smalls Skrevet 18. oktober 2019 #141 Del Skrevet 18. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Else passer IKKE sammen med Atle! Ikke hadde hun overlevd på en gård, hun passer best på en cafe i en storby. Hun hadde kjedet livet av seg etter etpar uker, du aner ikke hvor MYE jobb det er på en gård. Sjelden tid til hverandre, er alltid noe som må gjøres. Såvidt hun gadd å male gjerdet, drittunge. Hun viser seg som ekstremt umoden, som et barn. Et barn kan man ikke være sammen med. Anonymkode: 82a4b...f86 Unødvendig å kalle andre for drittunge. Det hadde du ikke trengt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #142 Del Skrevet 18. oktober 2019 Enig i at man ikke trenger å kalle andre for drittunge, men bortsett fra det tror jeg analysen stemmer ganske bra😄 Anonymkode: 0606d...c52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. oktober 2019 #143 Del Skrevet 18. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Else passer IKKE sammen med Atle! Ikke hadde hun overlevd på en gård, hun passer best på en cafe i en storby. Hun hadde kjedet livet av seg etter etpar uker, du aner ikke hvor MYE jobb det er på en gård. Sjelden tid til hverandre, er alltid noe som må gjøres. Såvidt hun gadd å male gjerdet, drittunge. Hun viser seg som ekstremt umoden, som et barn. Et barn kan man ikke være sammen med. Anonymkode: 82a4b...f86 Nei hun varer nok ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #144 Del Skrevet 18. oktober 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært med på denne serien for noen år tilbake. Hvordan gikk det? Anonymkode: a755f...226 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #145 Del Skrevet 18. oktober 2019 3 minutter siden, BethD said: Nei hun varer nok ikke lenge Med fare for å dømme etter utseendet, tror jeg kanskje ikke Marte passer helt inn heller. Elisabeth og Linn virker som staute jenter som kan bo på en gård. Anonymkode: a755f...226 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #146 Del Skrevet 18. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Else passer IKKE sammen med Atle! Ikke hadde hun overlevd på en gård, hun passer best på en cafe i en storby. Hun hadde kjedet livet av seg etter etpar uker, du aner ikke hvor MYE jobb det er på en gård. Sjelden tid til hverandre, er alltid noe som må gjøres. Såvidt hun gadd å male gjerdet, drittunge. Hun viser seg som ekstremt umoden, som et barn. Et barn kan man ikke være sammen med. Anonymkode: 82a4b...f86 Skjønner henne godt jeg, blir stua bort for å male det himmla lange gjerde. Hun er da ikke der for å arbeide. Anonymkode: b31e8...ac1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. oktober 2019 #147 Del Skrevet 18. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner henne godt jeg, blir stua bort for å male det himmla lange gjerde. Hun er da ikke der for å arbeide. Anonymkode: b31e8...ac1 Alle gjør jo arbeid på gården. Er ikke bare henne.. Ingen av de andre klager... Jeg syns også hele den greia med å bli satt til å jobbe er sykt teit men dette er helt sikkert produksjonen som får de til å gjøre.. Er nesten rimelig sikker på at ingen av bøndene hadde satt de til å jobbe på den måten (du tar gjerdet,du maler hundehus,dere kommer med meg for å kaste planker) for det virker GANSKE innøvd og planlagt... Poenget mitt er at selv om hun ikke syns det var kult å jobbe så går det jo an å si ting på en annen måte,oppføre seg litt mer som en moden dame enn hva hun gjorde... "Om det er SÅNN Atle mener det skal være"... altså,come on! Det er 3 andre der,... hun er ikke alene med han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #148 Del Skrevet 18. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner henne godt jeg, blir stua bort for å male det himmla lange gjerde. Hun er da ikke der for å arbeide. Anonymkode: b31e8...ac1 Neida, men det sier jo litt om egenskapene til kvinnen! Trodde alt handlet om henne. Jeg synes det greit at de får et innblikk i "jobben" som gårdskone raskt. Bare vent til hverdagen kommer!! Da er det ikke noen lek heller. Dette er IKKE ungkaren! Der alt er sus og dus. Jeg har vært gift med en bonde, never again! Bønder passer best som single, eller med en kone som er 100% dedikert til å leve for gårdsjobbing. Dette finner du få av i dag, kun de som er vokst opp med det selv takler dette tror jeg. Anonymkode: 82a4b...f86 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #149 Del Skrevet 19. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Neida, men det sier jo litt om egenskapene til kvinnen! Trodde alt handlet om henne. Jeg synes det greit at de får et innblikk i "jobben" som gårdskone raskt. Bare vent til hverdagen kommer!! Da er det ikke noen lek heller. Dette er IKKE ungkaren! Der alt er sus og dus. Jeg har vært gift med en bonde, never again! Bønder passer best som single, eller med en kone som er 100% dedikert til å leve for gårdsjobbing. Dette finner du få av i dag, kun de som er vokst opp med det selv takler dette tror jeg. Anonymkode: 82a4b...f86 Slutter de i jobben og får betalt av bonden da? Eller hvordan fungerer det? Anonymkode: b31e8...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #150 Del Skrevet 19. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutter de i jobben og får betalt av bonden da? Eller hvordan fungerer det? Anonymkode: b31e8...ac1 Nei, det er jo derfor mange bønder lever alene, og det kan være attraktivt å delta i et sånt program. Man kan ikke leve to stykker på å drive gården, de fleste har jobber ved siden av. Og på ei lita bygd er det kanskje ikke jobbtilbud til alle, ut fra hva man kan gjøre, utdanning etc. Anonymkode: cb4db...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #151 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg skjønner ikke... Atle og Inger spesielt snakker om at frierne må by på seg selv, ta i et tak osv, men it takes two to tango! Bøndene må jo vise seg frem slik frierne ser at det er grunn til å ville bli også. Anonymkode: 76fcc...47f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. oktober 2019 #152 Del Skrevet 21. oktober 2019 Lurer på hvorfor programlederen ber Andre om å skjerpe seg i kveldens episode?🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #153 Del Skrevet 21. oktober 2019 Og igjen blir frierne satt i jobb. ”Gjøre noe sammen” sier hun. Dummeste jeg har hørt! Anonymkode: b2d7b...a3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #154 Del Skrevet 21. oktober 2019 Synes Hanna er så lik Julie Bergan! Anonymkode: 51517...7dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #155 Del Skrevet 21. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Synes Hanna er så lik Julie Bergan! Anonymkode: 51517...7dc Sant, på noen bilder er de meget like, f.eks her: Anonymkode: a755f...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #156 Del Skrevet 21. oktober 2019 Åh, hun Ida E til Andreas virker så ålreit, men redd hun blir først til å dra... Anonymkode: 76fcc...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #157 Del Skrevet 21. oktober 2019 Uff, Else får ikke nok oppmerksomhet 🙂 Hun skal være glad hun ikke ender opp på en gård. Anonymkode: 82a4b...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #158 Del Skrevet 21. oktober 2019 Just now, AnonymBruker said: Uff, Else får ikke nok oppmerksomhet 🙂 Hun skal være glad hun ikke ender opp på en gård. Anonymkode: 82a4b...f86 Else bør bli headhunta til Første Date.. Passer mye bedre der enn på jakten. Anonymkode: a755f...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #159 Del Skrevet 21. oktober 2019 Ida til André er så skjønn 😍😍 Anonymkode: 371c6...8aa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. oktober 2019 #160 Del Skrevet 21. oktober 2019 Skjønner det er mye å gjøre på en gård, men virker som Inger bare vil sette gutta i jobbing. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå