Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bilderesultater for bara ett barn

 

Leste først Størst av alt og ble helt forelsket i forfatteren, så leste jeg utover enhver rimelig tvil som også var helt fantastisk, nå har jeg akkurat begynt på denne. 

Hun er flink til å skrive ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å lurer på om jeg skal kjøpe Outlander-serien i lydbok. Men den er så lang, og det koster mye. Orker jeg alt? Ser tv-serien, og mye er kjedelig, som alle seksualiserte scener og mye fra USA... Men føler jeg vil høre mer enn tv-serien...

9 lydbøker av 30 timer ca er 270 timer...Vet ikke jeg...

 

Har gjort dette med andre serier, men vet ikke om denne faller inni den delen jeg liker.

 

Jeg liker Discovery of witches, og for lenge siden likte jeg True blood, House of night novellene, Twilight.

 

Men nå er jeg i bét. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2020 den 9.32, Anita. skrev:

Jeg også 🤭

Hvordan er det å høre på Stephen Fry?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, GjestSiden2006 said:

Hvordan er det å høre på Stephen Fry?

Jeg mener Stephen Frys stemme er skapt for lydbøker! Jeg er veldig kresen på opplesere, da en dårlig til middels oppleser kan ødelegge hele opplevelsen av boka, men hvis jeg ser at Stephen Fry har lest inn ei bok kan jeg plukke den opp,  selv om jeg ikke var så interessert i boka i utgangspunktet, og vite at jeg kommer til å kose meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så His Dark Materials for en liten stund siden, så måtte lese bøkene. Nå er jeg på bok 2, The Subtle Knife og gleder meg til neste sesong på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Hvordan er det å høre på Stephen Fry?

Veldig bra! Behaglig og fasinerende å høre på 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En søvnløs natt senere og jeg har begynt på The Amber Spyglass av tidligere nevnte forfatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd men flere og flere nye bøker kommer ikke som lydbok :(
Har feks hørt alle som Lars Kepler har gitt ut men den siste kommer ikke som lydbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Subtle Art of Not Giving a F**k" av Mark Manson. Spesielt kapittelet "You Are Not Special" synes jeg er ekstra aktuelt nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.3.2020 den 14.50, MrOptimist skrev:

Veldig synd men flere og flere nye bøker kommer ikke som lydbok :(
Har feks hørt alle som Lars Kepler har gitt ut men den siste kommer ikke som lydbok.

Det kan hende at den er for "ny" ennå? 

En serie jeg leser i vanlig bok, kommer som lydbok først et år etter. Dette gjelder Storytel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

This Charming Man av Marian Keyes. Dette er den siste romanen hennes jeg ikke har lest eller hørt på lydbok. Har blitt så glad i bøkene hennes at det er skikkelig nedtur at denne går mot slutten og at det ikke er flere bøker der ute av henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt mange lydbøker i det siste, m 14 dager ferie og så 14 dager karantene. Det jeg har lest i det siste er . 7 søstre av Lucinda Riley. Hører nå via Storytel på  Sun Sister som er den siste i serien. Jørgen Jæger om lensmann Ole Vik. Buthler & Ohrlund om Christopher  Silfverbielke.  

Anonymkode: c0386...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på Som pesten, meget spennende og ganske så aktuell i disse coronatider.

Folk som er nervøse for eller har angst rundt coronagreiene bør dog holde seg langt unna denne boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...