AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #181 Del Skrevet 17. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt dagens episode: Sofia, nå må du bestemme deg: vil du ha motstand eller ikke? Du kan ikke alltid velge hva som er riktig motstand for deg. Er det viktigst for deg å ha kontroll, eller kan du prøve å slippe kontrollbehovet ditt? Hvordan er det mulig å leve opp til dine standarder? Øvelse: si setningene som inneholder noe innsikt og erkjennelse, uten å legge til et "men" etterpå. Dagens episode består av kritikk, kritikk, kritikk og kritikk mot Kristian. Både nye og gamle ting. Hva er poenget? Han tar til seg kritikk, mer enn han kanskje burde, men han prøver i alle fall å endre noe. Sofia vil ikke endre noe som helst med seg selv. Hun spiller alltid ballen over til han igjen i form av mer kritikk for noe han gjorde enten i går, eller for 20 år siden. Anonymkode: a0e66...362 Enig!! Det er så grusomt å høre på! Virket ikke som hun oppfattet det som var en form for kritikk fra Peder heller.. "Ja, eller... " "Men..." Maken til slitsom dame skal du leite lenge etter! Anonymkode: 3891c...b68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #182 Del Skrevet 17. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig!! Det er så grusomt å høre på! Virket ikke som hun oppfattet det som var en form for kritikk fra Peder heller.. "Ja, eller... " "Men..." Maken til slitsom dame skal du leite lenge etter! Anonymkode: 3891c...b68 Jeg får helt noia. Anonymkode: a0e66...362 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #183 Del Skrevet 17. februar 2020 Jeg synes delen der Sofia kritiserte Christian sine sosiale antenner var den verste fra dagens episode. "Jeg er glad jeg slipper å jobbe turnus, det virker slitsomt" - om en sykepleier hører dette er det da virkelig ikke noe å bli fornærmet over. I alle fall ikke noe å ta opp i ettertid. Men det VERSTE er kanskje at Christian (og til dels Peder) sier seg enig i denne og nesten all annen kritikk. Og klart Christian tar seg nær av det når Sofia kritiserer ting han har gjort eller ikke gjort i huset, mannen får jo nesten aldri fred. Jeg hadde blitt et nervevrak av å bo med en sånn person. Anonymkode: 728be...748 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2020 #184 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Kristian måtte legge seg flat fordi han overkokte noen grønnsaker til middag. Sofia ble irritert, men klarte å godta det fordi Kristian kom henne i forkjøpet og sa at han ikke burde vært på kjøkkenet denne dagen. Hun skjønte da at Kristian er voksen nok til å skjønne at overkokte grønnsaker ikke er bra nok. Hadde han ikke sagt noe hadde hun tenkt at han var som et barn som måtte passes på. Men ettersom han la seg flat så kunne de fnyse av denne fadesen og det var bare sååå bra og sååå gode fremskritt........... Altså.., hun fremstår som en kald heks!!! Man får lyst til å hoppe inn i studioet der og rope "Slutt!! Bare slutt!" til henne. Har ikke Kristian hatt kjærester før, eller har han alltid falt for samme typen dame med helt sinnsyke krontrollbehov? Hvis han ser for seg et lykkelig samboerskap, er det dette han ser for seg? Stakkars stakkars mann. Endret 17. februar 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaCollett Skrevet 17. februar 2020 #185 Del Skrevet 17. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes delen der Sofia kritiserte Christian sine sosiale antenner var den verste fra dagens episode. "Jeg er glad jeg slipper å jobbe turnus, det virker slitsomt" - om en sykepleier hører dette er det da virkelig ikke noe å bli fornærmet over. I alle fall ikke noe å ta opp i ettertid. Men det VERSTE er kanskje at Christian (og til dels Peder) sier seg enig i denne og nesten all annen kritikk. Og klart Christian tar seg nær av det når Sofia kritiserer ting han har gjort eller ikke gjort i huset, mannen får jo nesten aldri fred. Jeg hadde blitt et nervevrak av å bo med en sånn person. Anonymkode: 728be...748 Ja, det der syntes jeg også var underlig. Tar man den kommentaren som en fornærmelse, da får man nesten gå i seg selv. Jeg synes Christian høres direkte morsom ut. Han sier at han liker å fortelle en morsom historie og showe litt. Og så sitter Sofia der stille og hører på som den rene kontrollinstansen. Det virker jo som om alt må være så korrekt for henne. Det må da være forferdelig kjedelig? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2020 #186 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) 3 timer siden, CamillaCollett skrev: Ja, det der syntes jeg også var underlig. Tar man den kommentaren som en fornærmelse, da får man nesten gå i seg selv. Jeg synes Christian høres direkte morsom ut. Han sier at han liker å fortelle en morsom historie og showe litt. Og så sitter Sofia der stille og hører på som den rene kontrollinstansen. Det virker jo som om alt må være så korrekt for henne. Det må da være forferdelig kjedelig? Neida, hun er ikke kjedelig! Det er jo viktig at alle liker deg og at du ikke er deg selv men tilpasser deg alle andre hele tiden. Du må ikke stikke deg frem eller være morsom, du må besinne deg og prate i samme toneleie hele veien. Du må helst se på deg selv som verdensmester, og fremstå sur og sinnsykt kontrollerende. Det er viktig å kritisere partneren din for alt han gjør og når du snakker om egne feil må du alltid avslutte med "men..." for å vise at du egentlig ikke mener at du tar feil. Du kan også slenge på noe du synes partneren din gjorde feil i barndommen og tidlig voksenliv for å virkelig fremheve din egen fortreffelighet. Du må be partneren din forandre seg totalt for å møte dine ønsker. Du vet selvfølgelig at det ikke går, så du forventer bare at dere møtes på halvveien. Men du kommer ikke til å forandre på noe ved deg selv, du mener jo du er perfekt så hva er det å forandre? Det betyr at partneren din og parforholdet aldri blir bra nok for deg. Da er det viktig å vise partneren din hvor kjipt du synes det er og kritisere han når han prøver hardere å komme deg i møte. Du må da fortelle han hvordan han gjør alt feil. Hver gang. Hele tiden. Virkelig hele tiden. Og neste gang han faktisk gjør noe slik du ba han om å gjøre det må du ha et annet ønske for hvordan han skulle gjort det. Vær maksimalt uklar og bruk maksimalt med gaslight. Du må henge på han og kontrollere, kommentere og trykke han ned til enhver tid. Aldri gi deg!! Bare da er du en person Sofia tror at andre liker. En person som ikke har negativ påvirkning på andre mennesker. Eller? Snakk om å møte seg selv i døra Sofia!!? At Kristian ble kastet ut av kollokviegruppe én gang fordi han kanskje var litt hyper er INGENTING mot den gjennomført grusomme personen du fremstår som på casten! Hun sier hun vil at Kristian skal være mer observant på hvordan andre tolker han, være en person andre liker, men HAAAAAALLOOO!??? Hva med deg selv??? Endret 17. februar 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 17. februar 2020 #187 Del Skrevet 17. februar 2020 1 time siden, loveli skrev: Neida, hun er ikke kjedelig! Det er jo viktig at alle liker deg og at du ikke er deg selv men tilpasser deg alle andre hele tiden. Du må ikke stikke deg frem eller være morsom, du må besinne deg og prate i samme toneleie hele veien. Du må helst se på deg selv som verdensmester, og fremstå sur og sinnsykt kontrollerende. Det er viktig å kritisere partneren din for alt han gjør og når du snakker om egne feil må du alltid avslutte med "men..." for å vise at du egentlig ikke mener du tar feil. Du kan også slenge på noe du synes partneren din gjorde feil i barndommen og tidlig voksenliv for å virkelig fremheve din egen fortreffelighet. Du må be han forandre seg totalt for deg. Du vet det ikke går, så du forventer bare å møtes på halvveien. Uten å forandre noe selv. Det betyr at det aldri blir bra nok for deg. Da er det viktig å vise partneren din hvor kjipt du synes det er og kritisere han når han prøver hardere. Du må fortelle han hvordan han gjør alt feil. Hver gang. Hele tiden. Og neste gang han gjør det slik du ba han om må du ha et annet ønske for hvordan han skal gjøre det. Du må henge på han og kontrollere, kommentere og trykke han ned til enhver tid. Aldri gi deg!! Bare da er du en person Sofia tror at andre liker. En person som ikke har negativ påvirkning på andre mennesker. Eller? Snakk om å møte seg selv i døra Sofia? At Kristian ble kastet ut av forelesning én gang fordi han kanskje var litt hyper er INGENTING mot den grusomme personen du fremstår som på casten! Du sier du vil at Kristian skal være mer observant på hvordan andre tolker han, være en person andre liker, men HAAAAAALLOOO!??? Hva med deg selv??? 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #188 Del Skrevet 17. februar 2020 Er det noen som vet hva disse folka heter? Jeg tenker at Kristian kanskje hadde hatt godt av å lese denne tråden? Anonymkode: be1cf...262 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #189 Del Skrevet 17. februar 2020 2 timer siden, loveli skrev: Neida, hun er ikke kjedelig! Det er jo viktig at alle liker deg og at du ikke er deg selv men tilpasser deg alle andre hele tiden. Du må ikke stikke deg frem eller være morsom, du må besinne deg og prate i samme toneleie hele veien. Du må helst se på deg selv som verdensmester, og fremstå sur og sinnsykt kontrollerende. Det er viktig å kritisere partneren din for alt han gjør og når du snakker om egne feil må du alltid avslutte med "men..." for å vise at du egentlig ikke mener at du tar feil. Du kan også slenge på noe du synes partneren din gjorde feil i barndommen og tidlig voksenliv for å virkelig fremheve din egen fortreffelighet. Du må be partneren din forandre seg totalt for å møte dine ønsker. Du vet selvfølgelig at det ikke går, så du forventer bare at dere møtes på halvveien. Men du kommer ikke til å forandre på noe ved deg selv, du mener jo du er perfekt så hva er det å forandre? Det betyr at partneren din og parforholdet aldri blir bra nok for deg. Da er det viktig å vise partneren din hvor kjipt du synes det er og kritisere han når han prøver hardere å komme deg i møte. Du må da fortelle han hvordan han gjør alt feil. Hver gang. Hele tiden. Virkelig hele tiden. Og neste gang han faktisk gjør noe slik du ba han om å gjøre det må du ha et annet ønske for hvordan han skulle gjort det. Vær maksimalt uklar og bruk maksimalt med gaslight. Du må henge på han og kontrollere, kommentere og trykke han ned til enhver tid. Aldri gi deg!! Bare da er du en person Sofia tror at andre liker. En person som ikke har negativ påvirkning på andre mennesker. Eller? Snakk om å møte seg selv i døra Sofia!!? At Kristian ble kastet ut av forelesning én gang fordi han kanskje var litt hyper er INGENTING mot den gjennomført grusomme personen du fremstår som på casten! Hun sier hun vil at Kristian skal være mer observant på hvordan andre tolker han, være en person andre liker, men HAAAAAALLOOO!??? Hva med deg selv??? 👏👏👏👏 Anonymkode: 3891c...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #190 Del Skrevet 17. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 👏👏👏👏 Anonymkode: 3891c...b68 Tror ikke det var forelesning engang, men fra en studiegruppe. Det er så fælt å høre på hvordan hun kikket og kritiserer og hvordan han mener at hun tildels har rett. Spesielt i dagens episode da de snakket om den middagen. Takk guud fir at han så selv at dette ikke var jea nok. Positivt framskritt for Christian. Da trengte hun jo ikke bli irritert for lille gutten så det jo selv. At han kan godta noe sånt!? Det er ikke bare litt asymmetri, den er enorm! Anonymkode: 3891c...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #191 Del Skrevet 17. februar 2020 Er det noen som vet om disse to er anonyme eller om de bruker sine ordentlige navn? Skulle virkelig likt å sett dem live. Anonymkode: 57a13...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 17. februar 2020 #192 Del Skrevet 17. februar 2020 Jeg lurer veldig på hvirdan vi ville oppfattet sofia og kristian hvis vi kunne SE dem, mimikk, kroppsholdning, utseende osv har enirmt mye å si for hvordan vi ser folk og tolker det de sier. Kanskje ser Peder noe vi ikke ser mtp hvor «mild» han hele tiden er mot Sofia 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #193 Del Skrevet 17. februar 2020 Enig! Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om disse to er anonyme eller om de bruker sine ordentlige navn? Skulle virkelig likt å sett dem live. Anonymkode: 57a13...af0 Enig! Det forrige paret var det bilde av. Skjønner jo veldig godt at de vil være anonyme, men jeg lurer fælt på hvordan de ser ut. Anonymkode: 3891c...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #194 Del Skrevet 17. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hva disse folka heter? Jeg tenker at Kristian kanskje hadde hatt godt av å lese denne tråden? Anonymkode: be1cf...262 Jeg er 98% sikker på at jeg har funnet de på SoMe. Anonymkode: a2571...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2020 #195 Del Skrevet 17. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Enig! Det forrige paret var det bilde av. Skjønner jo veldig godt at de vil være anonyme, men jeg lurer fælt på hvordan de ser ut. Anonymkode: 3891c...b68 Jeg tipper de ser cirka slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2020 #196 Del Skrevet 17. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 98% sikker på at jeg har funnet de på SoMe. Anonymkode: a2571...cee Kan du sende meg PM med infoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbie007 Skrevet 17. februar 2020 #197 Del Skrevet 17. februar 2020 Kan du sende meg en Pm med denne infoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galanga Skrevet 17. februar 2020 #198 Del Skrevet 17. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 98% sikker på at jeg har funnet de på SoMe. Anonymkode: a2571...cee Send meg gjerne PM, jeg har prøvd å finne ut av det, men kommer ikke videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 17. februar 2020 #199 Del Skrevet 17. februar 2020 Etter dagens episode er Christian enda mer likandes enn før. Han er den eneste i hans familie med høyere utdanning. På vgs hadde han hår til rumpa og slengbukser. Han liker å være på kanten og kan irritere folk. Jeg har skikkelig sansen for fyren. Sofia bare " ... Christian du tlbær mæ.. Du ælska alt med mæ.. æ e perfekt.. al dente" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #200 Del Skrevet 17. februar 2020 2 minutter siden, minister-mio skrev: Etter dagens episode er Christian enda mer likandes enn før. Han er den eneste i hans familie med høyere utdanning. På vgs hadde han hår til rumpa og slengbukser. Han liker å være på kanten og kan irritere folk. Jeg har skikkelig sansen for fyren. Sofia bare " ... Christian du tlbær mæ.. Du ælska alt med mæ.. æ e perfekt.. al dente" Hahaha kunne ikke vært mer enig!! Han kan UTEN problemer finne noen som setter pris på han som han er istedenfor å holde ut med noen som tror hun vet bedre enn han selv hva han tenker og mener og føler og at han tilogmed ser opp til henne?? HERREGUD for ei kjerring. Jeg har ikke ord. Anonymkode: 0c8aa...f25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå