Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Naboen. Buthler og Öhrlund.

Du leser Silverbjelke du også altså. Tror det er noe av det råeste jeg noen sinne har lest/hørt. Etter bok 4 i serien måtte jeg koble av litt. Og lytter for øyeblikket på Andreas Eek sin dystopiske triologi som er nylig kommet ut. Serie om en pandemi i Sverige som gjør de smittede til monstre. Finner dette avkoblende i forhold til Silverbjelke. Men skal fortsette med Silverbjelke når jeg er ferdig med bøkene til Eek.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Overstory av Richard Powers. Nydelig bok om trær og mennesker, og hvorfor naturvern er menneskevern. 

image.png.2fe68e72dd0a19b803696a21b27cfcd9.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Babysitter: my summers with a serial killer av Liza Rodman 

(Sann historie!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steelheart av Brandon Sanderson - Må komme meg videre til flere av ikke-Cosmere-bøkene hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nettopp hørt Tvillingenes Dagbok og Beviset av Agota Kristof. Begge ble nylig tilgjengelig på Spotify, lest av Trini Lund. Fantastiske, brutale og tankevekkende bøker. Gleder meg til tredje og siste bok kommer i juni. Anbefales på det sterkeste. De er begge korte, ca 3 timer. 

Anonymkode: ac0c1...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne på "Den sista spiken" av Stefan Ahnhem når jeg legger meg i kveld! :hoppe: (Nr. 7 i serien om Fabian Risk som kom ut nå 17. mai) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket hører jeg på Davinci koden. Før det hørte jeg på den 3 og foreløpig siste boka om Malte Moddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...