Gå til innhold

Trude vant over Norge i Strasbourg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt sprøtt at folk tjener penger på å fyre opp under dette hatet mot bv. Vet om advokater som kun lever av å representere foreldre som aldri i livet kommer til å få omsorgen, men kjører sak på sak over flere år. De driter i om ungene blir utsatt for belastninger under saken, eller at ungene selv sier at de ikke vil hjem. Superbra at ungene selv kan være part i bv saker når de er fylt 15 år. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Ja, advokatene er de største ulvene i dette maktspillet. De tjener rått på mennesker uten evne til å forstå eller fatte, og selvsagt benytter de anledningen til å stikke seg frem og bli enda mer kjent for saken som nå er "vunnet". Hva det innebærer for moren i praksis er nokså uinteressant for de. Ikke overrasket over at det var Marius Reikerås som førte denne saken for EMD. Så langt jeg vet har han ikke lov til å føre sak for norske domstoler? 

Anonymkode: 2a56c...1e8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er dere høyst fordomsfulle hele gjengen. I Oslo og andre storbyer foregår det i stor grad. Har ingen verdens ting med hva slags "kretser" man vanker i.

Anonymkode: 8ec2c...af1

Kilde? Og det blir for dumt å bruke det som argument og rasjonalisere noe som er så hinsides merkelig. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at det er mange som ikke vet hvem far til barna sin er. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Helt riktig

Anonymkode: 2a56c...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt sprøtt at folk tjener penger på å fyre opp under dette hatet mot bv. Vet om advokater som kun lever av å representere foreldre som aldri i livet kommer til å få omsorgen, men kjører sak på sak over flere år. De driter i om ungene blir utsatt for belastninger under saken, eller at ungene selv sier at de ikke vil hjem. Superbra at ungene selv kan være part i bv saker når de er fylt 15 år. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

På samme måte som at bv driter i at de traumatiserer barn som de feilaktig tvangsflytter eller tvangsadopterer bort, men dette er tydeligvis ok for dere som vil bevare bv slik det er koste hva det koste vil. For dere bryr dere tross alt om "barnas beste".

Anonymkode: 8ec2c...af1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at det er mange som ikke vet hvem far til barna sin er. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Deg om det. Fortsett å holde øynene lukket.

Anonymkode: 8ec2c...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilde? Og det blir for dumt å bruke det som argument og rasjonalisere noe som er så hinsides merkelig. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Bruk google, det er ikke min oppgave å bevise overfor deg noe som er vanlig her i Norge.

Anonymkode: 8ec2c...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vil ha sønnen sin tilbake, det kan vi alle forstå. Men sønnen var veldig liten da han ble tatt fra moren. Nå har han levd med adoptivfamilien i flere år og knyttet seg til dem. De har sikkert også knyttet seg til ham. Nå vet jeg ikke noe om adoptivfamilien og om han har søsken der, men uansett. Nå vil hun gjøre mot andre det som ble gjort mot henne. Bare at nå er barnet mer knyttet til familien sin. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, The Kitten skrev:

Hun vil ha sønnen sin tilbake, det kan vi alle forstå. Men sønnen var veldig liten da han ble tatt fra moren. Nå har han levd med adoptivfamilien i flere år og knyttet seg til dem. De har sikkert også knyttet seg til ham. Nå vet jeg ikke noe om adoptivfamilien og om han har søsken der, men uansett. Nå vil hun gjøre mot andre det som ble gjort mot henne. Bare at nå er barnet mer knyttet til familien sin. 

Og på toppen av det hele så ligger nå hele hans historie på nett, blir diskutert på diverse forum og kommentarfelt rundt omkring. Fordi mor ville ha rett.

 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en slu og hevngjerrig dame, med dårlige egenskaper bare av videoene Dagbladet har lagt ut. At hun nå vil jøre mot dem som ble gjort mot henne, men glemmer at det er barnet som står i midten her. Klart han har knyttet seg til adoptivfamilien sin. Klart de elsker han, og han dem. Det er jo der han har vokst opp og har hele sin tilværelse. Det skjer mye i et barns liv på bare noen få år. Her har det gått mange år. Gutten er i dag 11 år gammel. Ser at Dagbladet prøver å fremstille henne som svært så edelmodig, men bare utfra det hun sier er hun åpenbart ikke det. Umulig å dekke over. Hun liker å være i sentrum for oppmerksomheten og å spille offer er en metode som systematisk er blitt brukt hele veien. Ikke bare for å høste sympati og støtte, men også å lure de som kan lures til å tro på alt dette, og hvor fælt og grusomme bv er 

Anonymkode: 2a56c...1e8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, The Kitten skrev:

Hun vil ha sønnen sin tilbake, det kan vi alle forstå. Men sønnen var veldig liten da han ble tatt fra moren. Nå har han levd med adoptivfamilien i flere år og knyttet seg til dem. De har sikkert også knyttet seg til ham. Nå vet jeg ikke noe om adoptivfamilien og om han har søsken der, men uansett. Nå vil hun gjøre mot andre det som ble gjort mot henne. Bare at nå er barnet mer knyttet til familien sin. 

Hvis du virkelig prøver, så tror jeg du får forståelse for hvorfor denne moren ønsker å vinne sønnen tilbake.

Anonymkode: 8ec2c...af1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og på toppen av det hele så ligger nå hele hans historie på nett, blir diskutert på diverse forum og kommentarfelt rundt omkring. Fordi mor ville ha rett.

 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Og hun fikk rett til slutt.

Anonymkode: 8ec2c...af1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig prøver, så tror jeg du får forståelse for hvorfor denne moren ønsker å vinne sønnen tilbake.

Anonymkode: 8ec2c...af1

Hvor mange ganger må jeg si at det har jeg forstått? 

Jeg forstår også at det ikke nødvendigvis er til barnets beste.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og på toppen av det hele så ligger nå hele hans historie på nett, blir diskutert på diverse forum og kommentarfelt rundt omkring. Fordi mor ville ha rett.

 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Dette! Tenker på hvordan det må være for henne selv også. Hun er jo en relativt yngre dame. Denne informasjonen (dommen) og utleveringen om seg selv, og gutten og menneskene som er nevnt rundt. Ikke mye selvinnsikt å spore. 

Anonymkode: 2a56c...1e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en slu og hevngjerrig dame, med dårlige egenskaper bare av videoene Dagbladet har lagt ut. At hun nå vil jøre mot dem som ble gjort mot henne, men glemmer at det er barnet som står i midten her. Klart han har knyttet seg til adoptivfamilien sin. Klart de elsker han, og han dem. Det er jo der han har vokst opp og har hele sin tilværelse. Det skjer mye i et barns liv på bare noen få år. Her har det gått mange år. Gutten er i dag 11 år gammel. Ser at Dagbladet prøver å fremstille henne som svært så edelmodig, men bare utfra det hun sier er hun åpenbart ikke det. Umulig å dekke over. Hun liker å være i sentrum for oppmerksomheten og å spille offer er en metode som systematisk er blitt brukt hele veien. Ikke bare for å høste sympati og støtte, men også å lure de som kan lures til å tro på alt dette, og hvor fælt og grusomme bv er 

Anonymkode: 2a56c...1e8

Var ikke klar over at han var blitt så stor, desto verre med denne media dekningen da. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke i stand til å gjøre feil "som alle andre". Feil som de gjør ødelegger hele familier.

Anonymkode: 8ec2c...af1

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette! Tenker på hvordan det må være for henne selv også. Hun er jo en relativt yngre dame. Denne informasjonen (dommen) og utleveringen om seg selv, og gutten og menneskene som er nevnt rundt. Ikke mye selvinnsikt å spore. 

Anonymkode: 2a56c...1e8

Dere hadde vel også sagt noe på dersom hun ikke hadde kommet ut med informasjonen, for da hadde hun garantert hatt noe å skjule.

Anonymkode: 8ec2c...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis denne moren virkelig elsker sin sønn så lar hun han få bli i fred hos familien sin. Det er disse menneskene som har gitt han den tryggheten og omsorgen han har hatt behov for hele livet som hun ikke klarte å gi ham. Hvordan i all verden kan man mene at det riktige i denne saken her er å føre han tilbake til en mor han ikke kjenner, og som ganske så tydelig fremdeles er mer opptatt av sine egne behov enn sitt barns? 

Krysser virkelig finrene for at denne gutten og familien hans får være i fred fra henne nå. Jeg ser så mange fellestrekk fra denne historien til min egen, siden jeg har selv vært i en lignende situasjon hvor mine biologiske foreldre nektet å la meg og mine adoptivforeldre få være fred, og det var et realt helvete. Jeg er drittlei disse egosentriske foreldrene som nekter å innse at barna kan ha det bedre hos fosterfamilie enn biologisk. Det er ikke barnas beste de er innteresert i, det er å få ha rett, og å få hevnet seg.

Anonymkode: 6c489...a35

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis denne moren virkelig elsker sin sønn så lar hun han få bli i fred hos familien sin. Det er disse menneskene som har gitt han den tryggheten og omsorgen han har hatt behov for hele livet som hun ikke klarte å gi ham. Hvordan i all verden kan man mene at det riktige i denne saken her er å føre han tilbake til en mor han ikke kjenner, og som ganske så tydelig fremdeles er mer opptatt av sine egne behov enn sitt barns? 

Krysser virkelig finrene for at denne gutten og familien hans får være i fred fra henne nå. Jeg ser så mange fellestrekk fra denne historien til min egen, siden jeg har selv vært i en lignende situasjon hvor mine biologiske foreldre nektet å la meg og mine adoptivforeldre få være fred, og det var et realt helvete. Jeg er drittlei disse egosentriske foreldrene som nekter å innse at barna kan ha det bedre hos fosterfamilie enn biologisk. Det er ikke barnas beste de er innteresert i, det er å få ha rett, og å få hevnet seg.

Anonymkode: 6c489...a35

Amen! Men, han kommer ikke til å bli tilbakeført til sin ukjente "mor" uansett.  Han er adoptert, og så langt meg forstått er det ikke mulig for EMD å oppheve en mange år gammel adopsjon i annet land, som for lengst har funnet sted og trådt i kraft 

Anonymkode: 2a56c...1e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Amen! Men, han kommer ikke til å bli tilbakeført til sin ukjente "mor" uansett.  Han er adoptert, og så langt meg forstått er det ikke mulig for EMD å oppheve en mange år gammel adopsjon i annet land, som for lengst har funnet sted og trådt i kraft 

Anonymkode: 2a56c...1e8

Da bør isåfall saksbehandlerne og fosterfamilien få straff av noe slag. Man kan ikke gjøre så alvorlige feil og komme seg unna med det fordi det er "for lenge siden det skjedde".

Anonymkode: 8ec2c...af1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bv- fanatikere er folk som støtter bv og stoler blindt på alt bv foretar seg. Disse er forbanna og støtter henne ikke. Bruk ordboka hvis du ikke kan forskjellen mellom anti-bv og bv-fanatiker.

Anonymkode: 8ec2c...af1

Ja for disse ordene finner du i ordboka 😂 😂 😂 

Anonymkode: 3b788...c1a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...