Murmelmy Skrevet 12. november 2006 #5461 Skrevet 12. november 2006 Måtte scrolle meg opp på det siste innlegget ditt for å se hvor mye klokken var da du postet det. En smule overtrøtt kanskje??? Tenk at Sondre har blitt så stor! Er han virkelig en måned eldre enn Theodor :klø:?? Gleder meg til å introdusere grøten...De vokser så fort at det er skremmende! Når startet dere med grøt? Hadde vært sabla artig om du var gravid...igjen . Har faktisk tenkt tanken på en til jeg også (bortsett fra at jeg har kobberspiral, da ). Har bestemt meg for å ta ut spiralen neste sommer og la det stå til. Vi måtte jo ha hjelp sist (pergo), men det er jo absolutt mulig at det vil skje naturlig neste gang. Hvem vet... Stor klem fra meg
Fibonacci Skrevet 13. november 2006 #5462 Skrevet 13. november 2006 Oisann, dere bruker ikke prevensjon? Da kan det jo fort skje saker og ting Skjønner at du er litt på tuppa, men må smile litt av innlegget ditt, måten du skriver på er så bra! Du burde ha din egen humorspalte Skytte! Og om det skulle ha skjedd noe, så kan jeg bare forsikre om at det er fantastisk koselig med 2 barn selv om man føler seg som en utbrukt vaskefille iblant! Grøt får Ylva også nå, smaksprøver som vi gradvis øker! Skal prøve litt fruktmos også! Gøy når de liker det så godt! :-D Ha en flott uke!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. november 2006 #5463 Skrevet 13. november 2006 Oioioioi,kanskje du har bolle i ovnen!! Det hadde vært show du! Ser for meg Skytte & sambisen når de ser det blå krysset på testen. Synes det hadde vært kult jeg..men det er det ikke sikker dere synes da,og det skjønner jeg egentlig Ha en forsatt fin mandag snuppa!
Pi@ Skrevet 13. november 2006 #5464 Skrevet 13. november 2006 Det hadde virkelig vært noe hvis du er gravid igjen nå , men det er sikkert bare litt sånn før mensen uggen
pondusa Skrevet 13. november 2006 #5465 Skrevet 13. november 2006 Var i byen din å rota i dag. Fikk gjort mye ja. Noen planer for 5.jan???
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. november 2006 #5466 Skrevet 14. november 2006 Hei snuppa! Jeg har ny dagbok. Kom å besøk meg da! Jeg savner gamleboka mi og trenger trøst! Natta!
Cr@sh Skrevet 14. november 2006 #5467 Skrevet 14. november 2006 Innom og leser litt... Gravid, ja... Thing happens! Om det så skulle være, så er det flott med to tette barn altså! (Selv om våre ikke er fullt så tette ) Er litt spent på dine vegne, jeg...
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #5468 Skrevet 14. november 2006 Kanskje du er på vei med en til ;) Skal sende deg en mail i kveld tenker jeg! (Må bare gjøre meg fortjent til det ) (les: husvask først)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. november 2006 #5470 Skrevet 16. november 2006 God morgen snuppa! Håper du har det bra. Stoor fra MrsP
Skytte Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5472 Skrevet 16. november 2006 Murf;Hadde nok blitt en del mobba hvis vi hadde annonsert ny graviditet denne jula Murmelmy;Hehe,jeg er en smule overtrøtt bestandig tror jeg..I allefall nå for tiden! Tiden er på en måte alltid fem hakk foran meg og jeg rekker aldri å nå den igjen... Vi startet med grøt for ca en uke siden,dvs når snuppen var 3 mnd og ei uke!Han er helt vill og nærmest hopper etter skjeen,spiser som en helt!Og siden han ikke kan frøse så går det uten for mye gris også!Foreløpig..! Jeg syns det er sååå morsomt da!Men det desidert morsomste er at sambo sitter å ser på å sager supelyder akkurat som om det er han som skal spise Jeg holder på å daue av latter hele tiden,jegsier det til han men han hører det ikke selv!!!Tulling! LT;Nei her bruker vi ikkeno...det er vel ikke helt smart(ehh,nei Skytte!)men men.Blir det så blir det!Det tok jo et år sist så....... Så koselig at du syns jeg skriver bra!Enda denne boka har blitt mer som et hastverksprosjekt desverre...Hadde vært ille kult med en sånn spalte ja!Men jeg hadde vært sååå nervøs for om folk syntes det var bra...Men sånn bortsett fra det så er jo min store hemmelige drøm å få skrevet ei bok en gang...EN gang...Muligens når jeg blir pensjonist! MrsP;Sambo ser sååå positivt på det hele!Igår sa han at det var vel det samme om det ble nå eller om et år!Vel,helt det samme er det nå ikke men!Jeg orker ikke tenke mer på det.Føler meg ikke det spor gravid heller så det er nok bare min ville fantasi som er på ferde! Pi@;Hehe,hadde vært noe å bryne seg på værtfall!Men nå er det din tur til å bli gravid så jeg skal holde meg unna babystøv og sende alt til deg! Pondusa;Så bra da! Nei?!?!?!Hva skjer 5.jan??Nysgjerrig nå ja!Fortell-fortell! MrsP;Hva skjer a??Ny bok?? Why?! Herremin hatt jeg kommer til å sprekke før Sondre er i seng og jeg får tatt runden min!Kommer det besøk ikveld så f***!!! Cr@sh;Hehe,jo det tror jeg på!Og har det skjedd så velkommen sier jeg!Men stakkars kroppen min...........Da tror jeg at terapytten min hadde svimt av LinKri;Er så koselig med mail!!Jeg jobber fortsatt med å få svart folk............Ikveld er det kg og julekortbestilling på nettplanen så det spørs om det blir plass til noe mail.... Pondusa;Hellu! MrsP;Jeg har det bare supert vettu venen!Jeg er imponert over at dere orker å henge her så sløv som jeg er...føler meg som en dårlig venn jeg..... Cr@sh;Takk snuppa!Setter pris på sånne smasker inni mellom!
Skytte Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5473 Skrevet 16. november 2006 Herreguuuuuuud som dagene flyr Det skjer noe hvert minutt i mitt liv!Ingen stopp,ingen pause og ingen ledige øyeblikk! Nå sover Sondre en høyst underlig dupp og jeg skriver for livet!!!Derfor blir det så mange!!!!!!!!!!!!!!!! Litt sånn stressa på en måte! Brodern kom med toget inatt og har vært her i hele dag!Han pludra med Sondre mens jeg vasket til helga i formiddag og det var fint!Sondre ble litt redd han først,men det gikk over! Så måtte vi jo spise,jeg stelte meg,Sondre skal ha mat og underholdes på alle vis,samtidig som vi lå på gulvet alle tre og skravla om nytt og gammelt!Koselig!Er rørende å se hvor gla i og engasjert brodern er i Sondre! Så kom mam og var her mens pap var på husbygging hos søskenbarnet mitt! Var litt fint å snakke med mam idag for jeg hadde mye innestengt svigermorfrustrasjon....... Deretter lagde jeg middag til hele hurven og vi spiste da sambo kom hjem fra jobb kl fire.Oppvask,dansetid med Sondre,snakke fem setninger med sambo før han dro ut igjen(er på jobb og maler ei dør til garasjen.Den trenger visstnok ørten strøk og sambo er ikke noen speedy gonzales må vite.....) Mens jeg og Sondre dansa rundt her ble han så fryktelig trøtt så nå sover han...og det er jo forsåvidt bra,men langt fra min plan..etter min plan skulle han spise grøt nå kl seks...menmen,det var deilig med noen minutter stillhet også! Bare han legger seg ned ikveld! Skal prøve ny taktikk for å se om han slutter å våkne i halv tolv tiden for pupp...han spiser kl halv tolv og litt før fem.Er jo egentlig greit nok men han legger seg ikke ned igjen slik han har gjort før...Og DET blir mammaen trøtt av! Ellers så var jeg på besøk hos venninne S igår!Det var fryktelig lenge siden sist og vi skravla i munnen på hverandre og ble enige om å begynne å besøke hverandre oftere.Men det er ikke så lett,hun er 15 uker på vei og jobber lange dager pluss at de har en på 3 fra før...Liksom nok det...Men av og til! På dagen pakket jeg masse julegaver og har ikke så veldig mange igjen å pakke!Er så koselig å holde på med det syns jeg! Så trener jeg ja!Mandag,ons og fre skal jeg helst befinne meg en time på trening...!Igår var supertante her og passa klumpen imens!Det er så greit å være borte når jeg slipper å bekymre meg! MEN imorgen skal svigermor og samboeren hennes være her sammen med han mens jeg er på trening......Jeg vet jo at han ikke har noen fare sammen med dem,men jeg gruer meg som faen...De har jo aldri skifta på han og det er tross alt snart 38 år siden sambo var baby..................... Men det må jo bare gå som det går.Kommer jeg hjem til en utbæsja baby får de aldri passe han mer værtfall................ Ups,våken knirk!Vi snakkes!
pondusa Skrevet 16. november 2006 #5474 Skrevet 16. november 2006 Må nå le litt av supermamma-skytte. Vi skal til byen din den 5.jan og fotografere pondus`n vår. Dvs, jeg skal, for sambo er sikkert på jobb. Var på studio akm og bestilte time, samt fikk endelig bestilt forstørrelser av lillemors bilde. Hadde gått meg hus forbi at Fame var konkurs...
pondusa Skrevet 16. november 2006 #5475 Skrevet 16. november 2006 (endret) Hadde vært koselig å kunne truffet deg og knirker`n..... Endret 16. november 2006 av pondusa
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. november 2006 #5476 Skrevet 16. november 2006 ..føler meg som en dårlig venn jeg..... ← Du må ikke føle sånn! Alle her inne skjønner at du ikke har like mye kg-tid som før. Tror ikke noen blir lei seg for at du ikke rekker innom alle dagbøkene.Blir glad bare du får tid til å skrive litt her inne hos deg selv av og til jeg. Du er sånn supergirl! Du er nybakt mamma,du trener,lager mat til hele family'n,har begynt på julegaver(imponert!!) og du har tid til venninner innimellom. Du rekker mere enn meg,og jeg har bare meg selv å tenke på. Nå skal det sies at jeg er ikke noen speedy gonzales jeg heller. Meget lat ja! Men uansett hvor travelt du har det,så høres det ut som om du har det bra da! Og det er godt å høre. Gi Sondre en klem fra meg. Stooor fra MrsP
Pi@ Skrevet 16. november 2006 #5477 Skrevet 16. november 2006 Så bra du har kommet igang med treningen, tror det er en fin måte å få orden på kroppen din på. Det fungere i allfall veldig bra for meg . Ellers høres det ut som du storkoser deg i rollen som mamma (og husmor) sjølom du har det travelt.
Skytte Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5478 Skrevet 16. november 2006 Pondusa;Aha!Så bra!Har lagd meg huskelapp på mobilen og dere er herved invitert hit da!Det blir koselig! MrsP;Takk for at du sier sånn vennen!Det hjelper mye!Du er snill! Pi@;Jeg kaller det i allefall trening...... Det er diverse sånne øvelser og sykling for å holde meg varm!Men det blir bra så bra etterhvert! Er så morsomt å være der sammen med terapytten min,vi fjotter og ler og tøyser så fælt at noen sikkert tror vi flørter...............*knis* Synd for dem! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Nå har Sondre spist pupp,grøt,bada,spist mer pupp og nå ser han cæsar sammen med faren!Jeg har erklært fullstendig egentid frem til neste måltid! Så jeg er usynlig her jeg sitter........*spooky* Glemte forresten å skryte uhemmet av at jeg har vasket kjøkkenskapene!Alle som ett.........og hadde mattilsynet dukket opp så tror jeg det hadde spøkt for michelinstjernene mine Nå skal jeg oppdatere meg hos dere andre så godt jeg kan! Lurer på hva Iss driver med forresten..........hmm...
Gjest Myztica Skrevet 16. november 2006 #5479 Skrevet 16. november 2006 ....også er du ikke på MSN ... men jeg må snart logge av for å underholde sambo litt Sitter alt for mye ved datan på kveldstid sjø
iss Skrevet 16. november 2006 #5480 Skrevet 16. november 2006 Er her jeg snuppa Sniker stille rundt i "gangene" jeg vettu...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå