Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

kuleis OG soft-is! :sikle: Himmelen... :hjerter_rundt:

Grisevær her også.. :grine:

Planer for dagen da, og kvelden? :klem:

Ha en suuuper onsdag! :kyss:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:frustrert: Forbaskede raskforum!!!!!!!!! Nå sprer jeg virkelig eder og galle her altså!!!! Hadde svart alle og en og skrevet ferdig innlegget,men når jeg posta så måtte kg klikke....Og du verden så lite jeg har til overs for sånne hendelser :frustrert::frustrert::frustrert:

Ikke snakk om jeg skulle komme inn på forumet igjen,men tilslutt gikk det nå an igjen,men nå er jeg drittsur og får lyst til å slå hele kg :frustrert:

Litt rart å denge pcn da men...Jeg blir så frustrert :grine:

Håper dere skjønner at jeg ikke orker hele remsa en gang til....Sorry for det.Jeg er veldig taknemlig for alle besøkene deres altså!

Er lite å oppdatere fra denne dagen! Sover stadig til halv ellevetiden.Tror det er fordi nettene er ganske urolige og jeg sovner ikke skikkelig før utpå morningen..

Vært på Fushia og fikset og farget øyebryn,samt fått 1 times fotpleie...*drømme*Nesten synd hun var så koselig å snakke med for jeg kunne sovnet lett! Anbefales på det sterkeste!

Kom hjem og har vært her siden! SÅ klikka kg og jeg men det går nå bra...Er fortsatt forbanna men..det går over!

Strax kommer mannen med poteter så da blir det kjøttbullar i fløtesaus til middag!

Tror jeg må ha en hvil etterpå for jeg er helt utslitt av ingen ting...Energinivået er på null...

Skal egentlig på kafè med syklubben ikveld men vet ikke om jeg orker...

Mora til stesvigerfar har kommet så jeg har egentlig mer lyst til å treffe henne for det har jeg aldri gjort før! Får se hva jeg orker!

Men nå vil jeg ha middag!!!!

Så fikk jeg tlf fra tremenning V som er innom byen og kommer innom nuh..!

Jaja denne dagen er i allefall spekket plutelig!

Skrevet

Fotpleie hørtes ikke noe særlig godt ut heller da...tror jeg må bestille meg en time til det snart jeg også :ler:

Hvorfor skal alltid nettet klikke når man har skrevet lange innlegg da, kunne jo heller klikket når man skrev sånn korte og lette å huske innlegg :frustrert:

Dagen din ble plutselig full av ting å gjøre den nå ja...koselig med besøk også da :)

kose deg i allefall :klem:

Skrevet

Hei, bare en kjapp tur innom for å gi deg oppskrift på smoothies. Du kan egentlig bruke alt mulig rart, det er veldig smak og behag. Når jeg lager den som mellommåltid, så har jeg en halv banan, en god neve med jordbær og noen spisesjeer med vaniljejoghurt. Vedig godt :) Du kan bruke annet bær og joghurt med annen smak og.

Når jeg lager den når det er varmt for å avkjøle meg, så tar jeg jordbær, masse isbiter og litt jus. Kjører i hurtigmikser og tar over i stort glass. Veldig lettvint og godt. Du kan bruke friske bær og frukt, men du kan også bruke frossen (pleier jeg å gjøre om vinteren).

Nå må jeg løpe, skal ut av huset om en halv time og her akkurat kommet ut av dusjen :sjenert:

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Hei vennen!!

så flotte tall fra JM-time :) Nå er det ikke lenge igjen :hoppe::hoppe:

:klem::kyss:

Skrevet

:klø: Sambo har ikke dukket opp hos deg????

Lurer fælt, han har forsvunnet :overrasket:

Skrevet

Hvis det er noen trøst så klikka kg hos meg i går også. Jeg kom rett og slett ikke inn. Var bare en hvit side uten noe på da jeg prøvde. Jeg lurte en stund på om jeg hadde overbelasta hele greia :ler:

Skrevet

Lucky;Når jeg blir rik skal jeg ha fotpleie minst en gang i uka!Samt annen spabehandling og frisør,samt kinesisk kokk :sjarmor:

Plages bestandig når jeg trenger det minst ;)

IdaC;Tusen takk for tipsene! Må prøves så snart jeg kommer meg på butikken og finner jordbær...Er visst ikke ei bær å oppdrive her lengre :tristbla:

LinKri;Nei nå er det heldigvis snart helg og ny uke! Er vel 38 uker idag du?! Iiiiiiihaaaa!!!

Iss; :ler: Nei har ikke sett han!

Pi@;Akkurat sånn det var til meg også :frustrert:

Ble sen middag etter besøket igår! Så spillte vi død ei stund før vi dro til svigers og hilste på stesvigerfars mamma! Kjempekoselig skikkelig bestemortype! Hun skulle hekle noe til babyen vår når den kommer! Snill!

Da vi dro hjem begynte vi plutselig å diskutere heftig og det satte meg helt ut.Vi har jo omtr ikke kranglet eller diskutert disse mnd så jeg ble helt knekt...Gråt og gråt og plutselig fikk jeg ikke puste og ble livredd og gråt enda værre...Hikstet og var helt på bærtur.Heldigvis fikk sambo satt meg opp og roa meg ned sånn at det gikk over...Huff,det var så ekkelt.Var en filleting og sambo ble jo helt fra seg...

Litt overreaksjon ute og gikk...

Etter ei stund på fanget hans mens han så nyheter ble det kveld og en god sambo som ikke kunne kose nok med magen...

Eneste jeg ble redd for var at det skulle være ubehagelig for lillegull,eller at jeg skal begynne sånn under fødselen...

Vel,vel.Kl seks imorges var det slutt på natta..men vi lå bare og snakka og pjuska til sambo måtte på jobben.

Jeg sto opp og begynte med rydding og vasking sånn helt forsiktig.Hadde en liten slumrepause også før mamma kom i ti tiden og siden da har det gått i ett kjør!

Mamma er en engel uten like og har skrubbet og shinet hele kåken fra topp til tå og jeg er så glad for det at det at jeg finner ikke ord!

Oh,glemte nesten å si at idag har vi solgt Toyotaen :grine: Fine lille bilen...

Savner den allerede...

Ellers har vi sett Lange flate ballær nå nettopp :ler:

Snakker om håpløse karer! Men morsom film da! Og kul dialekt ;)

Er trøtt og helt gåen som en ihjelkokt potet så det blir tidlig kveld ikveld...

Bekkenet er ganske ok men ryggen...Jaja,det blir likar imårra!

Vil bare at lillegull skal komme nå.....Mens huset er skinnende rent og tåneglene er korte :ler:

Merker forresten at det nærmer seg termin;mormor har ringt tre ganger denne uka og det er bare torsdag idag....Ellers har jeg begynt å få en del sms fra div folk som lurer på hvordan det går :) Joda,kan bli lenge å vente for alle og enhver!

Men håper det blir snart.........

Eller dvs...da jeg dusja ista skulle jeg sjekke ståa på mellomkjøttet...Har jo lest at noen anbefalerå massere det de siste ukene,men jeg skulle bare prøve å dra litt i det...kjenne hvor mye som skulle til før det ble vondt på en måte...Det var ikke mye gitt :grine::grine::grine::ler::ler::ler:

Jeg må jo le for dette ble en sprø beskrivelse,men fy fader så AU!!!

Kan ikke si jeg hopper av glede for å få det strukket flere cm nei...

Men men,må bare prøve å fortrenge det...

Kommer sterkere tilbake imorgen satser jeg på! :klem:

Skrevet

Jasså, så du så lange flate ballær du da!! Da har du sett litt av byen min, og det verkstedet de kommer fra har vi eu godkjent bilen :ler:

Kul dialekt :sjarmor: Synes den er vulgær på tv jeg da...... :sjenert:

Skrevet

Halla snuppa...

Lange flate ballær kunne jeg også tenkt meg å se... :ler2:

Hvilken bokstav ble din favoritt? :Hehe:

Er så surt når KG / nettet klikker... og det er selvfølgelig alltid når man har skrevet det lengste av alle innlegg noen sinne.. :roll:

Håper kvelden din er bra...

:kyss:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Ellers har vi sett Lange flate ballær nå nettopp :ler:

Den så vi her en dag også.Morsom film ja! :ler:

Ikke så kjekt med den diskusjonen du og sambo hadde. Hørtes ut som en ekkel reaksjon du fikk. Men bra sambo fikk roet deg ned og koset masse.

En ting som er godt med krangling,og det er kosinga etterpå når man har dårlig samvittighet og vil gjøre alt i verden for at det skal bli bra igjen.

Ellers er krangling bare dritt!

Håper du får en fin dag da suppa mi!

Skrevet

(..ikke alltid like artig med disse hormonene...)

Skrevet

Snill mamma du har som kommer og shiner kåken! Det er digg når bekkenet krangler!

:klem: på morrakvisten!

Gjest gjesta
Skrevet

Ah den filmen har jeg lyst å se!! ;)

Godt dere ble venner igjen! :klem:

Verste er å krangle, men viser bare at det er lidenskap i forholdet!

Oi.. Ja det nærmer seg nå ja!! :hoppe:

Det blir sååå spennende å følge med deg fremover nå :sjarmor:

Har du planer for helga?

Gooooooooooood helg!! :kose:

Skrevet

Hei hei :klem:

Lange flate ballær er skikkelig morsom...så den faktisk for første gang på lørdag jeg da, litt flaut siden jeg er fra fredrikstad, men kom oss rett og slett ikke på kino...all tid gikk jo til huset :ler:

kul dialekt ja...det er sånn iss og jeg snakker det :ler:

Snill mamma du har da...mammaer er gull verdt :klappe:

Trist å selge bilen ja :grine: Bytta bil i februar i fjor, så da solgte vi den gamle. Var trist å se den nye eieren rulle i vei med den ja...og så bodde ho HELT i oslo da, så jeg har jo ikke sett den siden heller :grine:

Men men...veldig fornøyd med den nye også da :)

Ha en super fredag :klem:

Skrevet

Iss;Tenkte på deg vettu! Og hadde venta å se deg dukke opp i en aldri så heftig liten rolle :ler:

Cr@sh;Ja nettet er ikke til å stole på...

Filmen var helt okei med mange gode uttrykk og mange ganger måtte jeg bare himle høyt med øynene! Fikk meg en god latter da!

Oi favoritt...nei det rakk jeg ikke å få meg!

MrsP;Ja det var helt sprøtt...Skulle tro han hadde sagt verdens styggeste ting til meg og kasta meg ut og flytta inn med ny dame med en sånn reaksjon! Tror det meste er ganske forsterket for tiden og at hormoner og nerver ligger i krøll utenpå huden...! Men sååå godt når alt ordner seg!

Magolia;Nei de er ikke gode!

Murf;Ja hun er så snill at jeg nesten begynner å gråte når jeg tenker på det...Hun jobber som en helt og hadde gått ni dager i strekk og så kom hun hit og vaska på fridagen sin og dro hjem og skulle vaske der igårkveld...Jeg kommer aldri til å bli en så snill og bra mamma....

Epica;Det gikk fort over heldigvis..Men litt godt å vite at etter mnd uten store krangler så er den unnagjort nå liksom.Selv om det ikke var store greiene.Men satser i allefall på å unngå de store konfrontasjonene med en splitterny lillegull i hus!

Helgas planer er bursdag på hytta.....*skeptisk*

Lucky;Er sånn dere snakker ja! Mange kule uttrykk,skulle lært meg en del hadde det ikke vært for gullfiskhukommelsen min og hjernesvinn....!

Mammaer er best i verden!!

Blir nok bra her også bare jeg får vent meg til nybilen! Men akkurat nå er all kjøring et ork...Stor mage og korte ben er en uheldig kombinasjon i bilkjøringssammenheng :ler:

Skrevet

Igårkveld rydda sambo garasjen og jeg disket opp med kveldsmat etterpå!

Har sittet ved kjøkkenbordet og spist og skravlet mange kvelder i det siste! Utrolig koselig!

La meg tidlig og han kom etter etterhvert.SÅ måtte jeg lese litt om pappa i barseltiden for han! Latingen som ikke orker å lese selv! Men jeg vet han får det med seg for stadig sier han;"det leste du jo for meg"!

Etter legebesøket har sambo sluttet med den naturmiddelsnorkesprayen og begynt med en vanlig nesespray som legen skrev ut.Den skal liksom gjøre alt så mye bedre...Mulig den virker mot noe,men det er ikke snorking i allefall :frustrert:

Stakkars sambo og stakkars meg selv...Får håpe det blir virkning etterhvert.Hvis ikke kan jeg erklære våkenettene for åpnet..!

Sto opp da han dro på jobben,spiste frokost og havnet her!

Har fått tatt hele runden min og er veldig fornøyd med det! Var litt skravlesyk idag så jeg føler jeg har fått skrevet bra!

Mam og pap skulle ha seg en kosedag sammen i byen idag( :klappe: for at dem kom på det helt av seg selv!!Det fortjener de!) så de kommer innom her en gang også!

Så fikk jeg sms fra ei gammel skolevenninne igår,hun var i byen og skulle kanskje komme innom her i formiddag!

Ei annen venninne ringte og skravla ei stund og lurte på hvordan det gikk! Hehe,begynner å føle meg populær jeg nå!

Har ingen spes planer for dagen eller kvelden.Mulig vi smeller ihop en pizza!

Imorgen bærer det avgårde på hytta i 60årsdag...Jeg gruer meg ærlig talt...Masse folk og styr og blablabla...Føler ikke for å være så himla sosial om dagen jeg altså.Men må nå bare gjennomføe det.Blir vel så vi ligger over men håper sambo er med på å dra tidlig hjem på søndag.Og at svigermor får haik med noen andre hjem....Nå er jeg slem men...*orker bare ikke...*

Lilegull hadde forresten helt anfall inni magen imorges :overrasket: Rista som en galning! Jeg våkna og lurte bare på hva i all verden som foregikk! Helt sinnsyke bevegelser i full fart.

Snudde meg til andre siden og strøk på magen for å roe ned og da tok h*n rennfart og pusha rumpa laaangt ut så det gjorde vondt inni magen der antakeligvis føttene sto imot :overrasket: Gale baby! Kunne kommet ut istedenfor å tøyse sånn!!

Nå skal jeg ha meg en cowboystrekk før sambo kommer hjem i matpausen!

Skrevet

Men det er koselig bare å se deg innom snuppi@ mi ;)

Gjest Rognebær
Skrevet

Oi, overnatting borte hørtes litt travelt ut i disse tider! Når er det egentlig terminen er? Har du begynt nedtellinga? Hvis ikke: IKKE GJØR DET! Lillegull kommer når tiden er inne, helt uavhengig av termindato... Jeg hadde EN utålmodig dag, og det var MER enn nok! Fysjom. Like greit å innstille seg på to uker overtid først som sist, så blir ikke de siste dagene så kjipe.

Ang. det med mellomkjøttet: Jeg orket ikke å tenke på det engang før jeg var i gang med fødselen, så jeg synes du er tøff som tar en liten test! :ler: Men det er mystisk, det er faktisk plass!

Og så når alt er over så er det et lite menneske der som er helt avhengig av deg! :hjerte:

Svigermor sa forresten for et par dager siden at koalababyen heller ikke klarer seg alene før et år er gått omtrent. Så det er ikke bare vi mennesker som lager små, hjelpeløse nurk! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...