som en god middag Middagen i morra høres jo også god ut (Bare mat som står i hodet på meg....) for kynnere i dag!
Cr@sh Skrevet 29. juli 2006 #4734 Skrevet 29. juli 2006 Har kjent sånn stikking tre ganger og faktisk hatt et par kynnere idag Måtte liksom ta meg på magen og kjenne riktig etter,da fikk jeg det blikket av sambo;"Skjer det noe nåå??Vi skal jo akkurat til å spise!!" ← Så flott at det begynner å skje noe downunder.. Måtte flire litt av kommetaren til sambo... Det passe liksom aldri når det først setter i gang... Håper dere får en fin kveld og en deilig søndag med fjellørret til middag...
Cr@sh Skrevet 29. juli 2006 #4735 Skrevet 29. juli 2006 Oi.... Glemte å hoppe litt for 40 uker... !!! 40 uker !!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. juli 2006 #4736 Skrevet 30. juli 2006 Graaaaattiiiiis med 40 ukeeeeeeeer!!
Skytte Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #4738 Skrevet 30. juli 2006 Lucky; Tenkte mye på kg igår men orka ikke ta pcn ut i sola...! Pondusa;*kosepå* LinKri;U r not alone!! Mat er jo bare så utrolig snadder da!! Cr@sh;Nei det er sant,det kommer nok når det "minst passer" liksom! MrsP;Thanx!! Cr@sh;Hmm...mulig det...! *****************************************************' Tok sin tid før jeg sovna igår,var vel borti ett klokka.Så var jeg våken kl to og tre,fem og seks...! Sto opp kl sju og spiste en skalk og ble liggende å kjenne etter på kroppen.Hadde litt sånn menssmerteaktig stikking skjønner dere.Men ble ikke enig med meg selv om det var ønsketenkning eller virkelighet Fikk sove litt mer etter sambo sto opp.Nesten som jeg må ha heeele dobbeltsenga for meg selv for å finne nok plass......... Våknet i ti tiden og kjente ikkeno noe sted.............Konklusjon;ønsketenkning før på morgenen..... Sto opp og stelte meg,ryddet kjøkkenet og plasserte meg i sola på verandaen! NICE! Det er kjempevarmt her idag og masse vind! Så mye vind at det blåste både duken og sambos askebeger rett av bordet! Måtte jo bare prøve å bøye meg for å få det opp og da var det et merkelig knepp nedi avdelingen I neste øyeblikk kom det en gutt syklende og snakket til meg mens jeg ble splattbløt mellom bena-og det rant Fant ut at gutten febrilsk prøvde å få meg til å høre at han spurte om jeg ville kjøpe VG,mens jeg fikk sagt nei takk og rasket tlf med meg på do Stakkar gutt,han måtte jo tro jeg er helt rar! Og det har han jo forsåvidt rett i da men! Så folkens,jeg TROR vannet har gått Jeg ble i allefall sittende på do for det bare rant og rant.............Sendte sms til sambo som var på jobb og malte flere verandaplanker og wow han ringte meg fort ja Etter minst 15 min med rennng og en smule diarè(ja detaljer får dere...bare vent til fødselshistorien min ) turte jeg bevege meg såpass at jeg fikk vasket meg og tatt på bind og ny truse! Så måtte jeg jo inn hit da,og fortelle siste nytt!Hvis det er vannet...Det må være det for det var jo helt blankt og luktet ikke noe... Nå venter jeg bare på at det skal skje mer!!! Sambo har hentet storbilen fra jobb og rydder garasjen Tror jeg må hente han inn sånn at vi får oss litt frokost! Jeg har en sånn underlig følelse av ro i kroppen,samtidig som jeg føler litt for å gråte en skvett! Glade tårer altså! Litt overveldet på en måte.....! Må spise og lese litt mer om fødsel tror jeg,for just nå husker jeg ikkeno!! Men vet at det ikke er noe stress siden hodet er festet! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Pi@ Skrevet 30. juli 2006 #4739 Skrevet 30. juli 2006 ÅÅÅÅÅ HERRREGUUUUUD SÅÅÅÅÅ SPENNNENDEEEEE. JEG TROR JEG DØR. SITTER OG HOPPER OPP OG NED PÅ KONTORSTOLEN WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VANNET HAR GÅTT :klem: :klem: LYKKE TIL VENNEN.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå