Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Else passer IKKE sammen med Atle! Ikke hadde hun overlevd på en gård, hun passer best på en cafe i en storby.

Hun hadde kjedet livet av seg etter etpar uker, du aner ikke hvor MYE jobb det er på en gård. Sjelden tid til hverandre, er alltid noe som må gjøres. Såvidt hun gadd å male gjerdet, drittunge.

Hun viser seg som ekstremt umoden, som et barn. Et barn kan man ikke være sammen med.

Anonymkode: 82a4b...f86

Unødvendig å kalle andre for drittunge. Det hadde du ikke trengt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at man ikke trenger å kalle andre for drittunge, men bortsett fra det tror jeg analysen stemmer ganske bra😄 

Anonymkode: 0606d...c52

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Else passer IKKE sammen med Atle! Ikke hadde hun overlevd på en gård, hun passer best på en cafe i en storby.

Hun hadde kjedet livet av seg etter etpar uker, du aner ikke hvor MYE jobb det er på en gård. Sjelden tid til hverandre, er alltid noe som må gjøres. Såvidt hun gadd å male gjerdet, drittunge.

Hun viser seg som ekstremt umoden, som et barn. Et barn kan man ikke være sammen med.

Nei hun varer nok ikke lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært med på denne serien for noen år tilbake. :fnise:

Hvordan gikk det? :)

Anonymkode: a755f...226

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BethD said:

Nei hun varer nok ikke lenge :)

Med fare for å dømme etter utseendet, tror jeg kanskje ikke Marte passer helt inn heller. Elisabeth og Linn virker som staute jenter som kan bo på en gård.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner henne godt jeg, blir stua bort for å male det himmla lange gjerde. Hun er da ikke der for å arbeide.

Anonymkode: b31e8...ac1

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner henne godt jeg, blir stua bort for å male det himmla lange gjerde. Hun er da ikke der for å arbeide.

Alle gjør jo arbeid på gården. Er ikke bare henne.. Ingen av de andre klager... 

Jeg syns også hele den greia med å bli satt til å jobbe er sykt teit men dette er helt sikkert produksjonen som får de til å gjøre.. Er nesten rimelig sikker på at ingen av bøndene hadde satt de til å jobbe på den måten (du tar gjerdet,du maler hundehus,dere kommer med meg for å kaste planker) for det virker GANSKE innøvd og planlagt... Poenget mitt er at selv om hun ikke syns det var kult å jobbe så går det jo an å si ting på en annen måte,oppføre seg litt mer som en moden dame enn hva hun gjorde... "Om det er SÅNN Atle mener det skal være"... altså,come on! Det er 3 andre der,... hun er ikke alene med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, men det sier jo litt om egenskapene til kvinnen! Trodde alt handlet om henne.

Jeg synes det greit at de får et innblikk i "jobben" som gårdskone raskt. Bare vent til hverdagen kommer!! Da er det ikke noen lek heller. 

Dette er IKKE ungkaren! Der alt er sus og dus.

Jeg har vært gift med en bonde, never again! Bønder passer best som single, eller med en kone som er 100% dedikert til å leve for gårdsjobbing. Dette finner du få av i dag, kun de som er vokst opp med det selv takler dette tror jeg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, men det sier jo litt om egenskapene til kvinnen! Trodde alt handlet om henne.

Jeg synes det greit at de får et innblikk i "jobben" som gårdskone raskt. Bare vent til hverdagen kommer!! Da er det ikke noen lek heller. 

Dette er IKKE ungkaren! Der alt er sus og dus.

Jeg har vært gift med en bonde, never again! Bønder passer best som single, eller med en kone som er 100% dedikert til å leve for gårdsjobbing. Dette finner du få av i dag, kun de som er vokst opp med det selv takler dette tror jeg.

Slutter de i jobben og får betalt av bonden da? Eller hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutter de i jobben og får betalt av bonden da? Eller hvordan fungerer det?

Nei, det er jo derfor mange bønder lever alene, og det kan være attraktivt å delta i et sånt program. Man kan ikke leve to stykker på å drive gården, de fleste har jobber ved siden av. Og på ei lita bygd er det kanskje ikke jobbtilbud til alle, ut fra hva man kan gjøre, utdanning etc.

Anonymkode: cb4db...54c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke... Atle og Inger spesielt snakker om at frierne må by på seg selv, ta i et tak osv, men it takes two to tango! Bøndene må jo vise seg frem slik frierne ser at det er grunn til å ville bli også. 

Anonymkode: 76fcc...47f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen blir frierne satt i jobb. ”Gjøre noe sammen” sier hun. Dummeste jeg har hørt! 

Anonymkode: b2d7b...a3f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes Hanna er så lik Julie Bergan!

Anonymkode: 51517...7dc

Sant, på noen bilder er de meget like, f.eks her:

Image result for julie bergan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hun Ida E til Andreas virker så ålreit, men redd hun blir først til å dra...

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, Else får ikke nok oppmerksomhet 🙂 

Hun skal være glad hun ikke ender opp på en gård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Uff, Else får ikke nok oppmerksomhet 🙂 

Hun skal være glad hun ikke ender opp på en gård.

Else bør bli headhunta til Første Date.. Passer mye bedre der enn på jakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...