pondusa Skrevet 8. august 2005 #241 Del Skrevet 8. august 2005 Nå er du sikkert i varmere strøk på ferie, og jeg er ikke misunnelig..... Næi da....... Håper du har en fantastisk ferie, og har litt energi å dele med oss når du kommer hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. august 2005 Forfatter #242 Del Skrevet 10. august 2005 Hola chikas!!! Nå er det leeenge siden jeg har vært her...Men det var så sinnpsykotravelt før vi reiste at det ble bare ikke tid... Men nå er jeg altså i Spania på ferie!!!!! Det er bare LITT deilig ja........ 30 grader jevnt over...........Slapper av så kjøttet løsner fra beinet snart Bare bading og soling til den store gullmedalje! Så har vi vært og besøkt en GIGANTISK fornøyelsespark med helt sykadeliske karuseller!!! Jeg er bare såååååååå fornøyd!!! Så er vi jo så forelsket da....! Deilig bare nusse og kose og herje i bassenget! Og så til prøvingen; Hadde jo med meg CB ELtest og første morgenen her fant jeg ut var da jeg skulle begynne å teste! Å det blinket egg på lang vei på første dagen!!! Så da trengte jeg jo ikke den mer! Men så var det å få til noe action da.........!! I et murhus! Med halve slekta på rommene rundt oss!! Vi holdt på å daue av hylfliring!! Hehehe! Men det gikk nå på et vis Men så måtte vi jo gjennom samme prosedyre kvelden etter! For å være sikre!! Ja det var morsomme greier! Så får vi bare håpe at varmen og feriemodusen har hjulpet til at det snart spirer et lite babyfrø i magen....! Vet ikke om jeg kommer på nett mer før vi kommer hjem, her er bare modem å det går så treeeegt!!! Kos dere masse alle sammen!! Skal oppdatere meg hos alle sammen når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 10. august 2005 #243 Del Skrevet 10. august 2005 Så gøy å høre fra deg, Skytte! Høres vanvittig deilig ut med ferie i Spania nå... Og så gøy at du har hatt EL og at dere har fått gjort det beste ut av det! Kos dere videre, så snakkes vi snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. august 2005 #244 Del Skrevet 10. august 2005 Kjempekos å høre fra deg...så deilig med ferie i litt varmere og mer solfylte strøk, den norske sommeren har ikke vært mye å skryte av i år... Enda herligere at dere er så forelsket!!! Vips, så skal du se at det blir et ekte kjærlighetsbarn ut av denne turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. august 2005 #245 Del Skrevet 13. august 2005 Hihi, jeg er visst "made in spain" ifølge pappa, og kan forsikre deg om at det er ikke så værst... Håper dere har en knall ferie, og skulle du komme hjem med en liten spanjol i magen, hadde det vært litt morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. august 2005 Forfatter #246 Del Skrevet 21. august 2005 Home sweet home!!! Nå er jeg tilbake til dere! Har savnet dere masse!! Å det var suverent å komme hjem til bredbånd! Har vært en fin ferie med bare varmt og deilig vær Har blitt litt brun og har bada masse! Vi har opplevd mye morsomt! Alt fra karuseller til å klappe elefanter! Så har jeg shoppa endel ting og tang også da Men feriekassen ble ikke tom så nå er det bare å spare til neste ferie! Det som var mindre suverent var at da jeg sto opp idag kom tanta............ Jepp, den kom plutselig.........Ingen feriebaby heller................Så sitter jeg her da, med vonde menssmerter og tomt hode.........Sambo sier ingen ting og jeg begynner å tro at dette er visst ikke noe vi skal få til........ Er kvalm og føler for å hyle jævlig høyt.........Men jeg blir jo ikke mer gravid av den grunn så. Må prøve å få snakket litt ordentlig med sambo å høre hva han mener. Jeg orker ikke dette hver bidige forbanna måned...Nedtur på nedtur. Blæææææææææææ.......... Venter besøk av ei venninne nå, så skal jeg selv bort senere. Skal presse meg i bedre humør og oppdatere meg i alle dagbøkene nå fremover! Så er det jobb igjen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. august 2005 #247 Del Skrevet 21. august 2005 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 22. august 2005 #248 Del Skrevet 22. august 2005 Hei! Har nå lest gjennom hele dagboken din, synes du fortjener en stor . Nesten skremmende å lese dagboken din for det er akkurat som om det er meg du beskriver. Vi skal begynne på vårt andre prøverørsforsøk nå, så jeg vet så veldig godt hvordan du har det, og det virker som om vi reagerer veldig likt på ting. Jeg har også en kjempe symptomjakt hver mnd, og blir like skuffet hver gang, og jeg tar det ikke særlig bra. Stakars mannen min, jeg er ikke morsom å være i hus med da. Jeg prøver virkelig å skjerpe meg,men det er ikke sååå lett. Verden føles litt ekstra urettferdig hver gang jeg ser en stor mage eller en søt liten baby, det er jo veldig fint og koselig for dem,men veldig sårt for meg dessverre og jo nærmere meg de er jo verre er det. Det høres ut som om du har en god og snill samboer, det er ikke like lett for dem heller, men jeg beklager å måtte si det, men jeg tror nok ikke de forstår alt heller. Det er ikke de som går å kjenner etter hver lille symptom,eller som regner syklusser eller forbanner tanta nord og ned når hun kommer, eller har hormoner så det lyser. Men man er jo to om å lage barn (eller enda flere om det er prøverør,man har nesten ikke privatliv igjen ) så det er viktig å involvere hverandre i hverandres følelser. Dere fortjener virkelig å lykkes nå! Krysser fingrene for at denne mnd skal det klaffe for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 22. august 2005 #249 Del Skrevet 22. august 2005 Stor til deg - og til monstertanten! Bedre lykke denne måneden - hvis det klaffer nå så har dere en liten en på forsommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. august 2005 Forfatter #250 Del Skrevet 22. august 2005 Tuddelidu!! Nå må jeg bare advare om kraftig selvskryt her..........! For idag har jeg vært fliiink!! Jeg har: *vært på jobb *Handlet og lagd middag (sunn og god seifilet med potet,løk og gulrot) *Rimet av fryseren *Stablet ei favn ved i kjelleren *Bakt verdens beste brød Og det er akkurat det siste jeg er så uutholdelig kry for!! Er andre gangen i mitt liv at jeg baker brød....! Første gangen var for 8 år siden og det ble med mordvåpen enn brød Men nå ble dem perfekte og sambo er meget fornøyd her!! Mamma har nettopp ringt for å høre resultatet og ble glad for at jeg har vært så flink å lært meg å bake brød! Nå skal jeg bare kose meg på kg før jeg skal dusje og legge meg! Har snakket litt med sambo og tror vi har bestemt at hvis det ikke skjer noe til jul så er det legen neste.......... Har spekulert mye på prøverør og assister befruktning, hva det egentlig er liksom...Kan ikke noe om det........ Peony:Takk! Ja det hadde vært noe! Husker jeg tenkte slike tanker ifjor da jeg akkurat hadde slutta på pillen...Så får vi håpe det skjer noe snart...Det var jo antatt i det kinesiske horoskopet mitt at noe slikt skulle skje i år da..........*håpehåpe* Felixa:Så koselig at du har tatt deg tid til meg da!! Det var virkelig morsomt å se at du har lest hele boka mi! Takk for klemmen! Har du dagbok? Må sjekke det ut jeg! Kjempekoselig med nye venner! Særlig hvis man er like og har mye til felles! Håper virkelig dere får full klaff nå på dette forsøket....*krysser fingrene* Jippi!!! Oppdaget akkurat at det er THE L WORD ikveld!! Suverent! Glemte forresten å si at jeg snakket litt med to på jobben idag, om prøvingen vår! De vet om den så de sier de må oppdateres! De er så greie jenter og jeg er så glad for at jeg kjenner dem og jobber sammen med dem!! Voldsomt så glad jeg er idag........ Skal jo liksom være megadeppa på denne tiden jeg...Ja ja! Ingen ting er bedre! I SEPTEMBER BARE SKAL DET KLAFFE FOR F*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. august 2005 #251 Del Skrevet 22. august 2005 Innom med en nattaklem Kjæresten er nydusjet, så nå er det bare å krype i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. august 2005 Forfatter #252 Del Skrevet 23. august 2005 Takk for den Lille Ballerina! Idag var det travelt på jobb men jeg hadde bestemt meg så jeg dro faktisk på trening etterpå!! Deilig........Etterpå! At det skal være et sånn forferdelig slit å komme seg dit Herlig med litt energi for tiden! Vasket og ryddet på kjøkkenet da jeg kom hjem. Så lagde vi en liten middag(blodpølse, nammm...) Nå har jeg et prøveprosjekt pågang; grove rundstykker! Selvkomponert oppskrift made today! De ser bra ut så langt...Bare de blir gode når de er stekte så er jeg fornøyd Ellers så skal jeg skrive et par jobbsøknader nå og ringe svigers som er på hytta og koser seg! Sambo er ute og arbeider i pissregnet stakkars....Flinke flinke mannen Har eller bestemt meg for å drikke masse vann og bli sunnere nå etter ferien. Vil gjerne ta av meg et par kilo...Når jeg ikke blir gravid å større, kan jeg likegodt bli mindre mens jeg prøver liksom! Er ikke snakk om noe slanking nei, bare et sunnere kosthold og komme igang med treninga igjen! Å det er jo bare bra! Spørs bare hvor lenge det holder.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. august 2005 #253 Del Skrevet 23. august 2005 Tjohei! Innom med noen soltråler Nordnorge er herlig i dag! Gleder meg til høsten og vinteren, er så glad i mørke Suss og klem på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. august 2005 Forfatter #254 Del Skrevet 23. august 2005 Teit steikovn selges!!! Første brettet med rundstykker falt ned inne i ovnen, slik at de ble ganske flate...men jeg stekte dem læll og de ble kjempegode! De andre holdt seg fine og da ble jeg så glad! Så har jeg lagd ripssyltetøy, yammi!! Surt og godt! Herlig kveldmat det ja! Nå gjenstår bare å henge opp klær så er dagens gjerninger gjort! Skulle bare ønske at tanta dro til h***** snart.......så kommer det nye ventedager....Tenkte jeg skulle prøve solvipect denne gangen..Bare for å ikke ha noe uprøvd liksom... Men tiden flyr jo ikke akkurat! Enig med deg LB, høsten og mørket er ganske fint når det kommer! Kos med stearinlys og te...mmm! Gleder meg til vi skal på hytta og plukke sopp og bær og kanskje jakte litt! Er så deilig å komme inn etter en fin dag ute og bare krype i armkroken til sambo....sukk...kliss... Men etter noen mnd så er jeg møkkalei snø og kulde og mørket...Kunne vært to mnd vinter og ti mnd sommer!! Ordentlig sommer vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. august 2005 #255 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg liker vinteren som er før jul, hvis du skjønner hva jeg mener. Den etter jul er bare kjedelig og laaaaang Så flott at det gikk bra med bakingen! Er sikker på at rundstykkene smaker heeeerlig, og med ripsbærsyltetøy blir det perfekt. Jeg har aldri laget syltetøy før, bare sammen med bestemor. Kanskje det blir neste prosjekt Gleder meg til å dra på hytta i vinter, er jo ikke så lenge siden vi fikk den. Har allerede fått en fin atmosfære rundtkring i hytta, og jeg trives skikkelig godt. Tilslutt sender jeg tanta dit peppern gror, og hvisker gode ting til magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 23. august 2005 #256 Del Skrevet 23. august 2005 Hei Skytte Måtte innom dagboken din for å se hvordan ståa var hos deg! Det skal ikke være enkelt dette vi driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. august 2005 #257 Del Skrevet 23. august 2005 Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. august 2005 Forfatter #258 Del Skrevet 23. august 2005 Hurra! Masse besøk! Så koselig! LB:Takk! Du er så søt! Det er ikke så vanskelig å lage syltetøy egentlig! Så smaker det dobbelt så godt når det er hjemmelagd syns jeg...Hater butikksyltetøy.. Og vinteren før jul er best ja. Når man gleder seg og gjør juleting!! Hoho, kjenner allerede at jeg gleder meg! 4 mndr til lillejulaften idag faktisk! Jippi, grevinnen og hovmesteren Like morsomt hvert år! Magolia: Så koselig at du stakk innom! Joda det går jo bra her! Er nå bare det samme gamle her da.....Intet nytt desverre...Annet enn at jeg har lært meg å bake brød men ikke baby... Har nå humoren enda værtfall! Så har jeg sagt til sambo at hvis det ikke har skjedd noe til jul så åker det rett til legen! Uten nåde! Det skal ikke være enkelt nei! Jeg pleier å tenke at jeg burde ikke vært overrasket over at dette tar tid, for jeg har en tendens til å gjøre ting vanskeligere enn de behøver! Å nå gjør jeg det visst uten at jeg vil også! Mrs P: Heisann! Morsomt at du stakk innom! Joda som du ser så går det i baking og jobbing og spekulering! Men jeg er egentlig i godt humør for tiden! Prøver å sysselsette meg mest mulig! Blir glad og fornøyd når jeg har ork til å gjøre ting! Blir en del tenking når dette magiske året har gått vet du...Men det må vel bli snart! Tenker at det hadde vært så enormt koselig å kunne annonsert en gledelig nyhet til jul f.eks! Spesielt mormor trenger det! For det har nå vært som et år på mange måter dette...På HØY tid med gode nyheter og gledelige ting i denne slekta! Nå ser sambo fotball...Og jeg er fortsatt på nett å koser meg! Er så glad for msn, har god kontakt med mange av mine venner som bor rundt omkring og det er så koselig!! Imorgen har jeg seinvakt! Blir godt å sove litt ekstra..Så har jeg store planer om å trene på formiddagen! Så er den dagen over liksom på 1-2-3! Og da er det snart helg! Synd det har meldt så j**** stygt vær...Jeg vil ut i skogen!! Ups..kom akkurat på at jeg må ha meg nye fjellsko....Æsj, enda en utgift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. august 2005 #259 Del Skrevet 23. august 2005 Kanskje jeg skal prøve å lage en dag Elsker julen jeg også, og gleder meg villt allerede! Skal krølle meg ned i en stol og kose meg videre, måtte bare sjekke KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. august 2005 #260 Del Skrevet 23. august 2005 Vælkømmin hematt! Fint å høre at ferien var vellykket. Nå har du virkelig fristet meg. Klokka er snart middnatt og jeg sitter her å drømmer om nybakte rundstyyker med hjemmelagd syltetøy. Nesten som jeg hiver 2 sovende unger i bilen og kommer å plyndrer den ny-avrimede fryseren din... En til deg, og håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå