Lulu21 Skrevet 12. februar 2023 #141 Del Skrevet 12. februar 2023 Siri007 skrev (6 timer siden): Prøver å finne ut av hvor Vita sin skidress kommer fra. Noen som kjenner igjen logoen? Den er fra Cordova 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. februar 2023 #142 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg vet ikke helt hva det er, men klarer ikke de to jentene der. Bare veldig overfladisk pjatt og oppførsel. Så den dokumentaren for flere år siden da de først ble kjent og den var ok. Men etter det har det kun vært fjas i mine øyne. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 3. mars 2023 #143 Del Skrevet 3. mars 2023 Ref tidligere bilder som tvillingene redigerte seg tynnere på osv; jeg så dem nylig irl, og KJÆREVENE så mye begge fortsatt redigerer seg selv på SoMe!😳 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 4. mars 2023 #144 Del Skrevet 4. mars 2023 Gresshoppa skrev (På 3.3.2023 den 14.41): Ref tidligere bilder som tvillingene redigerte seg tynnere på osv; jeg så dem nylig irl, og KJÆREVENE så mye begge fortsatt redigerer seg selv på SoMe!😳 Sjekk Kjendis VM episoden på nrk.no nett- tv.. lite som kan bli skjult i en langrennstrikot 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 12. mars 2023 #145 Del Skrevet 12. mars 2023 Hvordan klarer de å bli sponset så ekstremt mye med hytteturer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 13. april 2023 #146 Del Skrevet 13. april 2023 Lurer på hvor mye sol de tar eller er det selvbruning? Syns spesielt Wanda ser utrolig brun ut for tiden sammenlignet med bilder fra samme tid i fjor f-eks. De snakker mye om nytt hudprodukt som kommer og som gir huden mye glød og at hun ikke har sminke på huden. Spent på hva det er, selvbruning mon tro? De nevner jo alt annet de gjør av negler, vipper, bryn osv, men aldri noe om det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 14. april 2023 #147 Del Skrevet 14. april 2023 De skinner så begge i ansiktet, ser ut som de konstant svetter. Skal det være god reklame for maskene, liksom? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. april 2023 #148 Del Skrevet 14. april 2023 miamiamia skrev (2 timer siden): De skinner så begge i ansiktet, ser ut som de konstant svetter. Skal det være god reklame for maskene, liksom? Jeg synes veldig mange kjendiser ser svette ut i ansiktet/skinner i ansiktet, og det er sminke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 15. april 2023 #149 Del Skrevet 15. april 2023 Er det meningen at det ser ut som det renner fra fjeset? Syns liksom det er forbeholdt inne på SATS? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 15. april 2023 #150 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg synes de er så frekke når de får spørsmål. De misforstår også spørsmål og tror det er hat/netttroll. Så henger de ut de som sender inn spørsmål. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 15. april 2023 #151 Del Skrevet 15. april 2023 miamiamia skrev (1 time siden): Er det meningen at det ser ut som det renner fra fjeset? Syns liksom det er forbeholdt inne på SATS? Trur det er in med glød i ansiktet nå? Ser helt jævlig ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 16. april 2023 #152 Del Skrevet 16. april 2023 21 hours ago, shab said: Jeg synes de er så frekke når de får spørsmål. De misforstår også spørsmål og tror det er hat/netttroll. Så henger de ut de som sender inn spørsmål. Jeg er litt uenig. For mange av spørsmålene de får er spydige. Det ser man også på jodel, alt blir tolket i verste mening uansett. Alle trekker frem blackface fordi ett bilde er tatt med blits, og fjeset har blitt "mørkere" enn normalen. Det er mange likes på de kommentarene som omhandler blackface vibes. Som influencer vinner man aldri, og jeg kan forstå at man blir matt av alle spørsmål og kommentarer som er spydige. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 16. april 2023 #153 Del Skrevet 16. april 2023 anon01 skrev (4 minutter siden): Jeg er litt uenig. For mange av spørsmålene de får er spydige. Det ser man også på jodel, alt blir tolket i verste mening uansett. Alle trekker frem blackface fordi ett bilde er tatt med blits, og fjeset har blitt "mørkere" enn normalen. Det er mange likes på de kommentarene som omhandler blackface vibes. Som influencer vinner man aldri, og jeg kan forstå at man blir matt av alle spørsmål og kommentarer som er spydige. Det er sant det. Men var flere ganger noen spurte om de kunne andre språk f.eks og de bare "VI ER NORSKE". Men ganske enig med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 23. april 2023 #154 Del Skrevet 23. april 2023 Begge jentene er veldig glade i å dele tilbakemeldingene de får knyttet til hvor uendelig flotte forbilder de er. Jeg har ikke fulgt de så «intenst» over tid, men ut fra de siste ukenes snapper, virker de bare så «meg meg meg, oss oss oss». At de løper etter dyre designervesker/plagg/sko og bruker tusenvis på dette ukentlig, syntes jeg er smakløst. De må jo selvsagt velge hva de bruker pengene sine på, men å oppfordre til fornuftig bruk av penger er ikke deres sterkeste side. Etter min mening. Så jo at ei av dem kjøpte to veldig fine bluser/skjorter til henholdsvis 2500 per stykk rett etter påske. Noen dager senere lå den ute på Tise(?). Når det er sagt - det finnes mennesker som begår mye dumt her i verden. I det store og hele oppfører de seg som de fleste i tilsvarende rolle. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 23. april 2023 #155 Del Skrevet 23. april 2023 Er det virkelig noen som lar seg inspirere av disse? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 25. april 2023 #156 Del Skrevet 25. april 2023 QueenQ skrev (På 23.4.2023 den 20.42): Er det virkelig noen som lar seg inspirere av disse? Overhodet ikke. Vita kommer opp som forslag på min snap så jeg klikker meg inn av ren nysgjerrighet. Utrolig kjedelig, det går i blankt fjes, energidrikk, gymmet, sitte i bilen og beundre seg selv, og vise frem leiligheten sin. Og poseringen med rumpa ut og mellomrom mellom låra. Same same. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. april 2023 #157 Del Skrevet 25. april 2023 anon01 skrev (På 16.4.2023 den 20.58): Jeg er litt uenig. For mange av spørsmålene de får er spydige. Det ser man også på jodel, alt blir tolket i verste mening uansett. Alle trekker frem blackface fordi ett bilde er tatt med blits, og fjeset har blitt "mørkere" enn normalen. Det er mange likes på de kommentarene som omhandler blackface vibes. Som influencer vinner man aldri, og jeg kan forstå at man blir matt av alle spørsmål og kommentarer som er spydige. Jeg orket ikke følge disse. Men de var lyse i huden i yngre år. Det er mange persere. Men de bruker tydeligvis mange måter av bruning av diverse slag for å bli mørkest mulig i fjeset og kroppen. Selvbruning kanskje, solarium evt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 26. april 2023 #158 Del Skrevet 26. april 2023 6 hours ago, Justlooking said: Jeg orket ikke følge disse. Men de var lyse i huden i yngre år. Det er mange persere. Men de bruker tydeligvis mange måter av bruning av diverse slag for å bli mørkest mulig i fjeset og kroppen. Selvbruning kanskje, solarium evt? Jeg har selv sluttet å følge Vita og Wanda, men det går mest på snapchat ads in story funksjon. Jeg har tatt ett oppgjør med hvem jeg ønsker å følge, og de som ikke "gir meg noe", har jeg sluttet å følge. Jeg må innrømme at fargen i huden til folk er noe jeg bryr meg minimalt om. Om jeg vil bli solbrun ett år, og bruker mange timer i solen, og plutselig blir kjempe brun etter endt sommerferie, så er vel det OK. Om jeg holder meg unna solen og er "blek" så er vel det også OK? Altså jeg forstår ikke hvorfor hudfargen til folk er så viktig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. april 2023 #159 Del Skrevet 26. april 2023 anon01 skrev (43 minutter siden): Jeg har selv sluttet å følge Vita og Wanda, men det går mest på snapchat ads in story funksjon. Jeg har tatt ett oppgjør med hvem jeg ønsker å følge, og de som ikke "gir meg noe", har jeg sluttet å følge. Jeg må innrømme at fargen i huden til folk er noe jeg bryr meg minimalt om. Om jeg vil bli solbrun ett år, og bruker mange timer i solen, og plutselig blir kjempe brun etter endt sommerferie, så er vel det OK. Om jeg holder meg unna solen og er "blek" så er vel det også OK? Altså jeg forstår ikke hvorfor hudfargen til folk er så viktig. Nei, hudfarge er ikke viktig. Følger ikke noen men synes disse to er oversminket og overfladiske som de fleste influensere. Og intetsigende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 26. april 2023 #160 Del Skrevet 26. april 2023 QueenQ skrev (På 23.4.2023 den 20.42): Er det virkelig noen som lar seg inspirere av disse? Det håper jeg virkelig ikke. Kan aldri glemme hvordan Wanda super. mobbet Grunde Myhrer på Camp Kulinaris. Fikk sikkert ikke sjans på han,.. Men måten hun frøs han ut på var vondt å se på. Har bare forakt for de to. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå