Gå til innhold

Farmen 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Erik og Leif Kristian må virkelig få klippet seg.. Gutter med så langt hår er bare så stygt. De er kjekke fra før, men det lange håret ødelegger ganske mye.

Anonymkode: 52371...ef0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Erik og Leif Kristian må virkelig få klippet seg.. Gutter med så langt hår er bare så stygt. De er kjekke fra før, men det lange håret ødelegger ganske mye.

Anonymkode: 52371...ef0

Jeg liker det, jeg.

Anonymkode: 1ba41...418

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært vanlig tidligere at hjelperne går og slarver om hvem de tror storbonden velger til førstekjempe. De har slarvet med Marte, Kristian og Ingebjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke et øyeblikk se for meg hvem av de andre jentene hun skulle klare å slå.  Tror nok Marte ryker.

Anonymkode: ed42c...72d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Marte ryker jeg og. Like greit, for hun er så kjedelig. Syns egentlig de fleste er kjedelige i år, jeg ser på mest av gammel vane. Begynner å bli lei Vivian, hun virker så sur og slitsom, men tror hun kan lage litt drama etterhvert og det er et stort savn der inne. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tåpelig å bli så sur og «såret» fordi hun ble valgt. Noen må jo velges! Hvorfor er Marte liksom så himla mye mer verdifull og spesiell enn alle de andre der inne? Må slutte å ta det så personlig

Anonymkode: fe08f...3af

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jan Erik måtte jo velge noen da. Ingen grunn til å bli sur og forbannet 🙄 Greit å bli skuffet, men tåpelig å bli forbanna. Det er i bunn og grunn et spill, og sånn er gamet

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så tåpelig å bli så sur og «såret» fordi hun ble valgt. Noen må jo velges! Hvorfor er Marte liksom så himla mye mer verdifull og spesiell enn alle de andre der inne? Må slutte å ta det så personlig

Anonymkode: fe08f...3af

Helt enig. At det går an! Var virkelig på tide at det ble en ny jentekamp, 3 av 4 kamper har jo vært guttekamper. Begynner å bli lei hun energidama også, hun er så ufattelig slitsom, jeg takler ikke sånne folk. Kanskje fordi jeg ikke tror på energier, ånder, spøkelser, tusser og troll. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet heller ikke hvem Marte kan klare å slå av damene. Like greit hun ryker ut, for hun er veldig kjedelig  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd ikke Ingebjørg ble valgt. Virker ikke som hun jobber spesielt, og storbonden mener hun har 12 ulike personligheter og liker å slikke folk opp etter ryggen. Hverken Mathias eller Ingebjørg gjør noe i forhold til arbeidsinnsats. Irriterende..

Anonymkode: 2feaa...8ac

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd ikke Ingebjørg ble valgt. Virker ikke som hun jobber spesielt, og storbonden mener hun har 12 ulike personligheter og liker å slikke folk opp etter ryggen. Hverken Mathias eller Ingebjørg gjør noe i forhold til arbeidsinnsats. Irriterende..

Enig !    Men Ingebjørg satte seg vel litt i respekt da hun vant forrige gang hun var i kamp. Hadde vært kjempe hvis Matre slo henne ut nå, men jeg tror dessverre ikke på det. Men det er på høy tid at hun eller Mathias ryker ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Hvor er de vakre? Kristian er den eneste som er kjekk og sexy inne der. Ingen av jentene er spesielt vakre. Men mange fine personligheter. Men vakre, altså 😂

Flere vakte damer der inne. 

Anonymkode: 78c47...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere vakte damer der inne. 

Anonymkode: 78c47...5bd

Javisst.  Spesielt hun ene lyse utfordrerdama som kom inn nå. Frk. Momrak fra Telemark. NÅ, kanskje Erik blir forelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marte er kjempepen. Håper hun velger Ingeborg, god mulighet på å slå ut hun.

Anonymkode: ae05d...5b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javisst.  Spesielt hun ene lyse utfordrerdama som kom inn nå. Frk. Momrak fra Telemark. NÅ, kanskje Erik blir forelsket. 

Ha ha. Selve målet på farmen: å bli forelsket.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du ha rett, men jeg tviler desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 hours ago, AnonymBruker said:

Mener du Ingebjørg?

Anonymkode: 1ba41...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem pokker er Marthe? Klarer ikke ta henne igjen (så ikke i går)

Anonymkode: 7846c...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...