Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Camilla Pihl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig smakløst av mannen å legge ut på insta «Camilla sender meg bilder fra da hun var tynn og pen for at jeg ikke skal glemme det» (ikke direkte sitert, orker ikke sjekke nå). Greit nok at det er en «spøk» og at vi alle kan ha sånne tanker etter fødsel, men å legge det ut på sosiale medier? Trist fokus, flaut med tanke på deres alder og bare dårlig merkevarebygging, selv om det er det de prøver på nå som de skal lansere #babypihl. Også usmakelig å filme babyen sin og i samme story reklamere for babyprodukter som kommer. HARRY.

• Liker 31
Skrevet (endret)

Klart hun føler seg mindre pen. Hun har nok brukt både fillers og restylane, og det kan man ikke man ikke gjøre når man er gravid, eller så lenge man ammer. Enig i at det er usmakelig. Burde glede seg over å å endelig ha blitt mor, ikke være så opptatt av utseendet. Det paret der lever virkelig i en overfladisk verden! Æsj.

Og skjønner heller ikke at de ikke velger å skjerme ungen, slik som oppegående kjendiser gjør. Jenny Skavland f.eks har jo sagt at hun ikke vil bruke barna for å få likes eller tjene penger på reklame. Men her kommer Phil & Peters og de har absolutt ingen skrupler for å tjene penger på sin. Igjen; æsj.

Endret av naivsuper
  • Liker 28
Skrevet

På et av bildene de har lagt ut etter fødselen, kunne man skimte at hun hadde litt mer former enn før, og jeg synes hun så så frisk og god ut. ❤️ Håper ikke hun går og lengter etter noe annet... bare vær i øyeblikket og den fine tiden. Du får den ikke tilbake.

• Liker 9
Skrevet (endret)
19 timer siden, Louiah skrev:

Skikkelig smakløst av mannen å legge ut på insta «Camilla sender meg bilder fra da hun var tynn og pen for at jeg ikke skal glemme det» (ikke direkte sitert, orker ikke sjekke nå). Greit nok at det er en «spøk» og at vi alle kan ha sånne tanker etter fødsel, men å legge det ut på sosiale medier? Trist fokus, flaut med tanke på deres alder og bare dårlig merkevarebygging, selv om det er det de prøver på nå som de skal lansere #babypihl. Også usmakelig å filme babyen sin og i samme story reklamere for babyprodukter som kommer. HARRY.

For en forferdelig kommentar, uansett om det er ment som humor eller ei. Og den utrolige dårlige signaleffekten det sender til andre kvinner som er i lignende situasjon.. Fysj!

Endret av Unika
  • Liker 23
Skrevet
2 timer siden, MissMaya skrev:

På et av bildene de har lagt ut etter fødselen, kunne man skimte at hun hadde litt mer former enn før, og jeg synes hun så så frisk og god ut. ❤️ Håper ikke hun går og lengter etter noe annet... bare vær i øyeblikket og den fine tiden. Du får den ikke tilbake.

Jeg synes det er utrolig unødvendig å kommentere kroppen til en nybakt mamma.

• Liker 19
Skrevet

Hadde forventet mer av et par som får sitt første barn i en alder av 40 pluss.

• Liker 30
Skrevet
21 timer siden, Louiah skrev:

Reagerte skikkelig negativt på det selv. 

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Grønt blad skrev:

Jeg synes det er utrolig unødvendig å kommentere kroppen til en nybakt mamma.

Kanskje jeg uttrykte meg litt uheldig. Jeg ville egentlig bare få frem at hun er vakker, og håper hun nyter tiden de er i, i stedet for å legge energi i tanker som sto i den meldingen til mannen.

• Liker 11
Skrevet

Er SÅ lei av "ta meg i håret" videoer og armen opp. Klarer ikke høre hva hun egentlig har å si når de samme bevegelsene stadig skyter inn.

Og ja, trist de ikke skjermer barnet sitt :( 

• Liker 12
Skrevet
På 22.4.2020 den 23.44, Louiah skrev:

Usj!!!!! Og dette er altså et par i 40ÅRENE!!! Kunne skjønt det hvis det var tenåringer som hadde fått sitt første barn. Synes hun ser helt lik ut som hun alltid har gjort.

• Liker 12
Skrevet
På 22.4.2020 den 23.44, Louiah skrev:

Seriøst? Hvem sier slikt om kona si som nettopp har født en unge? 😳 

Uansett om det er en intern spøk, så syns jeg det er utrolig negativ ting å skrive og legge ut. 

• Liker 20
Skrevet

Skuffet, men ikke overrasket, over at de nå lanserer en baby-pihl strikkekolleksjon og bruker barnet for å tjene penger. 

Det hadde passet imaget deres mye bedre å verne om barnet, og ikke bruke barnet for å slege penger. Enn så lenge er ikke navnet til barnet brukt på noen produkter, men ettersom det tok to uker etter fødsel til de nå bruker barnet for å tjene penger er det vel bare et tidsspørsmål. Smakløs måte å tjene penger på. 

• Liker 14
Skrevet
19 minutter siden, pop up bruker skrev:

Skuffet, men ikke overrasket, over at de nå lanserer en baby-pihl strikkekolleksjon og bruker barnet for å tjene penger. 

Det hadde passet imaget deres mye bedre å verne om barnet, og ikke bruke barnet for å slege penger. Enn så lenge er ikke navnet til barnet brukt på noen produkter, men ettersom det tok to uker etter fødsel til de nå bruker barnet for å tjene penger er det vel bare et tidsspørsmål. Smakløs måte å tjene penger på. 

Tre dager, faktisk, tok det før far la ut det første promobildet for babystrikken på sin Instagram! Det var nok planlagt godt. 

I tillegg skrev Camilla Pihl da hun la ut "Si hei til Petite Knit Camilla Pihl". Petite Knit er et veletablertt og kjent strikkemerke fra en dansk designer. Det er skikkelig frekt. 

• Liker 15
Skrevet

Og nå «truer» hun med å blokkere folk på Insta fordi hun får veiledning på at babyen sitter feil i bæreselen. Voksen kvinne sa du?! Det er ikke å være mammapoliti å gi råd i beste mening for babyens beste. 

• Liker 16
Skrevet
33 minutter siden, Louiah skrev:

Og nå «truer» hun med å blokkere folk på Insta fordi hun får veiledning på at babyen sitter feil i bæreselen. Voksen kvinne sa du?! Det er ikke å være mammapoliti å gi råd i beste mening for babyens beste. 

Ja men nå har hun jo gitt beskjed at hun ikke vil ha «råd» så da kan jo mammapolitiet konsentrere seg om andre...vinn-vinn.
Og vil vel si at det er en del av mammapoliti-kvinnene som oppfører seg langt fra voksne. 
Hvilke nybakte foreldre ønsker egentlig meldinger om alt som ser feil ut, det hadde nok ikke du heller satt pris på.

• Liker 3
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Nnilm skrev:

Ja men nå har hun jo gitt beskjed at hun ikke vil ha «råd» så da kan jo mammapolitiet konsentrere seg om andre...vinn-vinn.
Og vil vel si at det er en del av mammapoliti-kvinnene som oppfører seg langt fra voksne. 
Hvilke nybakte foreldre ønsker egentlig meldinger om alt som ser feil ut, det hadde nok ikke du heller satt pris på.

Ingen er utlært i foreldrerollen. Og hvis noen med sine beste intensjoner ga meg råd hvis de for eksempel så at jeg gjorde noe som kan være farlig/ubehagelig for baby, det være seg å dekke vognåpningen med teppe, bære babyen feil i sjal eller annet, så ville jeg satt pris på rådet så jeg kunne gjort det riktig. Jeg regner med vi alle merker forskjell på velmente råd og «råd» kamuflert for å trykke noen ned. Og hvis hun ikke ønsker råd, er det jo bare å ikke eksponere barnet. Og feil av henne å si at «mitt barn, jeg har koll», for vi alle trenger veiledning i større eller mindre grad både når barna våre er spedbarn, babyer, småbarn og ungdommer. Hvis hun mener selv at hun selv alltid vet best, så er det nesten noe skremmende i den uttalelsen.

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, Louiah skrev:

Ingen er utlært i foreldrerollen. Og hvis noen med sine beste intensjoner ga meg råd hvis de for eksempel så at jeg gjorde noe som kan være farlig/ubehagelig for baby, det være seg å dekke vognåpningen med teppe, bære babyen feil i sjal eller annet, så ville jeg satt pris på rådet så jeg kunne gjort det riktig. Jeg regner med vi alle merker forskjell på velmente råd og «råd» kamuflert for å trykke noen ned. Og hvis hun ikke ønsker råd, er det jo bare å ikke eksponere barnet. Og feil av henne å si at «mitt barn, jeg har koll», for vi alle trenger veiledning i større eller mindre grad både når barna våre er spedbarn, babyer, småbarn og ungdommer. Hvis hun mener selv at hun selv alltid vet best, så er det nesten noe skremmende i den uttalelsen.

Men hun har familie og venner akkurat som alle oss andre. 
Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på hundrevis av meldinger på hva jeg gjorde galt, og hvis du påstår at du hadde satt pris på det så hører du til sjeldenheten. 
At hun vet best om sitt barn har det bra er jo aldeles ikke noen «skremmende uttalelse» , men å få dritt fra mammapolitiet kan være farlig. 

Men du er i all rett til å mene hva du vil...men er bare så typisk at å være trygg på seg selv, og at man ikke trenger disse rådene, blir sett på som noe negativt. 

• Liker 7
Gjest Krutt Tønne
Skrevet
2 timer siden, Louiah skrev:

Det har da virkelig ingen ting med det å være voksen, det har heller med en sårbar og nybakt mor.
Jeg er igen tilhenger av CP, ikke på noen som helst måte, men jeg skjønner henne. Hvorfor skal bedrevitere pepre en nybakt mor, som selvfølgelig vil det beste for, og som tar vare på barnet sitt 

Hvorfor skal fremmede sende gode råd....

Skrevet

Det er jo et aldri så lite tankekors at hvis hun ikke hadde eksponert babyen sin hadde hun heller ikke fått disse mer eller mindre velmenende rådene fra det såkalte "mammapolitiet"...

• Liker 39
Skrevet (endret)

Litt hårsår da. Viser en ny side av seg selv der.

Endret av Sol79
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...