Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. juli 2006 #4363 Skrevet 4. juli 2006 God morgen snuppa! Håper du får en fin tirsdag!
Pi@ Skrevet 4. juli 2006 #4366 Skrevet 4. juli 2006 Hvis du har tid i dag, så hadde det vært veldig koselig med en liten msn-prat. Det er så FRYKTELIG lenge siden sist
Lucky? Skrevet 4. juli 2006 #4367 Skrevet 4. juli 2006 Du er nydelig også da, som nesten gråter fordi du lurer på hvordan det går med oss Har du fått lest deg opp litt i dag da?? Ha en fin dag
Lucky? Skrevet 4. juli 2006 #4368 Skrevet 4. juli 2006 Du er nydelig også da, som nesten gråter fordi du lurer på hvordan det går med oss Har du fått lest deg opp litt i dag da?? Ha en fin dag
Gjest miiip Skrevet 4. juli 2006 #4369 Skrevet 4. juli 2006 Halaien! Høres ut som helga har vært super væffal! Hyggelig å snakke med deg på MSN i sta'! Du må jo oppdatere med siste nytt fra kontrollen din... Han samboern din har ikke vondt av å måtte lage middag selv om du her hjemme hele dagen... Mannen min måtte det stadig vekk. Og når lillegull er født får du ikke lagd middag, for da kan du garantere at du må amme eller trøste eller skifte bleie eller noe sånt når det er tid for mat. til superskytte.
Skytte Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #4370 Skrevet 4. juli 2006 Pi@,Iss,Pondusa,Murmelmy,Magolia,MrsP,Murf,MissBb,Pi@,Lucky og Miip; Takk for at dere er så gode!! Etter hvert kom vi oss ut på en liten kjøretur igårkveld og det var så koselig! Elsker når vi bare kjører rundt og skravler om alt mulig rart! Så prøvde jeg nybila vår Det var ikke skummelt og gikk SÅ bra! Visste jo egentlig det innerst inne,men må alltid være litt pysete læll...Det kommer jeg til å være i lange tider enda så! Da vi kom hjem sovna sambo på sofaen og jeg fikk satt masse bilder inn i album! Satser på å bli ferdig ikveld!Så kommer det strax en ny ladning....... Natta ble variabel...Lå og leste litt,sov litt,snudde masse,tisset... Bråvåknet i halv fem tiden av at lillegull gjorde et hallingkast inni magen Nesten so h*n prøvde å sparke sambo i ryggen Trett imorges men kom meg opp og tvang meg til å vaske soverommet og legge sammen klær før frokost.Jeg bare MÅTTE...Og sambo ble ikke helt fornøyd da jeg fortalte hva jeg hadde gjort...Men jeg VIL greie noen ting!!! Så var jeg på kontroll! Alt var fortsatt bare bra! *BT 110/75 *Urinen var fin *Vekt 84 kg(var 85 hos legen så hun mente det hadde med vektene å gjøre,men at jeg kun hadde gått opp 1 kg fra sist gang og ergo har 11 sammenlagt ) *Hjertelyden var på 155-158 *Fint med fostervann og hodet har festet seg! Hun kjente godt på babyen og hun tippet den ville veie ca 3700-3800 ved fødselen..Siden sambo var ca 5kg vil hun følge med og se det an om jeg bør sjekkes med en UL for å se om den er spes diger eller ei... Skal nevne dette på torsdag når vi skal på fødeavd og se! Etterpå var jeg innom trygdekontoret så dro jeg til venninne H! Lenge siden jeg har sett henne nå.Tror vi sklir litt fra hverandre for tiden.Jeg henger ikke helt med i festingen og det faktum at hun nå har fått seg ny kjæreste! Er vel 14 dager siden det var slutt med den siste så jeg klarer ikke helt å henge med.Gammeldags jeg sikkert...! Så var jeg innom sambo på jobb og en kollega av han skal bli pappa for andre gang i januar! Morsomt! Kjøpte noen kjøkkensaker i gave til min kusine som fyller 17 år idag.Skal dit snart på kalas! Mulig det er kjipt å få litermål,stekespade og visp i gave men..Jeg syntes sånt var kjempestas da jeg skulle flytte værtfall! Men så var jo jeg bare 15 år da...Men hun skal vel sikkert få seg leilighet om et år kanskje og da er det mye morsommere å ha sitt eget enn å arve absolutt alt! Resten av dagen har jeg da vært her inne og tatt runden min! Det tar lang tid siden jeg stadig må opp og gå..Nå har rumpa mi dovnet bort og lillegull protesterer villt på for mye sitting tror jeg. Formen er ikke noe å skryte a så den driter vi i! Nå skal jeg prøve å gjøre meg litt lekker før jeg drar i kalas!
iss Skrevet 4. juli 2006 #4371 Skrevet 4. juli 2006 Bra du leer på deg innimellom da snuppa... Kose deg i kalas..
Tulipan Skrevet 4. juli 2006 #4372 Skrevet 4. juli 2006 Hei på deg snuppa!!! Så fine tall fra kontrollen. Takker for oppskriften på muffinsen. Den skal prøves så fort som mulig . Hvordan er de å fryse ned??? Ha det kos i kalas. Ha en perfekt kveld
Gjest Wasabi Skrevet 4. juli 2006 #4374 Skrevet 4. juli 2006 Håper du har en super kveld i bursdagsbesøk - og gaven er super, jeg har fortsatt masse utstyr jeg fikk av en fornuftig tante til alle anledninger i tenårene. Så flink du er med KG-runde og alt selv om du ikke er i form. Samtidig skjønner jeg det så inderlig godt, det er så godt å gjøre NOE selv om kroppen ikke helt er med. Jeg kjenner jeg skal gjøre fint lite for tiden, men med mange hvilepauser i løpet av dagen blir da litt unnagjort..
Fibonacci Skrevet 4. juli 2006 #4375 Skrevet 4. juli 2006 Heisann! Setter veldig stor pris på dagbok-besøk fra deg! Må bare beklage at jeg ikke får vært så ofte inne hos deg! Du fortjener en kjempeklem!
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #4376 Skrevet 5. juli 2006 Godt kontrollen gikk greitt! Håper du koste deg i kalas! Planer for dagen?
Pi@ Skrevet 5. juli 2006 #4377 Skrevet 5. juli 2006 Tenk at hode har festa seg, nå begynner det virkelig å nærme seg . Takk for praten i går .
Murf Skrevet 5. juli 2006 #4379 Skrevet 5. juli 2006 Hodet har festet seg? *misunnelig* 3700-3800 er visstnok helt gjennomsnittlig, håper du slipper 5kilosarven fra samboer.
Fru Biscuit Skrevet 5. juli 2006 #4380 Skrevet 5. juli 2006 Hei vennen Så godt å lese at alt er bra med deg! Nå må du love meg å roe tempoet litt framover, sånn at du er skikkelig uthvilt når fødselen setter i gang (nå snakker jeg faktisk av erfaring)! Det skal bli så spennende å finne ut hvem som bor inne i magen din fra Fru B
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå