Murmelmy Skrevet 2. juli 2006 #4342 Skrevet 2. juli 2006 Hei Skyttemor Håper lørdagsnatten var vesentlig bedre enn fredagsnatten . Kommer sterkere tilbake senere, men husk å lytte til kroppen i mellomtiden . Skal ikke ha noen sengeliggende Skytte når det er så himla kort tid igjen! Og gratulerer med ny bilstol
Gjest miiip Skrevet 2. juli 2006 #4344 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Og da vi la oss ble det HANKY PANKY Men der var det ømt og sårt gitt....så spørs om det blir så mye mer av den sorten...Får se... Bare vent til du er en uke over termin! Da blir det hanky panky, da! (Hva gjør man vel ikke for å sette igang fødselen... ) Håper du koste deg i bryllup! Endret 2. juli 2006 av miiip
magolia Skrevet 2. juli 2006 #4345 Skrevet 2. juli 2006 Gratulerer med ny bil Skytte! -gutter er gutter.... Her i huset er det båt som gjelder for øyeblikket...
IdaC Skrevet 3. juli 2006 #4346 Skrevet 3. juli 2006 Mannfolk altså Sånn var min og da vi kjøpte oss bil, men det dabbet fort av, heldigvis sier nå jeg Gratulerer med ny bil, håper dere blir fornøyde. Jeg støtter den om at bilstol er bedre enn nett. Flere jeg kjenner som brukte nett i begynnelsen, gikk fort over til stol. Men nett er praktisk ved lengre turer da de små ikke skal sitte alfor lenge i de stolene. Håper dere har kosa dere masse i bryllupet
Missbumblebee Skrevet 3. juli 2006 #4347 Skrevet 3. juli 2006 Megagrattis med 36 uker OG ny bil! Vi kommer nok også til å skaffe oss bilstol istede for nett til bilen, så får vi heller passe på at det ikke blir for lange turer i begynnelsen. Håper du får en kjempefin uke!!!
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #4348 Skrevet 3. juli 2006 Har du hatt en koselig helg? Ny bil? Så gøy da! Nyte været og kose deg!
Murf Skrevet 3. juli 2006 #4349 Skrevet 3. juli 2006 Grattis med ny bil! (Vi skal kjøpe bruktbil i disse dager, men begge er så utrolig flinke til å utsette det hele... Har lyst på bil, men ikke alt stresset rundt kjøpet. Tror jeg burde lånt mannen din en dag sånn at han kunne fortalt oss hva som var lurt eller ikke, og så kunne vi endelig fått oss bil)
pondusa Skrevet 3. juli 2006 #4351 Skrevet 3. juli 2006 Lurt med bilstol ja. Og babyen kan glatt være med på en 3-4 timers kjøretur når den er bitte liten. Kjør mens den sover, og ta en god strekk og mating når den er våken. Vi kjørte fra bodø og hit da lillemor var 2 mnd, gikk helt supert!
Gjest Wasabi Skrevet 3. juli 2006 #4352 Skrevet 3. juli 2006 Heisann hoppsann, Skytte! Her går det unna - ny bil og bilstol og 36 uker på vei! Jubel! Ønsker deg en herlig uke!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. juli 2006 #4353 Skrevet 3. juli 2006 Hei snuppa! Da er det mandag igjen og ei ny uke ligger foran oss! Og det er enda kortere tid til du blir mamma! Håper du har det bra og at du får en fin dag!
Tulipan Skrevet 3. juli 2006 #4354 Skrevet 3. juli 2006 hei på deg!!! Nå er det sååå lenge siden jeg har vært her at jeg br skamme meg . Og igår tok jeg runden min (men hadde følelesen av at noe hadde jeg glemt), men oppdaget idag når jeg var hos meg selv at je hadde glemt deg. Og da ble jeg helt fra meg. . Håper virkelig du kan tilgi meg??? Skal aldri gjenta seg altså jeg lover. Jeg kan si deg at når du kommer til rett rundt termin, så blir det nok mer HANKY PANKY ja . Håper som andre her inne at du hadde det fint i bryllup. Og, jeg vil også ha oppskrift på ostemuffins.... Og du: GRATULERER MED 36UKER (jeg synes ikke det er så lenge siden du hoppet av glede her inne jeg. Tiden flyr altså!!) Ha en strålende dag og uke snuppa
Skytte Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #4355 Skrevet 3. juli 2006 Rognebær;Spørs bare det ja! Kjørte dere på en grevling?? Huff..håper det gikk bra med dere og bilen! LinKri;Ja tenk!! Hjeeelp!!Snart 37 du...........!!!!SNakker om lynets hastighet,tror vi må begynne å snakke om svangerskapets hastighet så fort som dette går Lucky;Ja som sagt så koster tiden avgårde i rasende fart...Aner ikke hvor den blir av jeg nei! Iss;Takk,gjorde det vettu! Pi@;*kosepå* Murmelmy;Takk! Prøver å være flink å høre etter ja! MissS;*kosemose* Miip; Ja det var akkurat det du!! Magolia;Hehe,ja det er de! Båt er *drømmedrømme* IdaC;De er nå litt søte da! MissBb;Tusen takk du! Tviler på at vi heller blir å dra så veldig langt den første tiden egentlig! Epica;Begynner å venne meg til nybiltanken nå ja! Kanskje jeg skal prøve den en dag også Litt rar jeg skjønner du...! Helga har vært veldig fin ja! Murf;Det er bare å hive seg rundt først som sist!! Pi@;*Endamerekosepå* Pondusa;Ååå det er så bra å ha deg!! Er så bra å ha sånne erfarne folk som har prøvd ting! Har nemlig spekulert på det der ang sittetid og soving...Bl.a tar det jo over en halvtime fra din by til min by,og det må vi jo kjøre når lillegull er 1 dag bare...Men kan jo ha pitstop hos mamma og co for dem bor jo i midten..! Wasabi;Takktakk! Jeg henger meg på deg vettu! MrsP;Nå er det enda en dag mindre ja! Ny uke-nye muligheter!Lurer på om denne uka blir å gå like fort som forrige...! Tulipan;Din tullemus!!! Er da vel ingen krise vettu! Jeg tilgir selv om det ikke var noe å tilgi altså! Jeg forventer ingen lange og intense besøk av sånne nybakte mammaer,eller andre heller,så det er bare joselig når du har tid til å se innom! Så var det oppskriften ja! Anbefaler å lage dobbel porsjon,samt bruke sånne store uffinsformer og ikke ha for lite i forma.De blir ganske tunge pga osten.. OSTEMUFFINS ca 15 250g hvetemel 2ts bakepulver 200g revet ost 4 egg 3dl kesam 1/2 ts paprikapulver 1ts urtekrydder (f.eks provancekrydder) *Bland alt sammen,anbefaler å bruke mixer da det ble litt tungt å røre for hånd! Ikke rør så altfor lenge da blir de enda tyngre liksom.. *Fyll i formene,halvfulle ca *Stekes nederst i ovnen på 170 grader i 30 min Kan også ha i skinke hvis man vil! Er bare å prøve seg frem og håpe på det beste! Er i allefall det jeg gjør når jeg prøver meg på baking
Skytte Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #4357 Skrevet 3. juli 2006 Da var jeg innom her en tur! Har tenkt på dere i hele dag og villet tatt ruden min men..ikke alltid det nytter å tenke så mye Bryllupet var sååå fint Hun var så alldeles nydelig at hjelpe meg! Og FOR en fin kjole...Gosj altså,den var helt meg! Var kjempekoselig å treffe gamle kjente og nye fjes! Maten var helt sinnsykt deilig altså! Et eget kapittel!Med fruktspyd og spekeskinke med grov sennep og kremet rømme på salat seng til forret! Helstekt entrecôte(?) med stekte grønsaker,fløtepotete og rødvinssaus til hovedrett! Og hjemmelagd is med gratinerte skogsbær til dessert! *saft suse* Kunne spist hele helga og denne uka så godt var det!! Jeg holdt ut til litt over 22 og syns det var ganske bra! Fikk ikke med meg brudevalsen da men..Hadde 1 times kjøring hjemover så jeg måtte tenke på det også. Kom hjem med trøtte,brennende ben Sambo klemte på dem med en kald klut og det var godt! Igår våknet vi til knallfint sommervær Var bare å pakke i bilen og komme seg ut på tur! Dro utover i havgapet til et sånn campingvognsted for å besøke kjenninger! Først var vi innom en tante og onkel av meg ei stund,så snakket vi med noen herfra som vi kjenner litt,SÅ kom vi oss frem til L og JO! Hadde en herlig dag sammen med dem! Grillet i fjæra,skravlet,spiste masse frukt og drakk vann!Sinnsykt deilig med en sånn dag altså! På tur hjem toppet vi i bursdagskalas hos mamma! Hun ble kjempeglad for gavene og serverte mye godt Så Skytte klarte selvsagt å spise litt for mye...Men det gikk over! Mamma ordnet ltt med tommelneglene mine(greier ikke klippe neglene fine jeg...)og brodern masserte og strøk meg under føttene Ikke HELT frivillig,men verdens beste lillebror sier aldri nei til sin søster! Ble sent før vi kom oss hjem,men var akkurat som vi ikke ville dagen skulle ende... Avsluttet dagen med litt hovne føtter og mye halsbrann...Begynner å bli LITT lei den brenninga ja...Menmen. IDAG var jeg fryktelig trøtt og savnet å bare snurre rundt på agen og snorke avgårde Men måtte opp og rakk en dusj før mamma kom! Hun skulle kjøre meg dit jeg var på lørdag,bare at idag skulle jeg til reumatologen..Orker faktisk ikke fortell så mye om den saken for da blir jeg bare så forbanna...Rett inn og rett ut,like lite klok som før og beskjed om å komme igjen om 1 år...NULL forståelse for noe som helst..Ikke norsk engang..*pust* Må bare ta dette en gang sener for jeg greier ikke engasjere meg så mye nå...... Fikk shoppet litt da så turen ble ikke helt bortkasta; *Liten matte til å ha under vugga(den ar lagt mindre pene striper i gulvet allerede...) *Fire panelhøyder til stua(150,- er nesten til å le av!!) *Liten bygave til svigerinna mi! Bare for at jeg tenke at "en sånn må hun ha!" Ble visst ikke mer enn dette nei! Ja da ble jeg ikke blakk heller! Da vi kjørte hjemover ble jeg ganske dårlig og fikk fæl mageknip Stoppet og ruslet litt rundt for å få luft inn og ut...! Ble litt bedre da jeg kom hjem og fikk vært på do. La meg på senga og sambo satt på sengakanten og skravlet litt! Koselig! Han lurte på om jeg ikke ville ligge på sofaen,men jeg ville bare ligge i trusa i senga jeg..Veldig godt det noen ganger! Fikk servert grandis på senga til middag og sovnet etter den.... Sambo har vært å fikset litt på gammelbilen og jeg sov fra 17 til 19.30 Det var den natta gitt................ Føttene mine er enda mer hovne idag...hmm...Kjenner det godt i fingrene også.Lurer på om jeg begynner å se litt antydning il å være pløsete i ansiktet også...Etter tre dager med over 18 varmegrader liksom..juhu... Mormor mente igår at jeg kom til å gå bare 3 uker til.Håper egentlig hun har rett! Hadde tenkt å begynne på runden min nå jeg...Men jeg er så varm og tung i pusten at jeg orker bare ikke... Begynner nesten å grine nå for jeg lurer så fælt på hva dere har gjort og hvordan det går med alle sammen...Håper morgendagen blir en god helsedag! Tenker på dere skal dere vite! Takk for at dere besøker meg!
Pi@ Skrevet 3. juli 2006 #4358 Skrevet 3. juli 2006 Stakkars stakkars lille Skytte-vennen min . Sender over noen gode tanker og litt energi til å takle smertene.
iss Skrevet 3. juli 2006 #4359 Skrevet 3. juli 2006 Slapp av du nå snuppis... Vi er her i mårra og vi!! Kort oppsummering av min helg: - fyll - flåttbitt med smitte og legevakt - beach buggy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå