miamiamia Skrevet 12. oktober 2019 #141 Del Skrevet 12. oktober 2019 hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 21. oktober 2019 #142 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har sett CBE og familien flere ganger i Fredrikstad sentrum. Det som overrasket meg mest var hvor rund hun er i ansiktet sett rett forfra og hvor mye lavere de begge er enn det de fremstår på bloggen. Søstera hennes er veldig lik seg selv. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. oktober 2019 #143 Del Skrevet 21. oktober 2019 2 timer siden, ane_luise87 skrev: Jeg har sett CBE og familien flere ganger i Fredrikstad sentrum. Det som overrasket meg mest var hvor rund hun er i ansiktet sett rett forfra og hvor mye lavere de begge er enn det de fremstår på bloggen. Søstera hennes er veldig lik seg selv. Derfor fra venstre side.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l86 Skrevet 21. oktober 2019 #144 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har sett Anette Haga (nettenestea), ble overrasket over hvor firkantet hun er i ansiktet forfra og hvor tynn hun var (dette er noen år siden). Men en veldig pen jente. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. oktober 2019 #145 Del Skrevet 22. oktober 2019 Så Jorun Stiansen i Kr.sand for noen år siden. Hun så helt lik ut på bilder og TV. Hun var veldig lav 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
R0mpefrosk1 Skrevet 16. april 2021 #146 Del Skrevet 16. april 2021 Jeg har sett Kristin Gjelsvik, helt lik som på bilder. Veldig smilende og glad som ho fremstår. SE har jeg også sett, på Palmesus engang. Kjente ho igjen men ikke veldig lik som på bilder jeg hadde sett. Ikke blogger men Petter Pilgaard, helt lik. Sikkert andre også men disse jeg kommer på i farta. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 16. februar 2022 #147 Del Skrevet 16. februar 2022 Har møtt Kristin Gjelsvik før. Hun er lik i virkeligheten som på bilder. Hyggelig dame Har også møtt Annais før. Penere i virkeligheten når hun ikke har like mye sminke som på bloggen. Hun er ganske overfladisk og småfrekk mot folk i virkeligheten. Mulig at hun har forandra seg nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 16. februar 2022 #148 Del Skrevet 16. februar 2022 Ikke bloggere, men.. Har møtt Petter og Vendela. De ser like ut som på bildene. Gunhild stordalen: veldig pen, ser lik ut som på bildene, men ble overrasket over hvor lav hun var. Hadde sett for meg at hun var veldig høy 😅 Dorte Skappel, var usminket og naturlig, i gummistøvler. Høy! Men veldig naturlig pen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 7. april 2022 #149 Del Skrevet 7. april 2022 Lady T skrev (På 16.2.2022 den 10.47): Ikke bloggere, men.. Har møtt Petter og Vendela. De ser like ut som på bildene. Gunhild stordalen: veldig pen, ser lik ut som på bildene, men ble overrasket over hvor lav hun var. Hadde sett for meg at hun var veldig høy 😅 Dorte Skappel, var usminket og naturlig, i gummistøvler. Høy! Men veldig naturlig pen. Har også møtt Gunhild. Hun er da virkelig ikke lav? Jeg er 172 og hun er mye høyere enn meg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 7. april 2022 #150 Del Skrevet 7. april 2022 Helene Drage. Annerledes enn på bilder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 8. april 2022 #151 Del Skrevet 8. april 2022 tutsi123 skrev (11 timer siden): Helene Drage. Annerledes enn på bilder. Henne har jeg også sett. Veldig anderledes enn på bilder! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 8. april 2022 #152 Del Skrevet 8. april 2022 (endret) . Endret 8. april 2022 av Mamajune11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 8. april 2022 #153 Del Skrevet 8. april 2022 J.. skrev (På 7.9.2019 den 19.44): Uting å kommentere folks vekt. Hvorfor er det verre å si "hun ser tynnere ut på bilder enn i virkeligheten" enn "hun er penere på bilder enn i virkeligheten"? Jeg mener ikke å være vanskelig altså. Er bare oppriktig nysgjerrig på hvorfor siden jeg personlig tenker at begge kommentarene kan gjøre skade på en som er skjør fra før. Det ene fører til mange pekefingre mens det andre passerer nesten uten protester. Har det med regelverket å gjøre, eller er det en stille konsensus om at vektkommentarer er mer skadelig enn noe annet? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. april 2022 #154 Del Skrevet 8. april 2022 Camilla Pihl så forholdsvis lik ut - de bruker jo dusende filter. Men hun har jo en relativt konsekvent stil på hår/sminke. Mener jeg så CBE i Frognerparken (i barseltiden med første barnet) på det som fremstod som full reklame photoshoot. Antok hun reklamerte for et merke siden det var bytte av sko/ekstra plagg osv. Kikker på IG, og der fremstilles denne enorme fadesen som en privat trilletur i Frognerparken 🤷♀️ Hun hadde altså med noen som fotograferte mer profesjonelt og så iallefall i forbifarta ut som hun ikke gikk i det hun ble avbildet med (noen upraktiske hæler eller hva det var, jeg kan huske feil). Tone Damli så jeg også i permisjon med første barnet - så helt ut som seg selv stilmessig og resten. Gunhild Stordalen har jeg truffet i jobbsammenheng noen ganger, og hun er KLIN lik alle bilder. Og har samme personlighet og alt som i intervjuer. Har jo truffet/sett mange andre og - men de er jo ikke influencere. Tinashe Williamson går kledd i glamantrekk uansett anledning. Hun henter unger i fløffi fur coat med paljett etellerannet, og triller barnevogn på Grunerløkka i en superkul jumpsuit. Hun OSER sin egen personlighet på milevis avstand 😅 Maria Mena er 100% kjolebohem. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 8. april 2022 #155 Del Skrevet 8. april 2022 2 hours ago, mumrikk1 said: Henne har jeg også sett. Veldig anderledes enn på bilder! Hvordan ser hun annerledes ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 8. april 2022 #156 Del Skrevet 8. april 2022 1 hour ago, Fløff said: Camilla Pihl så forholdsvis lik ut - de bruker jo dusende filter. Men hun har jo en relativt konsekvent stil på hår/sminke. Mener jeg så CBE i Frognerparken (i barseltiden med første barnet) på det som fremstod som full reklame photoshoot. Antok hun reklamerte for et merke siden det var bytte av sko/ekstra plagg osv. Kikker på IG, og der fremstilles denne enorme fadesen som en privat trilletur i Frognerparken 🤷♀️ Hun hadde altså med noen som fotograferte mer profesjonelt og så iallefall i forbifarta ut som hun ikke gikk i det hun ble avbildet med (noen upraktiske hæler eller hva det var, jeg kan huske feil). Tone Damli så jeg også i permisjon med første barnet - så helt ut som seg selv stilmessig og resten. Gunhild Stordalen har jeg truffet i jobbsammenheng noen ganger, og hun er KLIN lik alle bilder. Og har samme personlighet og alt som i intervjuer. Har jo truffet/sett mange andre og - men de er jo ikke influencere. Tinashe Williamson går kledd i glamantrekk uansett anledning. Hun henter unger i fløffi fur coat med paljett etellerannet, og triller barnevogn på Grunerløkka i en superkul jumpsuit. Hun OSER sin egen personlighet på milevis avstand 😅 Maria Mena er 100% kjolebohem. Haha Maria Mena som 100% kjolebohem kan jeg definitivt skrive under på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. april 2022 #157 Del Skrevet 8. april 2022 Paradisio skrev (På 6.9.2019 den 18.35): Jeg har sett: -Camilla Pihl - hun ser helt lik ut. -Tone Damli - litt mer anonym enn det man hadde trodd. -Kristin Gjelsvik - Så henne for noen år siden, slående vakker og hadde en skikkelig kul men rocka stil. Hva med dere? Kjenner Emilie Marie Nereng. Var vel Norges største blogger en gang i tiden. Kan ikke si at jeg har reagert på noe forskjell egentlig. Er jo så klart en del bilder offentlig hvor hun er pyntet/sminket utover sånn hun er til daglig, men hun er jo seg selv lik 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 8. april 2022 #158 Del Skrevet 8. april 2022 Ikke toppblogger da, men - har vært på et arrangement med Jenny Skavlan, hun var helt seg selv lik og veldig jovial. Jenny på Instagram er jo bare morsom og definitivt ikke en som pynter på bildene sine. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 9. april 2022 #159 Del Skrevet 9. april 2022 hvalstad45 skrev (På 8.4.2022 den 13.35): Hvordan ser hun annerledes ut? Hun er større enn hva bildene viser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 10. april 2022 #160 Del Skrevet 10. april 2022 Så Braut Haaland. En veltrent hunk på nesten 2 meter. Wow! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå