Gjest miiip Skrevet 26. juni 2006 #4265 Skrevet 26. juni 2006 Håper du har hatt en fin helg tross vond rygg! Og så får vi håpe at Skyttegull heller kommer litt før enn litt etter termin, så du får slippe disse dumme plagene.
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #4267 Skrevet 26. juni 2006 Har du hatt en fin helg? Nå er vel magen din SCHVÆÆÆÆÆR?! Formen finfin?
magolia Skrevet 26. juni 2006 #4268 Skrevet 26. juni 2006 Ser du er tilbake! ...hva er vel KG uten Skytte!!!?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juni 2006 #4270 Skrevet 26. juni 2006 Jeg tenkte egentlig å gi deg sånn ca 100 ,men dumme kg ville ikke la meg poste så mange i ett innlegg,så da måtte jeg begrense meg...og endte opp med bare 19. Men du skal iallefall vite at du fortjener 100..minst!
Skytte Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4271 Skrevet 26. juni 2006 Heia alle sammen!!! Dere er altså så søte og gode at jeg finner ikke ord!! Er så glade i dere alle sammen!! Tusen millioner takk for alle hilsningene mens jeg har vært borte,det betyr så utrolig mye!Dere er fantastiske! Var nesten komisk åvære borte for det liksom bare poppet ut babyer imens Og nå skjer det ting hos Fru Biscuit også og Leonora,Rognis og Grooo har fått! Tass har vært innom og oppdatert og hun har termin rett før meg,og snart er det Wasabi sin tur osv osv! Blir helt matt jeg! Er litt enig med MrsP i at jeg er liksom bare gravid fr evig,skal det komme ut en baby liksom Det har jeg ikke sagt!! Hehehe!!Skulle bare være gravid jeg.... Ja magen begynner å bli svææær nå syns jeg...Kan maile siste magebildet til Pondusa min reddende engel,gode venn og sladris! Sambo kjøpte forresten ammepute til meg i helga..for den hadde kuer og griser og sauer på,og det mente han ville imponere pappa,derfor måtte jeg ha den Snakker om bra argument på den karen!! Tullingen min! Må vel komme med en aldri så liten(ja sikkert veldig liten) oppdatering! Og forresten så har jeg nå bikket 5000 innlegg Husker jeg tenkte for en tid tilbake,om jeg kom til å nå 5000 før lillegull kom! Gjorde visst det ja!
Skytte Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4272 Skrevet 26. juni 2006 TORSDAG: *Sambo slutta litt tidligere på jobb,vi henta svigerinna mi og tanta hennes og dro av gårde! Det ble en meget underholdende og koselig kjøretur for hun tanta var jo bare helskjønn! Skravla i ett sett,myye værre enn jeg kan være,men så trivelig ei dame! Vi stoppet mange ganger så jeg fikk strukket på meg og det gikk bare så utrolig bra! *Kom frem,sambo dro på konsert og jeg og venninne L slumra på rommet vårt og itt på hennes.Fikk snakket en del om det hun gjennomgår.Skjønner at hun er inne i en forferdelig tung tid som hun trenger hjelp til.Jeg må bare få ordlagt meg rett og få sagt det jeg vil sånn at det ikke misforstås! Helt utrolig herlig å treffe henne igjen! Gode bestisen min! *Vi tok rimelig tidlig kveld,men jeg fikk ikke sove pga fest på naborommet.Tilslutt megadundra jeg i veggen Det var faktisk en ganske god følelse gitt! Og stille ble det! Men så kom sambo i 2 tiden og hadde sååå mye å fortelle FREDAG: *Sambo var trøtt så jeg spiste frokost alene.Trodde jeg skulle bli litt snurt for det,men jeg storkosa meg jeg! Godt! *Var i byen og satt lenge på kafè med ei barndomsvenninne som har termin 10 dager etter meg! Sambo imponerte meg stort med å være overfyllt med tålmodighet og skravlet bare værre med henne han også! Den karen altså! *Handlet en hel del på kid og ellers litt småtterier,men så måtte vi bare rusle til hotellet...Ergrer meg så inni granskauen at jeg ikke greier mer enn bittelitt gåing... Hvilte og så på tv til L var ferdig på kurs! *En liten runde på City Nord bare jeg og L.Var på kafè og jeg fant MASSE bra mammaklær på H&M! Kjøpte meg mange fine topper selv om det bare er 5 uker igjen....Kan jo hende jeg får bruk for dem flere ganger....Og de ammetoppene får jeg jo bruk for i lang tid etterpå så! *Føttene og ryggen streiket stort etter en liten stund og vi måtte bare få sambo til å hente oss.Da jeg kom på rommet gråt jeg fortvilte tårer over tilstanden min...Jeg vil ikke være sånn og jeg vil ikke ha så vondt.Det er slitsomt å ha vondt og jeg føler meg som ei skikkelig sytkjærring... Sambo var bare god og masserte meg lenge sånn at jeg klarte å dusje etterpå *Senere var vi på Peppes og spiste og kosa oss lenge! Satt også i bar/bibliotekavd på hotellet etterpå så det ble sent!
Gjest Wasabi Skrevet 26. juni 2006 #4273 Skrevet 26. juni 2006 Så fint å lese om helgen din, Skytte! Men jeg blir så lei meg på dine vegne og kjenner meg dessverre så godt igjen hva gåing og bekkenløsningsvondt angår.. Utrolig slitsomt å ikke kunne gå så langt når man er på bytur og helst vil shoppe og kose seg masse.. Vil og vil og vil men får det ikke til! Da er det godt å ha gode hjelpere rundt seg. Og samtidig - nå er det jammen ikke lenge til nurkene våre skal ut av magen og da blir (forhåpentligvis) formen myyye bedre! Tror jammen vi har samme ammepute nå, fra Kid ikke sant? Den er jo søt med de dyrene på da! Ha en fin mandag, Skytte!
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #4274 Skrevet 26. juni 2006 Herregud som tida flyyr... BARE 5 SMÅ UKER IGJEN, SKYTTE!
Skytte Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4275 Skrevet 26. juni 2006 LØRDAG; *Tidlig oppe for å kjøre til Saltstraumen akkurat når vannet kom inn.Helt skutt og forferdelig trøtt....Hadde litt kynnere tror jeg,i bilen. Ble ikke overimponert over den stømmen gitt...Klart det var stilig å se på,men jeg hadde nok sett for meg litt mer Hollywoodaction ja *Var i byen igjen for å få besøkt litt fler butikker.Jeg er sta som en okse så jeg SKULLE få med meg mer!!! Fant forresten verdens stiligste brune skinnveske Det var kjærlighet ved første blikk og gudskjelov var den på halv pris! Jeg kjøper meg selden dyre ting,og eier kun billige håndvesker,men denne ble 450,- da...Sikkert ikke så dyrt for mange,men så er jeg ei bondetuppe vet dere *På rommet og slappe av,sambo sovnet..Utslitt han stakkar! Men all ære til han for det var null klaging på shopping og han var bare helt fantastisk! Men ikke søren om han ville kjøpe seg noe da...Han titta nå litt men fant ut han hadde alt han trengte. *Jeg fikk ikke sove pga jeg var svimmel av sult og gikk ned og stekte meg vafler(et stort og godt argument til hvorfor vi alltid bor på det hotellet) *Senere dro vi på Kafka kafè og spiste siiinnsyk god mat! Og for en trivelig plass dere! Dit må dere dra hvis dere noen gang skal til Bodø! Problemet var bare at jeg fortsatt var mett etter vaflene så jeg brukte uendelig lang tid på å få i meg maten for den skulle jeg spise samme hva! Men måtte gi tapt til slutt...! *Slumret på rommet vårt etterpå til det ble kveld og mørkt! Natta gikk tålig bra,begynner å bli temmelig vant til å plages med puter og balle og tulle for å komme meg rundt. SØNDAG: *Ble vekket kl ni av kirkeklokker(da svor jeg litt over den godeste Hårfagre gitt...!) *Slumret,dusjet og spiste sen frokost før vi pakket og skravlet litt mer med L før hun dro på kurs og vi kjørte til svigerinna mi som var hos foreldrene sine! *Og så utrolig trivelige og koselige folk altså! Jeg kunne vært der i flere dager jeg! Vi fant tonen tvert! Spiste herlig lammestek før vi satte nesa hjem! *Ble ganske sliten og litt hoven i bena,men spiste litt godis og syns det gikk veldig bra.Ryggen var mye bedre og nå er det mest vondt i rumpa og låret.... *Kom hjem i 21 tiden og da ble jeg overmanne av energi! Tror jeg har savnet å ordne opp Vasket badet,pakket ut,vasket en maskin klær,ryddet alle badskapene og gjorde klar beutybagen(teit ord forresten) til sykehuset! *La meg sliten men fornøyd! Godt å være tilbake i min seng!
Skytte Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4276 Skrevet 26. juni 2006 Så var det ny uke da! Jeg er 35+2 idag Helt sprøtt!! Tidlig oppe,kjørte sambo på jobb før jeg dro til legen.Gjennomgikk helsa mi og jeg skulle bare avlaste,hvile,gå litt,hvile,hvile,hvile.....Sa vi hadde "kjørt litt bil" igår,og da sa hun at lengre kjøreturer var utelukket nå fremover...... Turte ikke si at vi hadde vært i Bodø!Jeg skulle sitte minst mulig pga babyen trykker nedover på nervene og det kan gjøre det værre i ryggen.Kremt...har sittet en heeel del idag...Men fra nå av gjelder det! Men alt var fint med lillegull! H*n har vært temmelig hyper i hele dag altså,fra tidlig morgen og enda er det full rulle! Men hun hørte ikke på hjertelyden da...Men jeg skal jo til JM neste tirsdag så det er ikke så farlig! Urinen var fin,BT perfekt,hodeleie men ikke festet. Trengte ikke sjekke blodprosenten men hun sa jeg kunne jo bare gjøre det.Men det var sånn kø på laben at jeg orka ikke vente. Hadde forresten lagt på meg to kg siden sist...så nå er jeg oppe i 12 totalt og syns det holder! Hvis det er riktig da,er jo forskjellige vekter..... Menmen! Var på behandling etterpå og terapytten var veldig forsiktig! Han tar ferie nå og gledet seg til å se meg igjen etter fødselen.Han trodde jeg kom til å komme meg fort etterpå! Godt å høre! Innom TK med sykemelding frem til permisjonen så leverte jeg bilen til sambo. Den har harket litt de siste dagene så den har vært hos bildoktoren...Var noe feil med ett eller annet,men det kom ikke til å bli dyrt.Å vi kan jo ikke selge en bil med feil.Nybilen kommer forresten kanskje på onsdag.........*fårnåsepådetda* Magen har vært helt på trynet idag... Do do do....Skal prøve å kutte all melk nå for å se om det kan hjelpe. Har vasket to maskiner klær idag og tatt runden min mellom div do og besøk av pappa! Nå er jeg sulten men mat frister liksom bare ikke........... Wasabi;Håper vi blir friske og raske på 123 når vi har våre små nurk i armene! Og jepp,er nok samme ammeputa! Var bare såvidt jeg fikk av trekket så jeg er spent på om jeg får det på igjen....! Cr@sh;I KNOW Sprøtt!!!
Gjest miiip Skrevet 26. juni 2006 #4277 Skrevet 26. juni 2006 Høres ut som du har hatt det supert, det er bra! Bare fem uker igjen? Gled deg!
iss Skrevet 26. juni 2006 #4278 Skrevet 26. juni 2006 Hørtes ut som en begivelsesrik helg! Sliten som fy, så orker bare gi deg en
pondusa Skrevet 26. juni 2006 #4279 Skrevet 26. juni 2006 HÆLLEMÅNE, FOR EN LEKKER MAGE!!!!! Her er hybelen til skyttegull, 35+0 uker:
Skytte Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #4280 Skrevet 26. juni 2006 Miip;Det har jeg ja! Og gjett om jeg gleder meg til lillegul kommer ut!!! Er så nysgjerrig på hva det blir....Mange i det siste som sier jeg har jentemage men...Bare å smøre seg med tålmodighet! Iss;Mmmm! Godt med klem vettu! Pondusa;Tuuuusen takk for hjelpa og komplimentet! Du er nå så snill! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Nå har jeg og lillegull vært skikkelig flinke! Magen ble bedre så a satte jeg hyllene i en sånn dvd/cd hylle fra ikea,en sånn høy smal sak!Fikk vasket den godt samtidig,er alltid så fullt av støv sånne ting. Så fikk jeg frigjort litt plass i bokhylla på gjesterommet og ryddet og vasket den! Har båret litt smårask i kjelleren og på loftet. Deretter sydde jeg en knapp i dressjakka til mannen(bra jeg kom på det,hadde vært typisk meg å begynne med det 5 min før vi skal dra på lørdag..) Så tok jeg frem symaskina og lappa ei dongeribukse til sambo så der mangler bare ny knapp! La inn bestilling på flere bilder fra Elkjøp.De har blitt 50 øre nå da,men det er jo fortsatt very very billig! Også sydde jeg en sånn rispose som mamma skal få i bursdagsgave sammen med gavekort på aromaterapi,ei tøff tskjorte og ei skrubbsåpe! Tipper hun blir overgla da ja! Har spleiset med pappa også må hun få litt ekstra for at hun alltid er så snill og hjelpsom mot oss i familien! Ubeskrivelig deilig å få unna sånne små filleting som knapper f.eks! Andre ting som gjenstår; *strikke ferdig ullsokkene mine,nå mangler bare tåa så det tar ikke lang tid.Men det må nå gjøres... *sette mam og pap sine bilder i album,må virkelig organisere dem først og få dem i litt kronologisk rekkefølge...Det er det som tar tid! *Sette meg ned og gå gjennom bildene vi har fått fra Elkjøp samt pcn sånn at jeg finner ut hva som var når og hva som nå mangler! Det tar også sinnsykt lang tid så det skal jeg begynne med nå! *Sette på hempe og henge opp 4 bilder på soverommet *skjære til madrassen til vugga og re opp den...! *potte om blomstrene våre............boring............. Ellers så skal mamma komme å vaske vinduer og kåk! Kanskje på onsdag! Snille henne! Sambo har nå begynt og skjære av og rive bordkledningen på siste veggen.Så må der skiftes to vinduer og isolasjon og legges ny bordkledning.Og males og males overalt........ Inne mangler vi fire fliser på en bit av badveggen etter vi sagde hull for soveromsdøra,men tror ikke det er noe bråkearbeid så det kan sikkert gjemmes til en gang etter babyen har kommet! Så har pappa sagt han skal hjelpe oss med å bygge verandaen når han er ferdig med slåttonna! Det er ikke sååå lenge til,bare det blir litt oppholdsvær sånn at han får begynt...! Oh my GOD nå ble jeg trøtt her jeg satt...Hjelpes! Alt for sent å sove nå ja! Men kan pine meg oppe litt og sove lenge imorgen...mmmm.....! Bildejobbing!!! SKal være sååå glad og SÅÅÅ flink til å ta unna litt etter litt når dette er over! Og beordre mamma til det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå