Gå til innhold

Dere som er i forhold med normale empatiske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stiller høye krav til meg?

Han lover, ( futurefaking ) men jeg tror han bare har veeeldig lyst til å møte meg, det er ikke mye.

Sier selv hva han ønsker seg og videre spørsmål, men det der med krav? barn, ekteskap og by er alt for tidlig, hadde løpt.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Ok, her presenterer du tre røde flagg for meg.

Du får se dette selv, men jeg hadde droppet det. Og jeg trodde det var det du ønsket, å gjøre som vi som får til gode forhold. 

Anonymkode: 090a2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min sa han ønsket seg barn en dag, men det var før vi engang var på en eneste date. Han sa aldri "med deg", eller noe som helst om "når vi blir sammen". Det ville jeg ha tolket veldig negativt/desperat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, her presenterer du tre røde flagg for meg.

Du får se dette selv, men jeg hadde droppet det. Og jeg trodde det var det du ønsket, å gjøre som vi som får til gode forhold. 

Anonymkode: 090a2...316

Han hadde bare lignende erfaringer som han ønsket å dele, han har jo merket at jeg ikke er et menneske som hopper når han sier hopp. Det er vel derfor han er så "på" ennå, dessuten så tar han grensene mine.

Merker jeg har utfordret han da, vil ta opp de "lovnadene" før jeg møter han uansett, jeg tror det bare er et klomsete forsøk på å vinne meg over, han har spurt veldig lenge nemlig.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nuith skrev:

Mannen min sa han ønsket seg barn en dag, men det var før vi engang var på en eneste date. Han sa aldri "med deg", eller noe som helst om "når vi blir sammen". Det ville jeg ha tolket veldig negativt/desperat. 

Ja, det hadde jeg og gjort.

Han jeg snakker om sier han kan bidra med noe ( bare samtalemessig ) men at det ikke er sikkert vi blir kjærester, vi må møtes for å se om det er kjemi mer, svarer på meldinger med en gang, fair nok til et møte i hvertfall.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han hadde bare lignende erfaringer som han ønsket å dele, han har jo merket at jeg ikke er et menneske som hopper når han sier hopp. Det er vel derfor han er så "på" ennå, dessuten så tar han grensene mine.

Merker jeg har utfordret han da, vil ta opp de "lovnadene" før jeg møter han uansett, jeg tror det bare er et klomsete forsøk på å vinne meg over, han har spurt veldig lenge nemlig.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Hvorfor forteller du meg dette?

Jeg synes dette høres helt feil ut. 

Men det virker jo nesten som du ikke vil innse at dette er feil mann å inngå forhold med, eller at du selv ikke er klar for noe seriøst (hvis det er du som hadde løpt).

Her blinker det rødt. 

Anonymkode: 090a2...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nuith skrev:

Mannen min sa han ønsket seg barn en dag, men det var før vi engang var på en eneste date. Han sa aldri "med deg", eller noe som helst om "når vi blir sammen". Det ville jeg ha tolket veldig negativt/desperat. 

Ja, det er normalen. Å si hva man ønsker seg i livet.

Etterhvert kan man evt si at man ser for seg den andre i den fremtiden man selv drømmer om. 

Anonymkode: 090a2...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er normalen. Å si hva man ønsker seg i livet.

Etterhvert kan man evt si at man ser for seg den andre i den fremtiden man selv drømmer om. 

Anonymkode: 090a2...316

Det har han gjort.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forteller du meg dette?

Jeg synes dette høres helt feil ut. 

Men det virker jo nesten som du ikke vil innse at dette er feil mann å inngå forhold med, eller at du selv ikke er klar for noe seriøst (hvis det er du som hadde løpt).

Her blinker det rødt. 

Anonymkode: 090a2...316

Jeg svarer fordi det er vanlig høflighet.

Mulig det er feil mann, og forhold så tidlig er uansett no go, ting tar tid. Jeg er vel klar når jeg møter rett mann, ikke før.

Takk for svar :)

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var starten for dere, de som "var litt ekstra på"? Drev de med litt futurefakting i starten, eller var det ikke noe av det?

Skal forstå sunne menn i normale relasjoner med damer.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Mannen min ble hodestups forelsket. Faren hans kunne se det på ham, dagen etter at han var på besøk hos meg første gang. Han drev med dagdrømming om fremtiden vår. Han var en blanding mellom å ønske å ville ta det rolig, og forelskelsen som reiv i han. Det som viste hvor flott han er, er at han inviterte i meg. Inviterte tid. Hver gang han kunne, så var han med meg. Når han ikke var med meg, så hadde vi kontakt likevel. Hadde han vært stille, kom beskjeden om en travel dag uoppfordret 😊

Anonymkode: 49939...0ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min ble hodestups forelsket. Faren hans kunne se det på ham, dagen etter at han var på besøk hos meg første gang. Han drev med dagdrømming om fremtiden vår. Han var en blanding mellom å ønske å ville ta det rolig, og forelskelsen som reiv i han. Det som viste hvor flott han er, er at han inviterte i meg. Inviterte tid. Hver gang han kunne, så var han med meg. Når han ikke var med meg, så hadde vi kontakt likevel. Hadde han vært stille, kom beskjeden om en travel dag uoppfordret 😊

Anonymkode: 49939...0ef

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 090a2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal unngå alle menn som våger å tenke fremtid med deg, ender du i alle fall med møkkamenn..

Anonymkode: 265a4...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke empatisk, han spiller. 

Anonymkode: 13e55...436

Å, jeg er så enig!

Anonymkode: 090a2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal unngå alle menn som våger å tenke fremtid med deg, ender du i alle fall med møkkamenn..

Anonymkode: 265a4...39a

Det er ikke snakk om at de ikke skal tenke på fremtiden, men at de ikke skal drømme henne inn i den fremtiden, før de kjenner henne. Hvis de gjør det, så er det kun et spill for å lure henne til å bli forelsket.

Anonymkode: 090a2...316

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å, jeg er så enig!

Anonymkode: 090a2...316

Så du spiller aldri bittelitt FØR du har møtt ett menneske?

 

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke han høres så empatisk ut egentlig. Han mangler jo evnen til å se at det er rart å si til noen "vi skal takle problemene dine sammen" når dere akkurat har begynt å snakke. Han høres mer ut som den typen som overfantaserer og blir sur når ting ikke blir som han vil. Har selv brent meg på den typen ved at jeg trekker meg tilbake når det blir for mye og da blir det sutring over at drømmen er knust når vi omtrent ikke kjenner hverandre 😕

En mann som faktisk er empatisk viser forståelse uten å tvinge seg selv inn i bildet. 

Endret av Deerinspotlight
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke snakk om at de ikke skal tenke på fremtiden, men at de ikke skal drømme henne inn i den fremtiden, før de kjenner henne. Hvis de gjør det, så er det kun et spill for å lure henne til å bli forelsket.

Anonymkode: 090a2...316

Mulig ja, samtidig har han sagt at det ikke er sikkert vi blir kjærester, at vi må møtes for å se om det er noe kjemi der.

 

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Deerinspotlight skrev:

Jeg syns ikke han høres så emptatisk ut egentlig. Han mangler jo evnen til å se at det er rart å si til noen "vi skal takle problemene dine sammen" når dere akkurat har begynt å snakke. Han høres mer ut som den typen som overfantaserer og blir sur når ting ikke blir som han vil.

En mann som faktisk er empatisk viser forståelse uten å tvinge seg selv inn i bildet. 

Han viser forståelse, han har bare lært noe hos fagpersoner som også kan hjelpe meg.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høflig og støttende, ingen snakk om sex, reflekterte tanker og virker oppegående og snill, men så er det der med noe futurefaking da, bare lurer på om det er fordi han så gjerne vil møte meg, har vært litt mas der,men har respektert grenser.

Jeg er et brent barn, jeg må forstå det som er normalt.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Kjenner meg så igjen! Var sammen med en psykopat i flere år og nå som jeg er klar for dating igjen er jeg helt forvirret. Min ex kjørte på med overkjøring og sjarm fra dag en. Han var så ekstremt på! Nå som jeg har møtt en jeg liker må jeg virkelig holde meg i selen for p ikke bare kjøre på med alt på en gang. Jeg kan rett og slett ikke lese normale menn. Men bruker tid og prøver å ikle stresse. Men merkelig opplevelse... 

Anonymkode: ade23...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal unngå alle menn som våger å tenke fremtid med deg, ender du i alle fall med møkkamenn..

Anonymkode: 265a4...39a

Ja, det kan du si, han forrige "kjæresten" min snakket aldri om framtiden selv om han holdt på med smiger og lovebombing.

;)

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du spiller aldri bittelitt FØR du har møtt ett menneske?

 

Anonymkode: 5e6ee...92f

Nei!

Det er jo å skyte seg selv i foten.

4 minutter siden, Deerinspotlight skrev:

Jeg syns ikke han høres så empatisk ut egentlig. Han mangler jo evnen til å se at det er rart å si til noen "vi skal takle problemene dine sammen" når dere akkurat har begynt å snakke. Han høres mer ut som den typen som overfantaserer og blir sur når ting ikke blir som han vil. Har selv brent meg på den typen ved at jeg trekker meg tilbake når det blir for mye og da blir det sutring over at drømmen er knust når vi omtrent ikke kjenner hverandre 😕

En mann som faktisk er empatisk viser forståelse uten å tvinge seg selv inn i bildet. 

Helt enig!

Anonymkode: 090a2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...