Gå til innhold

Hvilken lydbok hører du på nå?


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dragonfly in amber av Diana Gabaldon.

Anonymkode: 7cf68...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The demon of the nights-margit sandemo

Anonymkode: c3bef...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Chantielle skrev (På 13.4.2021 den 22.18):

Under fire øyne av Denise Rudberg.

Samme her :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig å finne en lydbok, der oppleseren er behagelig å høre på. Måtte nettopp avbryte en ny bok etter to minutter pga smatting etter hver setning. Men jeg skjønner jo at Lasse Lindtner og Kim Haugen ikke kan lese inn alle bøkene som jeg liker😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på et par av novellene i Brandon Sandersons Arcanum Unbounded før jeg fortsetter i Cosmere. Er straks ferdig med Sword of Destiny av Andrzej Sapowski, men må vente på en Credit før jeg kan høre neste bok, så da hører jeg gjennom The Austen Collection, alle bøkene til Jane Austen delvis dramatisert av kjente skuespillere (som Claire Foy, Billie Piper og Florence Pugh). Dessverre er det mye musikk i denne, så jeg klarer ikke å sovne av den like lett som de andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nettopp hørt de 4 første bøkene i serien om Silverbjelke på Storytel. Dette er en serie som er skrevet av Butcher/ôhlund. Og er en fortsettelse av serien Jacob Colt. (Man bør lese Colt før man leser Silverbjelke). Serien er på svensk. Den er meget spennende, og ekstremt grov og voldelig. Dette er absolutt ikke lydbøker du setter på i bilen hvis svigermor og eller barna er med. Svært sterke beskrivelser av fysisk, psykisk og seksualisert vold. Jeg tror dette er noe av det drøyeste jeg noen gang har hørt. Men meget spennende, og på sin måte meget velskrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...