pop up bruker Skrevet 6. juni #421 Del Skrevet 6. juni Høhø skrev (På 2.6.2024 den 9.40): Optimistisk å legge ut leiligheten sin til 11.5 mill: Lenke: https://www.finn.no/352958532 De kjøpte leiligheten selv for 7.35 mill... Tror også det er alt for optimistisk med tanke på pris, men tenker den er perfekt for to venner som vil kjøpe sammen da det er to store soverrom med tilhørende bad. Tippper de har gjort en del spesialtilpassninger, ikke vanlig med 2 store bad på 120 m2, og ser også ut som de har et spesielt flisvalg. Det er ofte man ikke får igjen for alle de spesialtilpassningene man selv har gjort. Kan ikke se for meg at de får mer enn toppen 7 mill. Til sammenligning lå det nylig en leilighet fra nybygg på Storo på 113 m2 ute til 9 900000 kroner. https://www.finn.no/336818746 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 7. juni #422 Del Skrevet 7. juni Noen som skjønner hvor Vita er på sin «getaway»? Så for meg at hun skulle booke seg inn på et hotell eller en liten perle via AirBnB. Ser mer ut som hun er på type institusjon?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 7. juni #423 Del Skrevet 7. juni 17 hours ago, pop up bruker said: Tror også det er alt for optimistisk med tanke på pris, men tenker den er perfekt for to venner som vil kjøpe sammen da det er to store soverrom med tilhørende bad. Tippper de har gjort en del spesialtilpassninger, ikke vanlig med 2 store bad på 120 m2, og ser også ut som de har et spesielt flisvalg. Det er ofte man ikke får igjen for alle de spesialtilpassningene man selv har gjort. Kan ikke se for meg at de får mer enn toppen 7 mill. Til sammenligning lå det nylig en leilighet fra nybygg på Storo på 113 m2 ute til 9 900000 kroner. https://www.finn.no/336818746 Og på Strømmen! Hvem som har 11 mill å bruke på leilighet velger Strømmen? Jeg kommer fra området, fy søren som jeg aldri i verden hadde investert i en så dyr leilighet der. Gnir meg i øynene om det blir prisen. Lillestrøm har i det minste flytoget og det går langt raskere inn til byen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 21. juni #424 Del Skrevet 21. juni Leiligheten er nå solgt, ser det ut til. Det gikk jo egentlig fort. Blir jo spennende å se hvor de ender hen. Ser også ut til at den heftige treningsmengden nå begynner å merkes på kroppen. 😅 fysio/kiropraktorbehandlinger med injeksjoner og akutt sykdom.. Spørs om kroppene skriker etter restitusjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 22. juni #425 Del Skrevet 22. juni Parv skrev (16 timer siden): Leiligheten er nå solgt, ser det ut til. Det gikk jo egentlig fort. Blir jo spennende å se hvor de ender hen. Ser også ut til at den heftige treningsmengden nå begynner å merkes på kroppen. 😅 fysio/kiropraktorbehandlinger med injeksjoner og akutt sykdom.. Spørs om kroppene skriker etter restitusjon. Men det ser de jo ikke selv😩 det er ikke vanlig med så mye behandlinger over tid. når Wanda får beskjed om å vise at hun er et godt forbilde som roer ned (fordi hun må), går hun bare til angrep på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 22. juni #426 Del Skrevet 22. juni 12 hours ago, Februarbarn said: Men det ser de jo ikke selv😩 det er ikke vanlig med så mye behandlinger over tid. når Wanda får beskjed om å vise at hun er et godt forbilde som roer ned (fordi hun må), går hun bare til angrep på folk. Har også tenkt mitt om en så plutselig ekstrem løpemengde. Fort gjort at kroppen ikke henger med. De har virka litt blåst for forståelse av restitusjon og det å skynde seg langsomt. Jogging er meget hardt på kroppen og man må lytte godt til den, samt løpe veldig mye ulike økter, ikke gønne på som de gjør hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 23. juni #427 Del Skrevet 23. juni Parv skrev (På 21.6.2024 den 17.24): Leiligheten er nå solgt, ser det ut til. Det gikk jo egentlig fort. Blir jo spennende å se hvor de ender hen. Ser også ut til at den heftige treningsmengden nå begynner å merkes på kroppen. 😅 fysio/kiropraktorbehandlinger med injeksjoner og akutt sykdom.. Spørs om kroppene skriker etter restitusjon. Står inaktiv på annonsen, da er den vel pauset ? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 23. juni #428 Del Skrevet 23. juni 46 minutter siden, Loke37 said: Står inaktiv på annonsen, da er den vel pauset ? Kan vel være at noen har vunnet budrunden, men pga forkjøpsrett og regler/forskrifter i sameiet/borettslaget må folk kontaktes for å høre om de vil vise interesse innen et visst antall måneder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 23. juni #429 Del Skrevet 23. juni Loke37 skrev (2 timer siden): Står inaktiv på annonsen, da er den vel pauset ? Ah, ser jeg kikket på feil annonse - sorry! 😅 Du har nok rett i at den er tatt av markedet ja. Kan selvsagt være solgt etter den ble satt inaktiv da.. Annonsering koster vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirenena Skrevet 26. juni #430 Del Skrevet 26. juni pop up bruker skrev (På 6.6.2024 den 21.01): Til sammenligning lå det nylig en leilighet fra nybygg på Storo på 113 m2 ute til 9 900000 kroner. https://www.finn.no/336818746 Som er solgt nå i juni til 11,4 mill. Så, den er ikke helt feil priset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 27. juni #431 Del Skrevet 27. juni Altså de to der.. 😅"Tilbake til hverdagen igjen - sykt hektisk" og så har dagen gått med til ett (?) møte, shopping og å legge ut klær på Tise? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 6. juli #432 Del Skrevet 6. juli Noen som vet om de er sponset av Hoka? Kan jo virke sånn, men har aldri sett at de har merket noe som helst med reklame. Mulig de har booket og betalt turen de er på til Lofoten nå selv, men får liksom følelsen av at det er ett slags event eller hva jeg skal kalle det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. juli #433 Del Skrevet 6. juli Jeg forstår ikke hvorfor de har blitt så kjent? De er totalt uinteressante og ganske kunnskapsløse. Noen som vil forklare? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 6. juli #434 Del Skrevet 6. juli Rotemor skrev (34 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor de har blitt så kjent? De er totalt uinteressante og ganske kunnskapsløse. Noen som vil forklare? Startet vel med at de fikk litt "følgere" i lokalsamfunnet, tror de startet en blogg eller til og med det som var før blogg.no ble stort? Husker ikke hva det het. Så deltok de i Robinsonekspedisjonen for nesten ti år siden, fra det har de vel vært relativt smarte ved å bruke eksponeringen i reality-tv til å få flere følgere, delta i flere tv-program osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. juli #435 Del Skrevet 6. juli Queen19 skrev (19 minutter siden): Startet vel med at de fikk litt "følgere" i lokalsamfunnet, tror de startet en blogg eller til og med det som var før blogg.no ble stort? Husker ikke hva det het. Så deltok de i Robinsonekspedisjonen for nesten ti år siden, fra det har de vel vært relativt smarte ved å bruke eksponeringen i reality-tv til å få flere følgere, delta i flere tv-program osv. ja, jeg ser de er med på alt. Det er selvsagt en lur måte å bli rik på, men jeg forstår ikke interessen for dem. Jeg finner dem bare irriterende. 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6. juli #436 Del Skrevet 6. juli (endret) Rotemor skrev (2 timer siden): Jeg forstår ikke hvorfor de har blitt så kjent? De er totalt uinteressante og ganske kunnskapsløse. Noen som vil forklare? Det ble laget en NRK serie om de for flere år siden da de var kjente i lokalmiljøet, og så ble de rikskjendiser etter den serien, og de ble invitert til reality programmer. De jobbet på den tiden i klesbutikk, og dro til Iran og opererte nesene og brystene sine Endret 6. juli av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 6. juli #437 Del Skrevet 6. juli Tough cookie skrev (1 minutt siden): Det ble laget en NRK serie om de for flere år siden, og da var de kjente i lokalmiljøet, og så ble de rikskjente etter den serien. De jobbet da i klesbutikk, og dro til Iran og opererte nesene og brystene sine NRK-serien kom en noen år etter Robinsonekspedisjonen, jeg hadde faktisk helt glemt at de fikk egen serie der 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 7. juli #438 Del Skrevet 7. juli Stakkars, Lofoten ble ikke helt som de hadde sett for seg. Vi som bor her oppe skjønner at mølla og PT og turer rundt Sognsvann ikke er optimal forberedelser til Dette løpet! 🤣🤣🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 7. juli #439 Del Skrevet 7. juli 49 minutter siden, Snabeltann said: Stakkars, Lofoten ble ikke helt som de hadde sett for seg. Vi som bor her oppe skjønner at mølla og PT og turer rundt Sognsvann ikke er optimal forberedelser til Dette løpet! 🤣🤣🙈 Du som kjenner området godt, hvor mange topper er høydemeterne spredt mellom? Det sto på strava at det var 1500 og noen høydemeter, men hvor høy er høyeste topp etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 7. juli #440 Del Skrevet 7. juli 55 minutter siden, Snabeltann said: Stakkars, Lofoten ble ikke helt som de hadde sett for seg. Vi som bor her oppe skjønner at mølla og PT og turer rundt Sognsvann ikke er optimal forberedelser til Dette løpet! 🤣🤣🙈 Synes de hadde et greit resultat, jeg - er de ikke fornøyde selv? Mange som må bryte det løpet, bra at de kom seg gjennom Håper de tar noen dager pause nå da, men de er vel tilbake på mølla i morgen for å "få inn noen steg" tenker jeg 🫠 Det virker som om de har et litt sykelig forhold til den løpinga og at de må trene hver dag. Når det er sagt synes jeg de er gode forbilder med tanke på mat og livsstil forøvrig, de er ikke redde for sukker og snacks (som enkelte andre influencere vi kjenner) og er også ute og fester titt og ofte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå