Gå til innhold

Dere som er i forhold med normale empatiske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvordan noen i tråden her kan si masse om denne personen ut fra det bittelille vage TS har skrevet... Du må jo nesten bare møte ham og se TS?

Jeg forstår ærlig ikke helt hva du mener med "futurefaking" men å snakke om potensielle ting man kan gjøre i fremtiden er jo ikke såå rart? Jeg har ikke datet så mye men exen min var en normal empatisk fyr og i starten når vi var forelsket så snakket han jo om å bygge hus i fremtiden og litt sånt noe og inkluderte meg i dette..følte aldri det var for å dra meg inn da eller for å friste/lure meg, bare prat om ting han drømte om og tenkte på liksom? 

Anonymkode: 8a51b...e0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg så igjen! Var sammen med en psykopat i flere år og nå som jeg er klar for dating igjen er jeg helt forvirret. Min ex kjørte på med overkjøring og sjarm fra dag en. Han var så ekstremt på! Nå som jeg har møtt en jeg liker må jeg virkelig holde meg i selen for p ikke bare kjøre på med alt på en gang. Jeg kan rett og slett ikke lese normale menn. Men bruker tid og prøver å ikle stresse. Men merkelig opplevelse... 

Anonymkode: ade23...c52

Samme her, min ex var en covert narsissist, er derfor jeg leter etter normalen, det blir hjelp til selvhjelp mot sunnere liv og valg.

Anonymkode: 5e6ee...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan noen i tråden her kan si masse om denne personen ut fra det bittelille vage TS har skrevet... Du må jo nesten bare møte ham og se TS?

Jeg forstår ærlig ikke helt hva du mener med "futurefaking" men å snakke om potensielle ting man kan gjøre i fremtiden er jo ikke såå rart? Jeg har ikke datet så mye men exen min var en normal empatisk fyr og i starten når vi var forelsket så snakket han jo om å bygge hus i fremtiden og litt sånt noe og inkluderte meg i dette..følte aldri det var for å dra meg inn da eller for å friste/lure meg, bare prat om ting han drømte om og tenkte på liksom? 

Anonymkode: 8a51b...e0d

Enig, jeg er bare ekstra "var" fordi eksen var en covert narsissist.

Men, et møte er ingen big deal likevel.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke snakk om at de ikke skal tenke på fremtiden, men at de ikke skal drømme henne inn i den fremtiden, før de kjenner henne. Hvis de gjør det, så er det kun et spill for å lure henne til å bli forelsket.

Anonymkode: 090a2...316

Så avansert er ikke drittsekker. Det er så mange kjærlighetssyke kvinnemennesker å ta av at de hverken trenger eller gidder den typen spill bare for sex.

Anonymkode: 265a4...39a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min ble hodestups forelsket. Faren hans kunne se det på ham, dagen etter at han var på besøk hos meg første gang. Han drev med dagdrømming om fremtiden vår. Han var en blanding mellom å ønske å ville ta det rolig, og forelskelsen som reiv i han. Det som viste hvor flott han er, er at han inviterte i meg. Inviterte tid. Hver gang han kunne, så var han med meg. Når han ikke var med meg, så hadde vi kontakt likevel. Hadde han vært stille, kom beskjeden om en travel dag uoppfordret 😊

Anonymkode: 49939...0ef

Høres veldig fint ut. 

:)

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så avansert er ikke drittsekker. Det er så mange kjærlighetssyke kvinnemennesker å ta av at de hverken trenger eller gidder den typen spill bare for sex.

Anonymkode: 265a4...39a

Covert narsissister gjør, perfekt for dem!

Anonymkode: 5e6ee...92f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ingen tvil om at det var meg han ville ha. Han hadde dame, men var aldri utro! Han gjorde det slutt med henne og var ærlig om at han hadde truffet en annen, ingenting fysisk skjedde mellom oss før han gjorde det slutt med eksen. 

Han var veldig ærlig med meg og. Han sa hvordan det lå an, men han sa at han bare ble forelsket i meg ved første blikk, det var gjensidig. Og vi har vært sammen siden og vi har nå vært sammen i 14 år, 5 barn sammen, er gift og vi elsker hverandre svært høyt. 

Anonymkode: c04da...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ingen tvil om at det var meg han ville ha. Han hadde dame, men var aldri utro! Han gjorde det slutt med henne og var ærlig om at han hadde truffet en annen, ingenting fysisk skjedde mellom oss før han gjorde det slutt med eksen. 

Han var veldig ærlig med meg og. Han sa hvordan det lå an, men han sa at han bare ble forelsket i meg ved første blikk, det var gjensidig. Og vi har vært sammen siden og vi har nå vært sammen i 14 år, 5 barn sammen, er gift og vi elsker hverandre svært høyt. 

Anonymkode: c04da...e16

At det går an å ha slike fine forhold. 

:)

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si det er noen røde flagg ut fra det du skriver, men han virker litt vel overivrig da. Det kan ha mange andre grunner enn at han er en du bør styre unna. 

Men, jeg har samme bakgrunn som deg TS og synes det er vanskelig å vurdere hva som er normalt. Har bare blitt ganske var på hva som for meg er røde flagg. 

Anonymkode: 88a95...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan noen i tråden her kan si masse om denne personen ut fra det bittelille vage TS har skrevet... Du må jo nesten bare møte ham og se TS?

Jeg forstår ærlig ikke helt hva du mener med "futurefaking" men å snakke om potensielle ting man kan gjøre i fremtiden er jo ikke såå rart? Jeg har ikke datet så mye men exen min var en normal empatisk fyr og i starten når vi var forelsket så snakket han jo om å bygge hus i fremtiden og litt sånt noe og inkluderte meg i dette..følte aldri det var for å dra meg inn da eller for å friste/lure meg, bare prat om ting han drømte om og tenkte på liksom? 

Anonymkode: 8a51b...e0d

Grunnen til at flere av oss er skeptisk er måten hun svarer på.

Det virker som at hun er under påvirkning av hans manipulasjon allerede. Hvis vi kommer med innvendinger, så forsvarer hun han, f.eks., i stedet for å stille de samme kritiske spørsmålene som vi gjør. 

Det betyr ikke at han er dårlig, det kan like gjerne være hun som er lett å manipulere. 

Anonymkode: 090a2...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var starten for dere, de som "var litt ekstra på"? Drev de med litt futurefakting i starten, eller var det ikke noe av det?

Skal forstå sunne menn i normale relasjoner med damer.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Nei, men sørget for å avtale neste date og sendte en del meldinger. 

Anonymkode: 7c0fb...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at flere av oss er skeptisk er måten hun svarer på.

Det virker som at hun er under påvirkning av hans manipulasjon allerede. Hvis vi kommer med innvendinger, så forsvarer hun han, f.eks., i stedet for å stille de samme kritiske spørsmålene som vi gjør. 

Det betyr ikke at han er dårlig, det kan like gjerne være hun som er lett å manipulere. 

Anonymkode: 090a2...316

Nettopp! Han har tydeligvis klart å få innpass, og Ts blir snart en i rekken av de han har lurt til sex. Beklager men utifra det lille du beskriver Ts så høres han som exen min som var psyko. 

Anonymkode: 13e55...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at flere av oss er skeptisk er måten hun svarer på.

Det virker som at hun er under påvirkning av hans manipulasjon allerede. Hvis vi kommer med innvendinger, så forsvarer hun han, f.eks., i stedet for å stille de samme kritiske spørsmålene som vi gjør. 

Det betyr ikke at han er dårlig, det kan like gjerne være hun som er lett å manipulere. 

Anonymkode: 090a2...316

Jeg har vært lett og manipulere ja, ikke nå lenger, da hadde jeg ringt han for lenge siden, jeg har bare blitt nysgjerrig.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Han har tydeligvis klart å få innpass, og Ts blir snart en i rekken av de han har lurt til sex. Beklager men utifra det lille du beskriver Ts så høres han som exen min som var psyko. 

Anonymkode: 13e55...436

Mulig.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan legge merke til en ting, om de er opptatt av deg, og virkeligheten her og nå, altså oppmerksomheten er rettet utover, det er der empati skjer.....eller om den er rettet mer innover på egne følelser, tanker, drømmer, ideer..ideen om deg, ideen om oss, ideen om livet vårt..egoisme, herunder futurefakting..

Anonymkode: 28a17...c19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Han har tydeligvis klart å få innpass, og Ts blir snart en i rekken av de han har lurt til sex. Beklager men utifra det lille du beskriver Ts så høres han som exen min som var psyko. 

Anonymkode: 13e55...436

Det er jo bare å treffe han, det er ikke snakk om sex, han har aldri nevnt det, og jeg har ikke sex med noen lett.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at flere av oss er skeptisk er måten hun svarer på.

Det virker som at hun er under påvirkning av hans manipulasjon allerede. Hvis vi kommer med innvendinger, så forsvarer hun han, f.eks., i stedet for å stille de samme kritiske spørsmålene som vi gjør. 

Det betyr ikke at han er dårlig, det kan like gjerne være hun som er lett å manipulere. 

Anonymkode: 090a2...316

Jeg stiller jo kritiske spørsmål. Forteller, ikke forsvarer.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å treffe han, det er ikke snakk om sex, han har aldri nevnt det, og jeg har ikke sex med noen lett.

Anonymkode: 5e6ee...92f

Du er virkelig naiv du , lykke til med det.

Anonymkode: 13e55...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Han har tydeligvis klart å få innpass, og Ts blir snart en i rekken av de han har lurt til sex. Beklager men utifra det lille du beskriver Ts så høres han som exen min som var psyko. 

Anonymkode: 13e55...436

Ja, ikke sant! Hvis hun ikke hadde slukt agnet og hengt på kroken så hadde hun droppet han. I stedet kommer hun til å møte han, «bare for å se». Og gjett hvem som ender opp med å bli kjæreste, «bare for å prøve»....

Anonymkode: 090a2...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant! Hvis hun ikke hadde slukt agnet og hengt på kroken så hadde hun droppet han. I stedet kommer hun til å møte han, «bare for å se». Og gjett hvem som ender opp med å bli kjæreste, «bare for å prøve»....

Anonymkode: 090a2...316

Slukt agnet? ………………………………………...

hallo…………….

Anonymkode: 5e6ee...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...