Gå til innhold

Camilla Pihl


Elleven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger ut housetour på bloggen samtidig som leiligheten legges ut til salgs på Finn. Kynisk og utspekulert venninne som inviterer deg hjem på housetour, mens det egentlig er en salgsannonse.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Hvorfor skal de selge? Det er så mange av disse lukusbloggerne som selger unna eiendom.

Resultatene til Pihls selskap har de siste årene krympet fra år til år. Bloggeren nådde overskuddstoppen i 2015, da selskapet hadde et overskudd på 788.767 kroner på bunnlinjen. Siden det har overskuddet krympet årlig, selv om omsetningen har økt.

I 2015 skal Pihl ha tatt ut 1,4 millioner kroner i lønn. I 2016 hentet bloggeren ut 1,3 millioner kroner, mens hun i 2018 tjente rett i overkant av én million gjennom selskapet.https://www.vg.no/rampelys/i/pLba7X/camilla-pihl-og-peter-peters-selger-luksusleilighet-for-17-millioner

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i Finn-annonsen; produktplassering for hennes egen produkter på det ene bildet fra dusjen, på det andre - produktene hun egentlig bruker. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, el-len said:

Se i Finn-annonsen; produktplassering for hennes egen produkter på det ene bildet fra dusjen, på det andre - produktene hun egentlig bruker. 

Lenke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å leie ut rom med kun små takvindu, og kalle d hybel? 

Endret av MiniMjau
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MiniMjau skrev:

Er det lov å leie ut rom med kun små takvindu, og kalle d hybel? 

Tror ikke det. Vi har loft med store takvindu, men det er ikke godkjent som soverom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde faktisk vært gøy å sett Camilla i Bloggerne. Hadde vært interessant siden hun har vunnet mange Vixen priser og dratt i land store avtaler uten å ha de helt store lesetallene. Hun er vell den influenseren som har klart å få de beste kommersielle samarbeidene i bransjen og sist nå med Holzweiler uten å ha noen kjent bakgrunn eller et annet yrke som eks modell eller skuespiller å lene seg på slik at hun var en kjent person i utgangspunktet. Hun seilet liksom bare opp fra intet helt fra starten og er et eksempel på hva kontaktnett og et dyktig management kan gjør. Samt at hun selvfølgelig er pen og har et fint vesen og teft og det siste der er nok svært viktig og mye av grunnen for å komme så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 9.22, Atheena skrev:

Det hadde faktisk vært gøy å sett Camilla i Bloggerne. Hadde vært interessant siden hun har vunnet mange Vixen priser og dratt i land store avtaler uten å ha de helt store lesetallene. Hun er vell den influenseren som har klart å få de beste kommersielle samarbeidene i bransjen og sist nå med Holzweiler uten å ha noen kjent bakgrunn eller et annet yrke som eks modell eller skuespiller å lene seg på slik at hun var en kjent person i utgangspunktet. Hun seilet liksom bare opp fra intet helt fra starten og er et eksempel på hva kontaktnett og et dyktig management kan gjør. Samt at hun selvfølgelig er pen og har et fint vesen og teft og det siste der er nok svært viktig og mye av grunnen for å komme så langt. 

Jeg er enig med deg. Hun er kanskje den påvirkeren jeg er mest nysgjerrig på når det kommer til hva arbeidshverdagen består i. Jeg liker ar vi får se en del av hva som skjer i kulissene, og at fokuset ikke er så meg-meg-meg som hos andre, mer profilerte bloggere. 

Det kan godt hende jeg er fryktelig naiv, og lar meg selge lett. Men det er liksom noe annet ved henne, som jeg ikke finner hos andre påvirkere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...