Hallepalle2 Skrevet 12. april 2021 #1301 Del Skrevet 12. april 2021 Det er vel ikke lenge før det kommer en skikkelig smakløs clickbait nå. Blir lite action ellers. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 12. april 2021 #1302 Del Skrevet 12. april 2021 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Det er vel ikke lenge før det kommer en skikkelig smakløs clickbait nå. Blir lite action ellers. Ikke glem døde barn og piller. Det blir det hjerter og stas utav. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. april 2021 #1303 Del Skrevet 12. april 2021 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 12. april 2021 #1304 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Nå GIR han bort ÈN oppskrift fra boka til en av de som kommenterer med en jalla-setning under det nyeste innlegget , den heldige får til og med oppskriften håndskrevet av, som han skriver, "selveste", for det må jo være stas mener'n 🤣 Endret 12. april 2021 av Skrottefar 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 12. april 2021 #1305 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Raus den mannen! En hel oppskrift gis til en person🙄 Endret 12. april 2021 av Oppland 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. april 2021 #1306 Del Skrevet 12. april 2021 Kokkejævel: Skriv i kommentarfeltet: SELVFØLGELIG skal jeg kjøpe Kokkejævels nye kokebibel! 36 ivrige damer skriver (roper i kor): SELVFØLGELIG skal jeg kjøpe Kokkejævels nye kokebibel! Og premien er ikke så mye som et lite såpestykke engang. Men en håndskrevet oppskrift. Halleluja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 12. april 2021 #1307 Del Skrevet 12. april 2021 😂😂😂 Når man ikke trodde det kunne bli verre... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnita Skrevet 12. april 2021 #1308 Del Skrevet 12. april 2021 Det er jo tross alt en orginaloppskrift fra sjølvaste... Akkurat det med orginaloppskrifter har jeg tenkt litt på de siste dagene. I alle hans innlegg med oppskrifter avslutter han med at det er en orginaloppskrift fra sjølvaste han. Og at de koster penger. Greit nok. Men slik som oppskriften på verdens saftigste sjokoladekake er jo ikke hans oppskrift. Det er jo oppskrift fra hans svigersøster. Noe han skriver i selve innlegget. Men avslutter med den sedvanlige oppfordringen til å betale for en Kokkejævel orginaloppskrift. Det synes jeg framstår litt problematisk. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. april 2021 #1309 Del Skrevet 12. april 2021 Linnita skrev (3 minutter siden): Det er jo tross alt en orginaloppskrift fra sjølvaste... Akkurat det med orginaloppskrifter har jeg tenkt litt på de siste dagene. I alle hans innlegg med oppskrifter avslutter han med at det er en orginaloppskrift fra sjølvaste han. Og at de koster penger. Greit nok. Men slik som oppskriften på verdens saftigste sjokoladekake er jo ikke hans oppskrift. Det er jo oppskrift fra hans svigersøster. Noe han skriver i selve innlegget. Men avslutter med den sedvanlige oppfordringen til å betale for en Kokkejævel orginaloppskrift. Det synes jeg framstår litt problematisk. Han vippser nok pengene for kakeoppskriften videre til henne. For han vil vel ikke gjøre seg til kjeltring for et par kroner?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnita Skrevet 12. april 2021 #1310 Del Skrevet 12. april 2021 Regner med at han har fått tillatelse fra svigersøsteren til å legge ut oppskriften. Det jeg synes er problematisk er at han merker den som sin orginaloppskrift. Han har begrunnet det å ta betalt for oppskrifter med at det er tidkrevende å utarbeide gode oppskrifter. Å det tror jeg nok det er. Ser bare selv når jeg forsøker å trylle frem kulinariske godbiter på kjøkkenet. Hvis jeg enda skulle prøvd å perfeksjonere de og skrive de ned, ville det tatt tid. Men denne oppskriften har ikke han kommet opp med. Å fortsatt merker han den som en orginaloppskrift fra sjølvaste. Kokkejævel er en merkevare. Et navn kokken vil skal forbindes med god mat og gode oppskrifter fra ham slik jeg har skjønt konseptet. Da blir det fryktelig feil når det ikke er hans oppskrift han setter sitt navn på. Og det får meg til å lure på om det er flere oppskrifter på bloggen hans eller i boka hans som er feilmerket, og evt hvor mange. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmail Skrevet 12. april 2021 #1311 Del Skrevet 12. april 2021 Ser at det snakkes om at kona skal starte å blogge. Hvis hun blogger på blogg.no så er jeg veldig spent på om hun kan begynne på blogg.no eller om hun må som andre starte på dette nye de har.miniblogg. Så får vi se om han eg så betydningsfull som han vil ha det til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 12. april 2021 #1312 Del Skrevet 12. april 2021 1 hour ago, gmail said: Ser at det snakkes om at kona skal starte å blogge. Hvis hun blogger på blogg.no så er jeg veldig spent på om hun kan begynne på blogg.no eller om hun må som andre starte på dette nye de har.miniblogg. Så får vi se om han eg så betydningsfull som han vil ha det til Vil jo tro (og håpe) at Blogg.no ikkje gjør forskjell på folk. Det som er litt synd (For eg tror hun kan komme med en god hobbyblogg) er jo at hun ikkje får sin egne lesere, hun får hans lesere. I allefall i måten han hauser det opp på 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleLea Skrevet 12. april 2021 #1313 Del Skrevet 12. april 2021 3 hours ago, gmail said: Ser at det snakkes om at kona skal starte å blogge. Hvis hun blogger på blogg.no så er jeg veldig spent på om hun kan begynne på blogg.no eller om hun må som andre starte på dette nye de har.miniblogg. Så får vi se om han eg så betydningsfull som han vil ha det til For oss andre som har prøvd å starte en blogg det siste årene så MÅ vi på miniblogg først, så da håper jeg virkelig reglene er de samme for alle og at hun ikke har noe fortrinn .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 12. april 2021 #1314 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han har så mange lesere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar1 Skrevet 13. april 2021 #1315 Del Skrevet 13. april 2021 Novise på blogg, klikk og visninger med ett spørsmål. Hvordan telles antall visninger på blogg?, er ett klikk fra en ip-adresse ett klikk uavhengig av hvor mange ganger man går inn på blogg. Eller kan man litt manisk i ledige stunder klikke seg gal på link til/adresse til en blogg og bli telt for hver gang man går inn fra samme ip-adresse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. april 2021 #1316 Del Skrevet 13. april 2021 På blogg.no er det antall klikk som telles, ikke antall unike lesere (slik det vel var på gamle blogglisten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnita Skrevet 14. april 2021 #1317 Del Skrevet 14. april 2021 Tror han begynner å få abstinenser nå. Savner at kjerringa skriver om han. Savner å kunne være utidig. Virker som om han prøver å framprovosere en reaksjon, eller bare være litt spydig. Kjerringa fikk en kommentar i går om at innleggene hennes var litt lange og med fordel kunne deles opp. Kokkens første innlegg i dag besto kun av overskriften "Av og til er det faktisk best å bare holde kjeft" og et bilde av ham. I utgangspunktet ikke en kobling der. Men så får kjerringa i dag på nytt en kommentar om lengden på innleggene sine og at det er bedre om hun deler de opp. Like etter kommer kokkens andre innlegg. Igjen kun en overskrift ", men på den annen side..." og et bilde. Da begynner jeg å se en sammenheng. Som om han skal "vise henne". Dele opp innleggene sine og peke nese til henne. Mulig er det ikke slik, og spør man han vil han helt sikkert benekte den sammenhengen, men jeg syns det var litt påfallende at han plutselig ikke hadde så mye å si over flere innlegg.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. april 2021 #1318 Del Skrevet 14. april 2021 Linnita skrev (46 minutter siden): Tror han begynner å få abstinenser nå. Savner at kjerringa skriver om han. Savner å kunne være utidig. Virker som om han prøver å framprovosere en reaksjon, eller bare være litt spydig. Kjerringa fikk en kommentar i går om at innleggene hennes var litt lange og med fordel kunne deles opp. Kokkens første innlegg i dag besto kun av overskriften "Av og til er det faktisk best å bare holde kjeft" og et bilde av ham. I utgangspunktet ikke en kobling der. Men så får kjerringa i dag på nytt en kommentar om lengden på innleggene sine og at det er bedre om hun deler de opp. Like etter kommer kokkens andre innlegg. Igjen kun en overskrift ", men på den annen side..." og et bilde. Da begynner jeg å se en sammenheng. Som om han skal "vise henne". Dele opp innleggene sine og peke nese til henne. Mulig er det ikke slik, og spør man han vil han helt sikkert benekte den sammenhengen, men jeg syns det var litt påfallende at han plutselig ikke hadde så mye å si over flere innlegg.... Kjerringabstinenser, eller bare gått tom? Kanskje skuffet over at han, som i går sto fram som bipolar og samtidig kåret seg selv til Norges peneste kokk, ikke fikk oppmerksomhet hverken hos https://kjerringtanker.blogg.no/ eller på KG? Kanskje ikke engang mottok en hatmelding etterpå? Når det gjelder psykiske lidelser, så er enhver influencer/blogger med respekt for seg selv innehaver av et par slike diagnoser, ofte satt av dem selv. Mobbeofre er de også, alle som en. De synes gjerne også at de er Norges peneste. Så han skiller seg ikke ut i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 14. april 2021 #1319 Del Skrevet 14. april 2021 Virker som om han vil vise oss sykdommens ansikt. På toppen i går med grandiose tanker og virketrang, på bunnen av bølgedalen i dag, med tomme blogginnlegg og bilde av seg selv som tigger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjernevasket Skrevet 14. april 2021 #1320 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Finlay skrev (1 time siden): Når det gjelder psykiske lidelser, så er enhver influencer/blogger med respekt for seg selv innehaver av et par slike diagnoser, ofte satt av dem selv. Mobbeofre er de også, alle som en. De synes gjerne også at de er Norges peneste. Som ny blogger kan jeg forsåvidt være enig om diagnosebiten, bare at jeg har det på papir. Ikke så mye å skryte av kanskje 😂 Mobbeoffer er jeg ikke, unntatt den mobbingen jeg påfører meg selv, og den psykiske selvskadingen som kokken ble inspirert av. Er såpass ukomfortabel med mitt eget utseende at jeg har en maske på mitt profil bilde på min blogg. Så litt spesiell er han kanskje, eller er det jeg som er det? 😳 😁 Uansett veldig glad faktisk for at han med så mange lesere fronter psykisk helse. Håper han ikke slutter med det. Det skulle liksom bli «min» blogg greie, men desto flere vi er, desto bedre er det 💪 Endret 14. april 2021 av Hjernevasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå