Gå til innhold

Dere som er i forhold med normale empatiske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 25.8.2019 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Drev de med litt futurefakting i starten, eller var det ikke noe av det?

Anonymkode: 5e6ee...92f

How about you write everything in english instead of norwegian, so you at least sound intelligent rather than a stupid idiot?

Anonymkode: 305dd...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit for meg. 

Jeg er likevel sterkt uenig i at det er de tingene der som har med empati å gjøre. Eller at det er ok å angripe og håne brukere på forum. Jeg ville holdt meg unna å date noen som gikk til angrep på andre mennesker. 

Anonymkode: 090a2...316

Jeg håner ingen, men når nevnte bruker mener at måten Ts tenker på er røde flagg så tenker jeg at det må korrigeres. Hadde det vært noen av de andre mannlige brukerne her inne som ikke skriver/gjør slike ting så hadde jeg heller ikke brydd meg.

 

Anonymkode: 13e55...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Sunne menn?
Vi er alle litt sprø eller syke. Du mener sosialt funksjonelle menn.
 Jeg viser interesse for personen, jeg tar initiativ til å snakke🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håner ingen, men når nevnte bruker mener at måten Ts tenker på er røde flagg så tenker jeg at det må korrigeres. Hadde det vært noen av de andre mannlige brukerne her inne som ikke skriver/gjør slike ting så hadde jeg heller ikke brydd meg.

 

Anonymkode: 13e55...436

Dette gidder jeg ikke. Jo, du håner en bruker i flere innlegg. Og du var helt enig da jeg kom med samme råd som han.

Fra nå av får du skrive til ts på egenhånd, i stedet for å benytte deg av ulike brukere som spillebrikker i et psykt spill. 

Anonymkode: 090a2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant! Hvis hun ikke hadde slukt agnet og hengt på kroken så hadde hun droppet han. I stedet kommer hun til å møte han, «bare for å se». Og gjett hvem som ender opp med å bli kjæreste, «bare for å prøve»....

Anonymkode: 090a2...316

Dette er langt unna min nettdate-erfaring. Det var ganske mange som helt enkelt trakk seg etter første møte. Første møte er ingen limpinne. Jeg tror mange unngår dette første møtet fordi det veldig ofte er slutten på en romantisk brevveksling.Drømmen blir drept.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, I Grosny skrev:

Dette er langt unna min nettdate-erfaring. Det var ganske mange som helt enkelt trakk seg etter første møte. Første møte er ingen limpinne. Jeg tror mange unngår dette første møtet fordi det veldig ofte er slutten på en romantisk brevveksling.Drømmen blir drept.

Men nå er kanskje ikke du den største sosiopaten av de alle, heller, I Grosny? 

Anonymkode: 090a2...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gidder jeg ikke. Jo, du håner en bruker i flere innlegg. Og du var helt enig da jeg kom med samme råd som han.

Fra nå av får du skrive til ts på egenhånd, i stedet for å benytte deg av ulike brukere som spillebrikker i et psykt spill. 

Anonymkode: 090a2...316

?? 

Anonymkode: 13e55...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er kanskje ikke du den største sosiopaten av de alle, heller, I Grosny? 

Anonymkode: 090a2...316

Jeg prøver heller å være en lagspiller. Jeg er muligens snillere enn min grunnpersonlighet fordi det samsvarer med mine idealer. Mulig det var vanskelig å komme videre etter første date fordi jeg ikke spilte noe spill. Jeg tenkte at jeg er som jeg er og hvis ikke dama ser det og synes det er bra nok, så er det bedre å lete videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gidder jeg ikke. Jo, du håner en bruker i flere innlegg. Og du var helt enig da jeg kom med samme råd som han.

Fra nå av får du skrive til ts på egenhånd, i stedet for å benytte deg av ulike brukere som spillebrikker i et psykt spill. 

Anonymkode: 090a2...316

Her tror jeg vi har snakket forbi hverandre, men nevermind. 

Anonymkode: 13e55...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at jeg er normal og empatisk selv om det ikke nødvendigvis er presist.

Første date med min kjære var på  restaurant. Samtalene handlet om å bli kjent, fortelle og skravle. Framtidsvisjonene var ikke oppe på det tidspunktet, men det lå litt i kortene at barneproduksjon ikke var aktuelt siden vi begge hadde voksne barn. Brent av tidligere mislykkede dater hadde jeg redusert forventningene, og var den kvelden bare ute etter en ting, nemlig å ha en hyggelig og interessant kveld. Det ble hyggelig. Det ble interessant. Det ble gode samtaler og det ga mersmak. Det ble ikke mer fysisk enn litt kjæling med nakken hennes og et" god tur hjem" kyss, men dette var nok til å forstå at det fysiske var svært lovende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg møtt denne mannen, ingen psyko som prøver å hekte meg på noe som helst måte.

Slutter å spørre etter råd her inne.   ;)

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2019 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Samme her, min ex var en covert narsissist, er derfor jeg leter etter normalen, det blir hjelp til selvhjelp mot sunnere liv og valg.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Beklager avsporing, men tenker det kanskje kan være relevant likevel. Hvilke tegn viste exen din som gjør at du er sikker på at han er en covert narsissist? Jeg lurer på om han jeg datet inntil nylig, er en covert narssisst.

Jeg har lest meg opp på alle tegnene, men det er så uforståelig hvordan en mann som fremstår så empatisk kan ha en slik personlighetsforstyrrelse.. 

Anonymkode: 204c7...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager avsporing, men tenker det kanskje kan være relevant likevel. Hvilke tegn viste exen din som gjør at du er sikker på at han er en covert narsissist? Jeg lurer på om han jeg datet inntil nylig, er en covert narssisst.

Jeg har lest meg opp på alle tegnene, men det er så uforståelig hvordan en mann som fremstår så empatisk kan ha en slik personlighetsforstyrrelse.. 

Anonymkode: 204c7...595

De er ikke empatisk, det er et kynisk, manipulerende og kalkulert skuespill, du er i en konkurranse-ikke en relasjon.

100 prosent sikker,les om "circle of abuse " så forstår du. 

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Futurefaking"...alle disse begrepene kvinner kommer opp med for å forklare menns oppførsel og sette dem i drittsekk-båsen.

Menn flest tenker ikke så mye over dette som kvinner. Han var keen i starten, og mistet interessen. Så mye mer komplisert enn det er det ikke.

Anonymkode: bb1b3...37c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Futurefaking"...alle disse begrepene kvinner kommer opp med for å forklare menns oppførsel og sette dem i drittsekk-båsen.

Menn flest tenker ikke så mye over dette som kvinner. Han var keen i starten, og mistet interessen. Så mye mer komplisert enn det er det ikke.

Anonymkode: bb1b3...37c

Ja, men de fleste interesserte menn snakker ikke på første date om sommerferien de og daten skal dra på sammen til neste år, eller barna de skal få. Det er dette som er futurefaking. Å love mye og detaljert (ikke bare love å fortsette å date) helt i starten av en relasjon.

Anonymkode: 5ea37...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2019 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg møtt denne mannen, ingen psyko som prøver å hekte meg på noe som helst måte.

Slutter å spørre etter råd her inne.   ;)

Anonymkode: 5e6ee...92f

«Hva var det vi sa?» ;) 

Anonymkode: 090a2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...