Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


Paradisio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Priyanka

Lene Orvik - ser eldre ut og ikke så tynn. 

Caroline B Eriksen; hun ser eldre ut, og har veldig uren hud. Heldigvis mer normalt slank i virkeligheten. 

Camilla Pihl; Penere. Utrolig vakker dame.

Sophie Elise; Ganske lik, men man ser redigeringen. 

Ellers ser jeg Maria Mena, Tine Monsen og Marna ofte (samme frisør/hudpleier osv). De ligner på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
24 minutter siden, J.. skrev:

Uting å kommentere folks vekt.

Jeg er enig i det, men det er mange år siden og når hun jobbet som modell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg er enig i det, men det er mange år siden og når hun jobbet som modell. 

Det synes jeg er irrelevant.

Det er stygt og fullstendig unødvendig å kommentere om man synes noen er tynnere/tykkere,"for tynn/tykk" ift hva man trodde,å hvem vet hva..

Enkelte av de nevnt her har/har hatt ett vanskelig forhold til kropp/vekt.

Tror ikke denne tråden bidrar til noe positivt den veien,foråsidetsånn.

Endret av J..
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, J.. skrev:

Det synes jeg er irrelevant.

Det er stygt og fullstendig unødvendig å kommentere om man synes noen er tynnere/tykkere,"for tynn/tykk" ift hva man trodde,å hvem vet hva..

Enkelte av de nevnt her har/har hatt ett vanskelig forhold til kropp/vekt.

Tror ikke denne tråden bidrar til noe positivt den veien,foråsidetsånn.

Når det gjelder CBE så tenker jeg at det påfallende at folk som har sett henne ikke kjenner henne igjen eller mener at det ikke ligner på det som blir presentert på sosiale medier.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Når det gjelder CBE så tenker jeg at det påfallende at folk som har sett henne ikke kjenner henne igjen eller mener at det ikke ligner. 

Tror ikke folks evne til å gjenkjenne andre går på hvor tunge de er altså.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 minutter siden, J.. skrev:

Tror ikke folks evne til å gjenkjenne andre går på hvor tunge de er altså.

Når det gjelder redigering av bilder så gjør det nok det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Når det gjelder redigering av bilder så gjør det nok det 😊

At hun redigerer bilder vet vi jo alle.

Men jeg hadde aldri kjent henne igjen utfra kroppsfasong,verken i bilder eller det virkelige liv,det tror jeg ingen andre hadde heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Uting å kommentere folks vekt.

Er enig i det😊 og mente ikke negativt utifra det jeg skrev. Merker ofte jeg blir overrasket av hvor lavere og tynnere folk ser ut IRL, uten at det er negativt. Men skjønner det kan oppfattes slik😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke over om CBE var tynnere eller tykkere da jeg så henne. Men hun så betraktelig mindre glamorøs ut enn på de polerte bloggbildene, med et helt ordinært utseende bak all sminken. Tror det var før Restylane-overdosen også. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ingen blogger, men bumpet inn i Aylar på butikken for en del år tilbake. Hun knuffet bort i meg med et uhell, men sa unnskyld og smilte. Søt jente og lik seg selv. Hun hadde veldig lite sminke på

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristine Ullebø ser ikke ut som om hun er tre og en halv meter høy i virkeligheten (slik som enkelte av insta-bildene sine. Hun er for all del ikke lav i virkeligheten heller, da.), ellers ser hun ikke så annerledes ut.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
På 7.9.2019 den 0.08, BuffaloDuck skrev:

Maren Erdvik er like sprudlende, blid og energisk i virkeligheten som på bloggen.  

Ikke sett henne til, men jeg har blitt tatt for å være henne noen ganger. Har da blitt stirret på en liten stund før jeg har fått spørsmål om jeg er henne. Jeg likner ikke LITT engang; hun er sprudlende og blid - det er ikke jeg😆

På 7.9.2019 den 19.27, Mumua skrev:

Anna Rasmussen. Lik som på bilder, men heldigvis mer påkledt ute blant folk 😄

Jeg har sett henne med puppen hengende ute på Sørlandssenteret. Stakkars jente, satt der midt i gangarealet og ammet minsten, og så kommer andre jenter forbi og tar selfier med henne samtidig som hun ammer😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett Lene Orvik ved flere tilfeller når jeg tenker meg om. Alltid veldig tungt sminket.

Tidligere toppblogger Voe har jeg møtt på enkelte ganger. Hun virker veldig voksen for alderen, veldig søt og naturlig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/6/2019 at 6:35 PM, Paradisio said:

Jeg har sett:

-Camilla Pihl - hun ser helt lik ut.

-Tone Damli - litt mer anonym enn det man hadde trodd.

-Kristin Gjelsvik - Så henne for noen år siden, slående vakker og hadde en skikkelig kul men rocka stil.

Hva med dere? :) 

Kristin slående vakker? Ehm...😳😳😳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Tone Damli noen ganger. Hun er slående vakker og lik som i media, synes jeg.

Jeg har også sett Anne Brith og hva skal jeg si... Hun er beviset på at hvis man skyver frem haka, står i bloggerpositur og bruker masse filter, så kan man se ut som en helt annen person. Jeg fant det betryggende at hun ikke har kaninører og kink i nakken i virkeligheten.

Hun har foresten akkurat like flotte ben i virkeligheten.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...