Gå til innhold

Camilla Pihl


Elleven

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Tinkabell skrev:

Har hun tatt keisersnitt siden hun fortsatt ligger på sykehuset? Nydelig unge da😍

Tok keisersnitt og dro hjem på dag nr 3. Da var jeg 39 år og det var første barnet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Elina123 skrev:

Tok keisersnitt og dro hjem på dag nr 3. Da var jeg 39 år og det var første barnet. 

Og så? Alle er forskjellige. Og man vet ikke om det er derfor de ikke har dratt hjem. Spekulere om dette er ikke vits i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Tinkabell skrev:

Har hun tatt keisersnitt siden hun fortsatt ligger på sykehuset? Nydelig unge da😍

Håper ingenting er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
På 8.4.2020 den 19.29, miamiamia skrev:

Tenk at det er så uinteressant å se andre få barn. 

Håper ikke hun blir en av de som eksponerer barnet sitt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksponeringen og inntjeningen har allerede begynt. Far lanserer babystrikk , knitcamillapihl, fint plassert mellom private bilder av mor og barn på sin Instagram. Dette har nok vært godt timet... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, el-len skrev:

Eksponeringen og inntjeningen har allerede begynt. Far lanserer babystrikk , knitcamillapihl, fint plassert mellom private bilder av mor og barn på sin Instagram. Dette har nok vært godt timet... 

 

15 timer siden, Sol79 skrev:

Babybilder blandet med Sophie Elise i trusa og selvbruning og strikkeoppskrifter. 

Classyheten når nye høyder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MiniMjau skrev:

Bor de på hotell? De er ikke hjemme ihvertfall....

De bor i, sponset selvsagt, leilighet fra et firma som har masse utleieleiligheter særlig på Frogner, mens de venter på at huset de har kjøpt pusses opp.

Og mens dagene går legger mor ut en haug med sponsete gaver de har mottatt på Instastories. For et underlig liv, for eksempel lokalt bakeri på Frogner sender over en pose med kanelboller til nybakte foreldre, som må "betale" med å legge det ut på sine sosiale medier.

Lurer på hvor mye de faktisk kjøper selv? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, el-len skrev:

De bor i, sponset selvsagt, leilighet fra et firma som har masse utleieleiligheter særlig på Frogner, mens de venter på at huset de har kjøpt pusses opp.

Og mens dagene går legger mor ut en haug med sponsete gaver de har mottatt på Instastories. For et underlig liv, for eksempel lokalt bakeri på Frogner sender over en pose med kanelboller til nybakte foreldre, som må "betale" med å legge det ut på sine sosiale medier.

Lurer på hvor mye de faktisk kjøper selv? 

Dette ble jeg bare kvalm av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.4.2020 den 23.32, el-len skrev:

Eksponeringen og inntjeningen har allerede begynt. Far lanserer babystrikk , knitcamillapihl, fint plassert mellom private bilder av mor og barn på sin Instagram. Dette har nok vært godt timet... 

Og ikke minst egen instagram til barnet. Ikke bare en, men to kontoer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å dra seg i håret hver eneste gang CP må lage video på instastory?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, miamiamia skrev:

Hva er greia med å dra seg i håret hver eneste gang CP må lage video på instastory?

Lurer jeg også på. CBE syns det er så kult at hun hermer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, miamiamia skrev:

Hva er greia med å dra seg i håret hver eneste gang CP må lage video på instastory?

 

19 minutter siden, Sol79 skrev:

Lurer jeg også på. CBE syns det er så kult at hun hermer.

Ser så tilgjort og dumt ut - håper jeg ikke gjør det samme i disse digitale jobb-dager...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Sol79 skrev:

Lurer jeg også på. CBE syns det er så kult at hun hermer.

De fleste influencerne har tydeligvis lus.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ha vært så lenge i «gamet» og så elendig til å merke med reklame?! Hun er en mester til snikreklamering! Og en annen ting; burde ikke Peter Peters også merke sine innlegg på Insta når han reklamer for kjærestens produkter? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...