Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig hva du får tid til... :Nikke: Trening også! Jeg er imponert....

Koselig å lese om dagene dine med sambo og Sondre... Gutter er deilige... :ler: (Du skjønner hva jeg mener... ;) )

HA EN FIN KVELD! :kyss:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres Så :hjerte: KOSELIG :hjerte: ut å være mamma..

Og tiden med mann & barn... :)

Du skal ikke føle deg som en dårlig venn her :fy_fy:

Forstår du har det kjempetravelt!

Kom her når du får tid, vi er alltid kjempeglade for å se gledessprederen Skytte! :kyss:

Det går heeelt sikkert fint imorgen, men forstår det er litt vanskelig at andre skal passe Sondre.

Jeg blir sikkert overbeskyttende selv. :ler:

Du er en gooood mamma! :klem:

Skrevet

Kjære kjære Skytte!

Jeg hverken rekker eller "orker" å oppdatere meg ørten-fjørten sider tilbake i dagboken din; det er jo så lenge siden sist jeg var innom... :sjenert: Men, jes skal prøve å følge litt bedre og mer med heretter. Lover ingenting, men skal prøve ja ;) DA kan jeg forhåpentligvis jatte litt mer med også.

Foreløpig vil jeg derfor bare gi deg en gigantisk KLEM :klem: for at du er akkurat den du er. Også håper jeg du, mannen og gullgutten har det bare bra alle tre!

:kose:

Skrevet

Hei super-Skytte! Lurer på hvordan du rekker alt, jeg. Du er jammen effektiv. :)

Kos deg på trening i morgen, og så får vi håpe det går greit med svigermor som barnevakt. ;) Du har virkelig en merkelig svigermor, altså.

Og riktig god helg!!

:klem:

Skrevet

:klem:

Jeg vil også trene masse og bli sprek... men det var det å få ut fingeren og melde seg på noe da! Imens durer jeg avgårde med barnevogn når jeg finner tid og overskudd.

Herlig som vanlig å lese hos deg! :kose:

Skrevet

LinKri;..................... :sjenert: Jeg tenkte på msn men da hadde jeg aldri rukket runden min.................... :sjenert: sorry................

Iss; :overrasket: Er det DU som er snikende ullteppe?!?! :ler:

Cr@sh;Hehe,ja jeg skjønner hva du mener!Syns du rekker mye mer enn meg,og du har to stk barn!Syns ikke jeg rekker noen ting........

Cr@sh;I know :overrasket: Er ikke det utrolig?!Syns det er helt fantastisk at jeg har så mange venner her og at dere orker å være innom meg så mye....Takker for det!Lurer på om jeg noen gang orker å lese gjennom hele boka mi........ :sjenert:

Epica;Det ER helt fantastisk!!!Du har så mye å glede deg til at ååååå!!!!

Takk for at du sier sånn....Setter stor pris på det!

Det går bra at andre passer Sondre,sliter bare litt med akkurat svigermor....

TT:Heeeia!!! Hehehe,nei jeg kan ikke tro at du skal begynne å bla deg laaangt bakover her!Det har ikke skjedd sååå mye spennende!Er bare morsomt at du titter innom meg når du er på kg!Blir glad for det!

Kakao;Jeg skulle bare så gjerne rukket ENDA mer!Har såååmye jeg vil gjøre som jeg aldri får gjort.......

Svigermor er ikke bare merkelig,hun er skrekkelig.......................................... :sjenert: Men nå skal jeg ikke tenke mer på det,det må bare bli som det blir.Jeg må bare prøve enda hardere å bite tenna sammen og lukke ørene....

Har jo helt glemt å fortelle om farsdagen! Det var en skikkelig fin dag!Sambo sov heldigvis skikkelig godt sånn at jeg fikk mata Sondre og henta pakkene og sjokoladekake!Så vekket vi sambo og han ble så glad så glad!Da han leste kortet jeg hadde skrevet kom tårene :legrine: Det er andre gangen jeg har sett han gråte,første gangen var da Sondre ble født! Det ble en fin morgenstund!

Han fikk ei bok og to par ulvangsokker og var kjempefornøyd!

Men nå er det kveld og mørkt her........regner med lillesnuppen våkner og vil ha mat om en time eller to....*gjeeesp*

Jeg trenger å være opplagt for å takle morgendagen..........Og hvis jeg gruer meg skikkelig går det sikkert bedre enn forventet...

Må vel vekke sambo og dra han med meg,han har sovet på sofaen siden halv ni den sniken.....Men så har ikke han så mange gode venner som meg da ;)

Natta og god helg! :klem:

Skrevet

LT;Bare slapp av for det er ikke noe hardtrening!Det er stabiliseringsøvelser for ryggen og bekkenet og litt sykling!Du er garantert mye sprekere enn meg du som har en liten kar å løpe etter,samt lillemor å ta vare på!

Jeg prøver også å trille når jeg kan men i det siste har været vært ganske ufyselig..holke og vind er en dårlig kombinasjon...Men det er god trim!Gleder meg allerede til våren!Bortsett fra til det faktum at da må jeg snart jobbe igjen...hvis jeg får meg noe jobb...Akkurat nå er det nesten så jeg ønsker jeg er gravid igjen :ler: Da er det viiiirkelig på høy tid å pakke glamkroppen min i seng :ler:

Skrevet

Heisann!

Jeg overnatta visst her inne hos deg, jeg... :sjenert:

Og ja, lammelår og over natta-steking gir masse voksenpoeng. :ler:

Babyer som ler er helt herlig... :hjerter:

Jeg er spent på om du får mensen igjen, jeg! ;)

Jeg hadde mer jeg skulle si, men plutselig har formiddagen flydd og jeg må stikke til en avtale! Får ta det seinere.

:klem: til gledessprederen!

Skrevet

LT;Takk takk!

MrsP;Right back at you darling!

Miip;Så koselig med overnattingsgjest da!! Skulle jeg jo visst sånn at jeg kunne servert deg frokost på sengen!

Jeg vet alt om dager så flyr,bare kom innom når som helst du!

Denne dagen har f.eks også flydd!Men når man ikke står opp før halv ti er det vel intet annet å vente........ :sjenert: Godt at Sondre var tålmodig og kosete imorges for jeg var sååå trøtt....

La meg jo tidlig men fikk selvsagt ikke sove...Typisk altså!Ble liggende å lure på når han kom til å våkne og så tenkte jeg på jula og på dere jenter her!Tror jeg tenkte mest på dere faktisk! Over hvor koselig det er at jeg har blitt kjent med så mange trivelig mennesker som jeg aldri har møtt og sikkert kanskje aldri får møte...jeg lurer på hvor lenge vi blir å ha kontakten her og så tenkte jeg på dem som har blitt borte.Ikke rart jeg ble søvnløs :ler:

Så fikk jeg vondt i magen og fjerta så grusome fjerter at jeg måtte stå opp :ler: Var livsikker på at sambo kom til å våkne av lukta...... :ler: Sorry detaljene altså,men det var sånn det var!

Idag fikk jeg ikke gjort noen ting før jeg skulle på trening......kun frokost og morgenstell på meg og klumpen.Han sov da jeg dro men hadde våkna en liten stund etterpå.Sambo var hjemme i matpausen så det var heldigvis et kjent fjes her da han våkna!

Da jeg kom hjem sa svigermor at hun trodde kanskje han hadde bæsja seg ut..........................................da tenkte jeg litt uklart et øyeblikk før jeg sa at da må han jo skiftes på!! Da sa hun bare ja....

Heldigvis hadde han bare fjerta.Jeg blir så oppgitt.Hvis hun skal passe han så må hun jo kunne skifte på han.Og værtfall sjekke om han har bæsja eller ei........Men men,ellers så gikk det nå greit.Han gråt da han skulle få pupp og da skøya hun med at jeg bare måtte dra igjen.Haha liksom..........hadde ting vært annerledes så hadde jeg ikke husket en sånn setning engang,men nå tar jeg til meg ALT hun sier.

*slutte med det*

Nå er det å bruke helga på å finne barnevakt til neste uke.Da bør jeg ha lært meg øvelsene mine slik at jeg kan trene på ettermiddager og evt lørdager...!

Trilla en times tid etter trening også så idag er jeg very fornøyd med egeninnsatsen og håper jeg får skritteller til bursdagen og ikke må vente helt til jul......................!

Sondre kjemper hardt mot Ole Lukkeøye oppi vugga nå,ikke snakk om han vil gi seg hen til søvnen....men jeg gir meg ikke!Han skal få knirke til han sovner!

Resten av dagen skal jeg bruke til å få sendt mail og lage julekort!

Blir blomkålsuppe til middag og kinamat ikveld til tvslaveriet :sjarmor:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Så fikk jeg vondt i magen og fjerta så grusome fjerter at jeg måtte stå opp :ler: Var livsikker på at sambo kom til å våkne av lukta...... :ler: Sorry detaljene altså,men det var sånn det var!

:hoho: Prompehumor er morsomt!

Takk for bilder av lille prinsen. For noen øyne sier jeg bare! Nydelig! :hjerte:

Skrevet

:hoho: Nå ler jeg så jeg griner her... Helt sant, bare spør mannen som sitter ved siden av her som et spørsmålstegn... :ler2:

Fjertehumor er supermoro... og jeg så for meg at du snek deg ut av senga og håpet at sambo ikke skulle sniffe ugjerningen.... :ler:

Også svigermor da... Det er lenge siden sambo var baby skjønner jeg... :klø: Hadde ho tenkt til å la han ligge med bæsj om det viste seg å være det? :roll: God det bare var fjert.. ( :ler: Elsker ordet "fjert"! :rodme: )

Håper helga blir bra, snuppa!

:kyss:

Skrevet

:ler: Dere er bare morsomme altså!! Hadde vel ikke trodd noe annet heller da!

Er vel ikke rart man liker seg så godt her?!

Sondre tok kveld kvart over 19 etter masse grøt...nesten så jeg lurer på om han fikk for mye...Men han sprella som en gærning etterpå,bada og spiste pupp til han kapitulerte så det så ikke ut som han hadde noen fare!

Var så morsom på gulvet her før han bada!Jeg puffa han fra rygg og over på magen og jammen klarte han ikke dra frem armen sin som ble under han,få den frem og puffe seg på ryggen igjen!Flere ganger!*kry mamma*

Er helt sprøtt altså,plutselig så kan de bare sånne ting!Morsomt!

Nå har vi prøvd å finne noe julekort som passer men herremin så vanskelig da............og er de nå endelig fiiine så koster de 7,50 pr stk og det blir vel drøyt når jeg må ha 60 stk..er jo meningen å bruke de som takk for gavenkort også,for det har vi jo ikke gitt folk enda..! Må nok bare bestemme oss tror jeg!

Skal tenne flere lys nå før sambo kommer hjem med kinamat :sjarmor:

Stekt ris med biffstrimler og che zuan saus ved siden av :sjarmor: Noen som ble frista nå eller?!Hehe! Men lurer på hva magen sier da...Den er fortsatt helt stinky altså...Var søren meg så nervøs da jeg var på trening,tenk hvis jeg hadde fjerta der da...................Oh my GOD!!! Takke meg for all knipinga jeg har gjort,for tenk om ræva bare hadde levd sitt eget liv da?! :ler:

Huff a meg nå ble det bare tull her!Tenker vi snakkes!

Skrevet (endret)

:hoho: fjertehumor er gøy :ler: Og du får jo lissom sagt det og da :ler:

Huff... for en svigermor du har! Blir frustrert på dine vegne altså :frustrert:

Har du blekk og skriver, så kan jeg hjelpe deg å LAGE julekort ;) Da blir det nesten gratis... (eneste blekk og fotopapir som koster)

Ha en fin helg snuppa :klem:

Endret av LinKri
Skrevet

LinKri;Takk så snill du er!! Men jeg har funnet ut at jeg bare skal bestille selv om det blir 500,- Har sosa bort penger på værre ting enn det før så!Men takk for tilbudet værtfall!

Kakao;Hehe,så bra at koser deg!

Idag sto ikke jeg og Sondre opp før halv elleve........Enda er jeg stuptrøtt her jeg sitter...mett og god!Sambo har disket opp med lasagne til meg og svigerfar ikveld!

Ellers har vi vært en tur i byen idag og på besøk hos supertante!

Så er jeg på msn :overrasket: Det er ikke ofte!Men veldig koselig da!Deilig å bare sitte usynlig i sofaen og la sambo og svigerfar skravle!

Har bittelitt dårlig samvittighet for at jeg ikke rydder sammen med sambo.......Men hallo liksom?!?!Hvorfor er vi damer sånn??Han har da bare godt av å være litt kjærring :ler:

Ellers er det intet nytt å berette...har vært litt on and off mensenaktig i magen idag men ingen andre tegn!

Imorgen er det juletreleting hjemme hos mam og pap og lammelår med fløtepoteter til middag etterpå :sjarmor: Er ikke noe snø hos dem så det blir greit å finne fine trær,men lite julestemning!Men man kan ikke få alt man ønsker seg har jeg lært ;)

Skrevet

Er stadig innom altså, men ikke noe flink til å legge igjen spor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...