AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #201 Del Skrevet 4. oktober 2019 Mannfolkene kommer sannsynligvis til å velge hverandre, for å vekk de største konkurrentene tidligst mulig. Blir det noen kvinnelige storbønder, så velger de vel også menn som "førstekjemper" fordi kvinnene ønsker å beskytte hverandre lengst mulig. Resultatet blir jo selvfølgelig at det snart går tomt for menn der inne. Samtidig som de aller fleste av kvinnene bare kan seile videre til finalen. Anonymkode: 7e503...6fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #202 Del Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mannfolkene kommer sannsynligvis til å velge hverandre, for å vekk de største konkurrentene tidligst mulig. Blir det noen kvinnelige storbønder, så velger de vel også menn som "førstekjemper" fordi kvinnene ønsker å beskytte hverandre lengst mulig. Resultatet blir jo selvfølgelig at det snart går tomt for menn der inne. Samtidig som de aller fleste av kvinnene bare kan seile videre til finalen. Anonymkode: 7e503...6fe ....og Mathias 😄 Anonymkode: 70bf6...9ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. oktober 2019 #203 Del Skrevet 4. oktober 2019 Kjedelig når det bare blir guttekamp uke etter uke, slik som i fjor. Håper på jernekamp neste uke 👍 Jeg synes mennene er mest underholdende mens damene er kjedelige til nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober 2019 #204 Del Skrevet 4. oktober 2019 34 minutter siden, smalls skrev: Kjedelig når det bare blir guttekamp uke etter uke, slik som i fjor. Håper på jernekamp neste uke 👍 Jeg synes mennene er mest underholdende mens damene er kjedelige til nå Så enig. Er jo mannfolka som har laget drama, jentene er bare bezztizzer på gårdsferie og det er gjespende kjedelig! Håper på jentekamp neste uke jeg også og at en av de to som er helt like ryker. Kjedelige begge to. Håper det blir kamp på søndag, kjedelig om sinna-Leif bare stikker av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #205 Del Skrevet 4. oktober 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: ....og Mathias 😄 Anonymkode: 70bf6...9ae 🤣🤣🤣 👍👍 Anonymkode: ed42c...72d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #206 Del Skrevet 4. oktober 2019 5 minutter siden, jukkapalme skrev: Så enig. Er jo mannfolka som har laget drama, jentene er bare bezztizzer på gårdsferie og det er gjespende kjedelig! Håper på jentekamp neste uke jeg også og at en av de to som er helt like ryker. Kjedelige begge to. Håper det blir kamp på søndag, kjedelig om sinna-Leif bare stikker av. Enig ! Hadde håpa på kamp mellom pipestemme-Terje og sinna-Leif Anonymkode: ed42c...72d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #207 Del Skrevet 4. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Enig ! Hadde håpa på kamp mellom pipestemme-Terje og sinna-Leif Anonymkode: ed42c...72d De to gretne gamle gubbene, ja. Det hadde vært noe. Anonymkode: 1ba41...418 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. oktober 2019 #208 Del Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, jukkapalme skrev: Så enig. Er jo mannfolka som har laget drama, jentene er bare bezztizzer på gårdsferie og det er gjespende kjedelig! Håper på jentekamp neste uke jeg også og at en av de to som er helt like ryker. Kjedelige begge to. Håper det blir kamp på søndag, kjedelig om sinna-Leif bare stikker av. Veldig enig med deg. Blir hvertfall kjedelig om alle de som kan lage litt drama bare forsvinner uke etter uke. Da kommer jeg til å slutte å se på. Da blir det en gjeng igjen som er på hyttetur sammen, slik som i fjor Hyggelig at Mathias og Ingebjørg har blitt så gode venner, men litt krampeaktivt å se på til tider 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober 2019 #209 Del Skrevet 4. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig ! Hadde håpa på kamp mellom pipestemme-Terje og sinna-Leif Anonymkode: ed42c...72d Håhåhå! Ser det for meg! Tenk så pipete stemmen til Terje blir om han taper! Han kan jo ikke noe for stemmen sin, stakkar, men litt morsomt at den blir mer pipete jo mer hissig han blir 43 minutter siden, smalls skrev: Veldig enig med deg. Blir hvertfall kjedelig om alle de som kan lage litt drama bare forsvinner uke etter uke. Da kommer jeg til å slutte å se på. Da blir det en gjeng igjen som er på hyttetur sammen, slik som i fjor Hyggelig at Mathias og Ingebjørg har blitt så gode venner, men litt krampeaktivt å se på til tider 🙈 Huff, ja, da gidder ikke jeg se på heller. Litt drama må til! I fjor var det så kjedelig at jeg ikke orket å følge ordentlig med. Eneste dramaet i fjor var da hun bloggeren hadde tatt speilet til hun trønderske dama som trengte det til å sette på linser eller hva det nå var. Og han dårlige taperen i finalen da som anklaget Tonje for juks. Det var dét vennskapet Ja, veldig hyggelig, men blir litt mye, ja. Minner nesten litt om Charlotte (?) og han andre som var homofil for en del år siden, men de var vel litt mindre krampeaktige tror jeg. Lurer på om Ingebjørg vet at Mathias er homofil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #210 Del Skrevet 4. oktober 2019 30 minutter siden, jukkapalme skrev: Håhåhå! Ser det for meg! Tenk så pipete stemmen til Terje blir om han taper! Han kan jo ikke noe for stemmen sin, stakkar, men litt morsomt at den blir mer pipete jo mer hissig han blir Huff, ja, da gidder ikke jeg se på heller. Litt drama må til! I fjor var det så kjedelig at jeg ikke orket å følge ordentlig med. Eneste dramaet i fjor var da hun bloggeren hadde tatt speilet til hun trønderske dama som trengte det til å sette på linser eller hva det nå var. Og han dårlige taperen i finalen da som anklaget Tonje for juks. Det var dét vennskapet Ja, veldig hyggelig, men blir litt mye, ja. Minner nesten litt om Charlotte (?) og han andre som var homofil for en del år siden, men de var vel litt mindre krampeaktige tror jeg. Lurer på om Ingebjørg vet at Mathias er homofil. Hun er vel ikke stokk dum selv om hun er blondine Anonymkode: ed42c...72d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. oktober 2019 #211 Del Skrevet 4. oktober 2019 Selvfølgelig vet hun han er homofil, ellers hadde hun vel ikke delt seng med han?? Tror ikke han har holdt sin legning hemmelig for de andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #212 Del Skrevet 4. oktober 2019 Er det noen som vet hvor mange dager deltakerne har på ukesoppdraget? Er én uke der 7 dager, eller er det f.eks 4 dager slik som i Paradise Hotel? Hvilken ukedag velges egentlig førstekjempen og hvor lang tid har førstekjempen til å velge andrekjempen? Er tvekampene på de faktiske søndagene? Anonymkode: c035f...95a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober 2019 #213 Del Skrevet 4. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er vel ikke stokk dum selv om hun er blondine Anonymkode: ed42c...72d Man vet aldri Men det er jo ganske lett å skjønne, tror de fleste seerne skjønte det med en gang, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #214 Del Skrevet 5. oktober 2019 5 timer siden, jukkapalme skrev: Man vet aldri Men det er jo ganske lett å skjønne, tror de fleste seerne skjønte det med en gang, ihvertfall. Snakk om å sette homofile i bås. Har han fortalt på Får man at han er homo? Håper ikke Leif ryker. Så slu som han oppfører seg så kan det bli morsomt. Gøy med Frank på Torpet. Fatter ikke hvorfor han er så redd mørkhuda? Syntes synd på han. Han ble nok veldig misforstått sist. Virker faktisk som en skikkelig ålreit fyr. Men Eunike kan jeg spare meg for. Hun fremstår som en bedreviter som er høy på seg selv Anonymkode: 76154...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #215 Del Skrevet 5. oktober 2019 Mye kjærlighetkliss på Farmen i år.. Mathias og Ingeborg har nærmest gifta seg. De ble kjærester fra dag 1. Så har begge de to pene unggjentene funnet hver sin langhåra hunk.. Anonymkode: ae05d...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 5. oktober 2019 #216 Del Skrevet 5. oktober 2019 Jeg forstår ikke hvorfor Asgeir og Trym holder seg så i bakgrunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. oktober 2019 #217 Del Skrevet 5. oktober 2019 2 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg forstår ikke hvorfor Asgeir og Trym holder seg så i bakgrunnen? Hvem er Asgeir og Trym? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober 2019 #218 Del Skrevet 5. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk om å sette homofile i bås. Har han fortalt på Får man at han er homo? Håper ikke Leif ryker. Så slu som han oppfører seg så kan det bli morsomt. Gøy med Frank på Torpet. Fatter ikke hvorfor han er så redd mørkhuda? Syntes synd på han. Han ble nok veldig misforstått sist. Virker faktisk som en skikkelig ålreit fyr. Men Eunike kan jeg spare meg for. Hun fremstår som en bedreviter som er høy på seg selv Anonymkode: 76154...686 Altså?! Jeg setter ingen i bås og har ingenting imot homofile. En av mine aller beste venner er homofil og det er få jeg kan betro meg til som jeg kan til han. Hvis du leser presentasjonen av deltakerne forteller han at han er homofil der. Så de fleste visste det nok på forhånd før farmen begynte. Dessuten er det lett å skjønne uten at det betyr at noe er galt. Mathias er en kjernekar, alltid blid og hyggelig. Enig i at Leif må bli. Kjedelig om alle som lager litt leven ryker ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 5. oktober 2019 #219 Del Skrevet 5. oktober 2019 Det er nesten så en skulle tro at Leif var innhyret av Tv2 som skuespiller 😅 For å lage skikkelig drama! Jeg er utrolig spent på hva som skjer i morgen!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. oktober 2019 #220 Del Skrevet 6. oktober 2019 20 timer siden, Janzypants skrev: Det er nesten så en skulle tro at Leif var innhyret av Tv2 som skuespiller 😅 For å lage skikkelig drama! Jeg er utrolig spent på hva som skjer i morgen!! Skulle nesten tro det ja. Dette blir veldig drøyt😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå