Gå til innhold

Dere som er i forhold med normale empatiske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var starten for dere, de som "var litt ekstra på"? Drev de med litt futurefakting i starten, eller var det ikke noe av det?

Skal forstå sunne menn i normale relasjoner med damer.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Empatiske menn er ikke «ekstra på» eller driver med spill. De er snille og empatiske, det du ser er det du får. 

Anonymkode: 13e55...436

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er futurefakting? 

Anonymkode: 9a5b1...e77

De snakker om framtiden før relasjonen egentlig er etablert, eks:

futurefaking / en gulerot som du skal strekke deg etter fordi det kommer en belønning i nærmere tid, får andre part til å slappe av/ gi seg hen mye fortere.

Til en viss grad er dette vanlig, folk kan slenge ut mye rart, men må lære seg å skille mellom det som er manipulerende og ikke.

Anonymkode: 5e6ee...92f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Empatiske menn er ikke «ekstra på» eller driver med spill. De er snille og empatiske, det du ser er det du får. 

Anonymkode: 13e55...436

Enig med deg, men lurer på om de likvel kan drive med noe futurefaking fordi de så gjerne vil møte deg, eller om det bare er psyko folk som holder på slik.

Skal møte en som driver med litt futurefaking, for meg er det et rødt flagg, men det er det eneste røde flagget jeg ser til nå, jeg kan ikke dømme alt og alle, da blir det et trist liv.

Anonymkode: 5e6ee...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, men lurer på om de likvel kan drive med noe futurefaking fordi de så gjerne vil møte deg, eller om det bare er psyko folk som holder på slik.

Skal møte en som driver med litt futurefaking, for meg er det et rødt flagg, men det er det eneste røde flagget jeg ser til nå, jeg kan ikke dømme alt og alle, da blir det et trist liv.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Hvordan holder han på? Eksempel fra han? 

Anonymkode: 00089...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan holder han på? Eksempel fra han? 

Anonymkode: 00089...dea

Høflig og støttende, ingen snakk om sex, reflekterte tanker og virker oppegående og snill, men så er det der med noe futurefaking da, bare lurer på om det er fordi han så gjerne vil møte meg, har vært litt mas der,men har respektert grenser.

Jeg er et brent barn, jeg må forstå det som er normalt.

Anonymkode: 5e6ee...92f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke møtt han ennå? Og dette er på tinder eller lignende?

Det er normalt å skrive litt om hva slags relasjon man er på jakt etter (seriøs/useriøs etc). 

Om du er så brent at du ikke tør møte noen og leser en hel masse inn i en chat, bør du holde deg langt unna nettdating. 

Anonymkode: b5631...51d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke møtt han ennå? Og dette er på tinder eller lignende?

Det er normalt å skrive litt om hva slags relasjon man er på jakt etter (seriøs/useriøs etc). 

Om du er så brent at du ikke tør møte noen og leser en hel masse inn i en chat, bør du holde deg langt unna nettdating. 

Anonymkode: b5631...51d

Ja, det som var meningen, men så var det en som likevel var så ekstra på, så selv om jeg har fortalt litt så er ting i orden. Jeg tør å møte alle, men har ikke vært klar, men så ble det slik likevel, livet..

Jeg leser en hel masse i en chat ja, det burde alle gjøre. 

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som ikke skjønner hva futurefaking er?

Anonymkode: 2a577...203

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare meg som ikke skjønner hva futurefaking er?

Anonymkode: 2a577...203

Om noen måneder så reiser meg og deg til syden sammen.

:)

Anonymkode: 5e6ee...92f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært sammen med normalt empatiske, samt litt over snittet empatiske, menn.

Det som går igjen er at de stiller høye krav til meg, og lover lite selv.

Veldig direkte spørsmål om hva jeg er interessert i, og hva jeg ser for meg i fremtiden.

De sier hva de selv ønsker seg, men da er det kun om de ønsker seg barn eller ekteskap, bo i by eller på landet, ikke at de dikter ivei. 

Se etter en mann som stiller høye krav til deg og ikke bare lover ting!

Anonymkode: 090a2...316

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har kun vært sammen med normalt empatiske, samt litt over snittet empatiske, menn.

Det som går igjen er at de stiller høye krav til meg, og lover lite selv.

Veldig direkte spørsmål om hva jeg er interessert i, og hva jeg ser for meg i fremtiden.

De sier hva de selv ønsker seg, men da er det kun om de ønsker seg barn eller ekteskap, bo i by eller på landet, ikke at de dikter ivei. 

Se etter en mann som stiller høye krav til deg og ikke bare lover ting!

Anonymkode: 090a2...316

Stiller høye krav til meg?

Han lover, ( futurefaking ) men jeg tror han bare har veeeldig lyst til å møte meg, det er ikke mye.

Sier selv hva han ønsker seg og videre spørsmål, men det der med krav? barn, ekteskap og by er alt for tidlig, hadde løpt.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier min bakgrunn er noe vi skal klare sammen, greit nok, men han har ikke møtt meg ennå.

 

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stiller høye krav til meg?

Han lover, ( futurefaking ) men jeg tror han bare har veeeldig lyst til å møte meg, det er ikke mye.

Sier selv hva han ønsker seg og videre spørsmål, men det der med krav? barn, ekteskap og by er alt for tidlig, hadde løpt.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Han er ikke empatisk, han spiller. 

Anonymkode: 13e55...436

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke empatisk, han spiller. 

Anonymkode: 13e55...436

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 5e6ee...92f

Det du nevner om han er røde flagg, temmelig rart at du ikke skjønner det selv.

Anonymkode: 13e55...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du nevner om han er røde flagg, temmelig rart at du ikke skjønner det selv.

Anonymkode: 13e55...436

Nevn de røde flaggene.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann spurte om interessene mine, spurte hva jeg hadde gjort den dagen, i tillegg til å utrykke seg litt flørtete. Han svarte ganske fort og var flink til å selv ta initiativ. Han snakket aldri om fremtiden i startfasen. Vi fikk bekreftet at vi ville det samme i fremtiden da vi ble så seriøse at vi bestemte oss for å bli kjærester. Vi var i starten av 20-årene da vi ble sammen, det er nå 7 år siden. 

Anonymkode: 3cc49...0f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann spurte om interessene mine, spurte hva jeg hadde gjort den dagen, i tillegg til å utrykke seg litt flørtete. Han svarte ganske fort og var flink til å selv ta initiativ. Han snakket aldri om fremtiden i startfasen. Vi fikk bekreftet at vi ville det samme i fremtiden da vi ble så seriøse at vi bestemte oss for å bli kjærester. Vi var i starten av 20-årene da vi ble sammen, det er nå 7 år siden. 

Anonymkode: 3cc49...0f8

Samme her, untatt det med futureakingen, har selv lagt litt opp til det fordi det er vanskelig med samtaler med en du ikke kjenner, så egentlig er det umulig og vurdere, får bare møte han og se, jeg har ikke noe forventninger annet enn vanlig høflighet begge veier uansett.

Takk for svar, høres vedig fint ut :)

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...