Gå til innhold

Camilla Pihl


Elleven

Anbefalte innlegg

Glemte forresten gjengangeren "det er så vanskelig å drikke nok vann, men nå skal vi bli flinkere på det. Det blir så mye gøyere å drikke vann hvis du putter bær/frukt/urter/isbiter/hva-nå-enn i vannet ditt" 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønn juice oppskrift annenhver dag. Blomster i vase.  Virker som verdens kjedeligste jenter. Er dette virkelig innholdet de klarer å skape? Den bloggen trenger å bli lagt ned. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamasa skrev (14 timer siden):

Før likte jeg bloggen. Nå er det seriøst på det nivået at et blogginnlegg er "ta en bolle. Smelt sjokolade. Tøm den over bollen". Eller gjengangeren "husk å ta deg tid til deg selv. Ta et bad. Eller en ansiktsmaske. Det fortjener du. Vi skal være flinke til å ta oss egentid i år" Det har dessverre blitt så ekstremt innholdsløst. 

Hun skal vel selge produktene sine. Merker hun innleggene som reklame? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme kohort...? Burde de ikke i det minste holde meteren? Omgås de som var der kun hverandre? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Samme kohort...? Burde de ikke i det minste holde meteren? Omgås de som var der kun hverandre? 

Hva skjer? For oss som ikke orker å gå inn på IG 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EmilyK skrev (42 minutter siden):

Hva skjer? For oss som ikke orker å gå inn på IG 😅

Det var bare en styling hvor hun kommenterte at de var i samme kohort - derfor ikke munnbind. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele influenserverden er i en egen kohort, tydeligvis. 

De virker jo tette i pappen, hele gjengen.

Avstand og håndhygiene er fortsatt det som gjelder. Kan man ikke holde avstand, er det munnbind som gjelder.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Nå har kjerringa klart å få trynet sitt inn hos Kid også, nå:snurt: kan ikke dama bare holde seg til sin egen business uten å måtte egle seg inn hos omtrentlig alle bedrifter innen tekstil??! Er så møkka lei dette mennesket som ikke har NOE å tilføre, annet enn manager-ektemannen  som får solgt henne inn overalt:forvirret:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heavyheart skrev (19 timer siden):

Nå har kjerringa klart å få trynet sitt inn hos Kid også, nå:snurt: kan ikke dama bare holde seg til sin egen business uten å måtte egle seg inn hos omtrentlig alle bedrifter innen tekstil??! Er så møkka lei dette mennesket som ikke har NOE å tilføre, annet enn manager-ektemannen  som får solgt henne inn overalt:forvirret:

Min tanke var at det må stå litt dårlig til i butikken der. Ingen dårlige ord om KID, men tidligere har hun jo hatt samarbeid med mye mer eksklusive butikker som Oslo Deco. Trodde de tjente så mye penger at de ikke trengte den typen samarbeid. Men er også dritt lei av å se henne overalt. Heldigvis synes jeg det har roet seg ned litt i det siste. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilyK skrev (4 timer siden):

Min tanke var at det må stå litt dårlig til i butikken der. Ingen dårlige ord om KID, men tidligere har hun jo hatt samarbeid med mye mer eksklusive butikker som Oslo Deco. Trodde de tjente så mye penger at de ikke trengte den typen samarbeid. Men er også dritt lei av å se henne overalt. Heldigvis synes jeg det har roet seg ned litt i det siste. 

Det er ihvertfall et lite troverdig samarbeid. Kan ikke se for meg at Camilla Pihl ville hatt noe som helst fra Kid interiør i Frognerresidensen sin.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Hyacinth skrev (På 28.6.2021 den 17.07):

Det er ihvertfall et lite troverdig samarbeid. Kan ikke se for meg at Camilla Pihl ville hatt noe som helst fra Kid interiør i Frognerresidensen sin.

Enig. Har sluttet å lese bloggen også. Hun er rett og slett blitt ganske kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...