Gå til innhold

Vita og Wanda

WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å følge disse damene, aldri vært borti så frekke influensere før. Som flere har skrevet, syns de direkte mobber folk, og de slipper unna med det, ingen tør å si noe. Og de som faktisk sier noe får bare stygge kommemtarer tilbake.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (På 26.4.2023 den 0.59):

Jeg orket ikke følge disse. Men de var lyse i huden i yngre år. Det er mange persere. Men de bruker tydeligvis mange måter av bruning av diverse slag for å bli mørkest mulig i fjeset og kroppen. Selvbruning kanskje, solarium evt?

Bruning?🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenstjerne skrev (På 26.4.2023 den 10.57):

Jeg klarer ikke å følge disse damene, aldri vært borti så frekke influensere før. Som flere har skrevet, syns de direkte mobber folk, og de slipper unna med det, ingen tør å si noe. Og de som faktisk sier noe får bare stygge kommemtarer tilbake.

Hvor? Ikke sett noe utenom litt sassy humor. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Klappe skrev (På 22.1.2021 den 23.11):

Hvordan klarer de å løpe over 1 mil flere ganger i uken? Og de løper jo fort og. 

Jeg har løpt forbi en av de et par ganger, hun løp ikke veldig fort da altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ekstremt mye poseringer som gjør de smalest mulig. Ja for all del, tydelig at begge har gått ned i vekt og har vært flinke med trening og kosthold😊 Men vidvinkel på mobilkameraet slik at bena blir laaange og tynne, det er noe av det dummeste jeg ser 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er noe betenkelig med influensere som må dokumentere all trening. De fleste andre har ikke mulighet til å følge et slikt opplegg. Men det er vel det de lever av. Usikker på hvor sunt det er i lengden. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Vita og Wanda før, men nå er de blitt så kleine de bildene de legger ut. Samme hver eneste dag. Foten oppå vasken på treningssenteret - kjempenaturlig! Og prøve å skvise armen frem så den ser muskuløs ut, samt prøve å få thigh gap samtidig. Hundre bilder av leiligheten og ferske blomster. We get it, dere har et massivt blomsterbudsjett. Er det mulig… Og alltid fullt av snaps fra «fans» som sier hvor gode forbilder de er. Altså, jeg ser det ikke.tvert imot virker det som de går mer og mer i retningen thinspo. 

• Liker 28
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den huden deres.. er det liksom #goals å se ut som man er konstant svett? Jeg skjønner ikke greia😂

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer dem ikke, synes dem er så frekke begge to. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff dem begge i går. Søte, jordnære, imøtekommende jenter. Overraskende lave. Og mer voksne enn jeg trodde. 

Jeg hadde et godt inntrykk av dem fra før også forsåvidt. Syns de er seg selv overalt. Ikke tilgjort eller falske. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg….forstår….det…bare…ikke! Hvorfor er de interessant? De virker til å være mer norsk enn gjenomsnitts nordmannen, trener livet av seg, og absolutt ALT er perfekt! Det blir for mye av det gode rett og slett. Jeg kjenner de ikke personlig så kan jo ikke si noe om de, men de de formidler er bare at de har et veldig perfeksjonistisk syn på ting. Ikke et eneste hårstrå står «feil» vei engang. Skulle tro de var Hollywood kjendiser sånn som de holder på. Kansje der man burde flytte da? Nå som skallfasettene er på så er det straka vegen spør du meg. Lurer på om de selv syns de er «god nok»? Det tror ikke jeg. De higer og higer

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hivju skrev (På 12.5.2023 den 11.38):

Jeg….forstår….det…bare…ikke! Hvorfor er de interessant? De virker til å være mer norsk enn gjenomsnitts nordmannen, trener livet av seg, og absolutt ALT er perfekt! Det blir for mye av det gode rett og slett. Jeg kjenner de ikke personlig så kan jo ikke si noe om de, men de de formidler er bare at de har et veldig perfeksjonistisk syn på ting. Ikke et eneste hårstrå står «feil» vei engang. Skulle tro de var Hollywood kjendiser sånn som de holder på. Kansje der man burde flytte da? Nå som skallfasettene er på så er det straka vegen spør du meg. Lurer på om de selv syns de er «god nok»? Det tror ikke jeg. De higer og higer

Lol, og når er hårstrå er feil så skal det filmes det og😂 hjelp

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/6/2023 at 6:08 PM, Temperance said:

Jeg likte Vita og Wanda før

Enig. Synes de virker ganske kule til tider,men er redd det blir for mye. Dessuten synes jeg de får alt for godt betalt til å gjøre ting vanlige folk gjør til daglig uten å få betalt for det. Jeg er lei influencere som egentlig ikke gjør noe men er noen av de rikeste i landet. Kall meg missunelig whatever. Synes bare det er rart det er så villt akseptert. Samme med Sophie Elise etc etc. Sikkert sympatiske folk,men de gir unge et usundt bilde av en virkelighet som egentlig ikke er for andre en nettopp influencerene.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det samme gjelder i grunn fokuset de poengterer at de ikke ønsker å ha på kropp, vekt, fysisk utseende osv. Begge to ytrer til stadighet at de ikke ønsker å gå inn i detaljer rundt dette (hvilket jo er veldig forståelig), men hvorfor må de da absolutt dele alle meldinger de får med spørsmål knyttet til dette? 

Ei av de skrev her nylig noe som «får så dumme spørsmål og da svarer jeg like dumt tilbake».

De løper fra podcaststudio til Chanel, fra bilforhandleren til Hermes og fra treningssenteret tilbake til Chanel igjen. Ikke misforstå - jeg forstår at ikke alt deles og at jeg ikke kan uttale meg noe om hva hele livet deres består i. Jeg baserer dette ut fra det lille jeg ser og som deles.

Men jeg undrer meg: 
Er det dette som er å være et godt forbilde? Er dette virkelig det flere som disse skal tjene seg rike på? Det er lov å si seg uenig med meg - men det er noe veldig galt med samfunnet vårt og retningen det går i, skremmer meg.

• Liker 13
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er jo enda verre nå med å legge ut selfies med slankere figur…da blir det spørsmål og kommentarer på det. Virker ikke inspirerende eller motiverende heller, det ser bare ut som de vil vise frem at de har gått ned i vekt ( hvis det ikke er det at de har startet med å redigere seg tynnere igjen 🤷🏻‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (9 timer siden):

De er jo enda verre nå med å legge ut selfies med slankere figur…da blir det spørsmål og kommentarer på det. Virker ikke inspirerende eller motiverende heller, det ser bare ut som de vil vise frem at de har gått ned i vekt ( hvis det ikke er det at de har startet med å redigere seg tynnere igjen 🤷🏻‍♀️

Eller bruke vidkameralinse 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt et helt vanvittig kroppsfokus. Bilde etter bilde av kropp og svette - why?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...