Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så sjalu på dere som kan høre på lydbøker mens dere går og tar kollektivt osv. Er avhengig av å være i ro når jeg hører, og har liksom ikke funnet det perfekte tidspunktet på en god stund. Har gitt opp å høre på senga, for da klarer jeg ikke sovne fordi jeg følger med på boka. Satte på Fange av natt og tåke, sovna ikke før den var ferdig og da skulle jeg på skolen om halvannen time. Kan heller ikke høre på når jeg sitter på buss eller tog, for da glemmer jeg å gå av. Var så glad for at stoppet mitt på vei hjem fra skolen var siste stopp og snuplass for bussen før den skulle kjøre samme ruta tilbake. :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hon som måste dö" av David Lagercrantz (Den sjette boken Millenium-serien som opprinnelig var skrevet av Stieg Larsson). Foretrekker svenske lydbøker både på grunn av prisen (Liker å kjøpe dem :ler:) fordi de har så mange vanvittig flinke opplesere. Han som leser denne boken heter Stefan Sauk og er helt suveren! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uskyldig morder av Lisa Gardner. Digger den serien! Hun som leser er også veldig dyktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

På 27.8.2019 den 16.32, Subtil skrev:

Er så sjalu på dere som kan høre på lydbøker mens dere går og tar kollektivt osv. Er avhengig av å være i ro når jeg hører, og har liksom ikke funnet det perfekte tidspunktet på en god stund. Har gitt opp å høre på senga, for da klarer jeg ikke sovne fordi jeg følger med på boka. Satte på Fange av natt og tåke, sovna ikke før den var ferdig og da skulle jeg på skolen om halvannen time. Kan heller ikke høre på når jeg sitter på buss eller tog, for da glemmer jeg å gå av. Var så glad for at stoppet mitt på vei hjem fra skolen var siste stopp og snuplass for bussen før den skulle kjøre samme ruta tilbake. :nori:

:) er jo mulig å sette på timer slik at boka stopper av seg selv - hva med å bruke den funskjonen når du tar kollektivt? Sette timeren litt kortere enn det turen tar? Nå er jeg ikke sikker på hvordan det funker i alle lydbokapper men iallefall i lydhør kan du bestemme antall minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med Daisy Jones & The Six og nevner det fordi dette er blandt de absolutt beste lydbøkene jeg har lyttet til noensinne. Engasjerende historie, ja, men også helt vanvittig bra lyd og enormt dyktige innlesere. Virkelig en bok å sjekke ut- jeg ble helt hekta og lytta til hele greien ila to dager. (Ligger på storytel)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.9.2019 den 10.50, lillesnillelilla skrev:

:) er jo mulig å sette på timer slik at boka stopper av seg selv - hva med å bruke den funskjonen når du tar kollektivt? Sette timeren litt kortere enn det turen tar? Nå er jeg ikke sikker på hvordan det funker i alle lydbokapper men iallefall i lydhør kan du bestemme antall minutter.

Hehe, problemet er at bøkene blir så spennende at jeg ikke klarer å la være å sette på ny timer gang på gang, og da igjen ender opp med å høre ut hele boka. :phaedra:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...