Gå til innhold

Han har sviktet oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg en operasjon I underlivet (fjernet kreftsvulst). Jeg fossblør og er veldig dårlig. 

Samboeren min har tatt seg en uke fri fra jobb for å dra på jakt. Det har vært planlagt lenge at han skulle reise i går kveld. 

Vi har et barn på 1 år som i tillegg er syk med forkjølelse, feber, snørr og hoste. 

Jeg sa ingenting i går for jeg regnet med - tok det som en selvfølge - at han skulle være her og hjelpe meg med alt her. 

Men så bare dro han i natt 😥 Føler meg helt tom. Føler meg sviktet. 

Klarer ikke gråte heller for det hadde jeg ikke trodd. Sendte ham en melding nå at det er ingen vits å spørre hvordan vi har det for når han bryr seg så lite s kan han bare drite og dra. Vurderer sterkt å reise min vei. 

Anonymkode: 17a60...84b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en egoistisk drittsekk. Skjønner godt du føler deg sviktet. Har mest lyst til å be deg om å få skiftet låsene til han kommer tilbake. Du bør i hvert fall ta en ordentlig alvorsprat med ham når han kommer hjem. Dette er bare ikke greit.

Har du noen andre som kan være hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud TS😮😭 hva faen. Nei, han her er ikke der for deg. Jeg ville ha pakket sammen det viktigste og dratt til foreldre når jeg var på beina igjen. Det er utilgivelig. 

Før han satte seg i bilen, sa du til ham noe ala «du skal vel ikke reise nå?!» eller bare lot du ham gå?

Anonymkode: 12427...016

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går dessverre ikke å bare tenke at han skulle holde seg hjemme, en må si det. Så langt greier ikke disse jakt mannfolka å tenke. 

Har hørt tilsvarende historier før. Det er som om de må på den jævla jakta, tenker ikke på at de kanskje burde holdt seg hjemme.

De trenger liksom ikke dra å jakte på småvilt for å få mat på bordet lengre,

Sender deg en klem! 

Anonymkode: ae345...b92

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager.. Skal du ta deg av den syke ettåringen deres alene når du er nyoperert fra kreft? Er det mulig å være så egosistisk.. Her er det en selvfølge at han hadde blitt hjemme.

Anonymkode: 6f4df...c8b

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke mannen din, men slikt kunne min mann finne på å gjøre om han ikke får tydelig nok beskjed. 

Og han er verken egoist eller drittsekk. Menn er ingen tankelesere. 

Ellers vil jeg ønske dere god bedring.

Anonymkode: 8a05b...23e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg blitt skuffet å. Man vil jo helst at partneren ikke er helt lobotomert, og ser hva som trengs selv. Men så har jeg en lignende partner selv så vet at man må si ifra helt tydelig. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke mannen din, men slikt kunne min mann finne på å gjøre om han ikke får tydelig nok beskjed. 

Og han er verken egoist eller drittsekk. Menn er ingen tankelesere. 

Ellers vil jeg ønske dere god bedring.

Anonymkode: 8a05b...23e

Alvorlig talt: menn er tilabakestående individer eller småbarn som damer skal lære om livet. Mannen til ts er et jævla egoistisk troll. Bare det at hun er kreftoperert burde vært mer enn nok til han holdt seg hjemme, men de har i tilegg en liten unge. Likevel drar han. Dette er ikke noe NOEN burde finne seg i: være seg mann eller kvinne. Det er utilgivelig. 

Anonymkode: a5519...3cb

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner ikke mannen din, men slikt kunne min mann finne på å gjøre om han ikke får tydelig nok beskjed. 

Og han er verken egoist eller drittsekk. Menn er ingen tankelesere. 

Ellers vil jeg ønske dere god bedring.

Anonymkode: 8a05b...23e

Signerer denne. Uten klar beskjed hadde han trodd alt var greit - selv om jeg som kvinne aldri så mye hadde håpet han skulle klare å tenke det motsatte.

God bedring, TS.

Anonymkode: 77ba2...877

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alvorlig talt: menn er tilabakestående individer eller småbarn som damer skal lære om livet. Mannen til ts er et jævla egoistisk troll. Bare det at hun er kreftoperert burde vært mer enn nok til han holdt seg hjemme, men de har i tilegg en liten unge. Likevel drar han. Dette er ikke noe NOEN burde finne seg i: være seg mann eller kvinne. Det er utilgivelig. 

Anonymkode: a5519...3cb

Menn er dessverre slik. Men problemet til ts er ikke bare mannen. Det høres ut som de har elendig eller ingen kommunikasjon. Ts er kanskje bittelitt dramatisk, ref overskriften. 

Hun forventer ting av mannen og tar det som et selvfølge. Men har verken hintet eller sagt noe. Reagerer med sinne på stakkars mannen som sikkert ikke har skjønt noenting. 

Ikke rart skilsmissestatistikken er høy.

Anonymkode: 8a05b...23e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen. 

Menn beviser gang på gang at de er så jævla håpløse. 

Anonymkode: b4339...935

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva faen. 

Menn beviser gang på gang at de er så jævla håpløse. 

Anonymkode: b4339...935

Jeg vil si at vi kvinner er like ille iblant. For alt vi vet så har mannen spurt om ts om han trenger å være hjemme og ts har svart nei, fordi hun vil at han skal ville det selv. Det er så typisk! 

Anonymkode: 8a05b...23e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er dessverre slik. Men problemet til ts er ikke bare mannen. Det høres ut som de har elendig eller ingen kommunikasjon. Ts er kanskje bittelitt dramatisk, ref overskriften. 

Hun forventer ting av mannen og tar det som et selvfølge. Men har verken hintet eller sagt noe. Reagerer med sinne på stakkars mannen som sikkert ikke har skjønt noenting. 

Ikke rart skilsmissestatistikken er høy.

Anonymkode: 8a05b...23e

Det er hun som er i en sårbar situasjon. Det er hans oppgave å ta opp temaet og spørre. Tanken har helt sikkert streifet ham, men han har beleilig nok ikke sagt noe, og kan dermed gjemme seg bak teknikaliteten at det ikke er blitt diskutert. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke mannen din, men slikt kunne min mann finne på å gjøre om han ikke får tydelig nok beskjed. 

Og han er verken egoist eller drittsekk. Menn er ingen tankelesere. 

Ellers vil jeg ønske dere god bedring.

Anonymkode: 8a05b...23e

Mannen din er tydeligvis en idiot. Håper du ikke lar han formere seg. Slike gener trenger ikke videreføres. Mennesker flest er ikke så til de grader dumme. 

Anonymkode: df5df...f8d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...