Skytte Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #201 Del Skrevet 23. juli 2005 Heisann Pondusa! Der var du også ja! Det var koselig som alltid det! Det var nok kroppen som hadde litt vel mye å tenke på ja..Men jeg håper virkelig at det ikke bygger seg opp slik hver mnd Men nå kanskje det går bedre fremover sånn at jeg får kastet av meg litt underveis og ikke alt på en kveld....For man blir ganske tummelumsk av det! Og du må ikke ha vondt i deg for at dere har to skjønne nurk! Det er deres velsignelse! Og vi plages men må bare keep on going....! Nå kom sambo susende inn døra her! Skal spise og nusse på han tenker jeg Ha en fortsatt fin lørdag uti havgapet Pondusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. juli 2005 #202 Del Skrevet 23. juli 2005 til du! Jeg er litt travel om dagen, føler at jeg ikke får lagt igjen så mange go´ord som jeg gjerne skulle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #203 Del Skrevet 23. juli 2005 Heisann Orkis! Det er helt i orden vet du! Har mye å tenke på du så! Nå har vi spist kvelds, vært hos svoger og madammen og kikket på nygliset, samt kjørt en liten kveldstur! Så nå er jeg helt i koma Men så er det jo selskapsreisen på nrk..........!! Å det er jo bare sååå utrolig artigteit! Måå jo bare le av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. juli 2005 #204 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Hørtes ut som en akkurat passe deilig fin lørdagskveld! Fikk først nå lest innlegget om din "klikk" og sambo, og jeg synes det er så bra at du får ut alle følelsene her, letter litt på trøkket. Og guri land for en flott mann du lever sammen med da! Tror nok også at min ville reagert med sinne et øyeblikk, men alle har da lov til å ha en dag da alt bare renner over, ikke sant? Kjipt at tante kom luskende og at du blir så dårlig. Jeg håper derimot at det skal klaffe for dere veldig snart, slik at du ikke blir så plaget og at dere får en liten gullunge! Endret 24. juli 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #205 Del Skrevet 24. juli 2005 Takk snille Orkidèen! Mannen er snill ja, heldigvis...! Idag hadde han nesten lagd ferdig middagen til jeg kom fra jobb! Da ble jeg bare såå glad! Så nå har vi spist deilig kyllingwok...slurp! Men jeg måtte anstrenge meg bra for ikke å le, han var så søt der han sto på kjøkkenet og var kry og bekymret samtidig for om han hadde gjort alt rett Søte,søte mannen! Vi har snakket om en sånn digital EL tester fra CB idag...Skal sjekke om jeg kan bestille en fra nettet. For egentlig så aner jeg jo ikke om jeg har EL i det hele tatt! Legen sa at hvis jeg hadde noenlunde regelmessig mens så hadde jeg helt sikkert det, og det samme sa gynekologen...Men jeg vet nå ikke...De sier nå så mye rart! Planer for dagen: *sove middag *kanskje kjøre en tur på mc *se tv til øya spretter ut *rydde bort skittenkopper *henge på KG *kanskje ringe ei venninne.... Heldigvis har tantesmertene gitt seg endel, men det er fortsatt litt stikking e.l nedi høyresida der jeg har kjent det før...Kanskje det er noe rart der..At jeg har en cyste el noe.....Hmmmm.... Nei, skal ikke spekulere og tenke så mye negativt før jeg får sjekka den EL testeren! See ya later! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. juli 2005 #206 Del Skrevet 24. juli 2005 Så deilig å komme hjem til kyllingwok... DET fikk jeg også lyst på nå, enda jeg har stupt ned i en jordbærkake fra i går, etter å ha sovet i et par timer. Er som sagt ikke helt meg selv om dagen! Er noe med menn og deres kokkelering altså. Min kjære er veldig flink med kjøtt og gryter, men han er nå bare frytelig søt der han står, av og til med et forkle, fordypet i en kokebok og med melskyen som ei lett tåke! Sikkert ikke så dumt å prøve EL-test, det kan i allefall ikke skade. Finner du den en gang, vet du jo som regel at alt står bra til. Men kjedelig at legene ikke kan ta en sjekk da, når man uttrykker bekymring... Tror ikke det er noen cyste du går rundt med. Du er vel bare som meg, som har mer vondt i magen og litt annerledes smerter alt etter hvilken eggstokk egget kommer fra. Det kommer jo fra annenhver eggstokk annenhver gang, og jeg vet at jeg blir mye dårligere og får stikkinger når jeg liksom blør fra den venstre stokken. Merkelig nok, men slik er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. juli 2005 #207 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei vennen.. Håper det går litt bedre med deg.. Er godt å få ut litt, sånn at man ikke stenger alt inne i lang tid Pass på deg selv, og ikke slit deg ut på jobb etc. Husk at midt oppi alt, så er det ikke ditt problem hvis du føler deg dårlig og ikke kan komme på jobb. Jeg vet alt angående dårlig samvittighet når det kommer til vakter i helsevesenet, men er du slapp, så ikke gå på jobb Prøv å slappe av og samle energi. *sender kos til skytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #208 Del Skrevet 24. juli 2005 Har jeg sovet enda? Nei... Har jeg gjort noe annet?? Nei... Har jeg bare vært på nett??? Jepp.... Bra du tenker positivt for meg Orkis! Håper ikke det er noe cyste nei! Men det er så rart at det er ekkelt og stikker på samme side hver gang??!! Kjenner aldri noe fra venstre side... Lille Ballerina;takk for titten og oppmuntring! Nuh må jeg da komme meg opp av sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 24. juli 2005 #209 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei vennen! Du har en kjempefin mann ja,ingen tvil om det. Det er alltid viktig å ta vare på hverandre,men det er ekstra viktig når man er i vansklige situasjoner for da er så lett å skyve den andre fra seg. Ønsker dere så utrolig masse et barn, dere fortjener det virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. juli 2005 #210 Del Skrevet 24. juli 2005 Så fint du har hatt en bra dag i dag. Av og til kan det bare bli litt for mye, kjenner til det.... håper bare at det hjalp litt å få ut alle følelsene som du satt inne med og at dere fikk snakka ordentlig ut. Samboeren din høres helt super ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #211 Del Skrevet 25. juli 2005 Å her var jeg igjen....!!! Takk for koselige hilsninger Pi@ og Melli jentene! Det er supertrivelig med besøk i boka mi altså! Prøver å være flink til å besøke andre jeg også! Idag har det vært greit men travelt på jobb. Men...På tur hjem kjører jeg forbi et hus hvor dem har div soneterapi. Jeg har tenkt på det ti tusen ganger at jeg skulle stoppe og høre litt mer om det, og idag gjorde jeg det! Det var ei koselig dame som hadde praksis hjemme. Med fotsoneterapi, øreakkupunktur og en magnetbenk!! Det hørtes kjempespennende ut og vi pratet om helsa mi og om prøvingen, så nå har jeg time til fotsoneterapi neste onsdag!! Hun ville begynne med føttene for å kartlegge litt, energibalanse og masse spennende greier! Jeg er så spent og gleder meg masse!! Tenk om det kan hjelpe da?! Så har jeg lest mer om den digitale EL testen til CB og funnet et sted på nett hvor jeg kunne bestille den; babyornot.com! Så nå er den bestilt! Og tanta er på retur så om et par dager håper jeg at vi er i full gang igjen Ser frem til det ja Ikke så rart når man venner kroppen på mer og mer.........så blir det plutselig pause noen dager, hehehe! Det ble ikke noe av planene mine igår....Endte opp med at mcbuksa er ødelagt(glidelåsen har tatt kveld ) Lagt på meg jeg??? Bare litt....æsj... Så vi tok bilen og kjørte til mamis og co! Det var koselig! Hele sydenturgjengen var plutselig samlet og gjett om vi gleder oss Men, så har det dukket opp div ting med div perifere slektninger som tar mye tid og energi fra mange av oss, så jeg skal til ei tante ikveld og høre hva vi skal gjøre...Orker ikke skrive mer her pga det er så utrolig mye å forklare...! Tanta mi og fam hennes har liksom nok å stri med for tiden, skjønner ikke hvordan hun holder seg oppegående! Hun er definitivt et forbilde! Og ei super venninne siden hun ikke er så mye gamlere enn meg! Så det blir nok senkveld ikveld også! Ja,ja.. Så har jeg små planer om å gjøre klart gjesterommet siden jeg får besøk imorgen....Men siden hun ikke kommer før i 12 tiden har jeg muligheten for å gjøre det imorgen formiddag også. Men det er så godt med alt som er unnagjort! Egentlig elsker jeg effektivitet, men så er jeg samtidig rammet av alvorlig latskap...Og det blir til effektiv latskap Hurra altså jeg føler meg heldigvis mye lettere til sinns! Å det er så deilig for jeg er liksom ikke den triste typen...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 25. juli 2005 #212 Del Skrevet 25. juli 2005 Godt å høre at du føler deg lettere til sinns! Det gjør godt å avreagere av og til EL-test anbefales, jeg har brukt persona, og det er så deilig å vite og ikke bare tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. juli 2005 #213 Del Skrevet 25. juli 2005 Så bra at du føler deg bedre Min kjære og jeg skal bestille chinamat takeaway og bare gromkose oss i kveld *sender goklem til deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 26. juli 2005 #214 Del Skrevet 26. juli 2005 Så deilig å høre at du er i ditt vanlige gode humør! (selv om det er helt lov å være trist og lei, altså!) Jeg skal også kjøpe meg EL tester til neste PP. Tenkte jeg skulle kjøpe disse billige strimlene fra billigeteste, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 26. juli 2005 #215 Del Skrevet 26. juli 2005 Det er så deilig når humøret blir bedre og man kan tenke positivt igjen! Høres ut som en kjempeferie til syden, kan jeg være med i kofferten? Har så lyst på litt mere varme,er jo bare 14 grader her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juli 2005 #216 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg er innom på en dagbokrunde etter ferien. Mye å ta igjen,uvant med nytt forum og greier,men det blir sikkert bedre etterhvert. Synd at tanta kom Og litt av et utbrudd du hadde. Men heldigvis har du en herlig kjæreste Ha en fin kveld og en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. juli 2005 #217 Del Skrevet 27. juli 2005 Innom og leser litt, og legegr fra meg sen stor god kelm til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #218 Del Skrevet 27. juli 2005 Så var jeg her igjen da! Har ikke så mye nytt å fortelle egentlig... Fikk besøk av venninne V igår og vi var på "turnè" all over!! Hadde det kjempemorsomt, tok masse bilder og lo og skratta hele dagen! Da vi kom hjem hit var vi på kinarestaurant sammen med sambo og spiste delig mat! Kinamat er bare så sinnsykt godt!!! Så ble det seeeent inatt og tidlig opp idag til en helt psykotravel dag på jobb Så tok jeg på meg ekstrajobbing på lørdag siden det mangler så mye folk....Måtte bare gjøre det for det er helt ville vesten på jobb, litt greit for alle at det er noen kjente på også. Så får jeg litt overtidspenger..... Ikke mye men..Pytt,pytt! Blir alene hjemme i helgen og hadde tenkt å slappe av, ,men så er det ei venninne hjemme på ferie og vil absolutt dra ut. Så jeg må nesten bare gjøre det, kan ikke være heeelt grodd fast heller da! Tanta er borte men vi har liksom ikke kommet oss igang med prøvingen enda..........Er alt for mye som foregår nå og alt for sene kvelder Må prøve å komme igang igjen ikveld Lurer på når ELtestene kommer....... Så må jeg vel prøve å finne ut når IKM aug er....Vanskelig når syklusene har variert fra 28 til 38 dager Tigi:Har sett litt på persona og slikt ja, det må være supert å a en slik. Så den funker bra? Lille Ballerina: Kinamat er bare best!! Klem tilbake! Peony: Ja man må bare prøve det som er! Har bare prøvd ELtester en pp før så må prøve å finne ut litt mer! Melli: Ja bare kom og hopp i kofferten du! Det skal bli så ubeskrivelig sinnsykt deilig med ferie.....Og koselig å ha med "halve slekta"! Har gleda oss lenge nå! Bare ti dager igjen, 8 arbeidsdager.... Tenker positivt ja, men det er så mye stress at det er ikke rart det ikke vokser noe babyfrø i magen min...... Mrs.Potter:Koselig at du tok turen innom! Mange forandringer ja, men vi venner oss sikkert til det! Hulderjenta:Goood klem tilbake! Koselig at du var innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 27. juli 2005 #219 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei igjen Skytte! Ang. persona, så har jeg ikke selve personaen, men kjøper bare testpinnene som hører til. De funker kjempefint som el-tester, og jeg ser ikke helt vitsen i ha dingsen i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #220 Del Skrevet 27. juli 2005 Å...? Hvordan funker det da? Har ikke lest mye om det men jeg trodde man pakket testpinnene inn i dingsen....? Kan du forklare meg litt? Sånn "inn med teskje metoden" trenger vel jeg...... Er de dyre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå