Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke se for meg Andreas med ho blonde likevel. Var litt kleint å se på der de satt sammen. Tror hun ser på han som en venn bare. Så han velger nok Cathrine 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

''Vi får se hva som skjer i fremtiden'' er så kleint, bedre å bare si rett ut at man ikke føler nok.

Anonymkode: a755f...226

Ja hvorfor trekker hun seg ikke. Det var VELDIG tydelig at hun føler nada for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, det var fælt å se på! Jeg tenker at hun passer med en annen type mann, en som er litt mer frempå.

Anonymkode: 76fcc...47f

Jeg også tenker at de to er totalt feil match. Ser for meg henne med en heeeelt annen type mann!

Anonymkode: 18dd6...a64

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere Andre og Idar blir et par ? ❤️ 

Anonymkode: a755f...226

Ikke nå lenger. Teaseren for neste episode viser at Gunhild sier noe ala "Det er jo ikke sånn det skal gå i jakten på kjærligheten" så hva er det eneste som egentlig kan skje i JPK som ikke er bra? At bonden ikke finner noen..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nå lenger. Teaseren for neste episode viser at Gunhild sier noe ala "Det er jo ikke sånn det skal gå i jakten på kjærligheten" så hva er det eneste som egentlig kan skje i JPK som ikke er bra? At bonden ikke finner noen..

Eller faller for to?

Anonymkode: b31e8...ac1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller faller for to?

Anonymkode: b31e8...ac1

Nei det virka ikke sånn, da tror jeg ikke hun hadde sagt det hun sa på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine folk som er med i år, men tror dessverre ingen holder sammen etter at kameraene er slått av. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Andre ender opp med noen av de to jentene. Det var nok Miriam han ville ha og han ble jo kjempe lei seg da hun trakk seg 

Atle tror jeg velger Elisabeth. Virker som han har likt hun best hele veien 

Anonymkode: 84382...1f6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke Andre ender opp med noen av de to jentene. Det var nok Miriam han ville ha og han ble jo kjempe lei seg da hun trakk seg 

Atle tror jeg velger Elisabeth. Virker som han har likt hun best hele veien 

Anonymkode: 84382...1f6

Enig med deg. Andre kysset Miriam veldig raskt, og har ikke vært i nærheten av å kysse noen av de andre. Tror kanskje han tenkte etter at hun dro at han måtte bli kvitt de andre, sånn at han kunne ta kontakt med Miriam igjen etter innspillingen. Synd for han at Miriam heller foretrakk frieren til Inger da 😂

Tror også Atle velger Elisabeth. De har hatt en bra tone hele veien. Men om det utviklet seg til mer enn vennskap er jeg litt usikker på.

Andreas, det sa seg litt selv i forrige episode.

Inger, jeg tror hun velger Gjermund, men jeg tror ikke det utvikler seg til mer enn vennskap.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Andre kysset Miriam veldig raskt, og har ikke vært i nærheten av å kysse noen av de andre. Tror kanskje han tenkte etter at hun dro at han måtte bli kvitt de andre, sånn at han kunne ta kontakt med Miriam igjen etter innspillingen. Synd for han at Miriam heller foretrakk frieren til Inger da 😂

Tror også Atle velger Elisabeth. De har hatt en bra tone hele veien. Men om det utviklet seg til mer enn vennskap er jeg litt usikker på.

Andreas, det sa seg litt selv i forrige episode.

Inger, jeg tror hun velger Gjermund, men jeg tror ikke det utvikler seg til mer enn vennskap.

Enig med alt, bortsett fra at jeg tror Inger velger Barten (Simen?).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva er det med Inger? Hun sier bare ”Men jeg har ikke valgt deg”. Også bare sier hun ikke noe mer. Bare sitter der. 

Anonymkode: b2d7b...a3f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Det var så trist å se Simen bli så lei seg! Håper han finner en fin dame etter dette.

Anonymkode: f379d...64c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hva er det med Inger? Hun sier bare ”Men jeg har ikke valgt deg”. Også bare sier hun ikke noe mer. Bare sitter der. 

Anonymkode: b2d7b...a3f

De klemte da og sa hade osv? Trist at han ble så lei seg 

Anonymkode: 0d6e1...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er de på gården før valget? Syns det er flere som har så veldig sterke følelser på kort tid.. Skjønner jo at det er en spesiell situasjon, men likevel 

Anonymkode: 7a432...9f0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...