Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Skal notere meg tips om ammebh til tiden er inne for at jeg må gå til innkjøp :-)

Middagslur er aldri feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta den en lur når du føler du trenger det :)

Deilig å ha nok klær til den lille da :) Dere får nok mye i gaver også :jepp:

Ønsker deg en fin søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det meste av klærne til lillegutt er i boks da :) Har dere det meste nå eller?

Kan tenke meg det er godt å få på en vanlig bh igjen etter ammeslutt ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tydelig at det er en annengangsmor som vet hva slags innkjøp hun skal gjøre! :fnise: Jeg har planer om å bestille fra HOTmilk for å få litt freshe ammebh'er (men få sendt dem til familien min i England, hvis ikke er de jo daudyre), men hvis de bare er å kaste etter noen mnd så vet jeg ikke :vetikke:

Så kjekt å ha alt i hus av tøy til minsten! Du har mer ting på stell enn du gir uttrykk for i min dagbok ;)

Håper du har en rolig og fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småkjekset: Søvn er alltid best <3

Teita: Regner med masse gaver ja, men prøver å si til folk at vi har klær i de to minste str..:) Men det blir nok alltid for mye!

Lucky: Tror vi har så det holder nå ja:) Bilstol er det eneste store vi må kjøpe så d må vi fikse før jul. Ellers må tingene og klærne vaskes og klargjøres. Vurderer å ha alt d i orden før jul.. Etter jul er det knapt to uker til terminen så..:)

Tutta: De holder seg sikkert bedre de som koster mer og nok er av bedre kvalitet:) Jeg vet bare at mine ble vasket myyye og tørket i trommel og endte da opp med å se ut deretter:) Hadde også planer om mer fancy gravid og ammeundertøy denne gangen.. Meeen...:)

Hehe, vet ikke helt om alt er på stell enda for jeg husker ikke hvor mye klær som var kjekt å ha.. Men har nå ca 8-10 bodyer, 6 pysjer, 4-6 strømpebukser, 3 sparkedresser og et par bukser. Pluss strikket tøy og et par luer og votter.. Og skinn og den kjøreposen som mamma strikker:)

Her ble det middagslur i over to timer..! Deilig<3

Har skravlet med snuppis<3 Savner han...

Og vi har spist god middag! Men fant ingen hotellrom til ok pris i Stockholm så det får bli en annen gang.

Men så skulle svogeren min vise meg et bilde av han og mannen og da dukket det opp et bilde av mannen og en eller annen eks... Åff kårs...

Det ble jo ekkelt for han og han klikket det bort med en gang, mens jeg bare smilte og sa ingen ting...

Nå jobber jeg haaardt for å virke normal her jeg sitter:(

Det har jo gått så innmari bra så lenge nå... Uten dumme tanker og syke idiot idér:( Men det klemmer ganske hardt rundt hjertet og jeg vil helst bare hjem på ti sekunder.

Nå gruer jeg meg enda mer til å reise fra mannen imorgen... Og jeg savner snupp sykt mye:(

Æsj, hvorfor blir det sånn at man blir helt satt ut av ingenting?

Prøver å hente fornuften og snakke og bare fortrenge hele dustehjernen min... Er bare så vondt med slike påminnelser når jeg har vært så flink så lenge:( Baaaahhhh!!!!!!

Dustedustedustemeg:((((( Stakkars mannen min som skal leve med meg:( Blir så lei meg og skuffet over meg selv... Føler at jeg skuffer han så innmari...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameien, Skyttemor :klemmer::hjerte::klemmer:

Skjønner deg godt, men du må tenke at han er med deg nå, og det er deg han elsker :hjerte:

Deilig med 2 timers lur <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt å føle det sånn, Skytte :klemmer: Og jeg er sikker på at det ikke er noe stakkars han som er sammen med deg! Han er nok kjempeheldig! :)

OG! Velkommen til tredje trimester :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita og Teri: <3 Thank you!

Heldigvis gikk kvelden bra:) Helt til vi la oss og en flodbølge av hormoner slo over meg og jeg fossgråt for ALT på jord omtr i over en time... Sovnet tett inntil kjære elskede mannen min som nok ikke alltid vet sin arme råd...:)

Idag har jeg hatt en lang reisedag på ni timer fra start til slutt!

Mannen fulgte meg på flyplassen og jeg måtte kjempe for å holde tilbake tårene da jeg måtte gå gjennom sikkerhetskontrollen:( Jeg er helt fjern for tiden! Han kommer hjem på torsdag liksom!

Har svettet meg gjennom taxfree og flybytter som en helt!

Fikk kjøpt vin i julegave til jobbjentene, sjokkispakke til mam og pap som har snupp inatt, sure bilargave til snupp og en dyyyr konjakk som mannen skulle få i pappagave!

Helt til jeg kom hjem og oppdaget at han allerede hadde den i samlingen sin... Er det mulig?! Så da må jeg finne på noe annet. Er jo gørr å få noe man allerede har tenker jeg:)

I tillegg kjøpte jeg adventskalendere til alle tre på jobb pluss brodern og søstersen! Ergo blir det ti gi bort kalendere i år...!! Det var ikke helt planen å ta jobben fra nissen men:)

Spankulerer på å lage en til mannen også... Han fikk gavekalender ifjor, ingen ting året før for da renoverte vi hus som fy og året før fikk han kjærlighetsbrevkalender!

Må vel finne på noe...!

Svigerfar glemte å hente meg på flyplassen da jeg endelig kom hjem.. Men heldigvis var en gammel kollega av mannen på samme fly så hun kjørte meg:)

Nå har jeg pakket ut, ryddet, ristet matter og støvsugd, vasket en maskin klær og dusjet! Kom ut av dusjen og innså at føttene mine trygler om horisontalen... De var hovne gitt:(

Så nå må jeg spise litt og henge opp klærne sååå blir det senga<3

Ja forresten, i senga lå det en diger pakke og et kort da jeg kom hjem! Mannen hadde ordnet til før vi dro<3

En bokserie jeg har ønsket meg og et kort med fine ord<3

Så da fikk jeg gråte litt til...! Verdens beste mannen min<3

Guri malla, holdt jo på å glemme å rope hurra for 28 uker og tredje trimester idag!!!!!!! Kontroll hos jm imorgen! Spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 28 uker og siste trimester :strix:

Uff, de hormonene altså.. :klemmer: Høres ut som du har en fantastisk mann da :hjerte: Er godt å gråte ut litt innimellom da.

Gud, blir alltid like satt ut over hvordan du får tiden til å strekke til, og alt du får gjort!

Men hvis han har den i samlingen sin fra før, så kan han jo kanskje tørre å åpne og nyte den ene? Eller er den åpen den han har kanskje? Fin gave uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte deg :klemmer:

Er ikke alltid like lett med alle de hormonene som flyter rundt i kroppen for tiden. Heldigvis virker det som du har en fantastisk mann som virkelig elsker deg :)

Ti julekalendere! Du er jammen meg en effektiv frøken! Syns du får gjort så mye jeg :jepp:

Hurra for 28 uker og siste trimester! :hoppe::strix:

Håper du sover godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 28 uker Skytte! Vi er i siste trimester! Dette får så fort :hoppendeglad:

Hørtes ut som du har hatt det smått slitsomt i det siste! Og 10 julekalendere :hakeslepp: Ikke overarbeid deg selv da :) Er det frivillige eller obligatoriske julekalendrene på jobben?

Angående gaven: Dersom han er som mannen min (veldig glad i konjakk, whiskey og sånne ekle greier :gjeiper: ) så kan det tydeligvis aldri bli nok i en samling og har man da truffet samme flaske som han har i samlingen sin er dette trolig et svært bra treff og en god konjakk som vil settes stor pris på! Jeg hadde gitt den som pappa-gave :)

Ønsker deg en strålende fin dag med lite ødem, lite halsbrann, lite rygg og bekkenplager og minimalt med forstyrrende hormoner! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Han er veldig veldig super<3 Så får vondt i samvittigheten når jeg klager på han...:(

Den han har er uåpnet. Men jeg kommer til å ordne en ny..:)

Pitte: Hormoner er pyton! Snakk om å bli helt tussete!

Har bare lagd fem, de andre fem har jeg kjøpt:)

Trollet: Jeeei!! Endelig nærmer vi oss slutten!! Det skal bli herlig:)

Neida, ikke noe pes med kalendere:) Vi pleier alltid ta med noe når vi har vært på reise og nå tenkte jeg at jeg skulle oppgradere fra poser med m&m eller slikt! Så da ble det adventskalendere fra dumle og det ble meget populært:)

Jeg fortalte mannen om kjøpet...:) Han ble sååå glad da<3 Og imponert over at jeg hadde truffet på samme som han hadde kjøpt selv sist! Men finner nok en annen type eller noe annet lurt!

Men blir mange gaver til mannen nå. Farsdag i november, jul, bursdag og pappagave i januar! Heldiggrisen:)

Dro meg opp litt over åtte idag og var tidlig ute for jobben. Jepp, helt til jeg innså at bilen var overfrosset, dørlåsene var frosset og jeg hadde sommerdekk! Mhm, veldig blid da ja:)

Men kom meg på jobb etter mye blåsing og isskraping med en plankebit..! Fikk unna to store ting på jobb før timen hos jm.

Alt var bra med lillegull<3 Fin urin, bra blodprosent, 1 på ødemer, hjertelyd på 154. Han ligger fortsatt med hodet ned. Men det er det ingen tvil om for han sparker hele tiden opp mot ribbena og ut i sidene:)

Pap og brodern kom med snupp etterpå og hjalp meg med å få frem vinterdekkene somlå innerst i garasjen, under mannen sine!

Men jeg vet ikke av jekken så de fikk ikke hjulpet meg mer..

Så etter middag dro jeg og snupp på runde og fikk noen snille herrer på et verksted til å hjelpe meg:)

Deretter var vi i byen og kjøpte snøbukse og skikkelig lue til snupp. Det var mer som et prosjekt med mister " elsker å løpe fra min kulerunde mamma og ikke bruke ørene"... Morsomt...:(

Var deilig å komme hjem og slappe av mens snupp har tegnet og sett barnetv. Nå må jeg bare orke å reise meg og fikse kveldsmat..! Har vært på butikken på frukthamstring! Yammmmi! Har ikke spist noe frukt i helgen så nå har jeg abstinenser:)

Har forøvrig også lagt av en bilstol idag og snakket med søskenbarnet mitt som kommer med familievuggen over helgen:) Blir orden her snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver:) Men nå har snupp sovet i en time og jeg har bare hengt på kg... Er mange ting jeg burde gjøre, men ryggen er misfornøyd:(

Jeg har nemlig båret all maling innomhus i kjelleren idag... Inkl åtte slike store utemalingsbøtter på ti liter... I know I know, skulle ikke gjort det:( Men jeg ville jo nødig at de skulle bli ødelagte sååå... Men satser på at det gir seg imorgen!

Kjeder meg når mannen er borte...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

vet det er sent, men.. Bedre sent enn aldri?

:strix: for 28 uker og at Skytte nå er i 3. trimester med lillegutt!

Håper ryggen din er bedre nå :jepp:

Må sette meg ned og lese litt mer gjennom dagboka di, har ikke akkurat fått tid til det, oppi alt jeg driver med om dagen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delph: Du må ikke stresse med boken min vet du:) Du har da rikelig å henge fingrene i nå:) Kos deg med lillesnuppa!

Jeg blir glad bare folk legger igjen et lite spor innimellom:)

Og ryggen min er mye bedre idag! Hurra for det:)

Får alltid litt angst når den blir vond for vet liksom ikke hvor lenge det har tenkt å vare.

Har vært på jobb til nå og brukt dagen på å rette opp feil vi har gjort før... Utrolig givende! Not! Men men, man lærer så lenge man lever!

Ble gørrtrøtt da jeg sank ned i godstolen her... Zzzzz...

Hadde tenkt å legge sammen klær og lage middag før jeg henter snupp... Hmm... Men aner ikke hva jeg skal lage... Mulig det bare blir pølser og egg på panna. Kan ikke være flink hver dag, det har jeg ikke ork til lengre desverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: For 3. trimester. ALLEREDE! Herlighet, så fort det har gått!

Du er virkelig effektiv, ja. Det skal du ha! :jepp:

Godt at alt var fint på sjekk hos jordmor :) Det liker vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig sengetid<3

Koselig å legge seg når lille store snupp ligger i heeele storsenga:) Gud han er nydelig... Det verker i hjertet så mye elsker jeg han. Og jeg kan ikke skjønne at han har blitt så stor.. Av og til er det nesten som om jeg lurer på hvem han er:)

Ble litt farting i ettermiddag da turningen til snupp ble avlyst. Måtte bøte på landesorgen som ble.. Han var så lei seg at huff:( Men vi kom over det:)

Siden mannen er borte får han sove hos meg så vi lå lenge og pratet da han la seg. Priceless<3 Elsker de stundene

for stort sett er han i firehundre og har ikke tid til denslags:)

Ikveld fikk jeg faktisk gjort en hel del både vanlig husarbeid pluss begynt i kjelleren! Trappen og noen av gulvene samt lillebadet fikk seg en real skrubb!

Vaskerommet og matboden må vente til mannen kommer for der er det så mange tunge ting.

Midt i det hele fikk jeg et anfall av kreativitet og lagde et par bilder! Planen er at de skal være julegaver... Men jeg har litt lyst på det ene selv:p

Har skravlet med mannen og han håper han kommer seg hjem imorgenkveld. Guuud det håper jeg også.. Savner han fælt mye nå:(

Etterpå ble det en times skravlings med ei venninne:) Koselig! Satser på fortsatt okei form til neste helg så jeg får besøkt henne da!

Jeg som skulle legge meg tidlig idag ja..! Jaja:) Godt med litt energi en kveld!

Og så koselig å legge seg og kjenne på turningen til lillen <3 Godt å ha barna mine inntil meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man ferdig med 198 graviddager og har ca 84 igjen!! Veldig glad for hver dag som nærmer seg:)

Gleder meg så innmari til å møte lillen<3

Idag hadde jeg og snupp en rolig kosemorgen før bhage og jobb. Deretter var jeg innom vop på samtale. Føler at det er ganske unødvendig og nesten bare rart nå. Er jo evigheter siden smellen og jeg føler meg absolutt ikke syk lengre.

Men får ut en del frustrasjon ang eksen da...!

Sov dupp etterpå før jeg henta snupp. Han har vært på besøk hos tanten og onkelen sin mens jeg har styra litt i kjelleren. Dvs at jeg har flyttet omtr hele vaskerommet inn på matboden... Så nå skal det rundvaskes og monteres skap der inne:)

Etter en fin kveld med frukt og kvelds og boklesing sovnet snupp med en gang<3 Jeg har hatt hodepine hele kvelden:( Har slappet av i sengen, ligget i badekaret, drukket, spist og tatt paracet men neida! Den biter seg fast:(

Skal prøve å sove litt nå og håper den forsvinner imorgen.

Har planer om husvask av den lette sorten!

Vi får besøk av to av mannens kompiser i helgen så da må det shines litt:) For min skyld..:)

Han ene skal bo her en stund så nå satser jeg å få ting på stell! Har rikelig med oppgaver de kan få bryne seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hodepinen din har forsvunnet med en god natts søvn.

Vondt å se sin elskede sammen med gamle flammer, men du reagerer jo helt naturlig! Selvfølgelig er det vondt :kose: Men husk, som de andre også har sagt, at det er deg han har valgt å være sammen med nå! Og for en koslig gave du fikk før han dro :rodmer:

Er det ikke i dag han kommer hjem?

Ønsker deg en riktig fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...