Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


Paradisio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært så heldige å møte på Anne Brith Danielsen i det siste, og FOR en dame! Hun er flere hakk penere i virkeligheten enn på bilder - ble helt satt ut jeg! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
4 timer siden, Centimeteren skrev:

Har vært så heldige å møte på Anne Brith Danielsen i det siste, og FOR en dame! Hun er flere hakk penere i virkeligheten enn på bilder - ble helt satt ut jeg! 😍

Ok? Så henne senest for ca 2 uker siden...hadde ikke min kollega påpekt hvem det var hadde jeg aldri sett det.

En sliten kvinne i slutten av 40 åra var det jeg så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarkRonsonsWife

Jeg bor like i nærheten av Anne Brith Davidsen og har truffet på henne mange ganger.

Om jeg ikke hadde hørt den karakteristiske stemmen og dialekten så hadde jeg aldri kjent henne igjen, for jeg synes ikke hun er lik bildene i det hele tatt. Hun fremstår som totalt annerledes i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Anne Brith Davidsen i fjor sommer og hun virket som en helt vanlig dame i slutten av førtiårene, helt ulik Snap og Instagram utgaven. Kunne ikke unngå å legge merke til den litt skrikende stemmen.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kvinneguide skrev:

Har sett Anne-Brith og eksen, synes de var helt like.

Hadde de hundeører og snute også?

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline Berg Eriksen ser mindre/smalere ut på bilder enn i virkeligheten. Men jeg tror på at de har sluttet å redigere bildene, det er nok bare vinklene bildene blir tatt fra.

Ida Wulff så ganske lik ut som på bilder, utenom at det så ut som at hun hadde tatt vel mye botox og restylane😮 (kan være hun nettopp hadde fylt, eller var hoven). 

Isabel Raad så lik ut som på bilder.

Endret av T1gerlilje
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, MarkRonsonsWife skrev:

Jeg bor like i nærheten av Anne Brith Davidsen og har truffet på henne mange ganger.

Om jeg ikke hadde hørt den karakteristiske stemmen og dialekten så hadde jeg aldri kjent henne igjen, for jeg synes ikke hun er lik bildene i det hele tatt. Hun fremstår som totalt annerledes i virkeligheten. 

Synes du? Synes hun så lik ut som på bilder da jeg så henne. 

Kristin Gjelsvik synes jeg så helt lik ut som bilder. 

Sophie Elise synes jeg i grunn var litt søtere i virkeligheten enn hun er på bilder. Hun så sjenert ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Linnea Myhre på et event. Hun har stylet og sminket, men wow! så pen hun er! 

Har sikkert sett 1000 bilder av henne, og vet godt hvordan hun ser ut, men hun var skikkelig pen i virkeligheten 😊

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/10/2019 at 1:21 PM, J.. said:

Spar deg.

Hun er helt alminnelig på bilder så spar du deg å påpeke hver gang du er uenig med noen. Smaken er som baken da

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla Pihl så helt lik ut, men var høyere enn jeg trodde. 

Møtte Stina Bakken også og hun var mye lavere enn jeg trodde og var tynn som på bildene. Flott jente som så ut som på bilder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk om jeg hadde visst hvem halvparten av desse damene var 😳 her i huset er det mannen som følger med på bloggere 😜

Edit; glemte jo å nevne de jeg har sett. 

Kristine Ullebø, ser helt normal ut.

Eva skram (er hun blogger?) er lik seg. 

Kristian Valen ser ut som en sliten narkoman. Men han blogger vel ikke han heller? 😅

Så har jeg sett hun bergenseren som var med i paradise for to år siden? Hun ser like sliten ut i virkeligheten. 

Endret av Sokkar
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 8.16, annelis skrev:

Kristin slående vakker? Ehm...😳😳😳

Ja faktisk.Har aldri sett på hun som annet enn helt ordinær og normal når det kommer til utseende, men hun stråler på en helt annen måte i real life. Traff hun i matbutikken med sønnen, og jeg skjønte først ikke at det var henne,- ble bare oppmerksom på en utrolig vakker dame som virkelig skilte seg ut positivt sett...x-factor delux! 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange bloggere ukentlig, siden jeg bor sentralt i Oslo. Syns de fleste ligner på seg selv egentlig. SE har alltid virket gretten/nervøs når jeg har sett henne, men det er kanskje fordi hun ikke liker å få oppmerksomhet når den er «utenfor hennes kontroll». Marna har hatt mye akne som man ikke ser på bildene hun legger ut. Så CBE da hun var gravid, magen så helt normalt stor ut. Så ut som en sunn og frisk gravid dame.

Funkygine har jeg alltid sett i treningsklær (ingen bombe). Så henne på Gardermoen en gang rundt 06 om morningen på vei opp fra flytoget til flyplassen - alle stod i rulletrappen, bortsett fra funky som tok doble steg i trappene. Klassisk. 

Sett eksen til annijor en del ganger, overrasket over hvor pen han er IRL. 

Sett det ene barnet til rannveig Heitmann, skjønte ik hvor jeg hadde det fjeset fra. Før jeg kom på at det var det ene barnet hennes. Fikk vondt av h’n for at en så fremmed person som meg kjente h’n igjen med sine besteforeldre. 

Syns Andrea badendyck ser bedre ut IRL enn på bilder, virkelig naturlig vakker.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...