Gå til innhold

Camilla Pihl


Elleven

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Hun er gift med Peter Peters. 
 

det summerer greit hvordan hun er «berømt». 

De er vel bare samboere. Foreløpig ihvertfall 😃.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, ReinaSiete skrev:

Hun er gift med Peter Peters. 
 

det summerer greit hvordan hun er «berømt». 

Hvem er han da? Er han kjent for noe spesielt?

Beklager at jeg kanskje spør dumt, men aner egentlig ikke hvem han er...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, miamiamia skrev:

Hvem er han da? Er han kjent for noe spesielt?

Beklager at jeg kanskje spør dumt, men aner egentlig ikke hvem han er...

Tror han var dommer i Idol for en del år tilbake?🤔 Men kan være jeg tar helt feil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernetåka
Akkurat nå, smalls skrev:

Tror han var dommer i Idol for en del år tilbake?🤔 Men kan være jeg tar helt feil 

 

Er ikke han musikkprodusent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjernetåka skrev:

 

Er ikke han musikkprodusent?

Aner ikke men bare husker han var dommer i Idol en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernetåka
Akkurat nå, smalls skrev:

Aner ikke men bare husker han var dommer i Idol en gang.

 

Ok, kan være jeg blander han med noen andre. Ser for meg en eldre mann med brune øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 22.30, Stjernetåka skrev:

 

Ok, kan være jeg blander han med noen andre. Ser for meg en eldre mann med brune øyne :)

Eldre? Er han ikke i førtiårene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Camilla Pihl har mottat nye krystaller igjen i følge instastroy. Om hun hadde bare hadde giddet å brukt to sekunder på å søke opp hvordan disse krystallene er utvinnet https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/sep/17/healing-crystals-wellness-mining-madagascar

Hun setter snart et nytt barn til verden. Jeg regner ikke med at hun ønsker at hennes eget barn skal grave frem krystaller for rike mennekser på denne måten, så en liten sjekk om hva hun selv promoterer ville vært fint. 

Barn risikerer livene sine, og noen dør, for at Camilla Pihl, og andre kjendiser, skal få sine krystaller som liksom skal hjelpe mot ett eller annet. 

 

 

 

 

Endret av pop up bruker
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, pop up bruker skrev:

Camilla Pihl har mottat nye krystaller igjen i følge instastroy. Om hun hadde bare hadde giddet å brukt to sekunder på å søke opp hvordan disse krystallene er utvinnet https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/sep/17/healing-crystals-wellness-mining-madagascar

Hun setter snart et nytt barn til verden. Jeg regner ikke med at hun ønsker at hennes eget barn skal grave frem krystaller for rike mennekser på denne måten, så en liten sjekk om hva hun selv promoterer ville vært fint. 

Barn risikerer livene sine, og noen dør, for at Camilla Pihl, og andre kjendiser, skal få sine krystaller som liksom skal hjelpe mot ett eller annet. 

 

 

 

 

Er enig med deg. Den vordende mor Camilla Phil bommet veldig der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.12.2019 den 23.34, pop up bruker skrev:

Camilla Pihl har mottat nye krystaller igjen i følge instastroy. Om hun hadde bare hadde giddet å brukt to sekunder på å søke opp hvordan disse krystallene er utvinnet https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/sep/17/healing-crystals-wellness-mining-madagascar

Hun setter snart et nytt barn til verden. Jeg regner ikke med at hun ønsker at hennes eget barn skal grave frem krystaller for rike mennekser på denne måten, så en liten sjekk om hva hun selv promoterer ville vært fint. 

Barn risikerer livene sine, og noen dør, for at Camilla Pihl, og andre kjendiser, skal få sine krystaller som liksom skal hjelpe mot ett eller annet. 

 

 

 

 

hva med å sende henen artikkelen? Ikke sikkert at hun vet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2019 den 9.07, Katten skrev:

hva med å sende henen artikkelen? Ikke sikkert at hun vet. 

Jo, det kunne jeg gjort, men jeg er ikke noe glad i å kommentere på disse bloggerne. De gangene jeg har enten likt eller kommet med en bittelitt kritisk kommentar har jeg blitt blokkert.

Jeg tror også hun nok vet dette. Har stått en del om det i mediene, så skal godt gjøres - hvis du er opptatt av krystaller som hun er, at hun ikke har fått det med seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 14.05, naivsuper skrev:

Markedsføringen fungerer, ja. Selv sitter jeg her med ei mørkeblå polyesterpelsjakke fra høstkolleksjonen, til den nette pris av 2700,- Den finnes ikke varm, og funker best åpen hvis jeg styler den med skjerf og skulderveske. Den går i retur i dag! Absolutt ikke verdt pengene. Denne jakka er av Gina Tricot kvalitet, og jeg synes det er drøyt av CP å ha så voldsomme priser på plaggene sine.  Den hadde kosta toppen 600 på Gina Tricot og er som sagt av 100 % polyester, så jeg skal liksom betale over 2000 kr for navnet Camilla Phil? Nei.

Er så skuffet over de klærne. Har alltid syntes hun har så god smak og fin stil. Og så kommer hun med kjedelig traust design i kjip kvalitet og til altfor høye priser. Blir spennende å se om det blir en suksess. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Hyacinth skrev:

Er så skuffet over de klærne. Har alltid syntes hun har så god smak og fin stil. Og så kommer hun med kjedelig traust design i kjip kvalitet og til altfor høye priser. Blir spennende å se om det blir en suksess. 

Det blir det sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så dette innlegget hos Gwyneth Paltrow: 

Lenge tenkt på at Camilla Pihl må være inspirert av henne, men at de har helt lik pose visste jeg ikke. Hvem som kopierte hvem vet jeg ikke, men påfallende lik den Camilla Pihl har i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pop up bruker skrev:

Så dette innlegget hos Gwyneth Paltrow: 

Lenge tenkt på at Camilla Pihl må være inspirert av henne, men at de har helt lik pose visste jeg ikke. Hvem som kopierte hvem vet jeg ikke, men påfallende lik den Camilla Pihl har i hvert fall. 

Trekker det tilbake, må være at jeg sammenbalander med et annet merke for Camilla sine er riktignok i en pose, men de har ikke teksten på samme måte - trodde det var Camilla Pihl som hadde det slik, men finner det ikke nå. Må være et annet merke jeg sammenblander med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...