Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skytte skal reise til bodø, bla treffe en venninne. Tipper hun gleder seg til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og vips klarte jeg å få deg over på ny side også..... :ler:

Skrevet

Når drar du da snuppa?? Siden du reiser får jeg vel to blå :ler:

Neida... Ikke skremme deg jeg!

Skrevet

Skal du reise bort igjen og så sier du ingen ting til oss :fy_fy::ler:

God tur vennen :klem:

Skrevet

Hun drar ikke før i morgen utpå dagen, tror jeg det var....

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Håper du rekker innom her en tur før du reiser!

Du får iallefall ha en kjempefin tur. Kos deg masse!

:klem: :klem: :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Enig i at du må stikke en tur innom her før du drar, asså.

GOD TUR, og kos deg! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Nå er du startet på runden din ser jeg ;)

Du tar meg vel igjen i antall innlegg da.

*skrive så blekket spruter sånn at du ikke tar meg igjen* :sjenert:

Skrevet

HEIA!!!!!!!!!!!! I AM ALIVE!!!

Tusen millioner trillioner takk for alle besøk fra dere snupper altså! Det er så koselig å komme innom her og se hvor mye besøk jeg har hatt!!

Igår var det søren meg så travel en dag at jeg ble helt grønn tror jeg..!

For det første var jeg på beh og ble dårlig etterpå og skulle hvile..Så ringte pappa og var sååå stressa og ba så pent om jeg kunne ordne noe greier for han.Det var egentlig ikke noe vanskelig eller tidkrevende,men det er en person som får meg stressa og det er nettopp han! For min far pleier ALDRI å stresse! Han forter seg ikke en gang :ler:

Så var det opp og foran pcn,plages,plages mer,bli forbanna,tiden fløy og jeg skulle hente sambo i matpausen! Tok med meg alt skrivearbeidet til en kollega av sambo og hun skulle fkse biffen! *takker himmelen for hverdagsengler*

Hentet bildene på Elkjøp og de var jo kjempefine!!! Så nå skal det bestilles mer ja! Koster 50 øre nå,men det er jo lortbillig det også!

SKulle treffe venninne S i byen men hun kunne ikke.Så traff jeg M og L istedenfor og det var kjempekoselig! Lenge siden vi har hatt oss en bytur!

Fikk unnagjort masse ærender,men rakk ikke alt før sambo skulle hentes på jobb.

eretter henta vi lille E og kjørte ut til mam og pap og var nedi fjæra og på bergene og grilla og fiska!Kooooselig!!! Og hver gang E er sammen med oss gleder jeg meg enda mer til vi får egne barn!! Som jo er snart :overrasket:

Sambo er så utrolig rolig og tålmodig så jeg blir helt rørt :legrine:

Ble sent før vi kom hjem(heldigvis hadde E bare avslutning på skolen idag for hans fæle gudmor leverte han ikke før halv elleve igårkveld........ :sjenert: )

Da vi kom hjem skulle vi rydde alt rotet ut av bilen og begynne å finne frem det vi skal ha med til Bodø!

Fikk forresten også vite igår at bilen vår ikke står i Drammen læll...men er fortsatt i Tyskland........Jævlig bra :frustrert: SÅ nå blir det å humpe gammel toyota oppover..vel,vel!

Midt i det hele fikk jeg trist sms fra bestis L(som bor i trøndelag men er i Bodø nå) og måtte ringe.Den syke syke typen henes hadde gjort det slutt(var ventet altså)men nå hadde han klikka helt og drev å knuste ting å forlangte at hun skulle komme hjem og flytte ut strax ellers skulle han begynne å hive ut tingene hennes.....Hadde lillegull vært født skulle jeg søren meg reist nedover og grisebanka fyren :frustrert: INGEN behandler mine venner sånn........

Så var det kveld og mørkt(not) og jeg glemte meg helt av og la meg fra sittende stilling rett bak i senga....og der smalt det i ryggen igjen :tristbla:

Sambo måtte stable meg på plass og hjelpe meg opp men det var så vondt...Klarte såvidt å gå og høyrefoten min er kjemperar....

Har vært ei natt uten søvn og med mye grining :tristbla: Det er vondt men så blir jeg så redd også...Blir mange skumle tanker...

Ringte legekontoret imorges men kunne ikke få snakke med legen(hun har bedt meg gi beskjed når jeg fikk sånn høgg i ryggen)for un hadde ikke tlf tid...For den begynte ikke før kl to...! Men da skulle de få henne til å ringe meg.

Fikk slumret litt innimellom fryktelig vanskelig snuing og vondter og håpløse tanker...Glad jeg har min lille engel i magen som oppmuntrer meg!

MÅTTE ta runden for jeg savnet dere sånn og var så spent på testing og fødsler!!

Nå blir jeg borte til søndag så da bør det skje både en og to ting!!

Jeg må forte meg å dusje og pakke og spise litt mer nå! Sambo kommer kl tre og da er det å hente svigerinna mi og tanta hennes(full rulle!)som også skal sitte på!

Gruer meg som en hest til kjøreturen men.....Blir veldig bra å treffe L og få vært sammen med henne i helga!

Skal en del andre ting også men siden formen er som den er så orker jeg ikke planlegge noe..Dere skal få full rapport når jeg kommer tilbake!

Håper alle har det bra og får ei kjempefin StHanshelg! :klem:

Skrevet

God tur og god bedring med ryggen. Skal holde deg oppdatert dersom fødsler etc...

Skrevet

Takk for det Miip,Pondusa og LT!

Nå er alt i kofferten og jeg er ren! Føler meg litt bedre bare av en dusj!

Legen ringte nettopp og var like god som vanlig! Ville at jeg skulle sitte minimalt,men ligge og gå når jeg greide det...Jeg turte ikke si at vi skulle kjøre til Bodø...For hun sa at hvis smetene ble værre eller foten begynte å bli slapp eller dovne bort,så måtte jeg kontakte henne imorgen eller ringe legevakta...

Bra å vite at sånt finnes i Bodø også..også har de jo stort sykehus.... :sjenert:

Kommer sikkert til å gå så bra så! Blir nok en slitsom kjøretur,men resten av kvelden kan jeg bare ligge! Og når jeg skal på city nord kan vi sikkert låne en rullestl der hvis jeg ikke klarer å gå noe........Sambo skulle trille meg han! Goooingen min!

Nå kommer han vel fykende snart tenker jeg! Og godt er det for her regner det bøtevis og tordner som bare rakkern...Da er det godt å være sammen med mannen min...kaller han det selv om vi ikke er gift...Godt å være med han alltid!

Huff,kjenner jeg er litt sentimental/hormonell...Det må bare gå over for jeg er faktisk nødt til å være ganske på topp for å klare kjøreturen! Så vil jeg jo ikke virke helt pudding ovenfor tanta til svigerinna mi heller...!Skal se Skyttesnakketøyet strax er i gjenge igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...