Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

On 1/2/2021 at 6:14 PM, sofie777 said:

Begynte visst på Bridgerton-bøkene av Julia Quinn. Ikke helt sjakktrekk siden det blir litt forvirrende hvor jeg er i boken og i serien, men totalen blir grei. (Liker å lese bøker til serier og filmer, men prøver å lese i litt tidsmessig avstand fra hverandre)

 

On 1/11/2021 at 11:47 PM, sofie777 said:

Andre bok i Bridgerton-serien: The Viscount Who Loved Me (Om Anthony for det meste, naturlig nok)

Jeg har også begynt på disse nå. Jeg er vanligvis ingen fan av lydbøker, synes det er vanskelig å konsentrere seg. Og tidvis litt latterlig med den samme stemmen på damer og menn, bare morsk i tonen når det er menn som snakker, og spinkel og sart når det er kvinner. 😄

Jeg fant likevel ut at jeg ikke ønsker å vente mellom 7 og 14 år på resten av sesongene, så da satte jeg i gang med bøkene. Liker så langt bok 2 bedre enn 1. Det passer egentlig ganske bra til hjemmekontorjobbing, da ingen forstyrrer meg og det er lett å følge med. Hadde aldri klart å følge med på jobb der det stadig kommer folk som skal snakke. Og heller ikke hatt tålmodighet til å høre på en lydbok mens jeg ellers gjorde ingenting. 

Anonymkode: 0f745...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 

Jeg har også begynt på disse nå. Jeg er vanligvis ingen fan av lydbøker, synes det er vanskelig å konsentrere seg. Og tidvis litt latterlig med den samme stemmen på damer og menn, bare morsk i tonen når det er menn som snakker, og spinkel og sart når det er kvinner. 😄

Jeg fant likevel ut at jeg ikke ønsker å vente mellom 7 og 14 år på resten av sesongene, så da satte jeg i gang med bøkene. Liker så langt bok 2 bedre enn 1. Det passer egentlig ganske bra til hjemmekontorjobbing, da ingen forstyrrer meg og det er lett å følge med. Hadde aldri klart å følge med på jobb der det stadig kommer folk som skal snakke. Og heller ikke hatt tålmodighet til å høre på en lydbok mens jeg ellers gjorde ingenting. 

Anonymkode: 0f745...7be

Hører lydbok FOR å få sove, altså midt på natten. Det fungerer for meg. Det er verre med podcaster, der bør man høre mer etter. (Setter lydboken sånn at den stopper etter 15 minutter og har jeg ikke sovnet, så setter jeg nye 15 minutter. Dagen etter spoler jeg tilbake 15 "hakk" og da er jeg som regel et sted jeg husker, ellers spoler jeg litt til. Ja, jeg har hørt enkelte avsnitt 3 ganger...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last girl gone, av Hetherton. Helt grei spenningsbok. Oppleseren har litt vel "breathy" stemme for min smak, men handlingen er grei nok til å veie opp for det. 

Anonymkode: 6e91a...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klodens kamp, litt for mye action etter min smak og leseren leser på en rar og monoton måte.  Kommer nok til å gi meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har akkurat begynt å høre på Myrgraven av Val Mcdermid. 
Har nettopp gjort meg ferdig med Outlanderbøkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stueloff skrev (På 23.1.2021 den 23.47):

Screenshot_20210123-234620_Storytel.jpg.9a39e06d9d499333180210e89889d0d9.jpg

Den har jeg lest, og den er dødsbra!

Jeg hører på Harry Potter and the goblet of fire. Av Stephen Fry. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

The girl who came home, av Hazel Gaynor

Past obsession, av Richard Taylor

Det har utrolig mye å si hvem som har lest inn boken. Flere interessante historier har jeg gitt opp fordi den er lest inn med irriterende stemmer. Den første av disse er lest inn delvis med irsk aksent, som var veldig behagelig å høre på. 

Anonymkode: 0f745...7be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...