Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Rognebær
Skrevet

Uffameg! Du må ikke bli helt ødelagt! :overrasket: Det kan vi ikke ha noe av. :klem: Men GOD GOD GOD TUR! Dette fortjener du! :hoppe: (Turen, altså, ikke ryggen!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gooood tur!

...og ta vare på deg selv, magen og ryggen!

:klem:

Skrevet

God tur, og ta godt vare på den ryggen din! Den høres ikke god ut i det hele tatt.

Skrevet

Håper dere får en fiiin tur snuppa.. Og pondusa oppdaterer deg nok om noe skulle skje hos meg og ;) Håper jeg ;)

Skrevet
Håper dere får en fiiin tur snuppa.. Og pondusa oppdaterer deg nok om noe skulle skje hos meg og ;) Håper jeg ;)

Så klart jeg gjør det. :klem:

Skrevet

God tur til Bodø...får håpe du slipper for mye smerter da :klem:

Skrevet

Innom med en liten hilsen og :klem: , håper dere har en fin tur!

Gjest Myztica
Skrevet

God tur vennen!! kjedelig med ryggen din, men håper det går bra. Men du må være forsiktig :klem: :klem:

Gjest Wasabi
Skrevet

Ønsker deg en herlig St.Hanshelg på tur, Skytte, håper ryggen din ikke kjiper seg mer nå :smilyblomst:

Skrevet

Håper dere får en kjempefin tur Skytte. Pass på ryggen din og kos dere masse masse. :klem::klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom med en :klem: til verdens beste Skytte! Håper du koser deg!

Skrevet

Stooor :klem: til deg!

Ha en superduper helg!!

Skrevet

HIPP HURRA FOR 35 UKER!!

Snakket med skytte i går. Hadde vondt i ryggen og klarte ikke den shoppingen hun hadde gledet seg til. Vondt å ligge og å sitte.

Stor :klem: til deg. Bare 5 små uker til du får hilse på lillegull nå. :hjerte:

Skrevet

:troest: Håper du koser deg i Bodø til tross for at ryggen krangler med deg. Tenk bare 5 uker igjen til terminen :hoppe:. Det er helt utrolig, du ble jo nettopp gravid :overrasket:

:klem:

Skrevet

Enig med pi@, du ble jo nettopp gravid :overrasket:

Og du får lov til å komme hjem selv om jeg ikke har to blå :ler:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Det er helt utrolig, du ble jo nettopp gravid  :overrasket:

Jaa! Skjønner det ikke jeg.Har liksom aldri tenkt på at du virkelig skal bli mamma til en ekte baby. Du er bare gravid du liksom...for alltid.

:ler:

Men jeg gleder meg sånn til du blir mamma. Blir så utrolig spennende å følge med fremover. :hoppe:

Hatt ei fin helg da snuppa?

Skrevet

Ooooh...35 uker du! :hoppe:

Tenk, da er det bare 2 uker igjen før babyen din kan bli født uten å regnes som prematur! :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...