Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Myztica
Skrevet

ÅÅÅ!! Tenk om du er mamma allerede!! :grine2: :grine2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke gå å legge meg her.

Så spent på om alt går bra! Og så er hun på sykehuset her i byen!!

Har lovet at jeg skulle få komme innom dersom formen tilsa det, håper å kunne få vist dere bilde da.

Skrevet

Flere som er innom og sjekker.... :sjenert:

Stå på Skytte-mor

:klem:

Skrevet

pondusa er her :overrasket: Håper du har noe å komme med nå ja :)

Skrevet

Halvt døgn siden vannet gikk, her i byen venter de max 1 døgn før de setter igang dersom det ikke starter. Men hun skrev vel at hun hadde rier med 5 min mellomrom i ettermiddag?

Tipper du klarte det fint på egenhånd Skytte. Kanskje sover du med snusket i armkroken nå??

Skrevet

Da rusler jeg & tlf min til sengs.

Legger inn mld så snart jeg hører noe!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Fyttikatta, dette var spennende lesning!!! :grine2: Jeg håper VIRKELIG at jeg kan ha roen over meg sånn som deg, Skytte, når ting er i gang.

Jeg håper kvelden i går bar frukter og at du har det lille gullet ditt i armene allerede! :hjerte:

SPENT PÅ OPPDATERING!!! :hoppe:

Skrevet
:hoppe: Så spennende. Dette gikk jeg glipp av i går :grine: Håper vi får høre litt mer snart.
Skrevet

Ojojojojojoj! Her har jeg levd helt i min egen lille verden, og tenkte bare jeg skulle innom og si hei, og hva er det som møter meg???! Så utrolig spent jeg er nå altså!!!!! Håper du har lillegull i armene dine.

Stoooor :klem: til deg!

Skrevet

:legrine::legrine::legrine::legrine:

Nå er det over, og gudskjelov for det!

Denne mld tikket inn kl 5.30 i morges:

Hellu!

Kvart på tre inatt kom skytteprinsen endelig til verden! Det var en tøff fødsel og han måtte slites ut stakkars. (Det var ikke godt for noen).

Han er presis 4 kg, 53 cm lang og 36 cm rundt hodet.

Det var en tøff opplevelse og jeg er glad jeg er ferdig!

:klem::klem:

Du har vært kjempetøff Skytte, og tenk nå er du guttemamma! :legrine:

(jeg var sikker det skulle bli jente)

Tenker masse masse på dere, og håper at dere sover godt nå.

GRATULERER IGJEN!

Gjest Gjesta
Skrevet

:hjerte: GRATULERER SÅ MYE MED VEL OVERSTÅTT FØDSEL OG DEN LILLE PRINSEN!!! :hjerte:

Spent på fødselsrapporten din når den tid kommer - forstod at det hadde vært tøft! :kose:

Kose dere! :klem:

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen kjære Skytte :legrine::legrine:

Tenk at du er blitt mamma :legrine: Nå sitter jeg her med tårer i øynene. Håper dere koser dere masse med lilleprinsen deres og at du henter deg inn igjen veldig snart :klem:

Skrevet

Gratulerer så mye med en stor prins :klem: Nå er du endelig ferdig, og kan bare nyte den vakre tassen din. Gleder meg til rapport og bilder :hoppe:

Hadde ikke Pondusa kommet med rapport nå, måtte jeg nok kommet for seint på jobben ja :ler:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::babysmokk::hoppe::hoppe::hoppe:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

GRATULERER VENNEN MIN! :legrine:

Endelig er gutten din her!

Du har vært utrolig tøff og veldig,veldig flink.

Nå håper jeg du og sambo koser dere sammen med lillegull.

Herregud,så rart det er at du er mamma på ordentlig nå. Som jeg sa for en stund siden så skulle du liksom alltid være gravid du...men nå er han her,og du er mamma for resten av livet!

Nei,nå må jeg gråte en skvett! :legrine:

Gleder meg til du kommer deg til hektene og får tullet deg inn hit med rapport til oss nysgjerrige jenter!

Kyss,klapp og klem! :kyss::kose::klem:

Skrevet (endret)

:hoppe: Gratulerer så mye med den lille gutten, vennen :hoppe:

Ikke så kjekt å lese at fødselen var tøff, vi hadde jo planlagt å seile gjennom hele opplevelsen, ikke sant? Gleder meg til du er tilbake med rapport :Nikke:

Stor :klem: fra meg

Endret av Murmelmy
Skrevet (endret)

Skulle mld mer med skytte senere i dag, når de har fått hvilt seg litt. Tenkte at dersom hun var i form til besøk, skulle jeg printe ut gratulasjonenen her inne og ta med op til henne.

Så skriv gjerne inn en hilsen til henne!

:legrine::legrine::legrine: enda mer.

Endret av pondusa
Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Tenkte at dersom hun var i form til besøk, skulle jeg printe ut gratulasjonenen her inne og ta med op til henne.

Så koselig! Da tror jeg Skytte blir veldig glad!

Må skrive litt til da,sånn at hun har å gjøre på når hun ligger på sykehuset(som om hun ikke har det fra før liksom...)

Hei suppa! :vinke:

Jeg tenker masse på deg.

Kos deg med den lille familien din!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...