Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


Paradisio

Anbefalte innlegg

Har sett Linnea Myhre på butikken jeg jobbet på. Hun var søt og lignet på seg selv. Men hun så aldri på meg og svarte meg aldri når jeg spurte om hun skulle ha pose eller kvittering. Svarte aldri når jeg sa hei eller hade. Hun var der vel tre-fire ganger. 

Har sett Sophie Elise flere ganger. Lik seg selv, veldig lav og så usikker ut. Veldig styla. 

 

Isabel Raad lignet på slik hun ser ut på bloggen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

Det er virkelig imponerende! Samtidig som han var spilte i Tippeligaen og han og kona bygget opp en MILLIONBEDRIFT, så jobbet LKE på Kiwi? Det paret er jammen meg mer driftige enn jeg var klar over. Well done!

Sto han i kassa?  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående LKE, så trodde jeg det ikke var lov å jobbe ved siden av fotballen hvis man spiller i det øverste nivået (Tippeligaen/Eliteserien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 15.09, ghuleh skrev:

Bodde i samme bygård som CBE i ca 2011-2012. Så henne ofte ute, men aldri på nært hold. LKE derimot så jeg ofte på nært hold da han jobbet på Kiwien på hjørnet der. Husker ikke om de så veldig annerledes ut eller ikke.

Jeg husker ham også der, men mener det var Rimi?(spiller ingen rolle😅)

Så ham ikke i kassa, men at han satte varer i hyllene.

Endret av Adrielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Angående LKE, så trodde jeg det ikke var lov å jobbe ved siden av fotballen hvis man spiller i det øverste nivået (Tippeligaen/Eliteserien).

 

2 timer siden, Adrielle skrev:

Jeg husker ham også der, men mener det var Rimi?(spiller ingen rolle😅)

Så ham ikke i kassa, men at han satte varer i hyllene.

Gråsone allerede den gangen 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2019 den 15.09, ghuleh skrev:

Bodde i samme bygård som CBE i ca 2011-2012. Så henne ofte ute, men aldri på nært hold. LKE derimot så jeg ofte på nært hold da han jobbet på Kiwien på hjørnet der. Husker ikke om de så veldig annerledes ut eller ikke.

Den tida husker jeg godt. Det var tragikomisk hvordan hun skrøt av å bo i en annen, mer raffinert del av byen når hun egentlig bodde i et slitent strøk nede i sentrum. Da hun ble konfrontert med løgnen unnskyldte hun det med at det var BYDELEN hun refererte til og ikke at hun bodde i selve strøket hun mente hun bodde i.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, spaniasol skrev:

Spilte han i øverste divisjon den gangen da?

Det vet jeg ikke, bare referert til det som ble diskutert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 21.18, Shopgirl2014 skrev:

Det er virkelig imponerende! Samtidig som han var spilte i Tippeligaen og han og kona bygget opp en MILLIONBEDRIFT, så jobbet LKE på Kiwi? Det paret er jammen meg mer driftige enn jeg var klar over. Well done!

Er vel vanskelig å bli mer imponert enn du var fra før. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt Eveline Karlsen på fest. Det er sikkert 10 år siden, men allikevel ble jeg svært overrasket da jeg, etter å ha vært innom bloggen hennes flere ganger over en lengre periode, skjønte at det var samme jenta. Enten har hun forandret seg helt vilt, eller så får sminken henne til å se helt annerledes ut. Hun var slank og velstelt den gangen også, så det er rart hvis forandringen er så stor.

Edit: Ser nå at hun er født i 92, så det er vel kanskje ikke så mye som 10 år siden jeg var på samme fest. Tror hun var rundt 20.

Endret av Arabella3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.9.2019 den 14.08, Jordbærogfløte skrev:

Angående LKE, så trodde jeg det ikke var lov å jobbe ved siden av fotballen hvis man spiller i det øverste nivået (Tippeligaen/Eliteserien).

Om en ikke tjener nok til livets opphold må en vel jobbe ved siden av? 

Tviler på han satt i kassa på butikken for det var gøy. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrielle
15 timer siden, tingi85 skrev:

Om en ikke tjener nok til livets opphold må en vel jobbe ved siden av? 

Tviler på han satt i kassa på butikken for det var gøy. 

Tja...ser for meg at det var mer gøy enn det livet han lever nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2019 den 6.27, tingi85 skrev:

Om en ikke tjener nok til livets opphold må en vel jobbe ved siden av? 

Tviler på han satt i kassa på butikken for det var gøy. 

Klart det... Trodde det bare ikke var lov å ha jobber ved siden av toppfotballen. Mener Caroline nevnte det en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
På 4.10.2019 den 21.45, Gjest Adrielle skrev:

Tja...ser for meg at det var mer gøy enn det livet han lever nå.

Å være lakeien til kona mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Blindern med Livingdoll og leste bloggen hennes så og si daglig. Tok nesten et halvt år før det gikk opp for meg at det var samme person. Ble helt satt ut. Hun var veldig søt på ordentlig altså, men hun redigerte seg alt for mye på bloggen.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HerKommerMummi skrev:

Gikk på Blindern med Livingdoll og leste bloggen hennes så og si daglig. Tok nesten et halvt år før det gikk opp for meg at det var samme person. Ble helt satt ut. Hun var veldig søt på ordentlig altså, men hun redigerte seg alt for mye på bloggen.

Nææææ.  Hun så ut som en ailien, herregud. Kunne like gjerne vært en tegneserie. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Nææææ.  Hun så ut som en ailien, herregud. Kunne like gjerne vært en tegneserie. 

Dette var før hun tok helt av og så ut som en tegneseriefigur. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...