Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


Paradisio

Anbefalte innlegg

Gjest TulleteKatt

CBE. Kjente igjen ungene først, og det er jo krise! Hun ser mer normalvektig ut enn på bloggen, og har ganske uren hud og en del mer linjer. Både hun og mannen er blekere, samt at mannen ser mer sliten ut irl, med poser under øynene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tulleruska

Jeg har sett Espen Hilton, så utrolig sliten ut og mye mindre enn jeg hadde trodd. 

Sophie Elise så ut som seg selv, bare litt mer dolla opp enn den vanlige på gata. 

Elise Bahia har et usedvanlig utseende. Hun så ut som seg selv, men det er jo tydelig at hun redigerer enda mer på utseende og "blåser" ansiktstrekkene enda mer opp. 

Helene Drage var pen og velkledd, men større enn jeg trodde. Dette var dog før operasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, TulleteKatt skrev:

CBE. Kjente igjen ungene først, og det er jo krise! Hun ser mer normalvektig ut enn på bloggen, og har ganske uren hud og en del mer linjer. Både hun og mannen er blekere, samt at mannen ser mer sliten ut irl, med poser under øynene. 

Det er pinlig ja når man kjenner igjen ungene til CBE raskere enn man kjenner igjen nabobarna hvis man ser de ute. Håper bare ikke at hun projiserer sitt usunne kroppsbilde til døtrene mtp at hun fortsatt redigerer seg smalere, når hun strengt tatt ikke trenger det.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Paradisio skrev:

Det er pinlig ja når man kjenner igjen ungene til CBE raskere enn man kjenner igjen nabobarna hvis man ser de ute. Håper bare ikke at hun projiserer sitt usunne kroppsbilde til døtrene mtp at hun fortsatt redigerer seg smalere, når hun strengt tatt ikke trenger det.

Hvordan vet du at hun redigerer seg selv smalere nå? Jeg så henne for ikke veldig lenge siden og synes hun så ut som på bildene. Normalvektig og fin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Hvordan vet du at hun redigerer seg selv smalere nå? Jeg så henne for ikke veldig lenge siden og synes hun så ut som på bildene. Normalvektig og fin. 

Fordi det har kommet frem her blant flere, og fordi jeg så henne selv for en stund tilbake. Samtidig så ikke hun ukjent med å redigere bilder av seg selv.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Paradisio skrev:

Fordi det har kommet frem her blant flere, og fordi jeg så henne selv for en stund tilbake. Samtidig så ikke hun ukjent med å redigere bilder av seg selv.

Du kan da ikke ta det som kommer frem i tråden her som sannhet, folk her kan jo skrive hva som helst. og litt merkelig at du ikke har nevnt tidligere i tråden at du har sett henne, 

Hele tråden er jo kun basert på sladder

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Lana01 skrev:

Du kan da ikke ta det som kommer frem i tråden her som sannhet, folk her kan jo skrive hva som helst. og litt merkelig at du ikke har nevnt tidligere i tråden at du har sett henne, 

Hele tråden er jo kun basert på sladder

Men nå skriver jeg at jeg har sett henne selv og kan bekrefte det, så det er ikke slik at jeg utelukkende baserer meg på det som kommer frem i denne tråden.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
42 minutter siden, Lana01 skrev:

Du kan da ikke ta det som kommer frem i tråden her som sannhet, folk her kan jo skrive hva som helst. og litt merkelig at du ikke har nevnt tidligere i tråden at du har sett henne, 

Hele tråden er jo kun basert på sladder

Sladder? Det er da en kjensgjerning at hun har redigert seg tynnere i 5 år? Og at mange av bildene på bloggen ikke stemmer med utseende i hverken bloggerne eller på YouTube? I en av filmene på YouTube er hun «blurret» når hun blir filmet fra venstre side også. Eller at bilder som er tatt av andre enn ektemannen er langt unna hva som blir presentert på hennes SoMe kanaler? 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Sladder? Det er da en kjensgjerning at hun har redigert seg tynnere i 5 år? Og at mange av bildene på bloggen ikke stemmer med utseende i hverken bloggerne eller på YouTube? I en av filmene på YouTube er hun «blurret» når hun blir filmet fra venstre side også. Eller at bilder som er tatt av andre enn ektemannen er langt unna hva som blir presentert på hennes SoMe kanaler? 

Det som kommer fem i tråden her er sladder ja. Folk kan hevde hva som helst, med folk de tilsynelatende har sett, og det gjelder ikke bare CBE Nå snakket jeg om at hun fortsatt redigerer seg slankere. og at noen hevder de har sett henne som bevis på dette. 

men nå skal hun jo på Skal vi danse  , så får folk se selv om hun fortsatt er like slank. Det jeg har sett av bloggeren, så synes jeg hun er lik seg selv

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Lana01 skrev:

Det som kommer fem i tråden her er sladder ja. Folk kan hevde hva som helst, med folk de tilsynelatende har sett, og det gjelder ikke bare CBE Nå snakket jeg om at hun fortsatt redigerer seg slankere. og at noen hevder de har sett henne som bevis på dette. 

men nå skal hun jo på Skal vi danse  , så får folk se selv om hun fortsatt er like slank. Det jeg har sett av bloggeren, så synes jeg hun er lik seg selv

Ja det blir definitivt interessant. Men ser ikke helt forskjellen på skal vi danse og bloggerne mtp å  vurdere om utseende er lik det som blir vist på sosiale medier. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 20.03, Lana01 skrev:

Det som kommer fem i tråden her er sladder ja. Folk kan hevde hva som helst, med folk de tilsynelatende har sett, og det gjelder ikke bare CBE Nå snakket jeg om at hun fortsatt redigerer seg slankere. og at noen hevder de har sett henne som bevis på dette. 

men nå skal hun jo på Skal vi danse  , så får folk se selv om hun fortsatt er like slank. Det jeg har sett av bloggeren, så synes jeg hun er lik seg selv

Helt enig. Jeg har sett henne flere ganger i virkeligheten. Hun er flott og ligner på seg selv på bildene sine. Men folk liker konspirasjoner. Alt for å rakke ned på andre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 1.59, TulleteKatt skrev:

CBE. Kjente igjen ungene først, og det er jo krise! Hun ser mer normalvektig ut enn på bloggen, og har ganske uren hud og en del mer linjer. Både hun og mannen er blekere, samt at mannen ser mer sliten ut irl, med poser under øynene. 

På bloggen er jo huden perfekt og hun reklamerer for svindyre hudpleieprodukter. Virker ikke de da?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Surikatt skrev:

På bloggen er jo huden perfekt og hun reklamerer for svindyre hudpleieprodukter. Virker ikke de da?

Nei, det er ikke et så bra merke som bloggerne skal ha det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TulleteKatt
3 timer siden, Surikatt skrev:

På bloggen er jo huden perfekt og hun reklamerer for svindyre hudpleieprodukter. Virker ikke de da?

Nei, i allefall ikke for hennes hakeparti... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde i samme bygård som CBE i ca 2011-2012. Så henne ofte ute, men aldri på nært hold. LKE derimot så jeg ofte på nært hold da han jobbet på Kiwien på hjørnet der. Husker ikke om de så veldig annerledes ut eller ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ghuleh skrev:

Bodde i samme bygård som CBE i ca 2011-2012. Så henne ofte ute, men aldri på nært hold. LKE derimot så jeg ofte på nært hold da han jobbet på Kiwien på hjørnet der. Husker ikke om de så veldig annerledes ut eller ikke.

Jobba mannen til Caroline B på Kiwi?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, ghuleh skrev:

Bodde i samme bygård som CBE i ca 2011-2012. Så henne ofte ute, men aldri på nært hold. LKE derimot så jeg ofte på nært hold da han jobbet på Kiwien på hjørnet der. Husker ikke om de så veldig annerledes ut eller ikke.

Det er virkelig imponerende! Samtidig som han var spilte i Tippeligaen og han og kona bygget opp en MILLIONBEDRIFT, så jobbet LKE på Kiwi? Det paret er jammen meg mer driftige enn jeg var klar over. Well done!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
7 timer siden, ghuleh skrev:

Bodde i samme bygård som CBE i ca 2011-2012. Så henne ofte ute, men aldri på nært hold. LKE derimot så jeg ofte på nært hold da han jobbet på Kiwien på hjørnet der. Husker ikke om de så veldig annerledes ut eller ikke.

Så man jukser seg opp og frem istedenfor å jobbe på Kiwi?

1 time siden, Shopgirl2014 skrev:

Det er virkelig imponerende! Samtidig som han var spilte i Tippeligaen og han og kona bygget opp en MILLIONBEDRIFT, så jobbet LKE på Kiwi? Det paret er jammen meg mer driftige enn jeg var klar over. Well done!

Det var vel strengt tatt kona som startet bedriften, han hev seg på lasset når fotballkarrieren gikk ned. Er det virkelig imponerende å gå fra å være elite fotballspiller  til rosablogger/blogging?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke toppblogger, men jeg kom tilfeldigvis innom en blogg her en dag og skummet gjennom fire sider med mange bilder av bloggeren før jeg skjønte at det var noen jeg kjenner irl. Og da var det mest detaljer i teksten som avslørte det, ikke bildene. 

Bildene ser totalt overredigerte ut, særlig huden. Men er likevel litt sjokkert over at folk velger å redigere selve ansiktsformen sin til de er ugjenkjennelige. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...