Gå til innhold

"Hos Peder"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld at jeg spør, men hvem er det egentlig du henvender deg til, her?

Du skriver en utrolig lang tekst der du snakker i vei om mennesker som ikke er til stede, kaller folk for fæl og mye av grunnen er (hvis jeg forstår deg rett) at de ikke ser andre, bare seg selv.

Gjør du?

Hvem er det du forteller dette til?

Og hvorfor?

Anonymkode: ecc3e...613

Henvender meg tydeligvis ikke til deg virker det som, men de andre jeg diskuterer med i denne tråden på dette diskusjonsforumet.

Hva var poenget ditt? 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, loveli skrev:

Henvender meg tydeligvis ikke til deg virker det som, men de andre jeg diskuterer med i tråden. Hva var poenget ditt? 

Poenget mitt er at det ikke er en diskusjon i det hele tatt, det er sladder. 

Anonymkode: ecc3e...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lyst til å si etter dagens episode, kan jeg rett og slett ikke skrive her. 🤬🤐

Anonymkode: a0e66...362

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg har lyst til å si etter dagens episode, kan jeg rett og slett ikke skrive her. 🤬🤐

Anonymkode: a0e66...362

Det er lov!

Anonymkode: ecc3e...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror jeg vet hvorfor disse to ble et par, og det er ikke fordi det er en heldig kombinasjon! 

Anonymkode: a0e66...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg tror jeg vet hvorfor disse to ble et par, og det er ikke fordi det er en heldig kombinasjon! 

Anonymkode: a0e66...362

Hvis det ikke handler om sladder og synsing om akkurat disse to, men om typisk dynamikk mellom par, er det vel bare å fortelle? 

Anonymkode: ecc3e...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk det er en idé for Christian å begynne i terapi selv. Men ikke av den grunn Sofia mener, men for at han skal bygge seg selv opp igjen av nedbrytingen hennes og klare å se hvordan hun faktisk behandler ham. 

Anonymkode: a0e66...362

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt er at det ikke er en diskusjon i det hele tatt, det er sladder. 

Anonymkode: ecc3e...613

Det er en fortolkning av det jeg hører på, som jeg ønsker å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, loveli skrev:

Det er en fortolkning av det jeg hører på, som jeg ønsker å diskutere.

«Hun er FÆL!» er ikke, under noen omstendighet, diskusjon. 

Anonymkode: ecc3e...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror faktisk det er en idé for Christian å begynne i terapi selv. Men ikke av den grunn Sofia mener, men for at han skal bygge seg selv opp igjen av nedbrytingen hennes og klare å se hvordan hun faktisk behandler ham. 

Anonymkode: a0e66...362

Støttes!

Men igjen, jeg har liten tro på parterapi og stor tro på individuell terapi :) 

Anonymkode: ecc3e...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke handler om sladder og synsing om akkurat disse to, men om typisk dynamikk mellom par, er det vel bare å fortelle? 

Anonymkode: ecc3e...613

Det er ikke sladder og synsing bare fordi man skriver ikke-flatterende om personene i denne terapien. Men det blir så lite pent, selv om det er faglig basert, så det vil absurd nok bli slettet som hets. 

Anonymkode: a0e66...362

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Hun er FÆL!» er ikke, under noen omstendighet, diskusjon. 

Anonymkode: ecc3e...613

Så du diskrediterer et helt innlegg, som du selv mener er veldig langt, pga ett utbrudd jeg hadde midt i?

Jeg er enig i at akkurat det utbruddet ikke var konstruktivt og skal redigere det nå.

Men når du selv mener jeg ikke diskuterer men bare farer med sladder og det er feil gjort av meg, kanskje du skal gå litt inn i deg selv også og se at måten du la frem ditt synspunkt på mitt synspunkt heller ikke var helt optimalt. Ja? Du prøver å "ta" meg ved å stille det meget usaklige spørsmålet "hvem er det du forteller dine meninger til" inne på et diskusjonsforum. Som om det jeg mener ikke har verdi for andre. Ikke spesielt snilt og omsorgsfullt gjort av deg det heller. Two wrongs osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, loveli skrev:

Så du diskrediterer et helt innlegg, som du selv mener er veldig langt, pga ett utbrudd jeg hadde midt i?

Jeg er enig i at akkurat det utbruddet ikke var konstruktivt og skal redigere det nå.

Men når du selv mener jeg ikke diskuterer men bare farer med sladder og det er feil gjort av meg, kanskje du skal gå litt inn i deg selv også og se at måten du la frem ditt synspunkt på mitt synspunkt heller ikke var helt optimalt. Ja? Du prøver å "ta" meg ved å stille det meget usaklige spørsmålet "hvem er det du forteller dine meninger til" inne på et diskusjonsforum. Som om det jeg mener ikke har verdi for andre. Ikke spesielt snilt og omsorgsfullt gjort av deg det heller. Two wrongs osv...

Bare ignorer AB..613, det er jo Sofia :) 

Anonymkode: a2571...cee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christian gråter og hun sier: "Ja, nå føler jeg at det skjer igjen. Det dreier seg om han".. omg... ruuuun dude!!!! Vel, det er barn med i bildet, så det er mye å tenke på i realiteten, men hun tar kaka. 

Anonymkode: 0747a...3dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Christian gråter og hun sier: "Ja, nå føler jeg at det skjer igjen. Det dreier seg om han".. omg... ruuuun dude!!!! Vel, det er barn med i bildet, så det er mye å tenke på i realiteten, men hun tar kaka. 

Anonymkode: 0747a...3dd

Ja, det var sjokkerende kaldt og selvsentrert. Særlig etter 25 minutter med hovedfokus på henne. Hun har merkelig forestilling om hva et forhold er.... Attpåtil er det C som er bekymrer seg for om det er han som har litt dårlig mentaliseringsevne...

 

Anonymkode: a9391...be5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Attpåtil er det C som er bekymrer seg for om det er han som har litt dårlig mentaliseringsevne...

Projisering 

Anonymkode: a0e66...362

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Christian gråter og hun sier: "Ja, nå føler jeg at det skjer igjen. Det dreier seg om han".. omg... ruuuun dude!!!! Vel, det er barn med i bildet, så det er mye å tenke på i realiteten, men hun tar kaka. 

Anonymkode: 0747a...3dd

Akkurat det synes jeg var fælt å høre på. Vi ser riktignok ikke kroppsspråket, og Peder sa at Sofia tok hånden til Christian, så vi får jo ikke hele historien. Men likevel, vri det over på at hun ikke fikk nok oppmerksomhet virket ganske kaldt og hjerterått. 

Anonymkode: 99dbd...66d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sladder og synsing bare fordi man skriver ikke-flatterende om personene i denne terapien. Men det blir så lite pent, selv om det er faglig basert, så det vil absurd nok bli slettet som hets. 

Anonymkode: a0e66...362

Synes ikke det er så absurd. Det er jo faktisk mennesker det er snakk om, ikke om karakterer som spilles av skuespillere, f.eks. Det ville i så fall endret alt. 

Anonymkode: ecc3e...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo håpløst når Sofia forakter alt med Christian. Alt han sier, alt han gjør, alt han gjorde for mange år siden, familien hans, venner. Ler av at han så på doktorgrad. Men ha en annen mann ville hun visst heller ikke ha. Jeg hadde følt meg spørsmål et gissel. Så hvis ikke DU, Sofia endrer deg, så blir ingenting bedre. 

Anonymkode: a0e66...362

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...